![]() 機能性粉体の世界市場 2021-2025Global Functional Flours Market 2021-2025 機能性小麦粉の世界市場 2021-2025年 Technavio社は機能性小麦粉市場をモニターしており、予測期間中に7.67%のCAGRで進行し、2021年から2025年の間に254.5億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、機能... もっと見る
![]()
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー機能性小麦粉の世界市場 2021-2025年Technavio社は機能性小麦粉市場をモニターしており、予測期間中に7.67%のCAGRで進行し、2021年から2025年の間に254.5億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、機能性小麦粉市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、調理済み食品メーカーの需要増と、消費者のグルテンフリー製品に対する需要です。さらに、すぐに食べられる食品メーカーからの需要の増加は、市場の成長をも後押しすると予想されます。 機能性小麦粉市場の分析では、アプリケーションセグメントと地域別の状況を示しています。 Technavio社の機能性小麦粉市場は以下のように区分されています。 アプリケーション別 - RTE製品 - ベーカリー製品 - スープ・ソース類 - その他 地域別構成比 - APAC - 北アメリカ - ヨーロッパ - MEA - 南米 本調査では、植物性タンパク質を含む機能性小麦粉の需要が増加していることが、今後数年間の機能性小麦粉市場の成長を促進する主な理由の一つであるとしています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、主要なパラメータの分析によってまとめることで、市場の詳細な情報を提供しています。当レポートでは、機能性小麦粉市場について、以下の項目を取り上げています。 - 機能性小麦粉の市場サイジング - 機能性粉体市場の予測 - 機能性小麦粉市場の業界分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、これに沿って本レポートでは、AGRANA Beteiligungs AG、Archer Daniels Midland Co.、Ardent Mills LLC、Associated British Foods Plc、Bunge Ltd.、Cargill Inc.、General Mills Inc.、Ingredion Inc.、Parrish and Heimbecker Ltd.、The TradeLink International Group Ltd.など、機能性小麦粉市場の主要ベンダー数社の詳細な分析を行っています。また、機能性小麦粉の市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/functional-flours-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Application o Market segments o Comparison by Application o RTE products - Market size and forecast 2020-2025 o Bakery products - Market size and forecast 2020-2025 o Soups and sauces - Market size and forecast 2020-2025 o Others - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Application • Customer landscape o Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o AGRANA Beteiligungs AG o Archer Daniels Midland Co. o Ardent Mills LLC o Associated British Foods Plc o Bunge Ltd. o Cargill Inc. o General Mills Inc. o Ingredion Inc. o Parrish and Heimbecker Ltd. o The TradeLink International Group Ltd. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Application - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Application • 23: RTE products - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 24: RTE products - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Bakery products - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 26: Bakery products - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Soups and sauces - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 28: Soups and sauces - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 29: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 30: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 31: Market opportunity by Application • 32: Customer landscape • 33: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 34: Geographic comparison • 35: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 36: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 38: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: Key leading countries • 46: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 47: Impact of drivers and challenges • 48: Vendor landscape • 49: Landscape disruption • 50: Industry risks • 51: Vendors covered • 52: Market positioning of vendors • 53: AGRANA Beteiligungs AG - Overview • 54: AGRANA Beteiligungs AG - Business segments • 55: AGRANA Beteiligungs AG - Key offerings • 56: AGRANA Beteiligungs AG - Key customers • 57: AGRANA Beteiligungs AG - Segment focus • 58: Archer Daniels Midland Co. - Overview • 59: Archer Daniels Midland Co. - Business segments • 60: Archer Daniels Midland Co. - Key offerings • 61: Archer Daniels Midland Co. - Key customers • 62: Archer Daniels Midland Co. - Segment focus • 63: Ardent Mills LLC - Overview • 64: Ardent Mills LLC - Product and service • 65: Ardent Mills LLC - Key offerings • 66: Ardent Mills LLC - Key customers • 67: Ardent Mills LLC - Segment focus • 68: Associated British Foods Plc - Overview • 69: Associated British Foods Plc - Business segments • 70: Associated British Foods Plc - Key offerings • 71: Associated British Foods Plc - Key customers • 72: Associated British Foods Plc - Segment focus • 73: Bunge Ltd. - Overview • 74: Bunge Ltd. - Business segments • 75: Bunge Ltd. - Key offerings • 76: Bunge Ltd. - Key customers • 77: Bunge Ltd. - Segment focus • 78: Cargill Inc. - Overview • 79: Cargill Inc. - Product and service • 80: Cargill Inc. - Key offerings • 81: Cargill Inc. - Key customers • 82: Cargill Inc. - Segment focus • 83: General Mills Inc. - Overview • 84: General Mills Inc. - Business segments • 85: General Mills Inc. - Key offerings • 86: General Mills Inc. - Key customers • 87: General Mills Inc. - Segment focus • 88: Ingredion Inc. - Overview • 89: Ingredion Inc. - Business segments • 90: Ingredion Inc. - Key offerings • 91: Ingredion Inc. - Key customers • 92: Ingredion Inc. - Segment focus • 93: Parrish and Heimbecker Ltd. - Overview • 94: Parrish and Heimbecker Ltd. - Product and service • 95: Parrish and Heimbecker Ltd. - Key offerings • 96: Parrish and Heimbecker Ltd. - Key customers • 97: Parrish and Heimbecker Ltd. - Segment focus • 98: The TradeLink International Group Ltd. - Overview • 99: The TradeLink International Group Ltd. - Product and service • 100: The TradeLink International Group Ltd. - Key offerings • 101: The TradeLink International Group Ltd. - Key customers • 102: The TradeLink International Group Ltd. - Segment focus • 103: Currency conversion rates for US$ • 104: Research Methodology • 105: Validation techniques employed for market sizing • 106: Information sources • 107: List of abbreviations
SummaryGlobal Functional Flours Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Application o Market segments o Comparison by Application o RTE products - Market size and forecast 2020-2025 o Bakery products - Market size and forecast 2020-2025 o Soups and sauces - Market size and forecast 2020-2025 o Others - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Application • Customer landscape o Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o AGRANA Beteiligungs AG o Archer Daniels Midland Co. o Ardent Mills LLC o Associated British Foods Plc o Bunge Ltd. o Cargill Inc. o General Mills Inc. o Ingredion Inc. o Parrish and Heimbecker Ltd. o The TradeLink International Group Ltd. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Application - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Application • 23: RTE products - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 24: RTE products - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Bakery products - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 26: Bakery products - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Soups and sauces - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 28: Soups and sauces - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 29: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 30: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 31: Market opportunity by Application • 32: Customer landscape • 33: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 34: Geographic comparison • 35: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 36: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 38: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: Key leading countries • 46: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 47: Impact of drivers and challenges • 48: Vendor landscape • 49: Landscape disruption • 50: Industry risks • 51: Vendors covered • 52: Market positioning of vendors • 53: AGRANA Beteiligungs AG - Overview • 54: AGRANA Beteiligungs AG - Business segments • 55: AGRANA Beteiligungs AG - Key offerings • 56: AGRANA Beteiligungs AG - Key customers • 57: AGRANA Beteiligungs AG - Segment focus • 58: Archer Daniels Midland Co. - Overview • 59: Archer Daniels Midland Co. - Business segments • 60: Archer Daniels Midland Co. - Key offerings • 61: Archer Daniels Midland Co. - Key customers • 62: Archer Daniels Midland Co. - Segment focus • 63: Ardent Mills LLC - Overview • 64: Ardent Mills LLC - Product and service • 65: Ardent Mills LLC - Key offerings • 66: Ardent Mills LLC - Key customers • 67: Ardent Mills LLC - Segment focus • 68: Associated British Foods Plc - Overview • 69: Associated British Foods Plc - Business segments • 70: Associated British Foods Plc - Key offerings • 71: Associated British Foods Plc - Key customers • 72: Associated British Foods Plc - Segment focus • 73: Bunge Ltd. - Overview • 74: Bunge Ltd. - Business segments • 75: Bunge Ltd. - Key offerings • 76: Bunge Ltd. - Key customers • 77: Bunge Ltd. - Segment focus • 78: Cargill Inc. - Overview • 79: Cargill Inc. - Product and service • 80: Cargill Inc. - Key offerings • 81: Cargill Inc. - Key customers • 82: Cargill Inc. - Segment focus • 83: General Mills Inc. - Overview • 84: General Mills Inc. - Business segments • 85: General Mills Inc. - Key offerings • 86: General Mills Inc. - Key customers • 87: General Mills Inc. - Segment focus • 88: Ingredion Inc. - Overview • 89: Ingredion Inc. - Business segments • 90: Ingredion Inc. - Key offerings • 91: Ingredion Inc. - Key customers • 92: Ingredion Inc. - Segment focus • 93: Parrish and Heimbecker Ltd. - Overview • 94: Parrish and Heimbecker Ltd. - Product and service • 95: Parrish and Heimbecker Ltd. - Key offerings • 96: Parrish and Heimbecker Ltd. - Key customers • 97: Parrish and Heimbecker Ltd. - Segment focus • 98: The TradeLink International Group Ltd. - Overview • 99: The TradeLink International Group Ltd. - Product and service • 100: The TradeLink International Group Ltd. - Key offerings • 101: The TradeLink International Group Ltd. - Key customers • 102: The TradeLink International Group Ltd. - Segment focus • 103: Currency conversion rates for US$ • 104: Research Methodology • 105: Validation techniques employed for market sizing • 106: Information sources • 107: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
TechNavio社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2025/05/16 10:27 146.08 円 164.08 円 197.16 円 |