保護サングラス市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年
Protective Sunglasses Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032
Persistence Market Research社はこのほど、コンプレッションスリーブの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評... もっと見る
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サマリー Persistence Market Research社はこのほど、コンプレッションスリーブの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。この調査レポートは、2025年から2032年までの世界の圧迫スリーブ市場の予測成長軌道を概説する独占データと統計を掲載しています。
主な洞察
-圧迫スリーブ市場規模(2025E):1,458.7百万米ドル
-市場予測値(2032F):1,458.7百万米ドル2,038.9百万米ドル
-世界市場成長率(CAGR 2025~2032): 4.9%
コンプレッションスリーブ市場 - レポートスコープ:
コンプレッションスリーブは、血液循環を促進し、筋肉疲労を軽減し、怪我の回復を助けるために、スポーツ、医療リハビリテーション、ウェルネス分野で広く使用されています。これらのスリーブは、腕、脚、膝などの身体部位を段階的に圧迫し、パフォーマンスの向上と早期治癒を促進します。圧迫スリーブ市場は、アスリート、手術や怪我から回復した患者、リンパ浮腫や静脈瘤のような慢性疾患を管理する個人を対象としている。市場成長の原動力は、スポーツやフィットネス活動への参加者の増加、怪我の予防に対する意識の高まり、快適性、耐久性、通気性の向上を提供する生地技術の進歩である。
市場成長の促進要因:
世界の圧迫スリーブ市場は、消費者、特にスポーツ選手や高齢者の健康意識の高まりによって推進されている。スポーツ傷害や筋骨格系障害の増加により、予防・治療用コンプレッションウェアの需要が高まっている。吸湿発散性、抗菌性、軽量素材の使用などの技術的進歩が、製品の魅力とユーザーのコンプライアンスを高めている。さらに、eコマース・プラットフォームの拡大や新興市場への浸透の高まりは、コンプレッション・スリーブの入手しやすさと値ごろ感を向上させ、市場の拡大に貢献している。
市場の阻害要因:
有望な成長見通しにもかかわらず、圧迫スリーブ市場は、製品コストの高さ、特定地域における消費者の認識不足、医療クレームや認証に関する規制上のハードルといった課題に直面している。また、サイズ規格の不統一や長時間使用時の潜在的な不快感も普及の妨げになる可能性がある。こうした障壁に対処するためには、消費者への重点的な教育、快適性を高めるための製品革新、安全性と有効性を確保するための規制プロセスの合理化が必要である。
市場機会:
圧迫スリーブ市場は、高齢者人口の増加、慢性血管疾患の有病率の上昇、手術後のリハビリ用製品に対する需要の高まりによって大きな成長機会がもたらされる。リアルタイムのモニタリングやフィードバック用のセンサーと統合されたスマート圧迫スリーブなどのイノベーションは、差別化のための新たな道を提供する。治療用途を促進するためのメーカーと医療提供者の協力関係や、オンライン販売チャネルの拡大は、新たな機会を活用し、市場の主導権を維持するための重要な戦略である。
本レポートで扱う主な質問
-圧迫スリーブ市場の世界的な成長を促進する主な要因は何か?
-どのような製品タイプや用途がスポーツや医療現場でのコンプレッションスリーブの採用を促進しているのか?
-コンプレッションスリーブ市場の競争環境はどのように変化しているか?
-コンプレッションスリーブ市場に貢献している主要プレーヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
-コンプレッションスリーブの世界市場における新たなトレンドと将来性は?
競争情報とビジネス戦略:
これらの企業は研究開発に投資し、多様なユーザーニーズに対応した高度な着圧ファブリック、シームレスデザイン、スマートウェアラブル技術を開発している。スポーツ団体、医療機関、流通パートナーとの提携により、市場への浸透と技術導入が促進される。さらに、臨床検証、ブランド認知キャンペーン、消費者教育に重点を置くことで、市場の成長を促進し、圧迫スリーブの利点に対するユーザーの信頼を高めている。
主な企業
-トミー・コッパー
-2XU
-アブコテック
-ラン・フォーエバー・スポーツ
-BeVisibleスポーツ
-サーティー48
-カムデンギア
-ゼンソー
-ボディメイト
-モジョ
-トミー・コッパー
-ライケドム
-ザレウス
-マクダビッド
-eSmartr Inc.
-エシティ
-DJO
-メディGmbH & co.KG
-ナイキ
コンプレッションスリーブの市場調査セグメンテーション:
コンプレッションスリーブ市場は、多様な製品、技術、用途、エンドユーザーセグメントを包含し、様々な健康、スポーツ、ウェルネスのニーズに対応しています。
製品別
-腕用圧迫スリーブ
-包帯
-足の圧迫スリーブ
-その他
用途別
-静脈瘤
-創傷治療
-火傷
-腫瘍
-その他の適応症
手技別
-静的
-動的
流通チャネル別:
-病院薬局
-小売薬局
-オンライン販売
-ハイパーマーケット/スーパーマーケット
地域別
-北米
-ラテンアメリカ
-欧州
-南アジア
-東アジア
-オセアニア
-中東・アフリカ(MEA)
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目次 1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.メーカーによる主なプロモーション戦略
4.2.バリューチェーン分析
4.3.規制情勢
4.4.製品の採用と使用状況に関する分析
4.5.PESTEL分析
4.6.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.世界の眼鏡市場概観
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.目の保護に対する意識の高まり
5.2.3.保護サングラスの使用
5.2.4.ファッションアクセサリーとしてのサングラスの採用増加
5.2.5.製品価格
5.2.6.製品採用分析
5.2.7.製品・在庫状況
5.2.8.白内障患者の増加
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID19 危機分析
6.1.COVID19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.機能別
6.1.3.年齢層別
6.1.4.流通チャネル別
6.1.5.地域別
6.2.2021年市場シナリオ
7.世界市場-価格分析
7.1.製品別地域価格分析
7.2.世界平均価格分析ベンチマーク
8.世界市場の需要(数量または単位)分析2019-2024年および予測、2025-2032年
8.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2024年
8.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2025-2032年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
9.世界市場の需要(金額または規模)分析2019-2024年および予測、2025-2032年
9.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2024年
9.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2025-2032年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模金額(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019-2024年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模金額(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2025-2032年
10.3.1.非着色
10.3.2.ライトティント
10.3.3.中程度の色合い
10.3.4.ダークティント
10.3.5.非常に暗い色合い
10.4.製品別市場魅力度分析
11.機能別世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、機能別、2019-2024年
11.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、機能別、2025-2032年
11.3.1.調整可能
11.3.2.調整不可
11.4.機能別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年:年齢層別
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、年齢グループ別、2019-2024年
12.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、年齢グループ別、2025-2032年
12.3.1.18~44歳
12.3.2.45-80歳
12.4.年齢層別市場魅力度分析
13.世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年:流通チャネル別
13.1.はじめに/主な調査結果
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、流通チャネル別、2019-2024年
13.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析予測、2025-2032年
13.3.1.眼鏡店
13.3.2.小売店
13.3.3.自社サイト
13.3.4.Eコマース
13.4.流通チャネル別市場魅力度分析
14.世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年、地域別
14.1.はじめに
14.2.地域別の過去市場規模(億米ドル)と数量(台数)分析、2019-2024年
14.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(台)予測、2025年~2032年
14.3.1.北米
14.3.2.中南米
14.3.3.ヨーロッパ
14.3.4.東アジア
14.3.5.南アジア
14.3.6.オセアニア
14.3.7.中東・アフリカ(MEA)
14.4.地域別市場魅力度分析
15.北米市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2024年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025-2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.米国
15.3.1.2.カナダ
15.3.2.製品別
15.3.3.特徴別
15.3.4.年齢層別
15.3.5.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.特徴別
15.4.4.年齢層別
15.4.5.流通チャネル別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.米国市場分析
15.7.1.1.はじめに
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.製品別
15.7.1.2.2.年齢層別
15.7.1.2.3.流通チャネル別
15.7.2.カナダ市場分析
15.7.2.1.序論
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.製品別
15.7.2.2.2.機能別
15.7.2.2.3.年齢層別
15.7.2.2.4.流通チャネル別
16.ラテンアメリカ市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2024年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025-2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.メキシコ
16.3.1.2.ブラジル
16.3.1.3.アルゼンチン
16.3.1.4.その他のラテンアメリカ
16.3.2.製品別
16.3.3.機能別
16.3.4.年齢層別
16.3.5.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.特徴別
16.4.4.年齢層別
16.4.5.流通チャネル別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.メキシコ市場分析
16.7.1.1.序論
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.製品別
16.7.1.2.2.機能別
16.7.1.2.3.年齢層別
16.7.1.2.4.流通チャネル別
16.7.2.ブラジル市場分析
16.7.2.1.序論
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.製品別
16.7.2.2.2.機能別
16.7.2.2.3.年齢層別
16.7.2.2.4.流通チャネル別
16.7.3.アルゼンチン市場分析
16.7.3.1.序論
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.製品別
16.7.3.2.2.機能別
16.7.3.2.3.年齢層別
16.7.3.2.4.流通チャネル別
17.欧州市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2024年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025-2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.ドイツ
17.3.1.2.イタリア
17.3.1.3.フランス
17.3.1.4.イギリス
17.3.1.5.スペイン
17.3.1.6.ベネルクス
17.3.1.7.ロシア
17.3.1.8.その他のヨーロッパ
17.3.2.製品別
17.3.3.機能別
17.3.4.年齢層別
17.3.5.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.特徴別
17.4.4.年齢層別
17.4.5.流通チャネル別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.ドイツ市場分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.製品別
17.7.1.2.2.機能別
17.7.1.2.3.年齢層別
17.7.1.2.4.流通チャネル別
17.7.2.イタリア市場分析
17.7.2.1.序論
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.製品別
17.7.2.2.2.機能別
17.7.2.2.3.年齢層別
17.7.2.2.4.流通チャネル別
17.7.3.フランス市場分析
17.7.3.1.はじめに
17.7.3.2.市場分類別分析と予測
17.7.3.2.1.製品別
17.7.3.2.2.機能別
17.7.3.2.3.年齢層別
17.7.3.2.4.流通チャネル別
17.7.4.イギリス市場分析
17.7.4.1.序論
17.7.4.2.市場分類別分析と予測
17.7.4.2.1.製品別
17.7.4.2.2.機能別
17.7.4.2.3.年齢層別
17.7.4.2.4.流通チャネル別
17.7.5.スペイン市場分析
17.7.5.1.序論
17.7.5.2.市場分類別分析と予測
17.7.5.2.1.製品別
17.7.5.2.2.機能別
17.7.5.2.3.年齢層別
17.7.5.2.4.流通チャネル別
17.7.6.ベネルクス市場分析
17.7.6.1.序論
17.7.6.2.市場分類別分析と予測
17.7.6.2.1.製品別
17.7.6.2.2.機能別
17.7.6.2.3.年齢層別
17.7.6.2.4.流通チャネル別
17.7.7.ロシア市場分析
17.7.7.1.序論
17.7.7.2.市場分類別分析と予測
17.7.7.2.1.製品別
17.7.7.2.2.機能別
17.7.7.2.3.年齢層別
17.7.7.2.4.流通チャネル別
18.東アジア市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)推移分析、2019年~2024年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025年~20322年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.製品別
18.3.3.特徴別
18.3.4.年齢層別
18.3.5.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.特徴別
18.4.4.年齢層別
18.4.5.流通チャネル別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.中国市場の分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.製品別
18.7.1.2.2.機能別
18.7.1.2.3.年齢層別
18.7.1.2.4.流通チャネル別
18.7.2.日本市場分析
18.7.2.1.はじめに
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.製品別
18.7.2.2.2.機能別
18.7.2.2.3.年齢層別
18.7.2.2.4.流通チャネル別
18.7.3.韓国市場分析
18.7.3.1.序論
18.7.3.2.市場分類別分析と予測
18.7.3.2.1.製品別
18.7.3.2.2.機能別
18.7.3.2.3.年齢層別
18.7.3.2.4.流通チャネル別
19.南アジア市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019年~2024年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025-2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.インド
19.3.1.2.インドネシア
19.3.1.3.マレーシア
19.3.1.4.タイ
19.3.1.5.その他の南アジア
19.3.2.製品別
19.3.3.特徴別
19.3.4.年齢層別
19.3.5.流通チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.特徴別
19.4.4.年齢層別
19.4.5.流通チャネル別
19.5.市場動向
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.国別分析と予測
19.7.1.インド市場の分析
19.7.1.1.はじめに
19.7.1.2.市場分類別分析と予測
19.7.1.2.1.製品別
19.7.1.2.2.機能別
19.7.1.2.3.年齢層別
19.7.1.2.4.流通チャネル別
19.7.2.インドネシア市場分析
19.7.2.1.序論
19.7.2.2.市場分類別分析と予測
19.7.2.2.1.製品別
19.7.2.2.2.機能別
19.7.2.2.3.年齢層別
19.7.2.2.4.流通チャネル別
19.7.3.マレーシア市場分析
19.7.3.1.序論
19.7.3.2.市場分類別分析と予測
19.7.3.2.1.製品別
19.7.3.2.2.機能別
19.7.3.2.3.年齢層別
19.7.3.2.4.流通チャネル別
19.7.4.タイ市場分析
19.7.4.1.序論
19.7.4.2.市場分類別分析と予測
19.7.4.2.1.製品別
19.7.4.2.2.機能別
19.7.4.2.3.年齢層別
19.7.4.2.4.流通チャネル別
20.オセアニア市場2019-2024年および予測2025-2032年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2024年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025-2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.オーストラリア
20.3.1.2.ニュージーランド
20.3.2.製品別
20.3.3.特徴別
20.3.4.年齢層別
20.3.5.流通チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.特徴別
20.4.4.年齢層別
20.4.5.流通チャネル別
20.5.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
20.6.促進要因と阻害要因-インパクト分析
20.7.国別分析と予測
20.7.1.オーストラリア市場分析
20.7.1.1.はじめに
20.7.1.2.市場分類別分析と予測
20.7.1.2.1.製品別
20.7.1.2.2.機能別
20.7.1.2.3.年齢層別
20.7.1.2.4.流通チャネル別
20.7.2.ニュージーランド市場分析
20.7.2.1.序論
20.7.2.2.市場分類別分析と予測
20.7.2.2.1.製品別
20.7.2.2.2.機能別
20.7.2.2.3.年齢層別
20.7.2.2.4.流通チャネル別
21.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
21.1.はじめに
21.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2024年
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025-2032年
21.3.1.国別
21.3.1.1.GCC諸国
21.3.1.2.トルコ
21.3.1.3.南アフリカ
21.3.1.4.北アフリカ
21.3.1.5.その他の中東・アフリカ
21.3.2.製品別
21.3.3.機能別
21.3.4.年齢層別
21.3.5.流通チャネル別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.製品別
21.4.3.特徴別
21.4.4.年齢層別
21.4.5.流通チャネル別
21.5.市場動向
21.6.促進要因と阻害要因-影響分析
21.7.国別分析と予測
21.7.1.GCC諸国の市場分析
21.7.1.1.はじめに
21.7.1.2.市場分類別分析と予測
21.7.1.2.1.製品別
21.7.1.2.2.機能別
21.7.1.2.3.年齢層別
21.7.1.2.4.流通チャネル別
21.7.2.トルコ市場分析
21.7.2.1.序論
21.7.2.2.市場分類別分析と予測
21.7.2.2.1.製品別
21.7.2.2.2.機能別
21.7.2.2.3.年齢層別
21.7.2.2.4.流通チャネル別
21.7.3.南アフリカ市場分析
21.7.3.1.序論
21.7.3.2.市場分類別分析と予測
21.7.3.2.1.製品別
21.7.3.2.2.機能別
21.7.3.2.3.年齢層別
21.7.3.2.4.流通チャネル別
21.7.4.北アフリカ市場分析
21.7.4.1.序論
21.7.4.2.市場分類別分析と予測
21.7.4.2.1.製品別
21.7.4.2.2.機能別
21.7.4.2.3.年齢層別
21.7.4.2.4.流通チャネル別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.上位企業の市場シェア分析
22.3.市場プレゼンス分析
23.競争分析
23.1.競合ダッシュボード
23.2.競合ベンチマーキング
23.3.競合ディープダイブ
23.3.1.タイタンアイプラス
23.3.1.1.概要
23.3.1.2.製品ポートフォリオ
23.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.1.4.セールスフットプリント
23.3.1.5.主要財務状況
23.3.1.6.SWOT分析
23.3.1.7.戦略の概要
23.3.2.エシロール・ルクソティカSA
23.3.2.1.概要
23.3.2.2.製品ポートフォリオ
23.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.2.4.セールスフットプリント
23.3.2.5.主要財務状況
23.3.2.6.SWOT分析
23.3.2.7.戦略の概要
23.3.3.サフィログループS.p.A.
23.3.3.1.概要
23.3.3.2.製品ポートフォリオ
23.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.3.4.セールスフットプリント
23.3.3.5.主要財務状況
23.3.3.6.SWOT分析
23.3.3.7.戦略の概要
23.3.4.フィールマンAG
23.3.4.1.概要
23.3.4.2.製品ポートフォリオ
23.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.4.4.販売拠点
23.3.4.5.主要財務状況
23.3.4.6.SWOT分析
23.3.4.7.戦略の概要
23.3.5.マルコリンS.p.A.(マルコリングループ)
23.3.5.1.概要
23.3.5.2.製品ポートフォリオ
23.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.5.4.販売拠点
23.3.5.5.主要財務状況
23.3.5.6.SWOT分析
23.3.5.7.戦略の概要
23.3.6.デ・リーゴ
23.3.6.1.概要
23.3.6.2.製品ポートフォリオ
23.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.6.4.販売拠点
23.3.6.5.主要財務状況
23.3.6.6.SWOT分析
23.3.6.7.戦略の概要
23.3.7.ランドルフ・エンジニアリング社
23.3.7.1.概要
23.3.7.2.製品ポートフォリオ
23.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.7.4.セールスフットプリント
23.3.7.5.主要財務状況
23.3.7.6.SWOT分析
23.3.7.7.戦略の概要
23.3.8.スタイライト光学工業
23.3.8.1.概要
23.3.8.2.製品ポートフォリオ
23.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.8.4.販売拠点
23.3.8.5.主要財務状況
23.3.8.6.SWOT分析
23.3.8.7.戦略の概要
23.3.9.アイヴァン社
23.3.9.1.概要
23.3.9.2.製品ポートフォリオ
23.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.9.4.販売拠点
23.3.9.5.主要財務状況
23.3.9.6.SWOT分析
23.3.9.7.戦略の概要
23.3.10.温州ユージニア眼鏡有限公司(Eugenia Eyewear)
23.3.10.1.概要
23.3.10.2.製品ポートフォリオ
23.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.10.4.販売拠点
23.3.10.5.主要財務データ
23.3.10.6.SWOT分析
23.3.10.7.戦略の概要
23.3.11.レボ・ホールディングス・エルエルシー
23.3.11.1.概要
23.3.11.2.製品ポートフォリオ
23.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.11.4.セールスフットプリント
23.3.11.5.主要財務状況
23.3.11.6.SWOT分析
23.3.11.7.戦略の概要
23.3.12.MAUI JIM INC.
23.3.12.1.概要
23.3.12.2.製品ポートフォリオ
23.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.12.4.販売拠点
23.3.12.5.主要財務状況
23.3.12.6.SWOT分析
23.3.12.7.戦略の概要
23.3.13.VSPグローバル
23.3.13.1.概要
23.3.13.2.製品ポートフォリオ
23.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.13.4.販売拠点
23.3.13.5.主要財務データ
23.3.13.6.SWOT分析
23.3.13.7.戦略の概要
23.3.14.ファストラック
23.3.14.1.概要
23.3.14.2.製品ポートフォリオ
23.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.14.4.販売拠点
23.3.14.5.主要財務状況
23.3.14.6.SWOT分析
23.3.14.7.戦略の概要
23.3.15.スペックセーバーズ
23.3.15.1.概要
23.3.15.2.製品ポートフォリオ
23.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.15.4.販売拠点
23.3.15.5.主要財務状況
23.3.15.6.SWOT分析
23.3.15.7.戦略の概要
23.3.16.アレキサンダー・マックイーン
23.3.16.1.概要
23.3.16.2.製品ポートフォリオ
23.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.16.4.販売拠点
23.3.16.5.主要財務状況
23.3.16.6.SWOT分析
23.3.16.7.戦略の概要
23.3.17.ピボットヘッド
23.3.17.1.概要
23.3.17.2.製品ポートフォリオ
23.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.17.4.販売拠点
23.3.17.5.主要財務状況
23.3.17.6.SWOT分析
23.3.17.7.戦略の概要
23.3.18.オークリー
23.3.18.1.概要
23.3.18.2.製品ポートフォリオ
23.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.18.4.販売拠点
23.3.18.5.主要財務状況
23.3.18.6.SWOT分析
23.3.18.7.戦略の概要
23.3.19.ポラロイド
23.3.19.1.概要
23.3.19.2.製品ポートフォリオ
23.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.19.4.販売拠点
23.3.19.5.主要財務状況
23.3.19.6.SWOT分析
23.3.19.7.戦略の概要
23.3.20.レンズカート
23.3.20.1.概要
23.3.20.2.製品ポートフォリオ
23.3.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.20.4.販売拠点
23.3.20.5.主要財務状況
23.3.20.6.SWOT分析
23.3.20.7.戦略の概要
24.前提条件と略語
25.調査方法
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Summary Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for compression sleeves. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure. This research publication presents exclusive data and statistics outlining the anticipated growth trajectory of the global compression sleeves market from 2025 to 2032.
Key Insights:
•Compression Sleeves Market Size (2025E): USD 1,458.7 Million •Projected Market Value (2032F): USD 2,038.9 Million •Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 4.9%
Compression Sleeves Market – Report Scope:
Compression sleeves are widely used in sports, medical rehabilitation, and wellness sectors to enhance blood circulation, reduce muscle fatigue, and aid injury recovery. These sleeves provide graduated compression to targeted body parts such as arms, legs, and knees, facilitating improved performance and faster healing. The compression sleeves market caters to athletes, patients recovering from surgery or injury, and individuals managing chronic conditions like lymphedema and varicose veins. Market growth is driven by increasing participation in sports and fitness activities, rising awareness about injury prevention, and advances in fabric technology that offer enhanced comfort, durability, and breathability.
Market Growth Drivers:
The global compression sleeves market is propelled by growing health consciousness among consumers, especially athletes and elderly populations. Rising incidences of sports injuries and musculoskeletal disorders have increased demand for preventive and therapeutic compression wear. Technological advancements, such as the use of moisture-wicking, antimicrobial, and lightweight materials, enhance product appeal and user compliance. Additionally, expanding e-commerce platforms and rising penetration in emerging markets contribute to market expansion by improving accessibility and affordability of compression sleeves.
Market Restraints:
Despite promising growth prospects, the compression sleeves market faces challenges related to high product costs, lack of consumer awareness in certain regions, and regulatory hurdles concerning medical claims and certifications. Inconsistent sizing standards and potential discomfort during prolonged use may also hinder adoption. Addressing these barriers requires focused consumer education, product innovation for enhanced comfort, and streamlined regulatory processes to ensure safety and efficacy.
Market Opportunities:
The compression sleeves market presents significant growth opportunities driven by the increasing geriatric population, rising prevalence of chronic vascular diseases, and growing demand for post-surgical rehabilitation products. Innovations such as smart compression sleeves integrated with sensors for real-time monitoring and feedback offer new avenues for differentiation. Collaborations between manufacturers and healthcare providers to promote therapeutic applications, as well as expanding online sales channels, are key strategies to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership.
Key Questions Answered in the Report:
•What are the primary factors driving the growth of the compression sleeves market globally? •Which product types and applications are driving compression sleeve adoption across sports and medical settings? •How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the compression sleeves market? •Who are the key players contributing to the compression sleeves market, and what strategies are they employing to maintain market relevance? •What are the emerging trends and future prospects in the global compression sleeves market?
Competitive Intelligence and Business Strategy:
These companies invest in R&D to develop advanced compression fabrics, seamless designs, and smart wearable technology, catering to diverse user needs. Collaborations with sports organizations, healthcare institutions, and distribution partners facilitate market penetration and technology adoption. Moreover, emphasis on clinical validation, brand awareness campaigns, and consumer education fosters market growth and enhances user confidence in compression sleeve benefits.
Key Companies Profiled:
•Tommie Copper •2XU •Abco Tech •Run Forever Sports •BeVisible Sports •Thirty 48 •Camden Gear •Zensah •BodyMate •Mojo •Tommie Copper •Rikedom •Zareus •McDavid •eSmartr Inc. •Essity •DJO •medi GmbH & co. KG •Nike
Compression Sleeves Market Research Segmentation:
The compression sleeves market encompasses a diverse range of products, technologies, applications, and end-user segments, addressing various health, sports, and wellness needs.
By Product:
•Arm Compression Sleeves •Bandages •Leg Compression Sleeves •Others
By Application:
•Varicose Veins •Wound Care •Burns •Oncology •Other Indications
By Technique:
•Static •Dynamic
By Distribution Channel:
•Hospitals Pharmacies •Retail Pharmacies •Online Sales •Hypermarkets/Supermarkets
By Region:
•North America •Latin America •Europe •South Asia •East Asia •Oceania •Middle East and Africa (MEA)
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Table of Contents 1. Executive Summary 1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 2.3. Inclusions and Exclusions 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 3.2. Product Innovation / Development Trends 4. Key Success Factors 4.1. Key Promotional Strategies by Manufacturers 4.2. Value Chain Analysis 4.3. Regulatory Landscape 4.4. Product Adoption and Usage Analysis 4.5. PESTEL Analysis 4.6. Porter’s Analysis 5. Market Background 5.1. Macro-Economic Factors 5.1.1. Global GDP Growth Outlook 5.1.2. Global Healthcare Outlook 5.1.3. Global Eyewear Market Overview 5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact 5.2.1. Top Companies Historical Growth 5.2.2. Increasing Awareness of Eye Protection 5.2.3. Use of Protective Sunglasses 5.2.4. Growing Adoption of Sunglasses as a Fashion Accessory 5.2.5. Product Pricing 5.2.6. Product Adoption Analysis 5.2.7. Product & Stock Availability 5.2.8. Rising Cases of Cataracts 5.3. Market Dynamics 5.3.1. Drivers 5.3.2. Restraints 5.3.3. Opportunity Analysis 6. COVID19 Crisis Analysis 6.1. COVID19 and Impact Analysis 6.1.1. By Product 6.1.2. By Features 6.1.3. By Age Group 6.1.4. By Distribution Channel 6.1.5. By Region 6.2. 2021 Market Scenario 7. Global Market - Pricing Analysis 7.1. Regional Pricing Analysis By Product 7.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark 8. Global Market Demand (in Volume or Size in Unit) Analysis 2019-2024 and Forecast, 2025-2032 8.1. Historical Market Volume (Unit) Analysis, 2019-2024 8.2. Current and Future Market Volume (Unit) Projections, 2025-2032 8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2024 and Forecast, 2025-2032 9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2024 9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2025-2032 9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 10. Global Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032, By Product 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2024 10.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2025-2032 10.3.1. Non Tint 10.3.2. Light Tint 10.3.3. Medium Tint 10.3.4. Dark Tint 10.3.5. Very Dark Tint 10.4. Market Attractiveness Analysis By Product 11. Global Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032, By Features 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Features, 2019-2024 11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Features, 2025-2032 11.3.1. Adjustable 11.3.2. Unadjustable 11.4. Market Attractiveness Analysis By Features 12. Global Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032, By Age Group 12.1. Introduction / Key Findings 12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Age Group, 2019-2024 12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Age Group, 2025-2032 12.3.1. 18-44 years 12.3.2. 45-80 years 12.4. Market Attractiveness Analysis By Age group 13. Global Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032, By Distribution Channel 13.1. Introduction / Key Findings 13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Distribution Channel, 2019-2024 13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis Forecast By Distribution Channel, 2025-2032 13.3.1. Optical Store 13.3.2. Retail stores 13.3.3. Company owned websites 13.3.4. E-commerce 13.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel 14. Global Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032, By Region 14.1. Introduction 14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2024 14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Projections, 2025-2032 14.3.1. North America 14.3.2. Latin America 14.3.3. Europe 14.3.4. East Asia 14.3.5. South Asia 14.3.6. Oceania 14.3.7. Middle East and Africa (MEA) 14.4. Market Attractiveness Analysis By Region 15. North America Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032 15.1. Introduction 15.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024 15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032 15.3.1. By Country 15.3.1.1. U.S. 15.3.1.2. Canada 15.3.2. By Product 15.3.3. By Features 15.3.4. By Age Group 15.3.5. By Distribution channel 15.4. Market Attractiveness Analysis 15.4.1. By Country 15.4.2. By Product 15.4.3. By Features 15.4.4. By Age Group 15.4.5. By Distribution channel 15.5. Market Trends 15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 15.7. Country Level Analysis & Forecast 15.7.1. U.S. Market Analysis 15.7.1.1. Introduction 15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 15.7.1.2.1. By Product 15.7.1.2.2. By Age Group 15.7.1.2.3. By Distribution channel 15.7.2. Canada Market Analysis 15.7.2.1. Introduction 15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 15.7.2.2.1. By Product 15.7.2.2.2. By Features 15.7.2.2.3. By Age Group 15.7.2.2.4. By Distribution channel 16. Latin America Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032 16.1. Introduction 16.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024 16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032 16.3.1. By Country 16.3.1.1. Mexico 16.3.1.2. Brazil 16.3.1.3. Argentina 16.3.1.4. Rest of Latin America 16.3.2. By Product 16.3.3. By Features 16.3.4. By Age Group 16.3.5. By Distribution channel 16.4. Market Attractiveness Analysis 16.4.1. By Country 16.4.2. By Product 16.4.3. By Features 16.4.4. By Age Group 16.4.5. By Distribution channel 16.5. Market Trends 16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 16.7. Country Level Analysis & Forecast 16.7.1. Mexico Market Analysis 16.7.1.1. Introduction 16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 16.7.1.2.1. By Product 16.7.1.2.2. By Features 16.7.1.2.3. By Age Group 16.7.1.2.4. By Distribution channel 16.7.2. Brazil Market Analysis 16.7.2.1. Introduction 16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 16.7.2.2.1. By Product 16.7.2.2.2. By Features 16.7.2.2.3. By Age Group 16.7.2.2.4. By Distribution channel 16.7.3. Argentina Market Analysis 16.7.3.1. Introduction 16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 16.7.3.2.1. By Product 16.7.3.2.2. By Features 16.7.3.2.3. By Age Group 16.7.3.2.4. By Distribution channel 17. Europe Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032 17.1. Introduction 17.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024 17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032 17.3.1. By Country 17.3.1.1. Germany 17.3.1.2. Italy 17.3.1.3. France 17.3.1.4. U.K. 17.3.1.5. Spain 17.3.1.6. BENELUX 17.3.1.7. Russia 17.3.1.8. Rest of Europe 17.3.2. By Product 17.3.3. By Features 17.3.4. By Age Group 17.3.5. By Distribution channel 17.4. Market Attractiveness Analysis 17.4.1. By Country 17.4.2. By Product 17.4.3. By Features 17.4.4. By Age Group 17.4.5. By Distribution channel 17.5. Market Trends 17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 17.7. Country Level Analysis & Forecast 17.7.1. Germany Market Analysis 17.7.1.1. Introduction 17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.7.1.2.1. By Product 17.7.1.2.2. By Features 17.7.1.2.3. By Age Group 17.7.1.2.4. By Distribution channel 17.7.2. Italy Market Analysis 17.7.2.1. Introduction 17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.7.2.2.1. By Product 17.7.2.2.2. By Features 17.7.2.2.3. By Age Group 17.7.2.2.4. By Distribution channel 17.7.3. France Market Analysis 17.7.3.1. Introduction 17.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.7.3.2.1. By Product 17.7.3.2.2. By Features 17.7.3.2.3. By Age Group 17.7.3.2.4. By Distribution channel 17.7.4. U.K. Market Analysis 17.7.4.1. Introduction 17.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.7.4.2.1. By Product 17.7.4.2.2. By Features 17.7.4.2.3. By Age Group 17.7.4.2.4. Distribution channel 17.7.5. Spain Market Analysis 17.7.5.1. Introduction 17.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.7.5.2.1. By Product 17.7.5.2.2. By Features 17.7.5.2.3. By Age Group 17.7.5.2.4. By Distribution channel 17.7.6. BENELUX Market Analysis 17.7.6.1. Introduction 17.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.7.6.2.1. By Product 17.7.6.2.2. By Features 17.7.6.2.3. By Age Group 17.7.6.2.4. By Distribution channel 17.7.7. Russia Market Analysis 17.7.7.1. Introduction 17.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.7.7.2.1. By Product 17.7.7.2.2. By Features 17.7.7.2.3. By Age Group 17.7.7.2.4. By Distribution channel 18. East Asia Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032 18.1. Introduction 18.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024 18.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-20322 18.3.1. By Country 18.3.1.1. China 18.3.1.2. Japan 18.3.1.3. South Korea 18.3.2. By Product 18.3.3. By Features 18.3.4. By Age Group 18.3.5. By Distribution channel 18.4. Market Attractiveness Analysis 18.4.1. By Country 18.4.2. By Product 18.4.3. By Features 18.4.4. By Age Group 18.4.5. By Distribution channel 18.5. Market Trends 18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 18.7. Country Level Analysis & Forecast 18.7.1. China Market Analysis 18.7.1.1. Introduction 18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 18.7.1.2.1. By Product 18.7.1.2.2. By Features 18.7.1.2.3. By Age Group 18.7.1.2.4. By Distribution channel 18.7.2. Japan Market Analysis 18.7.2.1. Introduction 18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 18.7.2.2.1. By Product 18.7.2.2.2. By Features 18.7.2.2.3. By Age Group 18.7.2.2.4. By Distribution channel 18.7.3. South Korea Market Analysis 18.7.3.1. Introduction 18.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 18.7.3.2.1. By Product 18.7.3.2.2. By Features 18.7.3.2.3. By Age Group 18.7.3.2.4. By Distribution channel 19. South Asia Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032 19.1. Introduction 19.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024 19.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032 19.3.1. By Country 19.3.1.1. India 19.3.1.2. Indonesia 19.3.1.3. Malaysia 19.3.1.4. Thailand 19.3.1.5. Rest of South Asia 19.3.2. By Product 19.3.3. By Features 19.3.4. By Age Group 19.3.5. By Distribution channel 19.4. Market Attractiveness Analysis 19.4.1. By Country 19.4.2. By Product 19.4.3. By Features 19.4.4. By Age Group 19.4.5. By Distribution channel 19.5. Market Trends 19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 19.7. Country Level Analysis & Forecast 19.7.1. India Market Analysis 19.7.1.1. Introduction 19.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 19.7.1.2.1. By Product 19.7.1.2.2. By Features 19.7.1.2.3. By Age Group 19.7.1.2.4. By Distribution channel 19.7.2. Indonesia Market Analysis 19.7.2.1. Introduction 19.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 19.7.2.2.1. By Product 19.7.2.2.2. By Features 19.7.2.2.3. By Age Group 19.7.2.2.4. By Distribution channel 19.7.3. Malaysia Market Analysis 19.7.3.1. Introduction 19.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 19.7.3.2.1. By Product 19.7.3.2.2. By Features 19.7.3.2.3. By Age Group 19.7.3.2.4. By Distribution channel 19.7.4. Thailand Market Analysis 19.7.4.1. Introduction 19.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 19.7.4.2.1. By Product 19.7.4.2.2. By Features 19.7.4.2.3. By Age Group 19.7.4.2.4. By Distribution channel 20. Oceania Market 2019-2024 and Forecast 2025-2032 20.1. Introduction 20.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024 20.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032 20.3.1. By Country 20.3.1.1. Australia 20.3.1.2. New Zealand 20.3.2. By Product 20.3.3. By Features 20.3.4. By Age Group 20.3.5. By Distribution channel 20.4. Market Attractiveness Analysis 20.4.1. By Country 20.4.2. By Product 20.4.3. By Features 20.4.4. By Age Group 20.4.5. By Distribution channel 20.5. Key Market Participants - Intensity Mapping 20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 20.7. Country Level Analysis & Forecast 20.7.1. Australia Market Analysis 20.7.1.1. Introduction 20.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 20.7.1.2.1. By Product 20.7.1.2.2. By Features 20.7.1.2.3. By Age Group 20.7.1.2.4. By Distribution channel 20.7.2. New Zealand Market Analysis 20.7.2.1. Introduction 20.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 20.7.2.2.1. By Product 20.7.2.2.2. By Features 20.7.2.2.3. By Age Group 20.7.2.2.4. By Distribution channel 21. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032 21.1. Introduction 21.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024 21.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032 21.3.1. By Country 21.3.1.1. GCC Countries 21.3.1.2. Türkiye 21.3.1.3. South Africa 21.3.1.4. North Africa 21.3.1.5. Rest of Middle East and Africa 21.3.2. By Product 21.3.3. By Features 21.3.4. By Age Group 21.3.5. By Distribution channel 21.4. Market Attractiveness Analysis 21.4.1. By Country 21.4.2. By Product 21.4.3. By Features 21.4.4. By Age Group 21.4.5. By Distribution channel 21.5. Market Trends 21.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 21.7. Country Level Analysis & Forecast 21.7.1. GCC Countries Market Analysis 21.7.1.1. Introduction 21.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 21.7.1.2.1. By Product 21.7.1.2.2. By Features 21.7.1.2.3. By Age Group 21.7.1.2.4. By Distribution channel 21.7.2. Türkiye Market Analysis 21.7.2.1. Introduction 21.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 21.7.2.2.1. By Product 21.7.2.2.2. By Features 21.7.2.2.3. By Age Group 21.7.2.2.4. By Distribution channel 21.7.3. South Africa Market Analysis 21.7.3.1. Introduction 21.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 21.7.3.2.1. By Product 21.7.3.2.2. By Features 21.7.3.2.3. By Age Group 21.7.3.2.4. By Distribution channel 21.7.4. North Africa Market Analysis 21.7.4.1. Introduction 21.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 21.7.4.2.1. By Product 21.7.4.2.2. By Features 21.7.4.2.3. By Age Group 21.7.4.2.4. By Distribution channel 22. Market Structure Analysis 22.1. Market Analysis by Tier of Companies 22.2. Market Share Analysis of Top Players 22.3. Market Presence Analysis 23. Competition Analysis 23.1. Competition Dashboard 23.2. Competition Benchmarking 23.3. Competition Deep Dive 23.3.1. Titan Eye+ 23.3.1.1. Overview 23.3.1.2. Product Portfolio 23.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.1.4. Sales Footprint 23.3.1.5. Key Financials 23.3.1.6. SWOT Analysis 23.3.1.7. Strategy Overview 23.3.2. EssilorLuxottica SA 23.3.2.1. Overview 23.3.2.2. Product Portfolio 23.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.2.4. Sales Footprint 23.3.2.5. Key Financials 23.3.2.6. SWOT Analysis 23.3.2.7. Strategy Overview 23.3.3. SAFILO GROUP S.p.A. 23.3.3.1. Overview 23.3.3.2. Product Portfolio 23.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.3.4. Sales Footprint 23.3.3.5. Key Financials 23.3.3.6. SWOT Analysis 23.3.3.7. Strategy Overview 23.3.4. Fielmann AG 23.3.4.1. Overview 23.3.4.2. Product Portfolio 23.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.4.4. Sales Footprint 23.3.4.5. Key Financials 23.3.4.6. SWOT Analysis 23.3.4.7. Strategy Overview 23.3.5. Marcolin S.p.A. (Marcolin Group) 23.3.5.1. Overview 23.3.5.2. Product Portfolio 23.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.5.4. Sales Footprint 23.3.5.5. Key Financials 23.3.5.6. SWOT Analysis 23.3.5.7. Strategy Overview 23.3.6. De Rigo 23.3.6.1. Overview 23.3.6.2. Product Portfolio 23.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.6.4. Sales Footprint 23.3.6.5. Key Financials 23.3.6.6. SWOT Analysis 23.3.6.7. Strategy Overview 23.3.7. Randolph Engineering, Inc. 23.3.7.1. Overview 23.3.7.2. Product Portfolio 23.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.7.4. Sales Footprint 23.3.7.5. Key Financials 23.3.7.6. SWOT Analysis 23.3.7.7. Strategy Overview 23.3.8. Stylrite Optical Industries 23.3.8.1. Overview 23.3.8.2. Product Portfolio 23.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.8.4. Sales Footprint 23.3.8.5. Key Financials 23.3.8.6. SWOT Analysis 23.3.8.7. Strategy Overview 23.3.9. Eyevan Inc. 23.3.9.1. Overview 23.3.9.2. Product Portfolio 23.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.9.4. Sales Footprint 23.3.9.5. Key Financials 23.3.9.6. SWOT Analysis 23.3.9.7. Strategy Overview 23.3.10. Wenzhou Eugenia Eyewear Co., Ltd.(Eugenia Eyewear) 23.3.10.1. Overview 23.3.10.2. Product Portfolio 23.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.10.4. Sales Footprint 23.3.10.5. Key Financials 23.3.10.6. SWOT Analysis 23.3.10.7. Strategy Overview 23.3.11. Revo Holdings, LLC 23.3.11.1. Overview 23.3.11.2. Product Portfolio 23.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.11.4. Sales Footprint 23.3.11.5. Key Financials 23.3.11.6. SWOT Analysis 23.3.11.7. Strategy Overview 23.3.12. MAUI JIM INC. 23.3.12.1. Overview 23.3.12.2. Product Portfolio 23.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.12.4. Sales Footprint 23.3.12.5. Key Financials 23.3.12.6. SWOT Analysis 23.3.12.7. Strategy Overview 23.3.13. VSP Global 23.3.13.1. Overview 23.3.13.2. Product Portfolio 23.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.13.4. Sales Footprint 23.3.13.5. Key Financials 23.3.13.6. SWOT Analysis 23.3.13.7. Strategy Overview 23.3.14. FASTRACK LTD 23.3.14.1. Overview 23.3.14.2. Product Portfolio 23.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.14.4. Sales Footprint 23.3.14.5. Key Financials 23.3.14.6. SWOT Analysis 23.3.14.7. Strategy Overview 23.3.15. Specsavers 23.3.15.1. Overview 23.3.15.2. Product Portfolio 23.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.15.4. Sales Footprint 23.3.15.5. Key Financials 23.3.15.6. SWOT Analysis 23.3.15.7. Strategy Overview 23.3.16. Alexander McQueen 23.3.16.1. Overview 23.3.16.2. Product Portfolio 23.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.16.4. Sales Footprint 23.3.16.5. Key Financials 23.3.16.6. SWOT Analysis 23.3.16.7. Strategy Overview 23.3.17. Pivothead 23.3.17.1. Overview 23.3.17.2. Product Portfolio 23.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.17.4. Sales Footprint 23.3.17.5. Key Financials 23.3.17.6. SWOT Analysis 23.3.17.7. Strategy Overview 23.3.18. Oakley, Inc 23.3.18.1. Overview 23.3.18.2. Product Portfolio 23.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.18.4. Sales Footprint 23.3.18.5. Key Financials 23.3.18.6. SWOT Analysis 23.3.18.7. Strategy Overview 23.3.19. Polaroid 23.3.19.1. Overview 23.3.19.2. Product Portfolio 23.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.19.4. Sales Footprint 23.3.19.5. Key Financials 23.3.19.6. SWOT Analysis 23.3.19.7. Strategy Overview 23.3.20. Lenskart 23.3.20.1. Overview 23.3.20.2. Product Portfolio 23.3.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 23.3.20.4. Sales Footprint 23.3.20.5. Key Financials 23.3.20.6. SWOT Analysis 23.3.20.7. Strategy Overview 24. Assumptions and Acronyms Used 25. Research Methodology
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