![]() アルゼンチンの果物市場 2022-2026Fruits Market in Argentina 2022-2026 アルゼンチンの果物市場 2022-2026 Technavioはアルゼンチンの果物市場を監視しており、2022年から2026年の間に1億6274万ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR 3.87%で進行しています。当レポートでは、アル... もっと見る
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サマリーアルゼンチンの果物市場 2022-2026Technavioはアルゼンチンの果物市場を監視しており、2022年から2026年の間に1億6274万ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR 3.87%で進行しています。当レポートでは、アルゼンチンの果物市場について、市場規模や予測、トレンド、成長促進要因、課題、約25のベンダーを網羅したベンダー分析など、全体的な分析を提供しています。 現在の市場シナリオ、最新のトレンドとドライバー、市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場は、健康的な食生活を維持するための果物消費の増加や、果物産業への投資の増加によって牽引されています。また、より健康的な食生活を維持するための果物消費の増加は、市場の成長をも押し上げると予想されます。 アルゼンチンの果物市場の分析には、流通チャネルとアプリケーションのセグメントが含まれています。 Technavioのアルゼンチンの果物市場は以下のようにセグメント化されています。 流通経路別 - オフライン - オンライン 用途別 - 非オーガニック - オーガニック 本調査では、今後数年間におけるアルゼンチンの果物市場の成長を促進する主要な理由の1つとして、ハイパーマーケットやスーパーマーケットの増加を挙げています。 Technavioは、複数のソースからのデータを調査、合成、要約し、主要パラメータの分析によって、市場の詳細な図を提示します。アルゼンチンの果物市場に関する弊社のレポートでは、以下の分野をカバーしています。 - 果物の市場規模 - 果物市場予測 - 果物市場の産業分析 Technavioの強力なベンダー分析は、顧客が市場での地位を向上できるように設計されており、これに沿って本レポートでは、Biomac SRL、C.H. Robinson Worldwide Inc、Dole Food Co.Inc.、Emelka SA、Establecimiento Fruticola Carleti SA、Fresh Del Monte Produce Inc.、Greenyard NV、Mario Cervi e Hijos SA、Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) および Salix Fruitsを含むアルゼンチン果物市場の主要ベンダー数社について詳細な分析を行っています。また、アルゼンチンの果物市場の分析レポートには、今後の動向と市場成長に影響を与える課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべき成長機会をすべて活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からのインプットを含む一次情報および二次情報の客観的な組み合わせを使用して実施されました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加え、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。本レポートの詳細については、https://www.technavio.com/report/fruits-market-in-argentina-industry-analysis をご覧ください。 Technavioは、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要パラメータの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、総括する方法で、市場の詳細なイメージを提示します。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することにより、市場の様々な側面を提示します。提示されるデータは、包括的で信頼性が高く、一次および二次にわたる広範な調査の結果です。Technavioの市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競争環境と、定性的および定量的調査を用いた詳細なベンダー選定方法および分析を提供します。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Application o Market segments o Comparison by Application o Non-organic - Market size and forecast 2021-2026 o Organic - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Application • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2021-2026 o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor Landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Biomac SRL o C.H. Robinson Worldwide Inc. o Dole Food Co. Inc. o Emelka SA o Establecimiento Fruticola Carleti SA o Fresh Del Monte Produce Inc. o Greenyard NV o Mario Cervi e Hijos SA o Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) o Salix Fruits • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Application - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Application • 21: Non-organic - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Non-organic - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Organic - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Organic - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Market opportunity by Application • 26: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%) • 27: Comparison by Distribution channel • 28: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 29: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 30: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Market opportunity by Distribution channel • 33: Customer landscape • 34: Impact of drivers and challenges • 35: Vendor landscape • 36: Landscape disruption • 37: Industry risks • 38: Vendors covered • 39: Market positioning of vendors • 40: Biomac SRL - Overview • 41: Biomac SRL - Product and service • 42: Biomac SRL - Key offerings • 43: Biomac SRL - Key customers • 44: Biomac SRL - Segment focus • 45: C.H. Robinson Worldwide Inc. - Overview • 46: C.H. Robinson Worldwide Inc. - Business segments • 47: C.H. Robinson Worldwide Inc. - Key offerings • 48: C.H. Robinson Worldwide Inc. - Key customers • 49: C.H. Robinson Worldwide Inc. - Segment focus • 50: Dole Food Co. Inc. - Overview • 51: Dole Food Co. Inc. - Product and service • 52: Dole Food Co. Inc. - Key offerings • 53: Dole Food Co. Inc. - Key customers • 54: Dole Food Co. Inc. - Segment focus • 55: Emelka SA - Overview • 56: Emelka SA - Product and service • 57: Emelka SA - Key offerings • 58: Emelka SA - Key customers • 59: Emelka SA - Segment focus • 60: Establecimiento Fruticola Carleti SA - Overview • 61: Establecimiento Fruticola Carleti SA - Product and service • 62: Establecimiento Fruticola Carleti SA - Key offerings • 63: Establecimiento Fruticola Carleti SA - Key customers • 64: Establecimiento Fruticola Carleti SA - Segment focus • 65: Fresh Del Monte Produce Inc. - Overview • 66: Fresh Del Monte Produce Inc. - Business segments • 67: Fresh Del Monte Produce Inc. - Key offerings • 68: Fresh Del Monte Produce Inc. - Key customers • 69: Fresh Del Monte Produce Inc. - Segment focus • 70: Greenyard NV - Overview • 71: Greenyard NV - Business segments • 72: Greenyard NV - Key offerings • 73: Greenyard NV - Key customers • 74: Greenyard NV - Segment focus • 75: Mario Cervi e Hijos SA - Overview • 76: Mario Cervi e Hijos SA - Product and service • 77: Mario Cervi e Hijos SA - Key offerings • 78: Mario Cervi e Hijos SA - Key customers • 79: Mario Cervi e Hijos SA - Segment focus • 80: Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) - Overview • 81: Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) - Product and service • 82: Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) - Key offerings • 83: Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) - Key customers • 84: Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) - Segment focus • 85: Salix Fruits - Overview • 86: Salix Fruits - Product and service • 87: Salix Fruits - Key offerings • 88: Salix Fruits - Key customers • 89: Salix Fruits - Segment focus • 90: Currency conversion rates for US$ • 91: Research Methodology • 92: Validation techniques employed for market sizing • 93: Information sources • 94: List of abbreviations
SummaryFruits Market in Argentina 2022-2026 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Application o Market segments o Comparison by Application o Non-organic - Market size and forecast 2021-2026 o Organic - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Application • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2021-2026 o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor Landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Biomac SRL o C.H. Robinson Worldwide Inc. o Dole Food Co. Inc. o Emelka SA o Establecimiento Fruticola Carleti SA o Fresh Del Monte Produce Inc. o Greenyard NV o Mario Cervi e Hijos SA o Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) o Salix Fruits • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Application - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Application • 21: Non-organic - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Non-organic - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Organic - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Organic - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Market opportunity by Application • 26: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%) • 27: Comparison by Distribution channel • 28: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 29: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 30: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Market opportunity by Distribution channel • 33: Customer landscape • 34: Impact of drivers and challenges • 35: Vendor landscape • 36: Landscape disruption • 37: Industry risks • 38: Vendors covered • 39: Market positioning of vendors • 40: Biomac SRL - Overview • 41: Biomac SRL - Product and service • 42: Biomac SRL - Key offerings • 43: Biomac SRL - Key customers • 44: Biomac SRL - Segment focus • 45: C.H. Robinson Worldwide Inc. - Overview • 46: C.H. Robinson Worldwide Inc. - Business segments • 47: C.H. Robinson Worldwide Inc. - Key offerings • 48: C.H. Robinson Worldwide Inc. - Key customers • 49: C.H. Robinson Worldwide Inc. - Segment focus • 50: Dole Food Co. Inc. - Overview • 51: Dole Food Co. Inc. - Product and service • 52: Dole Food Co. Inc. - Key offerings • 53: Dole Food Co. Inc. - Key customers • 54: Dole Food Co. Inc. - Segment focus • 55: Emelka SA - Overview • 56: Emelka SA - Product and service • 57: Emelka SA - Key offerings • 58: Emelka SA - Key customers • 59: Emelka SA - Segment focus • 60: Establecimiento Fruticola Carleti SA - Overview • 61: Establecimiento Fruticola Carleti SA - Product and service • 62: Establecimiento Fruticola Carleti SA - Key offerings • 63: Establecimiento Fruticola Carleti SA - Key customers • 64: Establecimiento Fruticola Carleti SA - Segment focus • 65: Fresh Del Monte Produce Inc. - Overview • 66: Fresh Del Monte Produce Inc. - Business segments • 67: Fresh Del Monte Produce Inc. - Key offerings • 68: Fresh Del Monte Produce Inc. - Key customers • 69: Fresh Del Monte Produce Inc. - Segment focus • 70: Greenyard NV - Overview • 71: Greenyard NV - Business segments • 72: Greenyard NV - Key offerings • 73: Greenyard NV - Key customers • 74: Greenyard NV - Segment focus • 75: Mario Cervi e Hijos SA - Overview • 76: Mario Cervi e Hijos SA - Product and service • 77: Mario Cervi e Hijos SA - Key offerings • 78: Mario Cervi e Hijos SA - Key customers • 79: Mario Cervi e Hijos SA - Segment focus • 80: Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) - Overview • 81: Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) - Product and service • 82: Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) - Key offerings • 83: Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) - Key customers • 84: Productores Argentinos Integrados S.A. (PAI S.A.) - Segment focus • 85: Salix Fruits - Overview • 86: Salix Fruits - Product and service • 87: Salix Fruits - Key offerings • 88: Salix Fruits - Key customers • 89: Salix Fruits - Segment focus • 90: Currency conversion rates for US$ • 91: Research Methodology • 92: Validation techniques employed for market sizing • 93: Information sources • 94: List of abbreviations
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