![]() インドのマウスウォッシュ市場 2022-2026年Mouthwash Market in India 2022-2026 インドのマウスウォッシュ市場 2022-2026年 Technavio社はインドのマウスウォッシュ市場をモニターしており、予測期間中に15.68%のCAGRで進行し、2022年から2026年にかけて158.15百万ドルの成長が見込まれていま... もっと見る
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サマリーインドのマウスウォッシュ市場 2022-2026年Technavio社はインドのマウスウォッシュ市場をモニターしており、予測期間中に15.68%のCAGRで進行し、2022年から2026年にかけて158.15百万ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、インドのマウスウォッシュ市場について、全体的な分析、市場規模と予測、動向、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の市場シナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、口腔の健康に対する意識の高まりと、農村部でのオーラルケア製品の普及率の高まりです。また、口腔内の健康に関する意識の高まりが、市場の成長を後押しすることも予想されます。 インドのマウスウォッシュ市場の分析には、流通チャネルとタイプ別のセグメントが含まれています。 Technavio社のインドのマウスウォッシュ市場は以下のように区分されています。 流通チャネル別 - オフライン - オンライン タイプ別 - アルコールベースのマウスウォッシュ - アルコールフリーマウスウォッシュ 本調査では、今後数年間のインドにおけるマウスウォッシュ市場の成長を促進する主な理由の1つとして、口腔内の特定の悩みに対応する製品の需要の増加を挙げています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、主要なパラメータの分析によってまとめることで、市場の詳細な情報を提供しています。当レポートでは、インドのマウスウォッシュ市場について、以下の項目を取り上げています。 - マウスウォッシュ市場のサイジング - 洗口液市場の予測 - 洗口液市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としています。このレポートでは、これに沿って、インドのマウスウォッシュ市場の主要ベンダーである3M Co.やAmway Corp.、Church and Dwight Co.Inc.、Colgate-Palmolive Co.、GlaxoSmithKline Plc、Johnson and Johnson Inc.、Koninklijke Philips NV、Reckitt Benckiser Group Plc、The Procter and Gamble Co.、Unilever Groupなどの詳細な分析を行っています。また、インドのマウスウォッシュ市場の分析レポートには、市場の成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/mouthwash-market-in-india-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2021-2026 o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Distribution channel • Market Segmentation by Type o Market segments o Comparison by Type o Alcohol-based mouthwash - Market size and forecast 2021-2026 o Alcohol-free mouthwash - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Type • Customer landscape o Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o 3M Co. o Amway Corp. o Church and Dwight Co. Inc. o Colgate-Palmolive Co. o GlaxoSmithKline Plc o Johnson and Johnson Inc. o Koninklijke Philips NV o Reckitt Benckiser Group Plc o The Procter and Gamble Co. o Unilever Group • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Distribution channel • 21: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Market opportunity by Distribution channel • 26: Type - Market share 2021-2026 (%) • 27: Comparison by Type • 28: Alcohol-based mouthwash - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 29: Alcohol-based mouthwash - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 30: Alcohol-free mouthwash - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Alcohol-free mouthwash - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Market opportunity by Type • 33: Customer landscape • 34: Impact of drivers and challenges • 35: Vendor landscape • 36: Landscape disruption • 37: Industry risks • 38: Vendors covered • 39: Market positioning of vendors • 40: 3M Co. - Overview • 41: 3M Co. - Business segments • 42: 3M Co. - Key offerings • 43: 3M Co. - Key customers • 44: 3M Co. - Segment focus • 45: Amway Corp. - Overview • 46: Amway Corp. - Business segments • 47: Amway Corp. - Key offerings • 48: Amway Corp. - Key customers • 49: Amway Corp. - Segment focus • 50: Church and Dwight Co. Inc. - Overview • 51: Church and Dwight Co. Inc. - Business segments • 52: Church and Dwight Co. Inc. - Key offerings • 53: Church and Dwight Co. Inc. - Key customers • 54: Church and Dwight Co. Inc. - Segment focus • 55: Colgate-Palmolive Co. - Overview • 56: Colgate-Palmolive Co. - Business segments • 57: Colgate-Palmolive Co. - Key offerings • 58: Colgate-Palmolive Co. - Key customers • 59: Colgate-Palmolive Co. - Segment focus • 60: GlaxoSmithKline Plc - Overview • 61: GlaxoSmithKline Plc - Business segments • 62: GlaxoSmithKline Plc - Key offerings • 63: GlaxoSmithKline Plc - Key customers • 64: GlaxoSmithKline Plc - Segment focus • 65: Johnson and Johnson Inc. - Overview • 66: Johnson and Johnson Inc. - Business segments • 67: Johnson and Johnson Inc. - Key offerings • 68: Johnson and Johnson Inc. - Key customers • 69: Johnson and Johnson Inc. - Segment focus • 70: Koninklijke Philips NV - Overview • 71: Koninklijke Philips NV - Business segments • 72: Koninklijke Philips NV - Key offerings • 73: Koninklijke Philips NV - Key customers • 74: Koninklijke Philips NV - Segment focus • 75: Reckitt Benckiser Group Plc - Overview • 76: Reckitt Benckiser Group Plc - Business segments • 77: Reckitt Benckiser Group Plc - Key offerings • 78: Reckitt Benckiser Group Plc - Key customers • 79: Reckitt Benckiser Group Plc - Segment focus • 80: The Procter and Gamble Co. - Overview • 81: The Procter and Gamble Co. - Business segments • 82: The Procter and Gamble Co. - Key offerings • 83: The Procter and Gamble Co. - Key customers • 84: The Procter and Gamble Co. - Segment focus • 85: Unilever Group - Overview • 86: Unilever Group - Business segments • 87: Unilever Group - Key offerings • 88: Unilever Group - Key customers • 89: Unilever Group - Segment focus • 90: Currency conversion rates for US$ • 91: Research Methodology • 92: Validation techniques employed for market sizing • 93: Information sources • 94: List of abbreviations
SummaryMouthwash Market in India 2022-2026 Table of Contents• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2021-2026 o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Distribution channel • Market Segmentation by Type o Market segments o Comparison by Type o Alcohol-based mouthwash - Market size and forecast 2021-2026 o Alcohol-free mouthwash - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Type • Customer landscape o Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o 3M Co. o Amway Corp. o Church and Dwight Co. Inc. o Colgate-Palmolive Co. o GlaxoSmithKline Plc o Johnson and Johnson Inc. o Koninklijke Philips NV o Reckitt Benckiser Group Plc o The Procter and Gamble Co. o Unilever Group • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Distribution channel • 21: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Market opportunity by Distribution channel • 26: Type - Market share 2021-2026 (%) • 27: Comparison by Type • 28: Alcohol-based mouthwash - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 29: Alcohol-based mouthwash - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 30: Alcohol-free mouthwash - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Alcohol-free mouthwash - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Market opportunity by Type • 33: Customer landscape • 34: Impact of drivers and challenges • 35: Vendor landscape • 36: Landscape disruption • 37: Industry risks • 38: Vendors covered • 39: Market positioning of vendors • 40: 3M Co. - Overview • 41: 3M Co. - Business segments • 42: 3M Co. - Key offerings • 43: 3M Co. - Key customers • 44: 3M Co. - Segment focus • 45: Amway Corp. - Overview • 46: Amway Corp. - Business segments • 47: Amway Corp. - Key offerings • 48: Amway Corp. - Key customers • 49: Amway Corp. - Segment focus • 50: Church and Dwight Co. Inc. - Overview • 51: Church and Dwight Co. Inc. - Business segments • 52: Church and Dwight Co. Inc. - Key offerings • 53: Church and Dwight Co. Inc. - Key customers • 54: Church and Dwight Co. Inc. - Segment focus • 55: Colgate-Palmolive Co. - Overview • 56: Colgate-Palmolive Co. - Business segments • 57: Colgate-Palmolive Co. - Key offerings • 58: Colgate-Palmolive Co. - Key customers • 59: Colgate-Palmolive Co. - Segment focus • 60: GlaxoSmithKline Plc - Overview • 61: GlaxoSmithKline Plc - Business segments • 62: GlaxoSmithKline Plc - Key offerings • 63: GlaxoSmithKline Plc - Key customers • 64: GlaxoSmithKline Plc - Segment focus • 65: Johnson and Johnson Inc. - Overview • 66: Johnson and Johnson Inc. - Business segments • 67: Johnson and Johnson Inc. - Key offerings • 68: Johnson and Johnson Inc. - Key customers • 69: Johnson and Johnson Inc. - Segment focus • 70: Koninklijke Philips NV - Overview • 71: Koninklijke Philips NV - Business segments • 72: Koninklijke Philips NV - Key offerings • 73: Koninklijke Philips NV - Key customers • 74: Koninklijke Philips NV - Segment focus • 75: Reckitt Benckiser Group Plc - Overview • 76: Reckitt Benckiser Group Plc - Business segments • 77: Reckitt Benckiser Group Plc - Key offerings • 78: Reckitt Benckiser Group Plc - Key customers • 79: Reckitt Benckiser Group Plc - Segment focus • 80: The Procter and Gamble Co. - Overview • 81: The Procter and Gamble Co. - Business segments • 82: The Procter and Gamble Co. - Key offerings • 83: The Procter and Gamble Co. - Key customers • 84: The Procter and Gamble Co. - Segment focus • 85: Unilever Group - Overview • 86: Unilever Group - Business segments • 87: Unilever Group - Key offerings • 88: Unilever Group - Key customers • 89: Unilever Group - Segment focus • 90: Currency conversion rates for US$ • 91: Research Methodology • 92: Validation techniques employed for market sizing • 93: Information sources • 94: List of abbreviations
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