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PET放射性トレーサー市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年

PET放射性トレーサー市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年


PET Radioactive Tracers Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、PET放射性トレーサーの世界市場に関する包括的なレポートを発表した。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年8月1日 US$4,995
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、PET放射性トレーサーの世界市場に関する包括的なレポートを発表した。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- PET放射性トレーサー市場規模(2025E):10億6,980万米ドル
- 予測市場価値(2032F):1,706.7百万米ドル1,706.7百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2025 to 2032): 6.9%

PET放射性トレーサー市場 - レポートスコープ:

PET放射性トレーサーは、分子イメージングにおいて重要な役割を果たし、細胞レベルおよび分子レベルでの生物学的機能の可視化を可能にする。これらのトレーサーは主に陽電子放射断層撮影(PET)スキャンで使用され、がん、神経疾患、心血管疾患、感染症を検出する。同市場は病院、画像診断センター、研究機関にサービスを提供しており、フッ素-18、炭素-11、ガリウム-68など様々な同位体を提供している。市場成長の原動力は、正確な診断ツールに対する需要の増加、慢性疾患の有病率の上昇、画像診断技術の特異性と感度を高める放射性医薬品開発の進歩である。

市場成長の促進要因

世界のPET放射性トレーサー市場は、早期かつ正確な画像診断を必要とする癌や神経変性疾患の罹患率の上昇など、いくつかの主要な要因によって推進されています。医療現場でPET/CTやPET/MRIシステムの採用が増加していることが、トレーサーの需要をさらに押し上げています。トレーサーの合成および標識技術における技術的進歩は、心臓病学や神経学など腫瘍学以外の臨床応用の拡大とともに、市場の継続的拡大を支えている。さらに、先進地域における核医学インフラへの政府投資の拡大と有利な償還政策が、市場導入の拡大に寄与している。

市場の阻害要因

PET用放射性トレーサー市場は、その潜在性にもかかわらず、製造・運用コストの高さ、アイソトープの半減期の短さ、規制要件の厳しさといった課題に直面している。トレーサー製造には特殊なサイクロトロン設備が必要なため、特に資源が乏しい環境では普及が制限される。さらに、放射性物質の貯蔵と輸送に関連する複雑なロジスティックスが大きな障壁となっている。新しい放射性医薬品の規制遵守には時間とコストがかかるため、製品の承認や新興企業の市場参入が遅れる可能性がある。

市場機会:

PET用放射性トレーサー市場は、研究革新、戦略的提携、地理的拡大によって大きな成長機会がもたらされる。特定の分子マーカーを標的とする新規トレーサーの開発は、精密医療やコンパニオン診断に新たな道を開く。診断と治療を組み合わせたセラノスティクスの出現は、患者ケアへの統合的アプローチを提供し、治療計画におけるPETトレーサーの役割を強化する。ラジオファーマシーネットワークの拡大、新興国での認知度の向上、PET画像解釈におけるAIの統合は、メーカーと医療提供者にとってさらに新たな展望を切り開く。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のPET放射性トレーサー市場の成長を促す主な要因は何か?
- どのトレーサー同位体とアプリケーションが医療・研究施設での採用を促進しているか?
- 技術革新はPETトレーサーの開発と提供をどのように変えているか?
- PET放射性トレーサー市場に貢献している主要プレーヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界のPET放射性トレーサー市場の新たな動向と将来展望は?

競合情報とビジネス戦略:

これらの企業はR&Dに投資し、イメージング特性と臨床応用性を向上させた新しいトレーサー分子を開発しています。製薬会社や研究機関との共同研究は、個別化診断ソリューションの開発を加速させる。さらに、地理的拡大、インフラ投資、規制遵守への注力により、これらの企業はPETトレーサーに対する世界的な需要の増加に効果的に対応できる体制を整えている。

主な企業

- イーライリリー・アンド・カンパニー
- ブルーアース・ダイアグノスティックス
- ランテウス
- シーメンスヘルスケア
- GEヘルスケア
- アドバンスド・アクセラレーター・アプリケーションズ(ノバルティス)
- ローア・ヘルスケア大学
- テリックス・ファーマシューティカルズ・リミテッド
- ジュビラン・ラジオファーマ
- トラシス
- ラジオメディックス社
- IBA ラジオファーマ・ソリューションズ
- ピラマル・イメージング(ライフ・モレキュラー・イメージング)
- カーディナルヘルス
- デュケムバイオ株式会社エヌ・ティ・ティ・ドコモ

PET放射性トレーサー市場調査セグメント化:

製品

- F-18
- フロルベタピル
- フロルベタベン
- フルテメタモール
- フルデオキシグルコース
- フッ化ナトリウム
- その他
- C-11
- コリン
- メチオニン
- その他
- ガ-68
- DOTA-TOC
- ドータテート
- ドタノック
- その他
- O-15
- N-13
- Cu-64

用途

- 神経疾患
- アルツハイマー病
- 認知症
- その他
- がんの診断と予後
- 固形腫瘍
- 血液腫瘍
- 心臓疾患
- 心筋梗塞
- その他
- 感染症診断
- その他

エンドユーザー

- 病院
- 専門診断センター
- 癌研究センター
- 学術研究機関

地域

- 北米
- ラテンアメリカ
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 中央アジア
- ロシア&ベラルーシ
- バルカン&バルト諸国
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.PETスキャナー設置台数シナリオ
4.2.国別PETスキャン数
4.3.疾患疫学
4.4.製品導入/使用分析
4.5.薬事承認経路
4.6.償還シナリオ
4.7.技術の進歩
4.8.適正製造規範(cGMP)
4.9.バリューチェーン分析
4.10.品質基準/認定
4.11.PESTEL分析
4.12.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP見通し
5.1.2.世界の医療費見通し
5.1.3.がん領域への支出
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.新製品開発
5.2.2.規制の強化
5.2.3.標的治療薬への支出の増加
5.2.4.がんの有病率の増加
5.2.5.地元企業間の戦略的合併・買収
5.2.6.発病に対する意識の高まり
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.2021年市場シナリオ
6.2.COVID-19と影響分析
6.2.1.製品別
6.2.2.用途別
6.2.3.エンドユーザー別
6.2.4.地域別
7.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2024年および予測、2025-2032年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2024年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2025-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年、製品別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2024年
8.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
8.3.1.F-18
8.3.1.1.フロルベタピル
8.3.1.2.フロルベタベン
8.3.1.3.フルテメタモール
8.3.1.4.フルデオキシグルコース
8.3.1.5.フッ化ナトリウム
8.3.1.6.その他
8.3.2.C-11
8.3.2.1.コリン
8.3.2.2.メチオニン
8.3.2.3.その他
8.3.3.Ga-68
8.3.3.1.DOTA-TOC
8.3.3.2.ドータテート
8.3.3.3.DOTANOC
8.3.3.4.その他
8.3.4.O-15
8.3.5.N-13
8.3.6.Cu-64
8.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
9.用途別世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:用途別、2019-2024年
9.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
9.3.1.神経疾患
9.3.1.1.アルツハイマー病
9.3.1.2.認知症
9.3.1.3.その他
9.3.2.がんの診断と予後
9.3.2.1.固形がん
9.3.2.2.血液腫瘍
9.3.3.心機能障害
9.3.3.1.心筋梗塞
9.3.3.2.その他
9.3.4.感染症診断
9.3.5.その他
9.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
10.エンドユーザー別世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2024年
10.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
10.3.1.病院
10.3.2.専門診断センター
10.3.3.がん研究センター
10.3.4.学術研究機関
10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年、地域別
11.1.はじめに
11.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2024年
11.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.東アジア
11.3.4.南アジア・太平洋
11.3.5.西ヨーロッパ
11.3.6.東欧
11.3.7.中央アジア
11.3.8.ロシア&ベラルーシ
11.3.9.バルカン&バルト諸国
11.3.10.中東・アフリカ
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
12.1.はじめに
12.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2024年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.製品別
12.3.3.用途別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.製品別
12.4.3.用途別
12.4.4.エンドユーザー別
12.5.主な市場動向
12.6.促進要因と阻害要因-影響分析
12.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
12.8.国別分析と予測
12.8.1.米国市場
12.8.1.1.はじめに
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.製品別
12.8.1.2.2.用途別
12.8.1.2.3.エンドユーザー別
12.8.2.カナダ市場
12.8.2.1.はじめに
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.製品別
12.8.2.2.2.用途別
12.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.ラテンアメリカ市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
13.1.はじめに
13.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2024年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
13.3.1.国別
13.3.1.1.ブラジル
13.3.1.2.アルゼンチン
13.3.1.3.メキシコ
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.製品別
13.3.3.用途別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.用途別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.主要市場動向
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
13.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
13.8.国別分析と予測
13.8.1.ブラジル市場
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品別
13.8.1.2.2.用途別
13.8.1.2.3.エンドユーザー別
13.8.2.アルゼンチン市場
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品別
13.8.2.2.2.用途別
13.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.8.3.メキシコ市場
13.8.3.1.序論
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.製品別
13.8.3.2.2.用途別
13.8.3.2.3.エンドユーザー別
14.東アジア市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2024年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.中国
14.3.1.2.日本
14.3.1.3.韓国
14.3.2.製品別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.主要市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
14.8.国別分析と予測
14.8.1.中国市場
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.用途別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.日本市場
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.用途別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.8.3.韓国市場
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品別
14.8.3.2.2.用途別
14.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.南アジア・太平洋市場の分析 2019-2024年および予測 2025-2032年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2024年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.インド
15.3.1.2.インドネシア
15.3.1.3.タイ
15.3.1.4.フィリピン
15.3.1.5.マレーシア
15.3.1.6.ベトナム
15.3.1.7.その他のASEAN諸国
15.3.1.8.オーストラリア・ニュージーランド
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.主要市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
15.8.国別分析と予測
15.8.1.インド市場
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.用途別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.インドネシア市場
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.用途別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.タイ市場
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.用途別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.8.4.フィリピン市場
15.8.4.1.序論
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.製品別
15.8.4.2.2.用途別
15.8.4.2.3.エンドユーザー別
15.8.5.マレーシア市場
15.8.5.1.序論
15.8.5.2.市場分類別分析と予測
15.8.5.2.1.製品別
15.8.5.2.2.用途別
15.8.5.2.3.エンドユーザー別
15.8.6.ベトナム市場
15.8.6.1.序論
15.8.6.2.市場分類別分析と予測
15.8.6.2.1.製品別
15.8.6.2.2.用途別
15.8.6.2.3.エンドユーザー別
15.8.7.オーストラリア・ニュージーランド市場
15.8.7.1.はじめに
15.8.7.2.市場分類別分析と予測
15.8.7.2.1.製品別
15.8.7.2.2.用途別
15.8.7.2.3.エンドユーザー別
16.西欧市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2024年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.フランス
16.3.1.3.スペイン
16.3.1.4.イタリア
16.3.1.5.ベネルクス
16.3.1.6.北欧諸国
16.3.1.7.イギリス
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.主要市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
16.8.国別分析と予測
16.8.1.ドイツ市場
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.用途別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.フランス市場
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.用途別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.スペイン市場
16.8.3.1.はじめに
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.用途別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.8.4.イタリア市場
16.8.4.1.はじめに
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.用途別
16.8.4.2.3.エンドユーザー別
16.8.5.ベニュラックス市場
16.8.5.1.はじめに
16.8.5.2.市場分類別分析と予測
16.8.5.2.1.製品別
16.8.5.2.2.用途別
16.8.5.2.3.エンドユーザー別
16.8.6.北欧諸国市場
16.8.6.1.はじめに
16.8.6.2.市場分類別分析と予測
16.8.6.2.1.製品別
16.8.6.2.2.用途別
16.8.6.2.3.エンドユーザー別
16.8.7.イギリス市場
16.8.7.1.序論
16.8.7.2.市場分類別分析と予測
16.8.7.2.1.製品別
16.8.7.2.2.用途別
16.8.7.2.3.エンドユーザー別
17.東欧市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2024年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.ポーランド
17.3.1.2.ハンガリー
17.3.1.3.ルーマニア
17.3.1.4.チェコ共和国
17.3.1.5.その他の東欧諸国
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.主要市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
17.8.国別分析と予測
17.8.1.ポーランド市場
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.用途別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.ハンガリー市場
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.用途別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
17.8.3.ルーマニア市場
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.用途別
17.8.3.2.3.エンドユーザー別
17.8.4.チェコ市場
17.8.4.1.序論
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.製品別
17.8.4.2.2.用途別
17.8.4.2.3.エンドユーザー別
18.中央アジア市場の分析 2019-2024年および予測 2025-2032年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2024年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
18.3.1.製品別
18.3.2.用途別
18.3.3.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.製品別
18.4.2.用途別
18.4.3.エンドユーザー別
18.5.主な市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
19.ロシア・ベラルーシ市場の分析 2019-2024年および予測 2025-2032年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2024年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
19.3.1.製品別
19.3.2.用途別
19.3.3.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.製品別
19.4.2.用途別
19.4.3.エンドユーザー別
19.5.主な市場動向
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
20.バルカン・バルト諸国アジア市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
20.1.はじめに
20.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2024年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
20.3.1.製品別
20.3.2.用途別
20.3.3.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.製品別
20.4.2.用途別
20.4.3.エンドユーザー別
20.5.主な市場動向
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
21.中東・アフリカ(MEA)市場の分析 2019-2024年および予測 2025-2032年
21.1.はじめに
21.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2024年
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
21.3.1.国別
21.3.1.1.GCC諸国
21.3.1.2.サウジアラビア王国
21.3.1.3.トルコ
21.3.1.4.アフリカ北部
21.3.1.5.南アフリカ
21.3.1.6.イスラエル
21.3.2.製品別
21.3.3.用途別
21.3.4.エンドユーザー別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.製品別
21.4.3.用途別
21.4.4.エンドユーザー別
21.5.主要市場動向
21.6.促進要因と阻害要因-影響分析
21.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
21.8.国別分析と予測
21.8.1.GCC諸国市場
21.8.1.1.はじめに
21.8.1.2.市場分類別分析と予測
21.8.1.2.1.製品別
21.8.1.2.2.用途別
21.8.1.2.3.エンドユーザー別
21.8.2.サウジアラビア王国市場
21.8.2.1.序論
21.8.2.2.市場分類別分析と予測
21.8.2.2.1.製品別
21.8.2.2.2.用途別
21.8.2.2.3.エンドユーザー別
21.8.3.トルコ市場
21.8.3.1.序論
21.8.3.2.市場分類別分析と予測
21.8.3.2.1.製品別
21.8.3.2.2.用途別
21.8.3.2.3.エンドユーザー別
21.8.4.北アフリカ市場
21.8.4.1.はじめに
21.8.4.2.市場分類別分析と予測
21.8.4.2.1.製品別
21.8.4.2.2.用途別
21.8.4.2.3.エンドユーザー別
21.8.5.南アフリカ市場
21.8.5.1.はじめに
21.8.5.2.市場分類別分析と予測
21.8.5.2.1.製品別
21.8.5.2.2.用途別
21.8.5.2.3.エンドユーザー別
21.8.6.イスラエル市場
21.8.6.1.序論
21.8.6.2.市場分類別分析と予測
21.8.6.2.1.製品別
21.8.6.2.2.用途別
21.8.6.2.3.エンドユーザー別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.上位企業の市場シェア分析
22.3.市場プレゼンス分析
22.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント
22.3.2.プレーヤーによるプラットフォームタイプのフットプリント
22.3.3.プレーヤーによるチャネル別フットプリント
23.競争分析
23.1.競争ダッシュボード
23.2.競合ベンチマーキング
23.3.競合ディープダイブ
23.3.1.イーライリリー・アンド・カンパニー
23.3.1.1.会社概要
23.3.1.2.製品ポートフォリオ
23.3.1.3.販売拠点
23.3.1.4.主要財務状況
23.3.1.5.SWOT分析
23.3.1.6.主要開発
23.3.1.7.戦略の概要
23.3.1.7.1.チャネル戦略
23.3.1.7.2.マーケティング戦略
23.3.1.7.3.製品戦略
23.3.2.ブルーアース診断薬
23.3.2.1.会社概要
23.3.2.2.製品ポートフォリオ
23.3.2.3.販売拠点
23.3.2.4.主要財務状況
23.3.2.5.SWOT分析
23.3.2.6.主要開発
23.3.2.7.戦略の概要
23.3.2.7.1.チャネル戦略
23.3.2.7.2.マーケティング戦略
23.3.2.7.3.製品戦略
23.3.3.ランテウス
23.3.3.1.会社概要
23.3.3.2.製品ポートフォリオ
23.3.3.3.販売拠点
23.3.3.4.主要財務状況
23.3.3.5.SWOT分析
23.3.3.6.主要開発
23.3.3.7.戦略の概要
23.3.3.7.1.チャネル戦略
23.3.3.7.2.マーケティング戦略
23.3.3.7.3.製品戦略
23.3.4.シーメンス・ヘルスケア・プライベート・リミテッド
23.3.4.1.会社概要
23.3.4.2.製品ポートフォリオ
23.3.4.3.販売拠点
23.3.4.4.主要財務状況
23.3.4.5.SWOT分析
23.3.4.6.主要開発
23.3.4.7.戦略の概要
23.3.4.7.1.チャネル戦略
23.3.4.7.2.マーケティング戦略
23.3.4.7.3.製品戦略
23.3.5.GEヘルスケア
23.3.5.1.会社概要
23.3.5.2.製品ポートフォリオ
23.3.5.3.販売拠点
23.3.5.4.主要財務状況
23.3.5.5.SWOT分析
23.3.5.6.主要開発
23.3.5.7.戦略の概要
23.3.5.7.1.チャネル戦略
23.3.5.7.2.マーケティング戦略
23.3.5.7.3.製品戦略
23.3.6.アドバンスト・アクセラレーター・アプリケーション(ノバルティス)
23.3.6.1.会社概要
23.3.6.2.製品ポートフォリオ
23.3.6.3.販売拠点
23.3.6.4.主要財務状況
23.3.6.5.SWOT分析
23.3.6.6.主要開発
23.3.6.7.戦略の概要
23.3.6.7.1.チャネル戦略
23.3.6.7.2.マーケティング戦略
23.3.6.7.3.製品戦略
23.3.7.ローア・ヘルスケア大学
23.3.7.1.会社概要
23.3.7.2.製品ポートフォリオ
23.3.7.3.販売拠点
23.3.7.4.主要財務状況
23.3.7.5.SWOT分析
23.3.7.6.主要開発
23.3.7.7.戦略の概要
23.3.7.7.1.チャネル戦略
23.3.7.7.2.マーケティング戦略
23.3.7.7.3.製品戦略
23.3.8.テリックス・ファーマシューティカルズ・リミテッド
23.3.8.1.会社概要
23.3.8.2.製品ポートフォリオ
23.3.8.3.販売拠点
23.3.8.4.主要財務状況
23.3.8.5.SWOT分析
23.3.8.6.主要開発
23.3.8.7.戦略の概要
23.3.8.7.1.チャネル戦略
23.3.8.7.2.マーケティング戦略
23.3.8.7.3.製品戦略
23.3.9.ジュビラン・ラジオファーマ
23.3.9.1.会社概要
23.3.9.2.製品ポートフォリオ
23.3.9.3.販売拠点
23.3.9.4.主要財務状況
23.3.9.5.SWOT分析
23.3.9.6.主要開発
23.3.9.7.戦略の概要
23.3.9.7.1.チャネル戦略
23.3.9.7.2.マーケティング戦略
23.3.9.7.3.製品戦略
23.3.10.トラシス
23.3.10.1.会社概要
23.3.10.2.製品ポートフォリオ
23.3.10.3.販売拠点
23.3.10.4.主要財務状況
23.3.10.5.SWOT分析
23.3.10.6.主要開発
23.3.10.7.戦略の概要
23.3.10.7.1.チャネル戦略
23.3.10.7.2.マーケティング戦略
23.3.10.7.3.製品戦略
23.3.11.ラジオメディックス社
23.3.11.1.会社概要
23.3.11.2.製品ポートフォリオ
23.3.11.3.販売拠点
23.3.11.4.主要財務状況
23.3.11.5.SWOT分析
23.3.11.6.主要開発
23.3.11.7.戦略の概要
23.3.11.7.1.チャネル戦略
23.3.11.7.2.マーケティング戦略
23.3.11.7.3.製品戦略
23.3.12.IBA ラジオファーマ・ソリューションズ
23.3.12.1.会社概要
23.3.12.2.製品ポートフォリオ
23.3.12.3.販売拠点
23.3.12.4.主要財務状況
23.3.12.5.SWOT分析
23.3.12.6.主要開発
23.3.12.7.戦略の概要
23.3.12.7.1.チャネル戦略
23.3.12.7.2.マーケティング戦略
23.3.12.7.3.製品戦略
23.3.13.ピラマル・イメージング(ライフ・モレキュラー・イメージング)
23.3.13.1.会社概要
23.3.13.2.製品ポートフォリオ
23.3.13.3.販売拠点
23.3.13.4.主要財務状況
23.3.13.5.SWOT分析
23.3.13.6.主要開発
23.3.13.7.戦略の概要
23.3.13.7.1.チャネル戦略
23.3.13.7.2.マーケティング戦略
23.3.13.7.3.製品戦略
23.3.14.カーディナル・ヘルス
23.3.14.1.会社概要
23.3.14.2.製品ポートフォリオ
23.3.14.3.販売拠点
23.3.14.4.主要財務状況
23.3.14.5.SWOT分析
23.3.14.6.主要開発
23.3.14.7.戦略の概要
23.3.14.7.1.チャネル戦略
23.3.14.7.2.マーケティング戦略
23.3.14.7.3.製品戦略
23.3.15.デュケムバイオ株式会社
23.3.15.1.会社概要
23.3.15.2.製品ポートフォリオ
23.3.15.3.販売拠点
23.3.15.4.主要財務状況
23.3.15.5.SWOT分析
23.3.15.6.主要開発
23.3.15.7.戦略の概要
23.3.15.7.1.チャネル戦略
23.3.15.7.2.マーケティング戦略
23.3.15.7.3.製品戦略
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for PET radioactive tracers. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• PET Radioactive Tracers Market Size (2025E): USD 1,069.8 Million
• Projected Market Value (2032F): USD 1,706.7 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 6.9%

PET Radioactive Tracers Market - Report Scope:

PET radioactive tracers play a critical role in molecular imaging, enabling visualization of biological functions at the cellular and molecular levels. These tracers are primarily used in positron emission tomography (PET) scans for detecting cancer, neurological disorders, cardiovascular diseases, and infections. The market serves hospitals, diagnostic imaging centers, and research institutions, offering a variety of isotopes such as Fluorine-18, Carbon-11, Gallium-68, and others. Market growth is driven by increasing demand for accurate diagnostic tools, rising prevalence of chronic diseases, and advancements in radiopharmaceutical development that enhance the specificity and sensitivity of imaging techniques.

Market Growth Drivers:

The global PET radioactive tracers market is propelled by several key factors, including the rising incidence of cancer and neurodegenerative diseases that require early and precise diagnostic imaging. The increasing adoption of PET/CT and PET/MRI systems across healthcare settings further boosts the demand for tracers. Technological advancements in tracer synthesis and labeling techniques, along with expanding clinical applications beyond oncology—such as cardiology and neurology—support continued market expansion. Additionally, growing government investments in nuclear medicine infrastructure and favorable reimbursement policies in developed regions contribute to increased market adoption.

Market Restraints:

Despite its potential, the PET radioactive tracers market faces challenges related to high production and operational costs, short half-life of isotopes, and stringent regulatory requirements. The need for specialized cyclotron facilities for tracer production limits widespread accessibility, especially in low-resource settings. Additionally, complex logistics associated with the storage and transportation of radioactive substances pose significant barriers. Regulatory compliance for new radiopharmaceuticals can be time-consuming and costly, slowing down product approvals and market entry for emerging players.

Market Opportunities:

The PET radioactive tracers market presents substantial growth opportunities driven by research innovations, strategic collaborations, and geographical expansion. Development of novel tracers targeting specific molecular markers opens new avenues in precision medicine and companion diagnostics. The emergence of theranostics—combining diagnostics with therapy—offers an integrated approach to patient care and strengthens the role of PET tracers in treatment planning. Expansion of radiopharmacy networks, growing awareness in emerging economies, and integration of AI in PET imaging interpretation further unlock new prospects for manufacturers and healthcare providers.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the PET radioactive tracers market globally?
• Which tracer isotopes and applications are driving adoption across healthcare and research facilities?
• How are technological innovations reshaping the development and delivery of PET tracers?
• Who are the key players contributing to the PET radioactive tracers market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global PET radioactive tracers market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

These companies invest in R\&D to develop new tracer molecules with enhanced imaging characteristics and clinical applicability. Collaborations with pharmaceutical companies and research institutions accelerate the development of personalized diagnostic solutions. Moreover, geographic expansion, infrastructure investments, and focus on regulatory compliance position these companies to effectively meet the increasing global demand for PET tracers.

Key Companies Profiled:

• Eli Lilly and Company
• Blue Earth Diagnostics
• Lantheus
• Siemens Healthcare Private Limited
• GE Healthcare
• Advanced Accelerator Applications (Novartis)
• University of Lowa HealthCare
• Telix Pharmaceuticals Limited
• Jubilant Radiopharma
• TRASIS
• RadioMedix Inc.
• IBA Radiopharma Solutions
• Piramal Imaging (Life Molecular Imaging)
• Cardinal Health
• DuchemBio, Co. Ltd.

PET Radioactive Tracers Market Research Segmentation:

Product:

• F-18
• Florbetapir
• Florbetaben
• Flutemetamol
• Fludeoxyglucose
• Sodium Fluoride
• Others
• C-11
• Choline
• Methionine
• Others
• Ga-68
• DOTA-TOC
• DOTATATE
• DOTANOC
• Others
• O-15
• N-13
• Cu-64

Application:

• Neurological Disorders
• Alzheimer’s Disease
• Dementia
• Others
• Cancer Diagnosis & Prognosis
• Solid Tumors
• Hematology Tumors
• Cardiac Dysfunctions
• Myocardial Infarction
• Others
• Infectious Disease Diagnosis
• Others

End User:

• Hospitals
• Speciality Diagnostic Centers
• Cancer Research Centers
• Academic & Research Institutes

Region:

• North America
• Latin America
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Western Europe
• Eastern Europe
• Central Asia
• Russia & Belarus
• Balkan & Baltic Countries
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusion and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. PET Scanner Installed Base Scenario
4.2. Number of PET Scans, By Country
4.3. Disease Epidemiology
4.4. Product Adoption/Usage Analysis
4.5. Regulatory Approval Pathway
4.6. Reimbursement Scenario
4.7. Technology Advancements
4.8. Good Manufacturing Practice (cGMP)
4.9. Value Chain Analysis
4.10. Quality Standards/Accreditations
4.11. PESTEL Analysis
4.12. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.3. Oncology Spending
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Development of Novel Products
5.2.2. Regulatory Imposition
5.2.3. Increasing Spending on Targeted Therapies
5.2.4. Increasing Prevalence of Cancer
5.2.5. Strategic Mergers and Acquisitions among Local Players
5.2.6. Rising Awareness towards Development of Disease
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. 2021 Market Scenario
6.2. COVID-19 and Impact Analysis
6.2.1. By Product
6.2.2. By Application
6.2.3. By End User
6.2.4. By Region
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019–2024 and Forecast, 2025–2032
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019–2024
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2025–2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032, By Product
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Product, 2019–2024
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Product, 2025–2032
8.3.1. F-18
8.3.1.1. Florbetapir
8.3.1.2. Florbetaben
8.3.1.3. Flutemetamol
8.3.1.4. Fludeoxyglucose
8.3.1.5. Sodium Fluoride
8.3.1.6. Others
8.3.2. C-11
8.3.2.1. Choline
8.3.2.2. Methionine
8.3.2.3. Others
8.3.3. Ga-68
8.3.3.1. DOTA-TOC
8.3.3.2. DOTATATE
8.3.3.3. DOTANOC
8.3.3.4. Others
8.3.4. O-15
8.3.5. N-13
8.3.6. Cu-64
8.4. Market Attractiveness Analysis By End User
9. Global Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032, By Application
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Application, 2019–2024
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2025–2032
9.3.1. Neurological Disorders
9.3.1.1. Alzheimer’s Disease
9.3.1.2. Dementia
9.3.1.3. Others
9.3.2. Cancer Diagnosis & Prognosis
9.3.2.1. Solid Tumor
9.3.2.2. Hematology Tumor
9.3.3. Cardiac Dysfunctions
9.3.3.1. Myocardial Infarction
9.3.3.2. Others
9.3.4. Infectious disease Diagnosis
9.3.5. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By End User
10. Global Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032, By End User
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2019–2024
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2025–2032
10.3.1. Hospitals
10.3.2. Speciality Diagnostic Centers
10.3.3. Cancer Research Centers
10.3.4. Academic & Research Institutes
10.4. Market Attractiveness Analysis By End User
11. Global Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032, By Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2019–2024
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2025–2032
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. East Asia
11.3.4. South Asia & Pacific
11.3.5. Western Europe
11.3.6. Eastern Europe
11.3.7. Central Asia
11.3.8. Russia & Belarus
11.3.9. Balkan & Baltic Countries
11.3.10. Middle East & Africa
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019–2024
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025–2032
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Product
12.3.3. By Application
12.3.4. By End User
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Product
12.4.3. By Application
12.4.4. By End User
12.5. Key Market Trends
12.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.7. Key Players - Intensity Mapping
12.8. Country Level Analysis & Forecast
12.8.1. U.S. Market
12.8.1.1. Introduction
12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.1.2.1. By Product
12.8.1.2.2. By Application
12.8.1.2.3. By End User
12.8.2. Canada Market
12.8.2.1. Introduction
12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.2.2.1. By Product
12.8.2.2.2. By Application
12.8.2.2.3. By End User
13. Latin America Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019–2024
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025–2032
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Brazil
13.3.1.2. Argentina
13.3.1.3. Mexico
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Product
13.3.3. By Application
13.3.4. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Application
13.4.4. By End User
13.5. Key Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.7. Key Players - Intensity Mapping
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. Brazil Market
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Product
13.8.1.2.2. By Application
13.8.1.2.3. By End User
13.8.2. Argentina Market
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Product
13.8.2.2.2. By Application
13.8.2.2.3. By End User
13.8.3. Mexico Market
13.8.3.1. Introduction
13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.3.2.1. By Product
13.8.3.2.2. By Application
13.8.3.2.3. By End User
14. East Asia Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019–2024
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025–2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. China
14.3.1.2. Japan
14.3.1.3. South Korea
14.3.2. By Product
14.3.3. By Application
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Key Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Key Players - Intensity Mapping
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. China Market
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Application
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Japan Market
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Application
14.8.2.2.3. By End User
14.8.3. South Korea Market
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Product
14.8.3.2.2. By Application
14.8.3.2.3. By End User
15. South Asia & Pacific Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019–2024
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025–2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. India
15.3.1.2. Indonesia
15.3.1.3. Thailand
15.3.1.4. Philippines
15.3.1.5. Malaysia
15.3.1.6. Vietnam
15.3.1.7. Rest of ASEAN
15.3.1.8. Australia & New Zealand
15.3.2. By Product
15.3.3. By Application
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.5. Key Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Key Players - Intensity Mapping
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. India Market
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Application
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. Indonesia Market
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Application
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. Thailand Market
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Application
15.8.3.2.3. By End User
15.8.4. Philippines Market
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Product
15.8.4.2.2. By Application
15.8.4.2.3. By End User
15.8.5. Malaysia Market
15.8.5.1. Introduction
15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.5.2.1. By Product
15.8.5.2.2. By Application
15.8.5.2.3. By End User
15.8.6. Vietnam Market
15.8.6.1. Introduction
15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.6.2.1. By Product
15.8.6.2.2. By Application
15.8.6.2.3. By End User
15.8.7. Australia & New Zealand Market
15.8.7.1. Introduction
15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.7.2.1. By Product
15.8.7.2.2. By Application
15.8.7.2.3. By End User
16. Western Europe Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019–2024
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025–2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. France
16.3.1.3. Spain
16.3.1.4. Italy
16.3.1.5. BENELUX
16.3.1.6. Nordic Countries
16.3.1.7. United Kingdom
16.3.2. By Product
16.3.3. By Application
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Key Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Key Players - Intensity Mapping
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. Germany Market
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Application
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. France Market
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Application
16.8.2.2.3. By End User
16.8.3. Spain Market
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Application
16.8.3.2.3. By End User
16.8.4. Italy Market
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Product
16.8.4.2.2. By Application
16.8.4.2.3. By End User
16.8.5. BENULUX Market
16.8.5.1. Introduction
16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.5.2.1. By Product
16.8.5.2.2. By Application
16.8.5.2.3. By End User
16.8.6. Nordic Countries Market
16.8.6.1. Introduction
16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.6.2.1. By Product
16.8.6.2.2. By Application
16.8.6.2.3. By End User
16.8.7. U.K. Market
16.8.7.1. Introduction
16.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.7.2.1. By Product
16.8.7.2.2. By Application
16.8.7.2.3. By End User
17. Eastern Europe Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019–2024
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025–2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Poland
17.3.1.2. Hungary
17.3.1.3. Romania
17.3.1.4. Czech Republic
17.3.1.5. Rest of Eastern Europe
17.3.2. By Product
17.3.3. By Application
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.5. Key Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Key Players - Intensity Mapping
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. Poland Market
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Application
17.8.1.2.3. By End User
17.8.2. Hungary Market
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Application
17.8.2.2.3. By End User
17.8.3. Romania Market
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Application
17.8.3.2.3. By End User
17.8.4. Czech Republic Market
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Product
17.8.4.2.2. By Application
17.8.4.2.3. By End User
18. Central Asia Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019–2024
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025–2032
18.3.1. By Product
18.3.2. By Application
18.3.3. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Product
18.4.2. By Application
18.4.3. By End User
18.5. Key Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Key Players - Intensity Mapping
19. Russia & Belarus Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019–2024
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025–2032
19.3.1. By Product
19.3.2. By Application
19.3.3. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Product
19.4.2. By Application
19.4.3. By End User
19.5. Key Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Key Players - Intensity Mapping
20. Balkan & Baltic Countries Asia Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019–2024
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025–2032
20.3.1. By Product
20.3.2. By Application
20.3.3. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Product
20.4.2. By Application
20.4.3. By End User
20.5. Key Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.7. Key Players - Intensity Mapping
21. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019–2024 and Forecast 2025–2032
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019–2024
21.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025–2032
21.3.1. By Country
21.3.1.1. GCC Countries
21.3.1.2. Kingdom of Saudi Arabia
21.3.1.3. Türkiye
21.3.1.4. Northern Africa
21.3.1.5. South Africa
21.3.1.6. Israel
21.3.2. By Product
21.3.3. By Application
21.3.4. By End User
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Country
21.4.2. By Product
21.4.3. By Application
21.4.4. By End User
21.5. Key Market Trends
21.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21.7. Key Players - Intensity Mapping
21.8. Country Level Analysis & Forecast
21.8.1. GCC Countries Market
21.8.1.1. Introduction
21.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.1.2.1. By Product
21.8.1.2.2. By Application
21.8.1.2.3. By End User
21.8.2. Kingdom of Saudi Arabia Market
21.8.2.1. Introduction
21.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.2.2.1. By Product
21.8.2.2.2. By Application
21.8.2.2.3. By End User
21.8.3. Türkiye Market
21.8.3.1. Introduction
21.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.3.2.1. By Product
21.8.3.2.2. By Application
21.8.3.2.3. By End User
21.8.4. Northern Africa Market
21.8.4.1. Introduction
21.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.4.2.1. By Product
21.8.4.2.2. By Application
21.8.4.2.3. By End User
21.8.5. South Africa Market
21.8.5.1. Introduction
21.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.5.2.1. By Product
21.8.5.2.2. By Application
21.8.5.2.3. By End User
21.8.6. Israel Market
21.8.6.1. Introduction
21.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.6.2.1. By Product
21.8.6.2.2. By Application
21.8.6.2.3. By End User
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies
22.2. Market Share Analysis of Top Players
22.3. Market Presence Analysis
22.3.1. Regional footprint of Players
22.3.2. Platform Type foot print by Players
22.3.3. Channel Foot Print by Players
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Benchmarking
23.3. Competition Deep Dive
23.3.1. Eli Lilly and Company
23.3.1.1. Company Overview
23.3.1.2. Product Portfolio
23.3.1.3. Sales Footprint
23.3.1.4. Key Financials
23.3.1.5. SWOT Analysis
23.3.1.6. Key Developments
23.3.1.7. Strategy Overview
23.3.1.7.1. Channel Strategy
23.3.1.7.2. Marketing Strategy
23.3.1.7.3. Product Strategy
23.3.2. Blue Earth Diagnostics
23.3.2.1. Company Overview
23.3.2.2. Product Portfolio
23.3.2.3. Sales Footprint
23.3.2.4. Key Financials
23.3.2.5. SWOT Analysis
23.3.2.6. Key Developments
23.3.2.7. Strategy Overview
23.3.2.7.1. Channel Strategy
23.3.2.7.2. Marketing Strategy
23.3.2.7.3. Product Strategy
23.3.3. Lantheus
23.3.3.1. Company Overview
23.3.3.2. Product Portfolio
23.3.3.3. Sales Footprint
23.3.3.4. Key Financials
23.3.3.5. SWOT Analysis
23.3.3.6. Key Developments
23.3.3.7. Strategy Overview
23.3.3.7.1. Channel Strategy
23.3.3.7.2. Marketing Strategy
23.3.3.7.3. Product Strategy
23.3.4. Siemens Healthcare Private Limited
23.3.4.1. Company Overview
23.3.4.2. Product Portfolio
23.3.4.3. Sales Footprint
23.3.4.4. Key Financials
23.3.4.5. SWOT Analysis
23.3.4.6. Key Developments
23.3.4.7. Strategy Overview
23.3.4.7.1. Channel Strategy
23.3.4.7.2. Marketing Strategy
23.3.4.7.3. Product Strategy
23.3.5. GE Healthcare
23.3.5.1. Company Overview
23.3.5.2. Product Portfolio
23.3.5.3. Sales Footprint
23.3.5.4. Key Financials
23.3.5.5. SWOT Analysis
23.3.5.6. Key Developments
23.3.5.7. Strategy Overview
23.3.5.7.1. Channel Strategy
23.3.5.7.2. Marketing Strategy
23.3.5.7.3. Product Strategy
23.3.6. Advanced Accelerator Applications (Novartis)
23.3.6.1. Company Overview
23.3.6.2. Product Portfolio
23.3.6.3. Sales Footprint
23.3.6.4. Key Financials
23.3.6.5. SWOT Analysis
23.3.6.6. Key Developments
23.3.6.7. Strategy Overview
23.3.6.7.1. Channel Strategy
23.3.6.7.2. Marketing Strategy
23.3.6.7.3. Product Strategy
23.3.7. University of Lowa HealthCare
23.3.7.1. Company Overview
23.3.7.2. Product Portfolio
23.3.7.3. Sales Footprint
23.3.7.4. Key Financials
23.3.7.5. SWOT Analysis
23.3.7.6. Key Developments
23.3.7.7. Strategy Overview
23.3.7.7.1. Channel Strategy
23.3.7.7.2. Marketing Strategy
23.3.7.7.3. Product Strategy
23.3.8. Telix Pharmaceuticals Limited
23.3.8.1. Company Overview
23.3.8.2. Product Portfolio
23.3.8.3. Sales Footprint
23.3.8.4. Key Financials
23.3.8.5. SWOT Analysis
23.3.8.6. Key Developments
23.3.8.7. Strategy Overview
23.3.8.7.1. Channel Strategy
23.3.8.7.2. Marketing Strategy
23.3.8.7.3. Product Strategy
23.3.9. Jubilant Radiopharma
23.3.9.1. Company Overview
23.3.9.2. Product Portfolio
23.3.9.3. Sales Footprint
23.3.9.4. Key Financials
23.3.9.5. SWOT Analysis
23.3.9.6. Key Developments
23.3.9.7. Strategy Overview
23.3.9.7.1. Channel Strategy
23.3.9.7.2. Marketing Strategy
23.3.9.7.3. Product Strategy
23.3.10. TRASIS
23.3.10.1. Company Overview
23.3.10.2. Product Portfolio
23.3.10.3. Sales Footprint
23.3.10.4. Key Financials
23.3.10.5. SWOT Analysis
23.3.10.6. Key Developments
23.3.10.7. Strategy Overview
23.3.10.7.1. Channel Strategy
23.3.10.7.2. Marketing Strategy
23.3.10.7.3. Product Strategy
23.3.11. RadioMedix Inc.
23.3.11.1. Company Overview
23.3.11.2. Product Portfolio
23.3.11.3. Sales Footprint
23.3.11.4. Key Financials
23.3.11.5. SWOT Analysis
23.3.11.6. Key Developments
23.3.11.7. Strategy Overview
23.3.11.7.1. Channel Strategy
23.3.11.7.2. Marketing Strategy
23.3.11.7.3. Product Strategy
23.3.12. IBA Radiopharma Solutions
23.3.12.1. Company Overview
23.3.12.2. Product Portfolio
23.3.12.3. Sales Footprint
23.3.12.4. Key Financials
23.3.12.5. SWOT Analysis
23.3.12.6. Key Developments
23.3.12.7. Strategy Overview
23.3.12.7.1. Channel Strategy
23.3.12.7.2. Marketing Strategy
23.3.12.7.3. Product Strategy
23.3.13. Piramal Imaging (Life Molecular Imaging)
23.3.13.1. Company Overview
23.3.13.2. Product Portfolio
23.3.13.3. Sales Footprint
23.3.13.4. Key Financials
23.3.13.5. SWOT Analysis
23.3.13.6. Key Developments
23.3.13.7. Strategy Overview
23.3.13.7.1. Channel Strategy
23.3.13.7.2. Marketing Strategy
23.3.13.7.3. Product Strategy
23.3.14. Cardinal Health
23.3.14.1. Company Overview
23.3.14.2. Product Portfolio
23.3.14.3. Sales Footprint
23.3.14.4. Key Financials
23.3.14.5. SWOT Analysis
23.3.14.6. Key Developments
23.3.14.7. Strategy Overview
23.3.14.7.1. Channel Strategy
23.3.14.7.2. Marketing Strategy
23.3.14.7.3. Product Strategy
23.3.15. DuchemBio, Co., Ltd
23.3.15.1. Company Overview
23.3.15.2. Product Portfolio
23.3.15.3. Sales Footprint
23.3.15.4. Key Financials
23.3.15.5. SWOT Analysis
23.3.15.6. Key Developments
23.3.15.7. Strategy Overview
23.3.15.7.1. Channel Strategy
23.3.15.7.2. Marketing Strategy
23.3.15.7.3. Product Strategy
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

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Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2025/10/17 10:27

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