![]() インドのブレンドスパイス市場 2022-2026年Blended Spices Market in India 2022-2026 インドのブレンドスパイス市場 2022-2026年 Technavio社はインドのブレンドスパイス市場をモニターしており、2022年から2026年の間に8億9657万ドルの成長が見込まれ、予測期間中のCAGRは14.27%で進行しています... もっと見る
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サマリーインドのブレンドスパイス市場 2022-2026年Technavio社はインドのブレンドスパイス市場をモニターしており、2022年から2026年の間に8億9657万ドルの成長が見込まれ、予測期間中のCAGRは14.27%で進行しています。当レポートでは、インドのブレンドスパイス市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーの分析を行っています。 本レポートでは、現在の市場シナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、ブレンドスパイスの健康効果に対する意識の高まりと、本格的なブレンドスパイスに対する需要の高まりです。さらに、ブレンドスパイスの健康上の利点に関する意識の高まりが、市場の成長を後押しすると予想されます。 インドのブレンドスパイス市場の分析には、流通チャネルとタイプ別のセグメントが含まれています。 Technavioのインドのブレンドスパイス市場は以下のように区分されています。 流通チャネル別 - スーパーマーケット - コンビニエンスストア - オンライン タイプ別 - ガラムマサラ - ノンベジマサラ - チョレとチャンナのマサラ - その他 本調査では、食料品のオムニチャネル流通が、今後数年間のインドにおけるブレンドスパイス市場の成長を促進する主な理由の一つであるとしています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、統合、主要パラメータの分析によってまとめ、市場の詳細な状況を提示しています。当レポートでは、インドのブレンドスパイス市場について、以下の項目を取り上げています。 - ブレンドスパイス市場のサイジング - ブレンドスパイス市場の予測 - ブレンドスパイス市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、これに沿って本レポートでは、インドのブレンドスパイス市場の主要ベンダーであるAachi Group、Everest Spices、ITC Ltd.、Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd.、MTR Foods Pvt. Ltd.、Patanjali Ayurved、Pushp Brand (India) Pvt. Ltd.、Ramdev Food Products Pvt. Ltd.、Suhana、Tata Consumer Products Ltd.などの詳細な分析を行っています。また、インドのブレンドスパイス市場の分析レポートには、市場の成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべき成長機会をすべて活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/blended-spices-market-industry-in-india-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的・量的調査を用いた綿密なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Supermarket - Market size and forecast 2021-2026 o Convenience store - Market size and forecast 2021-2026 o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Distribution channel • Market Segmentation by Type o Market segments o Comparison by Type o Garam masala - Market size and forecast 2021-2026 o Non-veg masala - Market size and forecast 2021-2026 o Chole and channa masala - Market size and forecast 2021-2026 o Others - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Type • Customer landscape o Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Aachi Group o Everest Spices o ITC Ltd. o Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd. o MTR Foods Pvt. Ltd. o Patanjali Ayurved o Pushp Brand (India) Pvt. Ltd. o Ramdev Food Products Pvt. Ltd. o Suhana o Tata Consumer Products Ltd. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Distribution channel • 21: Supermarket - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Supermarket - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Convenience store - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Convenience store - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 26: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 27: Market opportunity by Distribution channel • 28: Type - Market share 2021-2026 (%) • 29: Comparison by Type • 30: Garam masala - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Garam masala - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Non-veg masala - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 33: Non-veg masala - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 34: Chole and channa masala - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 35: Chole and channa masala - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 36: Others - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 37: Others - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 38: Market opportunity by Type • 39: Customer landscape • 40: Impact of drivers and challenges • 41: Vendor landscape • 42: Landscape disruption • 43: Industry risks • 44: Vendors covered • 45: Market positioning of vendors • 46: Aachi Group - Overview • 47: Aachi Group - Product and service • 48: Aachi Group - Key offerings • 49: Aachi Group - Key customers • 50: Aachi Group - Segment focus • 51: Everest Spices - Overview • 52: Everest Spices - Product and service • 53: Everest Spices - Key offerings • 54: Everest Spices - Key customers • 55: Everest Spices - Segment focus • 56: ITC Ltd. - Overview • 57: ITC Ltd. - Business segments • 58: ITC Ltd. - Key offerings • 59: ITC Ltd. - Key customers • 60: ITC Ltd. - Segment focus • 61: Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd. - Overview • 62: Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd. - Product and service • 63: Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd. - Key offerings • 64: Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd. - Key customers • 65: Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd. - Segment focus • 66: MTR Foods Pvt. Ltd. - Overview • 67: MTR Foods Pvt. Ltd. - Product and service • 68: MTR Foods Pvt. Ltd. - Key offerings • 69: MTR Foods Pvt. Ltd. - Key customers • 70: MTR Foods Pvt. Ltd. - Segment focus • 71: Patanjali Ayurved - Overview • 72: Patanjali Ayurved - Product and service • 73: Patanjali Ayurved - Key offerings • 74: Patanjali Ayurved - Key customers • 75: Patanjali Ayurved - Segment focus • 76: Pushp Brand (India) Pvt. Ltd. - Overview • 77: Pushp Brand (India) Pvt. Ltd. - Product and service • 78: Pushp Brand (India) Pvt. Ltd. - Key offerings • 79: Pushp Brand (India) Pvt. Ltd. - Key customers • 80: Pushp Brand (India) Pvt. Ltd. - Segment focus • 81: Ramdev Food Products Pvt. Ltd. - Overview • 82: Ramdev Food Products Pvt. Ltd. - Product and service • 83: Ramdev Food Products Pvt. Ltd. - Key offerings • 84: Ramdev Food Products Pvt. Ltd. - Key customers • 85: Ramdev Food Products Pvt. Ltd. - Segment focus • 86: Suhana - Overview • 87: Suhana - Product and service • 88: Suhana - Key offerings • 89: Suhana - Key customers • 90: Suhana - Segment focus • 91: Tata Consumer Products Ltd. - Overview • 92: Tata Consumer Products Ltd. - Product and service • 93: Tata Consumer Products Ltd. - Key offerings • 94: Tata Consumer Products Ltd. - Key customers • 95: Tata Consumer Products Ltd. - Segment focus • 96: Currency conversion rates for US$ • 97: Research Methodology • 98: Validation techniques employed for market sizing • 99: Information sources • 100: List of abbreviations
SummaryBlended Spices Market in India 2022-2026 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Supermarket - Market size and forecast 2021-2026 o Convenience store - Market size and forecast 2021-2026 o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Distribution channel • Market Segmentation by Type o Market segments o Comparison by Type o Garam masala - Market size and forecast 2021-2026 o Non-veg masala - Market size and forecast 2021-2026 o Chole and channa masala - Market size and forecast 2021-2026 o Others - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Type • Customer landscape o Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Aachi Group o Everest Spices o ITC Ltd. o Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd. o MTR Foods Pvt. Ltd. o Patanjali Ayurved o Pushp Brand (India) Pvt. Ltd. o Ramdev Food Products Pvt. Ltd. o Suhana o Tata Consumer Products Ltd. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Distribution channel • 21: Supermarket - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Supermarket - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Convenience store - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Convenience store - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 26: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 27: Market opportunity by Distribution channel • 28: Type - Market share 2021-2026 (%) • 29: Comparison by Type • 30: Garam masala - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Garam masala - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Non-veg masala - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 33: Non-veg masala - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 34: Chole and channa masala - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 35: Chole and channa masala - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 36: Others - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 37: Others - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 38: Market opportunity by Type • 39: Customer landscape • 40: Impact of drivers and challenges • 41: Vendor landscape • 42: Landscape disruption • 43: Industry risks • 44: Vendors covered • 45: Market positioning of vendors • 46: Aachi Group - Overview • 47: Aachi Group - Product and service • 48: Aachi Group - Key offerings • 49: Aachi Group - Key customers • 50: Aachi Group - Segment focus • 51: Everest Spices - Overview • 52: Everest Spices - Product and service • 53: Everest Spices - Key offerings • 54: Everest Spices - Key customers • 55: Everest Spices - Segment focus • 56: ITC Ltd. - Overview • 57: ITC Ltd. - Business segments • 58: ITC Ltd. - Key offerings • 59: ITC Ltd. - Key customers • 60: ITC Ltd. - Segment focus • 61: Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd. - Overview • 62: Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd. - Product and service • 63: Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd. - Key offerings • 64: Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd. - Key customers • 65: Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd. - Segment focus • 66: MTR Foods Pvt. Ltd. - Overview • 67: MTR Foods Pvt. Ltd. - Product and service • 68: MTR Foods Pvt. Ltd. - Key offerings • 69: MTR Foods Pvt. Ltd. - Key customers • 70: MTR Foods Pvt. Ltd. - Segment focus • 71: Patanjali Ayurved - Overview • 72: Patanjali Ayurved - Product and service • 73: Patanjali Ayurved - Key offerings • 74: Patanjali Ayurved - Key customers • 75: Patanjali Ayurved - Segment focus • 76: Pushp Brand (India) Pvt. Ltd. - Overview • 77: Pushp Brand (India) Pvt. Ltd. - Product and service • 78: Pushp Brand (India) Pvt. Ltd. - Key offerings • 79: Pushp Brand (India) Pvt. Ltd. - Key customers • 80: Pushp Brand (India) Pvt. Ltd. - Segment focus • 81: Ramdev Food Products Pvt. Ltd. - Overview • 82: Ramdev Food Products Pvt. Ltd. - Product and service • 83: Ramdev Food Products Pvt. Ltd. - Key offerings • 84: Ramdev Food Products Pvt. Ltd. - Key customers • 85: Ramdev Food Products Pvt. Ltd. - Segment focus • 86: Suhana - Overview • 87: Suhana - Product and service • 88: Suhana - Key offerings • 89: Suhana - Key customers • 90: Suhana - Segment focus • 91: Tata Consumer Products Ltd. - Overview • 92: Tata Consumer Products Ltd. - Product and service • 93: Tata Consumer Products Ltd. - Key offerings • 94: Tata Consumer Products Ltd. - Key customers • 95: Tata Consumer Products Ltd. - Segment focus • 96: Currency conversion rates for US$ • 97: Research Methodology • 98: Validation techniques employed for market sizing • 99: Information sources • 100: List of abbreviations
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2025/05/07 10:26 144.03 円 163.68 円 194.97 円 |