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着圧スポーツウェア市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2031年

着圧スポーツウェア市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2031年


Compression Sportswear Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024 - 2031

Persistence Market Research社はこのほど、コンプレッションスポーツウェアの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年9月2日 US$4,995
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、コンプレッションスポーツウェアの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。この調査レポートは、2024年から2031年までの世界のコンプレッションスポーツウェア市場の予測成長軌道を概説する独占データと統計を掲載しています。

主な洞察

- コンプレッションスポーツウェア市場規模(2024E):42億7000万米ドル
- 予測市場価値(2031F):6.64億米ドル66億4,000万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024 to 2031): 12.2%

コンプレッションスポーツウェア市場 - レポートスコープ:

コンプレッションスポーツウェアは、運動能力の向上、筋肉疲労の軽減、回復の促進に重要な役割を果たしている。コンプレッション・トップス、ショーツ、タイツ、ソックスなどのこれらの衣服は、特定の筋肉群に的を絞った圧力を与え、血液循環と酸素の流れを改善するように設計されている。同市場は、プロのアスリート、フィットネス愛好家、身体活動中の快適性の向上を求める個人を対象としている。市場成長の原動力は、健康意識の高まり、スポーツやフィットネス活動への参加者の増加、コンプレッション・スポーツウェアの利点に関する意識の高まりである。吸湿発散素材や抗菌素材などの高度なファブリックの採用により、製品の機能性とユーザー体験が向上している。

市場成長の促進要因:

世界のコンプレッション・スポーツウェア市場は、ヨガ、ランニング、高強度インターバル・トレーニング(HIIT)などのフィットネス・トレンドの人気の高まりなど、いくつかの主要要因によって推進されている。あらゆる年齢層のジム会員やスポーツ参加者の増加は、市場拡大に大きく寄与している。さらに、パフォーマンスと回復を追跡するためのスマートファブリックの統合など、繊維技術の進歩が製品需要をさらに押し上げている。また、肥満や静脈瘤といった生活習慣に関連した疾病の蔓延が拡大していることも、予防医療対策の一環としてコンプレッション・スポーツウェアの採用を増加させている。さらに、電子商取引分野の拡大により、幅広い製品へのアクセスが容易になり、世界的な売上を牽引している。

市場の阻害要因:

有望な見通しとは裏腹に、コンプレッション・スポーツウェア市場は、一部の消費者にとって手が届きにくい高価なプレミアム製品などの課題に直面している。偽造品や低品質の製品も脅威となっており、市場に対する消費者の信頼を損なう可能性がある。さらに、特定の地域におけるコンプレッション・スポーツウェアのニッチな性質は、その利点の認知度の低さと相まって、市場の成長を妨げる可能性がある。

市場機会:

コンプレッション・スポーツウェア市場は、製品の革新と消費者層の拡大により大きな成長機会をもたらす。持続可能で環境に優しい素材の統合は、環境に配慮した製品に対する消費者の需要の増加に対応するものである。可処分所得が増加しているアジア太平洋地域とラテンアメリカの新興市場は、市場プレーヤーにとって未開拓の可能性を秘めている。健康モニタリング用センサーの搭載など、技術の進歩は製品の差別化に新たな道を開き、ハイテクに敏感な消費者にアピールする。スポーツ・チームやフィットネス・インフルエンサーとの戦略的コラボレーションも、ブランドの認知度と市場浸透を高めることができる。

本レポートで扱う主な質問

- コンプレッションスポーツウェア市場の世界的な成長を促進している要因は何か?
- 最も需要が高い製品カテゴリーは?
- 生地技術の進歩は市場動向にどのような影響を与えているか?
- コンプレッションスポーツウェア市場の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略を採用しているのか?
- 市場の将来展望と新たなトレンドは?

競争情報とビジネス戦略:

アンダーアーマー社、ナイキ社、アディダス社、スキンズ・インターナショナル・トレーディング社など、コンプレッション・スポーツウェア市場の主要企業は、競争上の優位性を維持するため、技術革新、持続可能性、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は研究開発に投資し、UVカット、防臭性、耐久性の向上などの機能を強化した先進的な製品を開発している。アスリートやフィットネスの専門家とのコラボレーションは、製品の推奨と消費者の信頼に役立っている。

主な企業

- アンダーアーマー
- ナイキ
- アディダスAG
- スキンズ・インターナショナル・トレーディングAG
- 2XU Pty Ltd
- 株式会社アシックス
- プーマSE
- ルルレモン・アスレティカ・インク
- ニューバランス
- リーボック・インターナショナル・リミテッド

市場セグメント

製品タイプ別
- シャツ
- ショーツ
- タイツ・レギンス
- インナーウェア

エンドユーザー別
- 男性
- 女性
- 子供

流通チャネル別
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- マルチブランドストア
- オンライン

地域別
- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 南アジア・オセアニア
- 東アジア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.着圧スポーツウェアの世界市場スナップショット、2024年と2031年
1.2.市場機会評価、2024年~2031年、10億米ドル
1.3.主要市場動向
1.4.今後の市場予測
1.5.プレミアム市場の洞察
1.6.主要開発と主要市場イベント
1.7.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.2.4.課題
2.2.5.主要トレンド
2.3.マクロ経済要因
2.3.1.世界のGDP成長率見通し
2.3.2.世界の都市化の見通し
2.4.COVID-19の影響分析
2.5.予測要因-関連性と影響
3.付加価値の洞察
3.1.規制情勢
3.2.バリューチェーン分析
3.3.PESTLE分析
3.4.ポーターのファイブフォース分析
4.価格動向分析
4.1.主なハイライト
4.2.ソーダメーカー価格に影響を与える主な要因
4.3.価格分析
4.3.1.製品タイプ別
5.世界のコンプレッションスポーツウェア市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
5.1.コンプレッションスポーツウェアの世界市場展望製品タイプ
5.1.1.はじめに/主な調査結果
5.1.2.過去の市場規模(10億米ドル)と分析、製品タイプ別、2019年~2023年
5.1.3.現在の市場規模(10億米ドル)と分析・予測:製品タイプ別、2024~2031年
5.1.3.1.シャツ
5.1.3.2.ショートパンツ
5.1.3.3.タイツ/レギンス
5.1.3.4.インナーウェア
5.1.3.5.その他
5.2.市場の魅力度分析製品タイプ
5.3.着圧スポーツウェアの世界市場展望エンドユーザー
5.3.1.序論/主な調査結果
5.3.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、エンドユーザー別、2019年~2023年
5.3.3.現在の市場規模(10億米ドル)分析と予測:エンドユーザー別、2024年~2031年
5.3.3.1.男性
5.3.3.2.女性
5.3.3.3.子供
5.4.市場の魅力度分析エンドユーザー
5.5.着圧スポーツウェアの世界市場展望流通チャネル
5.5.1.序論/主な調査結果
5.5.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、流通チャネル別、2019年~2023年
5.5.3.現在の市場規模(10億米ドル)分析と予測:流通チャネル別、2024年~2031年
5.5.3.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
5.5.3.2.専門店
5.5.3.3.マルチブランド店
5.5.3.4.オンライン
5.5.3.5.その他
5.6.市場魅力度分析:流通チャネル
6.着圧スポーツウェアの世界市場展望:地域
6.1.主なハイライト
6.2.過去の市場規模(10億米ドル)と分析、地域別、2019年~2023年
6.3.現在の市場規模(億米ドル)分析と予測、地域別、2024-2031年
6.3.1.北米
6.3.2.欧州
6.3.3.東アジア
6.3.4.南アジア・オセアニア
6.3.5.ラテンアメリカ
6.3.6.中東・アフリカ
6.4.市場魅力度分析:地域
7.北米のコンプレッションスポーツウェア市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
7.1.主なハイライト
7.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2023年
7.2.1.国別
7.2.2.製品タイプ別
7.2.3.エンドユーザー別
7.2.4.流通チャネル別
7.3.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、国別、2024年~2031年
7.3.1.米国
7.3.2.カナダ
7.4.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、製品タイプ別、2024~2031年
7.4.1.シャツ
7.4.2.ショートパンツ
7.4.3.タイツ/レギンス
7.4.4.インナーウェア
7.4.5.その他
7.5.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、エンドユーザー別、2024-2031年
7.5.1.男性
7.5.2.女性
7.5.3.子供
7.6.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、流通チャネル別、2024~2031年
7.6.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
7.6.2.専門店
7.6.3.マルチブランド店
7.6.4.オンライン
7.6.5.その他
7.7.市場魅力度分析
8.欧州のコンプレッションスポーツウェア市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
8.1.主要ハイライト
8.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2023年
8.2.1.国別
8.2.2.製品タイプ別
8.2.3.エンドユーザー別
8.2.4.流通チャネル別
8.3.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、国別、2024年~2031年
8.3.1.ドイツ
8.3.2.フランス
8.3.3.イギリス
8.3.4.イタリア
8.3.5.スペイン
8.3.6.ロシア
8.3.7.その他のヨーロッパ
8.4.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、製品タイプ別、2024~2031年
8.4.1.シャツ
8.4.2.ショートパンツ
8.4.3.タイツ/レギンス
8.4.4.インナーウェア
8.4.5.その他
8.5.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、エンドユーザー別、2024-2031年
8.5.1.男性
8.5.2.女性
8.5.3.子供
8.6.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、流通チャネル別、2024~2031年
8.6.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
8.6.2.専門店
8.6.3.マルチブランド店
8.6.4.オンライン
8.6.5.その他
8.7.市場魅力度分析
9.東アジアのコンプレッションスポーツウェア市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
9.1.主要ハイライト
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2023年
9.2.1.国別
9.2.2.製品タイプ別
9.2.3.エンドユーザー別
9.2.4.流通チャネル別
9.3.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、国別、2024年~2031年
9.3.1.中国
9.3.2.日本
9.3.3.韓国
9.4.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、製品タイプ別、2024~2031年
9.4.1.シャツ
9.4.2.ショートパンツ
9.4.3.タイツ/レギンス
9.4.4.インナーウェア
9.4.5.その他
9.5.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、エンドユーザー別、2024-2031年
9.5.1.男性
9.5.2.女性
9.5.3.子供
9.6.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、流通チャネル別、2024~2031年
9.6.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
9.6.2.専門店
9.6.3.マルチブランド店
9.6.4.オンライン
9.6.5.その他
9.7.市場魅力度分析
10.南アジア・オセアニアのコンプレッションスポーツウェア市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
10.1.主要ハイライト
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2023年
10.2.1.国別
10.2.2.製品タイプ別
10.2.3.エンドユーザー別
10.2.4.流通チャネル別
10.3.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、国別、2024年~2031年
10.3.1.インド
10.3.2.東南アジア
10.3.3.ニュージーランド
10.3.4.その他の南アジア・オセアニア
10.4.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、製品タイプ別、2024~2031年
10.4.1.シャツ
10.4.2.ショートパンツ
10.4.3.タイツ/レギンス
10.4.4.インナーウェア
10.4.5.その他
10.5.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、エンドユーザー別、2024-2031年
10.5.1.男性
10.5.2.女性
10.5.3.子供
10.6.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、流通チャネル別、2024~2031年
10.6.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
10.6.2.専門店
10.6.3.マルチブランド店
10.6.4.オンライン
10.6.5.その他
10.7.市場魅力度分析
11.ラテンアメリカのコンプレッションスポーツウェア市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
11.1.主要ハイライト
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2023年
11.2.1.国別
11.2.2.製品タイプ別
11.2.3.エンドユーザー別
11.2.4.流通チャネル別
11.3.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、国別、2024年~2031年
11.3.1.ブラジル
11.3.2.メキシコ
11.3.3.その他のラテンアメリカ
11.4.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、製品タイプ別、2024~2031年
11.4.1.シャツ
11.4.2.ショートパンツ
11.4.3.タイツ/レギンス
11.4.4.インナーウェア
11.4.5.その他
11.5.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、エンドユーザー別、2024-2031年
11.5.1.男性
11.5.2.女性
11.5.3.子供
11.6.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、流通チャネル別、2024~2031年
11.6.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.6.2.専門店
11.6.3.マルチブランド店
11.6.4.オンライン
11.6.5.その他
11.7.市場魅力度分析
12.中東・アフリカのコンプレッションスポーツウェア市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
12.1.主要ハイライト
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2023年
12.2.1.国別
12.2.2.製品タイプ別
12.2.3.エンドユーザー別
12.2.4.流通チャネル別
12.3.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、国別、2024年~2031年
12.3.1.GCC諸国
12.3.2.南アフリカ
12.3.3.北アフリカ
12.3.4.その他の中東・アフリカ
12.4.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、製品タイプ別、2024~2031年
12.4.1.シャツ
12.4.2.ショートパンツ
12.4.3.タイツ/レギンス
12.4.4.インナーウェア
12.4.5.その他
12.5.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、エンドユーザー別、2024-2031年
12.5.1.男性
12.5.2.女性
12.5.3.子供
12.6.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、流通チャネル別、2024~2031年
12.6.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
12.6.2.専門店
12.6.3.マルチブランド店
12.6.4.オンライン
12.6.5.その他
12.7.市場魅力度分析
13.競争環境
13.1.市場シェア分析、2025年
13.2.市場構造
13.2.1.競争激化度マッピング
13.2.2.競争ダッシュボード
13.3.企業プロフィール(詳細-概要、財務、戦略、最近の動向)
13.3.1.アンダーアーマー
13.3.1.1.概要
13.3.1.2.製品ポートフォリオ
13.3.1.3.主要財務
13.3.1.4.市場動向
13.3.1.5.市場戦略
13.3.2.ナイキ社
13.3.3.アディダスAG
13.3.4.プーマSE
13.3.5.スキンズ・インターナショナル・トレーディングAG
13.3.6.2XU Pty Ltd.
13.3.7.CW-X
13.3.8.リーボックインターナショナル
13.3.9.バウアーファインドAG
13.3.10.アシックス株式会社
13.3.11.ゼンザ
13.3.12.フアーク
14.付録
14.1.調査方法
14.2.調査の前提
14.3.頭字語および略語

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for compression sportswear. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure. This research publication presents exclusive data and statistics outlining the anticipated growth trajectory of the global compression sportswear market from 2024 to 2031.

Key Insights:

• Compression Sportswear Market Size (2024E): US$ 4.27 Bn
• Projected Market Value (2031F): US$ 6.64 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 12.2%

Compression Sportswear Market - Report Scope:

Compression sportswear plays a crucial role in enhancing athletic performance, reducing muscle fatigue, and accelerating recovery. These garments, including compression tops, shorts, tights, and socks, are designed to provide targeted pressure to specific muscle groups, improving blood circulation and oxygen flow. The market caters to professional athletes, fitness enthusiasts, and individuals seeking improved comfort during physical activities. Market growth is driven by increasing health consciousness, rising participation in sports and fitness activities, and growing awareness about the benefits of compression sportswear. The adoption of advanced fabrics, such as moisture-wicking and antimicrobial materials, enhances product functionality and user experience.

Market Growth Drivers:

The global compression sportswear market is propelled by several key factors, including the increasing popularity of fitness trends such as yoga, running, and high-intensity interval training (HIIT). The rise in gym memberships and sports participation among all age groups significantly contributes to market expansion. Additionally, advancements in textile technology, including the integration of smart fabrics for tracking performance and recovery, further boost product demand. The growing prevalence of lifestyle-related ailments, such as obesity and varicose veins, has also led to increased adoption of compression sportswear as part of preventive healthcare measures. Moreover, the growing e-commerce sector facilitates easy access to a wide range of products, driving sales globally.

Market Restraints:

Despite its promising outlook, the compression sportswear market faces challenges such as the high cost of premium products, which may limit affordability for some consumers. Counterfeit and low-quality products also pose a threat, potentially eroding consumer trust in the market. Additionally, the niche nature of compression sportswear in certain regions, coupled with limited awareness of its benefits, can hinder market growth.

Market Opportunities:

The compression sportswear market presents significant growth opportunities driven by product innovation and expanding consumer demographics. The integration of sustainable and eco-friendly materials addresses increasing consumer demand for environmentally responsible products. Emerging markets in Asia-Pacific and Latin America, where disposable incomes are rising, offer untapped potential for market players. Technological advancements, such as incorporating sensors for health monitoring, open new avenues for product differentiation and appeal to tech-savvy consumers. Strategic collaborations with sports teams and fitness influencers can also enhance brand visibility and market penetration.

Key Questions Answered in the Report:

• What factors are driving the growth of the compression sportswear market globally?
• Which product categories are witnessing the highest demand?
• How are advancements in fabric technology influencing market trends?
• Who are the leading players in the compression sportswear market, and what strategies are they adopting?
• What are the future prospects and emerging trends in the market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the compression sportswear market, including Under Armour, Inc., Nike, Inc., Adidas AG, and Skins International Trading AG, focus on innovation, sustainability, and strategic partnerships to maintain competitive advantages. These companies invest in R&D to develop advanced products with enhanced features such as UV protection, odor resistance, and improved durability. Collaborations with athletes and fitness experts aid in product endorsement and consumer trust.

Key Companies Profiled:

• Under Armour, Inc.
• Nike, Inc.
• Adidas AG
• Skins International Trading AG
• 2XU Pty Ltd
• ASICS Corporation
• Puma SE
• Lululemon Athletica Inc.
• New Balance, Inc.
• Reebok International Limited

Market Segmentation

By Product Type
• Shirts
• Shorts
• Tights/Leggings
• Innerwear

By End User
• Men
• Women
• Children

By Distribution Channel
• Hypermarket/Supermarket
• Specialty Stores
• Multi-Brand Stores
• Online

By Region
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia & Oceania
• East Asia
• The Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Compression Sportswear Market Snapshot, 2024 and 2031
1.2. Market Opportunity Assessment, 2024-2031, US$ Bn
1.3. Key Market Trends
1.4. Future Market Projections
1.5. Premium Market Insights
1.6. Key Developments and Key Market Events
1.7. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definition
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunity
2.2.4. Challenges
2.2.5. Key Trends
2.3. Macro-Economic Factors
2.3.1. Global GDP Growth Outlook
2.3.2. Global Urbanization Outlook
2.4. COVID-19 Impact Analysis
2.5. Forecast Factors - Relevance and Impact
3. Value Added Insights
3.1. Regulatory Landscape
3.2. Value Chain Analysis
3.3. PESTLE Analysis
3.4. Porter’s Five Force Analysis
4. Price Trend Analysis
4.1. Key Highlights
4.2. Key Factors Impacting Soda Makers Prices
4.3. Pricing Analysis
4.3.1. By Product Type
5. Global Compression Sportswear Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
5.1. Global Compression Sportswear Market Outlook: Product Type
5.1.1. Introduction / Key Findings
5.1.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Analysis, By Product Type, 2019-2023
5.1.3. Current Market Size (US$ Bn) and Analysis and Forecast, By Product Type, 2024-2031
5.1.3.1. Shirts
5.1.3.2. Shorts
5.1.3.3. Tights/Leggings
5.1.3.4. Innerwear
5.1.3.5. Others
5.2. Market Attractiveness Analysis: Product Type
5.3. Global Compression Sportswear Market Outlook: End-user
5.3.1. Introduction / Key Findings
5.3.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By End-user, 2019-2023
5.3.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End-user, 2024-2031
5.3.3.1. Men
5.3.3.2. Women
5.3.3.3. Children
5.4. Market Attractiveness Analysis: End-user
5.5. Global Compression Sportswear Market Outlook: Distribution Channel
5.5.1. Introduction / Key Findings
5.5.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Distribution Channel, 2019-2023
5.5.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Distribution Channel, 2024-2031
5.5.3.1. Hypermarket/Supermarket
5.5.3.2. Specialty Stores
5.5.3.3. Multi-brand Stores
5.5.3.4. Online
5.5.3.5. Others
5.6. Market Attractiveness Analysis: Distribution Channel
6. Global Compression Sportswear Market Outlook: Region
6.1. Key Highlights
6.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Analysis, By Region, 2019-2023
6.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Region, 2024-2031
6.3.1. North America
6.3.2. Europe
6.3.3. East Asia
6.3.4. South Asia and Oceania
6.3.5. Latin America
6.3.6. Middle East & Africa
6.4. Market Attractiveness Analysis: Region
7. North America Compression Sportswear Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
7.1. Key Highlights
7.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2023
7.2.1. By Country
7.2.2. By Product Type
7.2.3. By End-user
7.2.4. By Distribution Channel
7.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2024-2031
7.3.1. U.S.
7.3.2. Canada
7.4. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Product Type, 2024-2031
7.4.1. Shirts
7.4.2. Shorts
7.4.3. Tights/Leggings
7.4.4. Innerwear
7.4.5. Others
7.5. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End-user, 2024-2031
7.5.1. Men
7.5.2. Women
7.5.3. Children
7.6. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Distribution Channel, 2024-2031
7.6.1. Hypermarket/Supermarket
7.6.2. Specialty Stores
7.6.3. Multi-brand Stores
7.6.4. Online
7.6.5. Others
7.7. Market Attractiveness Analysis
8. Europe Compression Sportswear Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
8.1. Key Highlights
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2023
8.2.1. By Country
8.2.2. By Product Type
8.2.3. By End-user
8.2.4. By Distribution Channel
8.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2024-2031
8.3.1. Germany
8.3.2. France
8.3.3. U.K.
8.3.4. Italy
8.3.5. Spain
8.3.6. Russia
8.3.7. Rest of Europe
8.4. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Product Type, 2024-2031
8.4.1. Shirts
8.4.2. Shorts
8.4.3. Tights/Leggings
8.4.4. Innerwear
8.4.5. Others
8.5. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End-user, 2024-2031
8.5.1. Men
8.5.2. Women
8.5.3. Children
8.6. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Distribution Channel, 2024-2031
8.6.1. Hypermarket/Supermarket
8.6.2. Specialty Stores
8.6.3. Multi-brand Stores
8.6.4. Online
8.6.5. Others
8.7. Market Attractiveness Analysis
9. East Asia Compression Sportswear Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
9.1. Key Highlights
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2023
9.2.1. By Country
9.2.2. By Product Type
9.2.3. By End-user
9.2.4. By Distribution Channel
9.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2024-2031
9.3.1. China
9.3.2. Japan
9.3.3. South Korea
9.4. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Product Type, 2024-2031
9.4.1. Shirts
9.4.2. Shorts
9.4.3. Tights/Leggings
9.4.4. Innerwear
9.4.5. Others
9.5. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End-user, 2024-2031
9.5.1. Men
9.5.2. Women
9.5.3. Children
9.6. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Distribution Channel, 2024-2031
9.6.1. Hypermarket/Supermarket
9.6.2. Specialty Stores
9.6.3. Multi-brand Stores
9.6.4. Online
9.6.5. Others
9.7. Market Attractiveness Analysis
10. South Asia & Oceania Compression Sportswear Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
10.1. Key Highlights
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2023
10.2.1. By Country
10.2.2. By Product Type
10.2.3. By End-user
10.2.4. By Distribution Channel
10.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2024-2031
10.3.1. India
10.3.2. Southeast Asia
10.3.3. ANZ
10.3.4. Rest of South Asia & Oceania
10.4. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Product Type, 2024-2031
10.4.1. Shirts
10.4.2. Shorts
10.4.3. Tights/Leggings
10.4.4. Innerwear
10.4.5. Others
10.5. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End-user, 2024-2031
10.5.1. Men
10.5.2. Women
10.5.3. Children
10.6. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Distribution Channel, 2024-2031
10.6.1. Hypermarket/Supermarket
10.6.2. Specialty Stores
10.6.3. Multi-brand Stores
10.6.4. Online
10.6.5. Others
10.7. Market Attractiveness Analysis
11. Latin America Compression Sportswear Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
11.1. Key Highlights
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2023
11.2.1. By Country
11.2.2. By Product Type
11.2.3. By End-user
11.2.4. By Distribution Channel
11.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2024-2031
11.3.1. Brazil
11.3.2. Mexico
11.3.3. Rest of Latin America
11.4. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Product Type, 2024-2031
11.4.1. Shirts
11.4.2. Shorts
11.4.3. Tights/Leggings
11.4.4. Innerwear
11.4.5. Others
11.5. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End-user, 2024-2031
11.5.1. Men
11.5.2. Women
11.5.3. Children
11.6. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Distribution Channel, 2024-2031
11.6.1. Hypermarket/Supermarket
11.6.2. Specialty Stores
11.6.3. Multi-brand Stores
11.6.4. Online
11.6.5. Others
11.7. Market Attractiveness Analysis
12. Middle East & Africa Compression Sportswear Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
12.1. Key Highlights
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2023
12.2.1. By Country
12.2.2. By Product Type
12.2.3. By End-user
12.2.4. By Distribution Channel
12.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2024-2031
12.3.1. GCC Countries
12.3.2. South Africa
12.3.3. Northern Africa
12.3.4. Rest of Middle East & Africa
12.4. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Product Type, 2024-2031
12.4.1. Shirts
12.4.2. Shorts
12.4.3. Tights/Leggings
12.4.4. Innerwear
12.4.5. Others
12.5. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End-user, 2024-2031
12.5.1. Men
12.5.2. Women
12.5.3. Children
12.6. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Distribution Channel, 2024-2031
12.6.1. Hypermarket/Supermarket
12.6.2. Specialty Stores
12.6.3. Multi-brand Stores
12.6.4. Online
12.6.5. Others
12.7. Market Attractiveness Analysis
13. Competition Landscape
13.1. Market Share Analysis, 2025
13.2. Market Structure
13.2.1. Competition Intensity Mapping
13.2.2. Competition Dashboard
13.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
13.3.1. Under Armour, Inc.
13.3.1.1. Overview
13.3.1.2. Product Portfolio
13.3.1.3. Key Financials
13.3.1.4. Market Developments
13.3.1.5. Market Strategy
13.3.2. Nike, Inc.
13.3.3. Adidas AG
13.3.4. Puma SE
13.3.5. Skins International Trading AG
13.3.6. 2XU Pty Ltd.
13.3.7. CW-X
13.3.8. Reebok International Ltd.
13.3.9. Bauerfeind AG
13.3.10. Asics Corporation
13.3.11. Zensah
13.3.12. Fuaark
14. Appendix
14.1. Research Methodology
14.2. Research Assumptions
14.3. Acronyms and Abbreviations

 

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