世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国の非契約型ケータリングサービス市場、タイプ別(ウェディングケータリング、コーポレートケータリング、レストランケータリング、フードトラックケータリング、キャンティーンケータリング、その他)、エンドユーザー別(商業、産業、ホスピタリティ、ヘルスケア、機内、その他)、地域別、競合予測&機会、2026年


United States Non-Contractual Catering Services Market, By Type (Wedding Catering, Corporate Catering, Restaurant Catering, Food-Truck Catering, Canteen Catering, and Others), By End User (Commercial, Industrial, Hospitality, Healthcare, In-Flight, Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2026

米国の非契約型ケータリングサービス市場は、技術的進歩や顧客体験の向上への適応を重視する傾向が強まっていることから、予測期間である2022年から2026年にかけて目覚ましい成長を遂げると予想されます。これら... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年7月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
76 英語

 

サマリー

米国の非契約型ケータリングサービス市場は、技術的進歩や顧客体験の向上への適応を重視する傾向が強まっていることから、予測期間である2022年から2026年にかけて目覚ましい成長を遂げると予想されます。これらのケータリングサービスは、イベント中に食べ物やその準備を待つために浪費された時間を減らすことができます。イベントを実施および管理する企業は、多くの場合、異なるクライアントとその要件を満たすために、非契約のケータリングサービスを選ぶことにより、今後5年間で米国の非契約のケータリングサービス市場の成長を推進しています。また、高所得の家庭や企業が、顧客サービスや社会的地位の高さを示すために、契約書以外のケータリングサービスを利用するケースが増えていることも、米国の契約書以外のケータリングサービス市場の成長を後押ししています。さらに、オンライン料理注文サービスが、米国の非契約型ケータリングサービス市場の成長を大きく後押ししています。これらのオンラインサービスにより、顧客は利用可能なメニューから食品を選択し、わずか数回のクリックでサービスを利用することができます。さらに、技術の進歩と、顧客が自分の指先でケータリングサービスを利用するより効率的なオンラインサービスは、サービスの効率はまた、さらに予測期間における米国の非契約型ケータリングサービス市場の成長を立証している。
米国の非契約型ケータリングサービス市場は、タイプ、エンドユーザー、地域分布、競争環境に基づいて区分されます。タイプ別では、ウェディングケータリング、コーポレートケータリング、レストランケータリング、フードトラックケータリング、キャンティーンケータリング、その他にさらに細分化されます。ウェディングケータリングは、市場の最大の収益シェアを保持し、米国での結婚式のイベントの数が急速に増加しているアカウントで、将来の5年間でセグメントを支配すると予想されます。また、消費者は非契約型ケータリングサービスに高い関心を寄せており、これも今後5年間の米国非契約型ケータリングサービス市場の成長を実質的に後押ししています。
米国の非契約型ケータリングサービス市場のプレーヤーには、Marché Tradition - La Coopérative Cartier Ltée/ Cartier Co-op Ltd.、Remo's Catering、Cartier Co-op Ltd.などが含まれます。Remo's Catering, Tastify Food, LLC, SAVORY Catering, Jewell Events Catering, Calialley - Artisan Food Window, A'BriTin Catering & Hospitality, J'PETITE EATS, Two Crepes - Union City, Aramark Corporation, This Little Piggy Catering, Distinctive Catering & Events, Hitch & Sip - Bar on Wheels, Apples 2 Apples Catering, Tiffany East Catering などです。これらの市場プレーヤーは、新しい市場プレーヤーよりも市場の大きなシェアを保持しています。新規参入企業は、消費者の需要を満たすだけでなく、ブランド価値を構築する上で市場参入企業に利益をもたらすことに注力することができる。その他の競争戦略としては、合併・買収が挙げられます。本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2016年~2019年
基準年:2020年
予測年:2021E
予測年:2022F - 2026F
本調査の目的
- 2016年から2020年までのアメリカ合衆国非契約型ケータリングサービス市場の市場規模における歴史的成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの米国の非契約型ケータリングサービス市場の市場規模および2026年までの成長率を予測・推計すること。
- 米国の非契約型ケータリングサービス市場をタイプ、エンドユーザー、競合環境、地域分布に基づいて分類、予測する。
- 米国の非契約型ケータリングサービス市場における支配的な地域やセグメントを特定する。
- 米国の非契約型ケータリングサービス市場の促進要因と課題を特定する。
- 米国の非契約型ケータリングサービス市場における事業拡大、新サービス開始、M&Aなどの競争力のある開発を調査する。
- 米国の非契約型ケータリングサービス市場で事業展開している主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
- 米国の非契約型ケータリングサービス市場で市場参加者が採用する主要な持続可能な戦略を特定すること。
TechSci Researchはこの調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。最初に、TechSci Researchは全国のサービスプロバイダのリストを入手しました。その後、TechSci Research は特定された企業に対して一次調査を実施しました。インタビューしながら、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかった企業を含めることができました。TechSci Research は、国内のすべての主要な企業の存在と企業名を分析しました。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップアプローチを用いて、米国の非契約型ケータリングサービス市場の市場規模を計算しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらのサービスの履歴データの分析を通じて外部で検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- 非契約型ケータリングサービス企業、エンドユーザ、その他の関係者
- ケータリングサービスに関連する組織、フォーラム、アライアンス
- 市場調査会社、コンサルティング会社
この調査は、企業、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する答えを提供し、さらに、投資戦略を立て、市場機会を活用する上で有用である。
レポートの範囲
本レポートでは、米国の非契約型ケータリングサービス市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- 米国の非契約型ケータリングサービス市場、タイプ別。
o ウェディングケータリング
o 企業向けケータリング
o レストランケータリング
o フードトラックケータリング
o キャンティーンケータリング
o その他
- 米国のノンコントラクトケータリングサービス市場(エンドユーザー別
o 商業
o 工業用
o ホスピタリティー
o ヘルスケア
o 航空機内
o その他
- 米国のノンコントラクトケータリングサービス市場(地域別
o 南西部
o 中西部
o 北東部
競合他社の状況
企業プロファイル。米国の非契約型ケータリングサービス市場に存在する主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchは与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤーの詳細分析およびプロファイリング(最大5社)。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Voice of Customer
5. Impact of COVID -19 on United States Non-Contractual Catering Services Market
6. United States Non-Contractual Catering Services Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type (Wedding Catering, Corporate Catering, Restaurant Catering, Food-Truck Catering, Canteen Catering, and Others)
6.2.2. By End User (Commercial, Industrial, Hospitality, Healthcare, In-Flight, Others)
6.2.3. By Region (South-West, Mid-West, North-East)
6.2.4. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. South-West US Non-Contractual Catering Services Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type
7.2.2. By End User
8. Mid-West US Non-Contractual Catering Services Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type
8.2.2. By End User
9. North-East US Non-Contractual Catering Services Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type
9.2.2. By End User
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. United States Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Marché Tradition - La Coopérative Cartier Ltée/ Cartier Co-op Ltd.
14.1.2. Remo's Catering
14.1.3. Tastify Food, LLC
14.1.4. SAVORY Catering
14.1.5. Jewell Events Catering
14.1.6. Calialley - Artisan Food Window
14.1.7. A'BriTin Catering & Hospitality
14.1.8. J'PETITE EATS
14.1.9. Two Crepes – Union City
14.1.10. Aramark Corporation
14.1.11. This Little Piggy Catering
14.1.12. Distinctive Catering & Events
14.1.13. Hitch & Sip - Bar on Wheels
14.1.14. Apples 2 Apples Catering
14.1.15. Tiffany East Catering
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

United States non-contractual catering services market is bound to experience impressive growth in the forecast period, 2022-2026, on account of increasing emphasis on the technological advancement and its adaptation for improving customer experience. These catering services reduce the time wasted in waiting for the food and its preparation during events. The businesses conducting and managing events often opt for non-contractual catering services to satisfy different cliental and their requirements, thereby driving the growth of the United States non-contractual catering services market in the upcoming five years. Moreover, rising demand from the high-income households and businesses as a way to demonstrate fancy customer services and power and status in the society is also supporting the growth of the United States non-contractual catering services market. Additionally, online food ordering services are significantly boosting the growth of the United States non-contractual catering services market. These online services allow customers to choose food items from the available menu and avail the services with just a few clicks. Furthermore, technological advancements and more efficient online services where the customers avail catering services at their fingertips, the efficiency of the services is also further substantiating the growth of the United States non-contractual catering services market in the forecast period.
The United States non-contractual catering services market is segmented on the basis of type, end user, regional distribution, and competitive landscape. Based on type, the market is further segmented into wedding catering, corporate catering, restaurant catering, food-truck catering, canteen catering, and others. Wedding catering is anticipated to hold the largest revenue shares of the market and dominate the segment in the future five years on account of rapidly increasing number of wedding events in the United States. Moreover, the consumers are highly inclined towards non-contractual catering services and this is also substantiating the growth of the United States non-contractual catering services market in the next five years.
A partial list of the market players in the United States non-contractual catering services market includes Marché Tradition - La Coopérative Cartier Ltée/ Cartier Co-op Ltd., Remo's Catering, Tastify Food, LLC, SAVORY Catering, Jewell Events Catering, Calialley - Artisan Food Window, A'BriTin Catering & Hospitality, J'PETITE EATS, Two Crepes – Union City, Aramark Corporation, This Little Piggy Catering, Distinctive Catering & Events, Hitch & Sip - Bar on Wheels, Apples 2 Apples Catering, Tiffany East Catering, among others. These market players hold larger shares of the market than the new market players. New market players may focus on satisfying the consumer demand as well as benefit the market players in building their brand value. Other competitive strategies include mergers & acquisitions. Years considered for this report:
Historical Years: 2016 – 2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021E
Forecast Period: 2022F – 2026F
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of United States non-contractual catering services market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of United States non-contractual catering services market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast United States non-contractual catering services market based on type, end user, competitional landscape, and regional distribution.
• To identify dominant region or segment in the United States non-contractual catering services market.
• To identify drivers and challenges for United States non-contractual catering services market.
• To examine competitive developments such as expansions, new service launches, mergers & acquisitions, etc., in United States non-contractual catering services market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in United States non-contractual catering services market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in United States non-contractual catering services market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of service providers across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the companies which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the companies and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of United States non-contractual catering services market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these services for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Non-contractual catering services companies, end users, and other stakeholders
• Organizations, forums, and alliances related to non-contractual catering services
• Market research and consulting firms
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as companies, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, United States non-contractual catering services market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States Non-Contractual Catering Services Market, By Type:
o Wedding Catering
o Corporate Catering
o Restaurant Catering
o Food-Truck Catering
o Canteen Catering
o Others
• United States Non-Contractual Catering Services Market, By End User:
o Commercial
o Industrial
o Hospitality
o Healthcare
o In-Flight
o Others
• United States Non-Contractual Catering Services Market, By Region:
o South-West
o Mid-West
o North-East
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United States non-contractual catering services market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Voice of Customer
5. Impact of COVID -19 on United States Non-Contractual Catering Services Market
6. United States Non-Contractual Catering Services Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type (Wedding Catering, Corporate Catering, Restaurant Catering, Food-Truck Catering, Canteen Catering, and Others)
6.2.2. By End User (Commercial, Industrial, Hospitality, Healthcare, In-Flight, Others)
6.2.3. By Region (South-West, Mid-West, North-East)
6.2.4. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. South-West US Non-Contractual Catering Services Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type
7.2.2. By End User
8. Mid-West US Non-Contractual Catering Services Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type
8.2.2. By End User
9. North-East US Non-Contractual Catering Services Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type
9.2.2. By End User
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. United States Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Marché Tradition - La Coopérative Cartier Ltée/ Cartier Co-op Ltd.
14.1.2. Remo's Catering
14.1.3. Tastify Food, LLC
14.1.4. SAVORY Catering
14.1.5. Jewell Events Catering
14.1.6. Calialley - Artisan Food Window
14.1.7. A'BriTin Catering & Hospitality
14.1.8. J'PETITE EATS
14.1.9. Two Crepes – Union City
14.1.10. Aramark Corporation
14.1.11. This Little Piggy Catering
14.1.12. Distinctive Catering & Events
14.1.13. Hitch & Sip - Bar on Wheels
14.1.14. Apples 2 Apples Catering
14.1.15. Tiffany East Catering
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(プライマリケア)の最新刊レポート

TechSci Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(corporate)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/06/14 10:27

158.31 円

170.44 円

204.62 円

ページTOPに戻る