世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インドネシアのホスピタリティ市場 2022-2026

インドネシアのホスピタリティ市場 2022-2026


Hospitality Market in Indonesia 2022-2026

インドネシアのホスピタリティ市場 2022-2026 Technavioはインドネシアのホスピタリティ市場を監視しており、2022年から2026年の間に168億7000万ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR12.03%で進行しています... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2022年1月11日 US$2,500
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
2営業日程度 120 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

インドネシアのホスピタリティ市場 2022-2026
Technavioはインドネシアのホスピタリティ市場を監視しており、2022年から2026年の間に168億7000万ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR12.03%で進行しています。当レポートでは、インドネシアのホスピタリティ市場について、市場規模や予測、トレンド、成長要因、課題などの全体的な分析に加え、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析も行っています。
現在の市場シナリオ、最新のトレンドとドライバー、市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場は、地元で本物の体験をしたいという嗜好の変化と、新しいタイプの観光を選ぶ旅行者の増加によって牽引されています。また、地元の人々や本物の体験への嗜好の変化は、市場の成長をも押し上げると予想されます。
この調査レポートはインドネシアのホスピタリティ市場を分析し、サービスや旅行者のタイプ別に掲載しています。
Technavioのインドネシアのホスピタリティ市場は以下のように分類されています。
観光客のタイプ別
- 国内
- インターナショナル
サービス別
- フードサービス
- 宿泊施設
本調査では、今後数年間におけるインドネシアのホスピタリティ市場の成長を牽引する主要な要因の1つとして、ホスピタリティ企業による持続可能な観光の実践を挙げています。
Technavioは、複数の情報源からのデータを調査、合成、要約し、主要パラメータの分析によって、市場の詳細な姿を提示します。インドネシアのホスピタリティ市場に関する弊社のレポートでは、以下の分野をカバーしています。
- ホスピタリティ市場のサイジング
- ホスピタリティ市場予測
- ホスピタリティ市場の産業分析
Technavioの強力なベンダー分析は、顧客が市場での地位を向上できるように設計されており、これに沿って本レポートでは、Archipelago International, OSO GROUP, PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk., PT Kakaban Tour and Travel Services, PT PEGADAIAN, PT Pertamina Patra Niaga, PT Singarajaputra Tbk, PT.PEGA, Pertamina, Perta, Perta, Perta, Perta, Pera、Pera.Golden Rama Express、SAHID HOTELS and RESORTS、Xotels Ltd.など。また、インドネシアのホスピタリティ市場の分析レポートには、今後の動向や市場成長に影響を与える課題に関する情報も含まれています。これは、企業が今後の成長機会をすべて戦略的に活用できるようにするためのものです。
本調査は、業界の主要参加者からのインプットを含む、一次情報と二次情報の客観的な組み合わせを使用して実施されました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加え、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。本レポートの詳細については、https://www.technavio.com/report/hospitality-market-industry-in-indonesia-analysis をご覧ください。
Technavioは、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要パラメータの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、総括する方法で、市場の詳細なイメージを提示します。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することにより、市場の様々な側面を提示します。提示されるデータは、包括的で信頼性が高く、一次および二次にわたる広範な調査の結果です。Technavioの市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競争環境と、定性的および定量的調査を用いた詳細なベンダー選定方法および分析を提供します。

ページTOPに戻る


目次

• Executive Summary
o Market Overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2021
o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026
• Five Forces Analysis
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Service
o Market segments
o Comparison by Service
o Food service - Market size and forecast 2021-2026
o Accommodation - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Service
• Market Segmentation by Type of tourists
o Market segments
o Comparison by Type of tourists
o Domestic - Market size and forecast 2021-2026
o International - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Type of tourists
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Vendor landscape
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Archipelago International
o OSO GROUP
o PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk.
o PT Kakaban Tour and Travel Services
o PT PEGADAIAN
o PT Pertamina Patra Niaga
o PT Singarajaputra Tbk
o PT. Golden Rama Express
o SAHID HOTELS and RESORTS
o Xotels Ltd.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 5
• 4: Key Finding 6
• 5: Key Finding 7
• 6: Parent market
• 7: Market characteristics
• 8: Offerings of vendors included in the market definition
• 9: Market segments
• 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million)
• 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%)
• 12: Five forces analysis 2021 & 2026
• 13: Bargaining power of buyers
• 14: Bargaining power of suppliers
• 15: Threat of new entrants
• 16: Threat of substitutes
• 17: Threat of rivalry
• 18: Market condition - Five forces 2021
• 19: Service - Market share 2021-2026 (%)
• 20: Comparison by Service
• 21: Food service - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 22: Food service - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 23: Accommodation - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 24: Accommodation - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 25: Market opportunity by Service
• 26: Type of tourists - Market share 2021-2026 (%)
• 27: Comparison by Type of tourists
• 28: Domestic - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 29: Domestic - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 30: International - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 31: International - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 32: Market opportunity by Type of tourists
• 33: Customer landscape
• 34: Impact of drivers and challenges
• 35: Vendor landscape
• 36: Landscape disruption
• 37: Industry risks
• 38: Vendors covered
• 39: Market positioning of vendors
• 40: Archipelago International - Overview
• 41: Archipelago International - Product and service
• 42: Archipelago International - Key offerings
• 43: Archipelago International - Key customers
• 44: Archipelago International - Segment focus
• 45: OSO GROUP - Overview
• 46: OSO GROUP - Product and service
• 47: OSO GROUP - Key offerings
• 48: OSO GROUP - Key customers
• 49: OSO GROUP - Segment focus
• 50: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk. - Overview
• 51: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk. - Product and service
• 52: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk. - Key offerings
• 53: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk. - Key customers
• 54: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk. - Segment focus
• 55: PT Kakaban Tour and Travel Services - Overview
• 56: PT Kakaban Tour and Travel Services - Product and service
• 57: PT Kakaban Tour and Travel Services - Key offerings
• 58: PT Kakaban Tour and Travel Services - Key customers
• 59: PT Kakaban Tour and Travel Services - Segment focus
• 60: PT PEGADAIAN - Overview
• 61: PT PEGADAIAN - Product and service
• 62: PT PEGADAIAN - Key offerings
• 63: PT PEGADAIAN - Key customers
• 64: PT PEGADAIAN - Segment focus
• 65: PT Pertamina Patra Niaga - Overview
• 66: PT Pertamina Patra Niaga - Product and service
• 67: PT Pertamina Patra Niaga - Key offerings
• 68: PT Pertamina Patra Niaga - Key customers
• 69: PT Pertamina Patra Niaga - Segment focus
• 70: PT Singarajaputra Tbk - Overview
• 71: PT Singarajaputra Tbk - Product and service
• 72: PT Singarajaputra Tbk - Key offerings
• 73: PT Singarajaputra Tbk - Key customers
• 74: PT Singarajaputra Tbk - Segment focus
• 75: PT. Golden Rama Express - Overview
• 76: PT. Golden Rama Express - Product and service
• 77: PT. Golden Rama Express - Key offerings
• 78: PT. Golden Rama Express - Key customers
• 79: PT. Golden Rama Express - Segment focus
• 80: SAHID HOTELS and RESORTS - Overview
• 81: SAHID HOTELS and RESORTS - Product and service
• 82: SAHID HOTELS and RESORTS - Key offerings
• 83: SAHID HOTELS and RESORTS - Key customers
• 84: SAHID HOTELS and RESORTS - Segment focus
• 85: Xotels Ltd. - Overview
• 86: Xotels Ltd. - Product and service
• 87: Xotels Ltd. - Key offerings
• 88: Xotels Ltd. - Key customers
• 89: Xotels Ltd. - Segment focus
• 90: Currency conversion rates for US$
• 91: Research Methodology
• 92: Validation techniques employed for market sizing
• 93: Information sources
• 94: List of abbreviations

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Hospitality Market in Indonesia 2022-2026
Technavio has been monitoring the hospitality market in Indonesia and it is poised to grow by $ 16.87 bn during 2022-2026, progressing at a CAGR of 12.03% during the forecast period. Our report on the hospitality market in Indonesia provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by shifting preference for local and authentic experiences and increasing number of travelers opting for new types of tourism. In addition, shifting preference for local and authentic experiences is anticipated to boost the growth of the market as well.
The hospitality market in Indonesia analysis includes service and type of tourists segment.
Technavio's hospitality market in Indonesia is segmented as below:
By Type of Tourists
• Domestic
• International
By Service
• Foodservice
• Accommodation
This study identifies the implementation of sustainable tourism practices by hospitality companiesas one of the prime reasons driving the hospitality market growth in Indonesia during the next few years.
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters. Our report on hospitality market in Indonesia covers the following areas:
• Hospitality market sizing
• Hospitality market forecast
• Hospitality market industry analysis
Technavio's robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading hospitality market vendors in Indonesia that include Archipelago International, OSO GROUP, PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk., PT Kakaban Tour and Travel Services, PT PEGADAIAN, PT Pertamina Patra Niaga, PT Singarajaputra Tbk, PT. Golden Rama Express, SAHID HOTELS and RESORTS, and Xotels Ltd. Also, the hospitality market in Indonesia analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/hospitality-market-industry-in-indonesia-analysis
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.



ページTOPに戻る


Table of Contents

• Executive Summary
o Market Overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2021
o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026
• Five Forces Analysis
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Service
o Market segments
o Comparison by Service
o Food service - Market size and forecast 2021-2026
o Accommodation - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Service
• Market Segmentation by Type of tourists
o Market segments
o Comparison by Type of tourists
o Domestic - Market size and forecast 2021-2026
o International - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Type of tourists
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Vendor landscape
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Archipelago International
o OSO GROUP
o PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk.
o PT Kakaban Tour and Travel Services
o PT PEGADAIAN
o PT Pertamina Patra Niaga
o PT Singarajaputra Tbk
o PT. Golden Rama Express
o SAHID HOTELS and RESORTS
o Xotels Ltd.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 5
• 4: Key Finding 6
• 5: Key Finding 7
• 6: Parent market
• 7: Market characteristics
• 8: Offerings of vendors included in the market definition
• 9: Market segments
• 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million)
• 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%)
• 12: Five forces analysis 2021 & 2026
• 13: Bargaining power of buyers
• 14: Bargaining power of suppliers
• 15: Threat of new entrants
• 16: Threat of substitutes
• 17: Threat of rivalry
• 18: Market condition - Five forces 2021
• 19: Service - Market share 2021-2026 (%)
• 20: Comparison by Service
• 21: Food service - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 22: Food service - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 23: Accommodation - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 24: Accommodation - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 25: Market opportunity by Service
• 26: Type of tourists - Market share 2021-2026 (%)
• 27: Comparison by Type of tourists
• 28: Domestic - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 29: Domestic - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 30: International - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 31: International - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 32: Market opportunity by Type of tourists
• 33: Customer landscape
• 34: Impact of drivers and challenges
• 35: Vendor landscape
• 36: Landscape disruption
• 37: Industry risks
• 38: Vendors covered
• 39: Market positioning of vendors
• 40: Archipelago International - Overview
• 41: Archipelago International - Product and service
• 42: Archipelago International - Key offerings
• 43: Archipelago International - Key customers
• 44: Archipelago International - Segment focus
• 45: OSO GROUP - Overview
• 46: OSO GROUP - Product and service
• 47: OSO GROUP - Key offerings
• 48: OSO GROUP - Key customers
• 49: OSO GROUP - Segment focus
• 50: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk. - Overview
• 51: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk. - Product and service
• 52: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk. - Key offerings
• 53: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk. - Key customers
• 54: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk. - Segment focus
• 55: PT Kakaban Tour and Travel Services - Overview
• 56: PT Kakaban Tour and Travel Services - Product and service
• 57: PT Kakaban Tour and Travel Services - Key offerings
• 58: PT Kakaban Tour and Travel Services - Key customers
• 59: PT Kakaban Tour and Travel Services - Segment focus
• 60: PT PEGADAIAN - Overview
• 61: PT PEGADAIAN - Product and service
• 62: PT PEGADAIAN - Key offerings
• 63: PT PEGADAIAN - Key customers
• 64: PT PEGADAIAN - Segment focus
• 65: PT Pertamina Patra Niaga - Overview
• 66: PT Pertamina Patra Niaga - Product and service
• 67: PT Pertamina Patra Niaga - Key offerings
• 68: PT Pertamina Patra Niaga - Key customers
• 69: PT Pertamina Patra Niaga - Segment focus
• 70: PT Singarajaputra Tbk - Overview
• 71: PT Singarajaputra Tbk - Product and service
• 72: PT Singarajaputra Tbk - Key offerings
• 73: PT Singarajaputra Tbk - Key customers
• 74: PT Singarajaputra Tbk - Segment focus
• 75: PT. Golden Rama Express - Overview
• 76: PT. Golden Rama Express - Product and service
• 77: PT. Golden Rama Express - Key offerings
• 78: PT. Golden Rama Express - Key customers
• 79: PT. Golden Rama Express - Segment focus
• 80: SAHID HOTELS and RESORTS - Overview
• 81: SAHID HOTELS and RESORTS - Product and service
• 82: SAHID HOTELS and RESORTS - Key offerings
• 83: SAHID HOTELS and RESORTS - Key customers
• 84: SAHID HOTELS and RESORTS - Segment focus
• 85: Xotels Ltd. - Overview
• 86: Xotels Ltd. - Product and service
• 87: Xotels Ltd. - Key offerings
• 88: Xotels Ltd. - Key customers
• 89: Xotels Ltd. - Segment focus
• 90: Currency conversion rates for US$
• 91: Research Methodology
• 92: Validation techniques employed for market sizing
• 93: Information sources
• 94: List of abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

TechNavio社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


TechNavio社はどのような調査会社ですか?


テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/05/16 10:27

146.08 円

164.08 円

197.16 円

ページTOPに戻る