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Buy Now Pay Later市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年

Buy Now Pay Later市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年


Buy Now Pay Later Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、Buy Now Pay Later(BNPL)サービスの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年6月4日 US$4,995
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、Buy Now Pay Later(BNPL)サービスの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。この調査レポートは、2025年から2032年までの世界のBuy Now Pay Later市場の予測成長軌道を概説する独占データと統計を掲載しています。

主な洞察

-Buy Now Pay Laterの市場規模(2025E):447億米ドル
-予測市場価値(2032年):1,960億米ドル1,960億米ドル
-世界市場成長率(CAGR 2025~2032): 23.8%

Buy Now Pay Later市場 - レポートスコープ:

BNPL市場は、販売時点における柔軟で無利子の分割払いオプションを提供することで、消費者金融に革命をもたらしている。Eコマース、小売、エレクトロニクス、ファッション、旅行、ヘルスケアなど幅広い業界にサービスを提供し、従来のクレジットに代わる選択肢を求めるデジタルに精通した消費者に対応している。BNPLのソリューションは購買力を高め、加盟店にとってはレジ転換率を向上させ、消費者にとっては予算の立てやすさを提供する。市場には、アプリ、eコマース・プラットフォーム、POS端末を通じて統合され、オンラインとオフラインの両方の取引をサポートするサービスが含まれる。市場成長の原動力は、消費者の嗜好の変化、デジタルトランスフォーメーション、金融包括性である。

市場成長の促進要因

世界のBNPL市場は、特にミレニアル世代やZ世代の消費者の間で、便利で無利息な決済ソリューションに対する需要が高まっていることに後押しされている。Eコマースやモバイルショッピングプラットフォームの急成長により、BNPLサービスの採用がさらに加速している。加盟店は平均注文金額の増加やカート放棄率の低下から恩恵を受ける一方、消費者は従来のクレジット商品を使わずに金銭を管理できる能力を高く評価している。さらに、金融包摂とデジタル決済の導入を目指した規制の取り組みが、パーソナライズされた融資決定のための人工知能とデータ分析の統合とともに、市場の拡大を促進している。

市場の阻害要因

BNPL市場は力強い成長が見込まれるものの、規制当局の監視、消費者債務に対する懸念の高まり、信用リスク管理に関する課題に直面している。標準化された信用調査や透明性のある情報開示の欠如は、金融監視当局の警戒心を高め、規制強化につながる可能性がある。さらに、債務不履行や支払い遅延はBNPLプロバイダーに財務リスクをもたらす。特に先進地域では、高い競争と市場の飽和が、利ざやの圧迫や統合につながる可能性もある。これらの問題に対処するには、持続可能な成長を維持するために、戦略的なリスク軽減、責任ある融資慣行、規制機関との協力が必要である。

市場機会:

BNPL市場は、新興経済圏への進出、教育や医療などの新分野、ネオバンクやフィンテック・プラットフォームとの統合によって、大きなビジネスチャンスをもたらしている。オムニチャネル・コマースと組み込み型金融の台頭により、物理的小売環境とデジタル小売環境でのシームレスなBNPL体験が可能になる。生体認証、オープン・バンキング、AI による信用スコアリングなどの技術革新は、ユーザー・エクスペリエンスを向上させ、消費者の利用資格を拡大する。小売業者、金融機関、決済ゲートウェイとの戦略的パートナーシップは、市場プレーヤーが事業を拡大し、多様な人口層を取り込むために不可欠である。

本レポートで回答した主な質問

-Buy Now Pay Later市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
-様々な消費者層でBNPL採用に拍車をかけているのはどの分野とプラットフォームか?
-技術の進歩はBNPLの提供やリスク管理の将来をどのように形成しているか?
-BNPL分野の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略で市場シェアを獲得しているのか?
-世界のBNPL業界の新たなトレンドと長期的展望は?

競争情報とビジネス戦略

これらの企業は、高度なデータ分析、AIアルゴリズム、ニーズに合わせたリスク評価ツールを活用し、引受精度とユーザーエンゲージメントを向上させている。グローバルな小売企業、ハイテク企業、金融機関とのパートナーシップは、事業の拡大と顧客との関係の深化に役立っている。さらに、店舗での購入や高額商品の購入など、eコマース以外のサービスを多様化する取り組みは、進化する消費者ニーズに対応するための適応戦略を反映している。

主な企業

-アフターペイ・リミテッド
-アファーム・インク
-ペイパル・ホールディングス(PayPal Holdings, Inc.
-パーペイ社
-クラーナ社
-オープンペイ
-スプリット・ペイメント社
-HSBCグループ
-ラティチュードペイファイナンシャルサービス
-株式会社ジップ
-スライス
-オラマネー・ポストペイド
-シンプル
-モビクウィックZIP
-アマゾン・ペイ・レート
-その他

Buy Now Pay Later 市場調査セグメンテーション:

BNPL市場は、幅広いサービス、ビジネスモデル、アプリケーション、エンドユーザカテゴリを包含し、多様な消費者ニーズと加盟店ニーズを満たす。

チャネル別

-オンライン
-POS

企業規模別

-大企業
-中小企業

用途別

-小売
-家電
-ファッション・衣料
-その他
-ヘルスケア
-レジャー・娯楽
-自動車
-その他

地域別

-北米
-欧州
-東アジア
-南アジア・オセアニア
-ラテンアメリカ
-中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界のBuy Now Pay Later市場スナップショット、2025-2032年
1.2.市場機会評価、2025-2032年、10億米ドル
1.3.主要市場動向
1.4.今後の市場予測
1.5.プレミアム市場の洞察
1.6.業界動向と主要市場イベント
1.7.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.2.4.主要トレンド
2.3.マクロ経済要因
2.3.1.デジタル・インフラがBNPLの普及とユーザー・アクセシビリティに与える影響
2.3.2.デジタル決済および BNPL プラットフォームへの公的および民間投資の動向
2.4.COVID-19 影響分析
2.5.予測要因-関連性と影響
3.付加価値の洞察
3.1.サービス導入分析
3.2.規制の状況
3.3.バリューチェーン分析
3.4.PESTLE分析
3.5.ポーターのファイブフォース分析
4.価格と料金体系分析, 2025A
4.1.主なハイライト
4.2.BNPL消費者料金モデルの概要
4.3.主要地域の加盟店手数料体系
4.4.BNPL の価格設定と手数料に対する規制の影響
5.世界のBuy Now Pay Later市場の展望
5.1.主なハイライト
5.1.1.市場規模(台数)予測
5.1.2.市場規模(億米ドル)と前年比成長率
5.1.3.絶対額ビジネスチャンス
5.2.市場規模(億米ドル)と数量(台数)の分析と予測
5.2.1.過去の市場規模(10億米ドル)分析、2019年~2024年
5.2.2.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、2025年~2032年
5.3.世界のBuy Now Pay Later市場の展望チャネル
5.3.1.序論/主な調査結果
5.3.2.過去の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、チャネル別、2019年~2024年
5.3.3.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、チャネル別、2025年~2032年
5.3.3.1.オンライン
5.3.3.2.POS
5.3.4.市場魅力度分析:チャネル
5.4.世界のBuy Now Pay Later市場の展望:企業規模
5.4.1.はじめに/主な調査結果
5.4.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、企業規模別、2019年~2024年
5.4.3.現在の市場規模(10億米ドル)分析と予測:企業規模別、2025年~2032年
5.4.3.1.大企業
5.4.3.2.中小企業
5.4.4.市場魅力度分析:企業規模
5.5.世界のBuy Now Pay Later市場の展望:エンドユース
5.5.1.はじめに/主な調査結果
5.5.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、エンドユース別、2019年~2024年
5.5.3.現在の市場規模(億米ドル)分析・予測:最終用途別、2025-2032年
5.5.4.小売
5.5.4.1.家電
5.5.4.2.ファッション・衣料品
5.5.4.3.その他
5.5.5.ヘルスケア
5.5.6.レジャー・娯楽
5.5.7.自動車
5.5.8.その他
5.5.9.市場魅力度分析:最終用途
6.世界のBuy Now Pay Later市場の展望:地域
6.1.主なハイライト
6.2.過去の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析、地域別、2019年~2024年
6.3.現在の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析と予測、地域別、2025年~2032年
6.3.1.北米
6.3.2.欧州
6.3.3.東アジア
6.3.4.南アジア・オセアニア
6.3.5.ラテンアメリカ
6.3.6.中東・アフリカ
6.4.市場魅力度分析:地域
7.北米のBuy Now Pay Later市場の展望
7.1.主なハイライト
7.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2024年
7.2.1.国別
7.2.2.チャネル別
7.2.3.企業規模別
7.2.4.最終用途別
7.3.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、国別、2025年~2032年
7.3.1.米国
7.3.2.カナダ
7.4.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)の分析と予測、チャネル別、2025~2032年
7.4.1.オンライン
7.4.2.POS
7.5.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、企業規模別、2025-2032年
7.5.1.大企業
7.5.2.中小企業
7.6.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、エンドユース別、2025年〜2032年
7.6.1.小売
7.6.1.1.家電
7.6.1.2.ファッション・衣料品
7.6.1.3.その他
7.6.2.ヘルスケア
7.6.3.レジャー・娯楽
7.6.4.自動車
7.6.5.その他
7.7.市場魅力度分析
8.欧州のBuy Now Pay Later市場の展望
8.1.主要ハイライト
8.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2024年
8.2.1.国別
8.2.2.チャネル別
8.2.3.企業規模別
8.2.4.最終用途別
8.3.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、国別、2025年~2032年
8.3.1.ドイツ
8.3.2.フランス
8.3.3.イギリス
8.3.4.イタリア
8.3.5.スペイン
8.3.6.ロシア
8.3.7.トルコ
8.3.8.その他のヨーロッパ
8.4.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)の分析と予測、チャネル別、2025~2032年
8.4.1.オンライン
8.4.2.POS
8.5.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、企業規模別、2025-2032年
8.5.1.大企業
8.5.2.中小企業
8.6.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、エンドユース別、2025年〜2032年
8.6.1.小売
8.6.1.1.家電
8.6.1.2.ファッション・衣料品
8.6.1.3.その他
8.6.2.ヘルスケア
8.6.3.レジャー・娯楽
8.6.4.自動車
8.6.5.その他
8.7.市場魅力度分析
9.東アジアのBuy Now Pay Later市場展望
9.1.主要ハイライト
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2024年
9.2.1.国別
9.2.2.チャネル別
9.2.3.企業規模別
9.2.4.最終用途別
9.3.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、国別、2025年~2032年
9.3.1.中国
9.3.2.日本
9.3.3.韓国
9.4.現在の市場規模(億米ドル)および数量(台)の分析と予測、チャネル別、2025~2032年
9.4.1.オンライン
9.4.2.POS
9.5.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、企業規模別、2025-2032年
9.5.1.大企業
9.5.2.中小企業
9.6.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、エンドユース別、2025年〜2032年
9.6.1.小売
9.6.1.1.家電
9.6.1.2.ファッション・衣料品
9.6.1.3.その他
9.6.2.ヘルスケア
9.6.3.レジャー・娯楽
9.6.4.自動車
9.6.5.その他
9.7.市場魅力度分析
10.南アジア・オセアニアのBuy Now Pay Later市場展望
10.1.主なハイライト
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2024年
10.2.1.国別
10.2.2.チャネル別
10.2.3.企業規模別
10.2.4.最終用途別
10.3.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、国別、2025年~2032年
10.3.1.インド
10.3.2.東南アジア
10.3.3.ニュージーランド
10.3.4.その他の南アジア・オセアニア
10.4.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)の分析と予測、チャネル別、2025~2032年
10.4.1.オンライン
10.4.2.POS
10.5.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、企業規模別、2025-2032年
10.5.1.大企業
10.5.2.中小企業
10.6.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、エンドユース別、2025年〜2032年
10.6.1.小売
10.6.1.1.家電
10.6.1.2.ファッション・衣料品
10.6.1.3.その他
10.6.2.ヘルスケア
10.6.3.レジャー・娯楽
10.6.4.自動車
10.6.5.その他
10.7.市場魅力度分析
11.ラテンアメリカのBuy Now Pay Later市場展望
11.1.主要ハイライト
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2024年
11.2.1.国別
11.2.2.チャネル別
11.2.3.企業規模別
11.2.4.最終用途別
11.3.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、国別、2025年~2032年
11.3.1.ブラジル
11.3.2.メキシコ
11.3.3.その他のラテンアメリカ
11.4.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)の分析と予測、チャネル別、2025~2032年
11.4.1.オンライン
11.4.2.POS
11.5.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、企業規模別、2025-2032年
11.5.1.大企業
11.5.2.中小企業
11.6.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、エンドユース別、2025年〜2032年
11.6.1.小売
11.6.1.1.家電
11.6.1.2.ファッション・衣料品
11.6.1.3.その他
11.6.2.ヘルスケア
11.6.3.レジャー・娯楽
11.6.4.自動車
11.6.5.その他
11.7.市場魅力度分析
12.中東・アフリカのBuy Now Pay Later市場展望
12.1.主要ハイライト
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2024年
12.2.1.国別
12.2.2.チャネル別
12.2.3.企業規模別
12.2.4.最終用途別
12.3.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、国別、2025年~2032年
12.3.1.GCC諸国
12.3.2.エジプト
12.3.3.南アフリカ
12.3.4.北アフリカ
12.3.5.その他の中東・アフリカ
12.4.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)の分析と予測、チャネル別、2025~2032年
12.4.1.オンライン
12.4.2.POS
12.5.現在の市場規模(10億米ドル)の分析と予測、企業規模別、2025-2032年
12.5.1.大企業
12.5.2.中小企業
12.6.現在の市場規模(億米ドル)の分析と予測、エンドユース別、2025年〜2032年
12.6.1.小売
12.6.1.1.家電
12.6.1.2.ファッション・衣料品
12.6.1.3.その他
12.6.2.ヘルスケア
12.6.3.レジャー・娯楽
12.6.4.自動車
12.6.5.その他
12.7.市場魅力度分析
13.競争環境
13.1.市場シェア分析、2025年
13.2.市場構造
13.2.1.市場別競争激化度マッピング
13.2.2.競争ダッシュボード
13.3.企業プロフィール(詳細 - 概要、財務、戦略、最近の動向)
13.3.1.アフターペイ・リミテッド
13.3.1.1.概要
13.3.1.2.セグメントとチャネル
13.3.1.3.主要財務
13.3.1.4.市場動向
13.3.1.5.市場戦略
13.3.2.アファーム社
13.3.3.ペイパル・ホールディングス
13.3.4.パーペイ社
13.3.5.Klarna Inc.
13.3.6.オープンペイ
13.3.7.スプリットペイメント
13.3.8.HSBCグループ
13.3.9.ラティテュード・ペイ・ファイナンシャル・サービス
13.3.10.株式会社ジップ
13.3.11.スライス
13.3.12.オラマネー・ポストペイド
13.3.13.シンプ
13.3.14.Mobikwik ZIP
13.3.15.アマゾン・ペイ・ラテール
13.3.16.その他
14.付録
14.1.調査方法
14.2.調査の前提
14.3.頭字語および略語

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for Buy Now Pay Later (BNPL) services. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure. This research publication presents exclusive data and statistics outlining the anticipated growth trajectory of the global Buy Now Pay Later market from 2025 to 2032.

Key Insights:

•Buy Now Pay Later Market Size (2025E): USD 44.7 Billion
•Projected Market Value (2032F): USD 196.0 Billion
•Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 23.8%

Buy Now Pay Later Market - Report Scope:

The BNPL market is revolutionizing consumer finance by offering flexible, interest-free installment payment options at the point of sale. It serves a broad array of industries, including e-commerce, retail, electronics, fashion, travel, and healthcare, catering to digitally-savvy consumers seeking alternatives to traditional credit. BNPL solutions enhance purchasing power, improve checkout conversion rates for merchants, and provide budgeting ease for consumers. The market includes services integrated through apps, e-commerce platforms, and point-of-sale terminals, supporting both online and offline transactions. Market growth is driven by shifting consumer preferences, digital transformation, and financial inclusivity.

Market Growth Drivers:

The global BNPL market is propelled by increasing demand for convenient and interest-free payment solutions, especially among millennials and Gen Z consumers. The rapid growth of e-commerce and mobile shopping platforms has further accelerated the adoption of BNPL services. Merchants benefit from higher average order values and reduced cart abandonment rates, while consumers appreciate the ability to manage finances without traditional credit products. Additionally, regulatory efforts aimed at financial inclusion and digital payment adoption, along with the integration of artificial intelligence and data analytics for personalized lending decisions, are fostering market expansion.

Market Restraints:

Despite strong growth prospects, the BNPL market faces regulatory scrutiny, rising concerns over consumer debt, and challenges related to credit risk management. The lack of standardized credit checks and transparent disclosures has raised alarms among financial watchdogs, potentially resulting in tighter regulations. Moreover, defaults and late payments pose financial risks to BNPL providers. High competition and market saturation, especially in developed regions, may also lead to margin pressures and consolidation. Addressing these issues requires strategic risk mitigation, responsible lending practices, and collaboration with regulatory bodies to maintain sustainable growth.

Market Opportunities:

The BNPL market presents substantial opportunities driven by its expansion into emerging economies, new sectors such as education and healthcare, and integration with neobanks and fintech platforms. The rise of omnichannel commerce and embedded finance enables seamless BNPL experiences across physical and digital retail environments. Technological innovations, including biometric authentication, open banking, and AI-driven credit scoring, enhance user experience and broaden consumer eligibility. Strategic partnerships with retailers, financial institutions, and payment gateways are vital for market players to scale operations and capture diverse demographic segments.

Key Questions Answered in the Report:

•What are the primary factors driving the growth of the Buy Now Pay Later market globally?
•Which sectors and platforms are fueling BNPL adoption across different consumer demographics?
•How are technological advancements shaping the future of BNPL offerings and risk management?
•Who are the key players in the BNPL space, and what strategies are they using to gain market share?
•What are the emerging trends and long-term prospects in the global BNPL industry?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

These companies leverage advanced data analytics, AI algorithms, and tailored risk assessment tools to improve underwriting accuracy and user engagement. Partnerships with global retailers, tech companies, and financial institutions help scale operations and deepen customer relationships. Additionally, efforts to diversify offerings beyond e-commerce, such as into in-store and high-ticket purchases, reflect adaptive strategies to meet evolving consumer needs.

Key Companies Profiled:

•Afterpay Limited
•Affirm, Inc.
•PayPal Holdings, Inc.
•Perpay Inc.
•Klarna Inc.
•Openpay
•Splitit Payments, Ltd.
•HSBC Group
•LatitudePay Financial Services
•Zip Co, Ltd.
•Slice
•OlaMoney Postpaid
•Simpl
•Mobikwik ZIP
•Amazon Pay Later
•Others

Buy Now Pay Later Market Research Segmentation:

The BNPL market encompasses a wide range of services, business models, applications, and end-user categories, meeting diverse consumer and merchant needs.

By Channel

•Online
•POS

By Enterprise Size

•Large Enterprises
•Small and Medium Enterprises

By End-use

•Retail
•Consumer Electronics
•Fashion and Garment
•Others
•Healthcare
•Leisure and Entertainment
•Automotive
•Others

By Region

•North America
•Europe
•East Asia
•South Asia and Oceania
•Latin America
•Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Buy Now Pay Later Market Snapshot, 2025-2032
1.2. Market Opportunity Assessment, 2025-2032, US$ Bn
1.3. Key Market Trends
1.4. Future Market Projections
1.5. Premium Market Insights
1.6. Industry Developments and Key Market Events
1.7. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definition
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunity
2.2.4. Key Trends
2.3. Macro-economic Factors
2.3.1. Impact of Digital Infrastructure on BNPL Adoption and User Accessibility
2.3.2. Trends in Public and Private Investment in Digital Payment and BNPL Platforms
2.4. COVID-19 Impact Analysis
2.5. Forecast Factors - Relevance and Impact
3. Value Added Insights
3.1. Service Adoption Analysis
3.2. Regulatory Landscape
3.3. Value Chain Analysis
3.4. PESTLE Analysis
3.5. Porter’s Five Force Analysis
4. Pricing and Fee Structure Analysis, 2025A
4.1. Key Highlights
4.2. Overview of BNPL Consumer Fee Models
4.3. Merchant Fee Structures across Key Regions
4.4. Regulatory Impact on BNPL Pricing and Fees
5. Global Buy Now Pay Later Market Outlook
5.1. Key Highlights
5.1.1. Market Volume (Units) Projections
5.1.2. Market Size (US$ Bn) and Y-o-Y Growth
5.1.3. Absolute $ Opportunity
5.2. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast
5.2.1. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, 2019-2024
5.2.2. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, 2025-2032
5.3. Global Buy Now Pay Later Market Outlook: Channel
5.3.1. Introduction / Key Findings
5.3.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis, By Channel, 2019-2024
5.3.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Channel, 2025-2032
5.3.3.1. Online
5.3.3.2. POS
5.3.4. Market Attractiveness Analysis: Channel
5.4. Global Buy Now Pay Later Market Outlook: Enterprise Size
5.4.1. Introduction / Key Findings
5.4.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Enterprise Size, 2019-2024
5.4.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Enterprise Size, 2025-2032
5.4.3.1. Large Enterprises
5.4.3.2. Small and Medium Enterprises
5.4.4. Market Attractiveness Analysis: Enterprise Size
5.5. Global Buy Now Pay Later Market Outlook: End Use
5.5.1. Introduction / Key Findings
5.5.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By End Use, 2019-2024
5.5.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End Use, 2025-2032
5.5.4. Retail
5.5.4.1. Consumer Electronics
5.5.4.2. Fashion and Garment
5.5.4.3. Others
5.5.5. Healthcare
5.5.6. Leisure and Entertainment
5.5.7. Automotive
5.5.8. Others
5.5.9. Market Attractiveness Analysis: End Use
6. Global Buy Now Pay Later Market Outlook: Region
6.1. Key Highlights
6.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis, By Region, 2019-2024
6.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Region, 2025-2032
6.3.1. North America
6.3.2. Europe
6.3.3. East Asia
6.3.4. South Asia and Oceania
6.3.5. Latin America
6.3.6. Middle East & Africa
6.4. Market Attractiveness Analysis: Region
7. North America Buy Now Pay Later Market Outlook
7.1. Key Highlights
7.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2024
7.2.1. By Country
7.2.2. By Channel
7.2.3. By Enterprise Size
7.2.4. By End Use
7.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
7.3.1. U.S.
7.3.2. Canada
7.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Channel, 2025-2032
7.4.1. Online
7.4.2. POS
7.5. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Enterprise Size, 2025-2032
7.5.1. Large Enterprises
7.5.2. Small and Medium Enterprises
7.6. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End Use, 2025-2032
7.6.1. Retail
7.6.1.1. Consumer Electronics
7.6.1.2. Fashion and Garment
7.6.1.3. Others
7.6.2. Healthcare
7.6.3. Leisure and Entertainment
7.6.4. Automotive
7.6.5. Others
7.7. Market Attractiveness Analysis
8. Europe Buy Now Pay Later Market Outlook
8.1. Key Highlights
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2024
8.2.1. By Country
8.2.2. By Channel
8.2.3. By Enterprise Size
8.2.4. By End Use
8.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
8.3.1. Germany
8.3.2. France
8.3.3. U.K.
8.3.4. Italy
8.3.5. Spain
8.3.6. Russia
8.3.7. Turkey
8.3.8. Rest of Europe
8.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Channel, 2025-2032
8.4.1. Online
8.4.2. POS
8.5. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Enterprise Size, 2025-2032
8.5.1. Large Enterprises
8.5.2. Small and Medium Enterprises
8.6. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End Use, 2025-2032
8.6.1. Retail
8.6.1.1. Consumer Electronics
8.6.1.2. Fashion and Garment
8.6.1.3. Others
8.6.2. Healthcare
8.6.3. Leisure and Entertainment
8.6.4. Automotive
8.6.5. Others
8.7. Market Attractiveness Analysis
9. East Asia Buy Now Pay Later Market Outlook
9.1. Key Highlights
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2024
9.2.1. By Country
9.2.2. By Channel
9.2.3. By Enterprise Size
9.2.4. By End Use
9.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
9.3.1. China
9.3.2. Japan
9.3.3. South Korea
9.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Channel, 2025-2032
9.4.1. Online
9.4.2. POS
9.5. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Enterprise Size, 2025-2032
9.5.1. Large Enterprises
9.5.2. Small and Medium Enterprises
9.6. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End Use, 2025-2032
9.6.1. Retail
9.6.1.1. Consumer Electronics
9.6.1.2. Fashion and Garment
9.6.1.3. Others
9.6.2. Healthcare
9.6.3. Leisure and Entertainment
9.6.4. Automotive
9.6.5. Others
9.7. Market Attractiveness Analysis
10. South Asia & Oceania Buy Now Pay Later Market Outlook
10.1. Key Highlights
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2024
10.2.1. By Country
10.2.2. By Channel
10.2.3. By Enterprise Size
10.2.4. By End Use
10.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
10.3.1. India
10.3.2. Southeast Asia
10.3.3. ANZ
10.3.4. Rest of South Asia & Oceania
10.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Channel, 2025-2032
10.4.1. Online
10.4.2. POS
10.5. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Enterprise Size, 2025-2032
10.5.1. Large Enterprises
10.5.2. Small and Medium Enterprises
10.6. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End Use, 2025-2032
10.6.1. Retail
10.6.1.1. Consumer Electronics
10.6.1.2. Fashion and Garment
10.6.1.3. Others
10.6.2. Healthcare
10.6.3. Leisure and Entertainment
10.6.4. Automotive
10.6.5. Others
10.7. Market Attractiveness Analysis
11. Latin America Buy Now Pay Later Market Outlook
11.1. Key Highlights
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2024
11.2.1. By Country
11.2.2. By Channel
11.2.3. By Enterprise Size
11.2.4. By End Use
11.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
11.3.1. Brazil
11.3.2. Mexico
11.3.3. Rest of Latin America
11.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Channel, 2025-2032
11.4.1. Online
11.4.2. POS
11.5. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Enterprise Size, 2025-2032
11.5.1. Large Enterprises
11.5.2. Small and Medium Enterprises
11.6. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End Use, 2025-2032
11.6.1. Retail
11.6.1.1. Consumer Electronics
11.6.1.2. Fashion and Garment
11.6.1.3. Others
11.6.2. Healthcare
11.6.3. Leisure and Entertainment
11.6.4. Automotive
11.6.5. Others
11.7. Market Attractiveness Analysis
12. Middle East & Africa Buy Now Pay Later Market Outlook
12.1. Key Highlights
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2024
12.2.1. By Country
12.2.2. By Channel
12.2.3. By Enterprise Size
12.2.4. By End Use
12.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
12.3.1. GCC Countries
12.3.2. Egypt
12.3.3. South Africa
12.3.4. Northern Africa
12.3.5. Rest of Middle East & Africa
12.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Channel, 2025-2032
12.4.1. Online
12.4.2. POS
12.5. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Enterprise Size, 2025-2032
12.5.1. Large Enterprises
12.5.2. Small and Medium Enterprises
12.6. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End Use, 2025-2032
12.6.1. Retail
12.6.1.1. Consumer Electronics
12.6.1.2. Fashion and Garment
12.6.1.3. Others
12.6.2. Healthcare
12.6.3. Leisure and Entertainment
12.6.4. Automotive
12.6.5. Others
12.7. Market Attractiveness Analysis
13. Competition Landscape
13.1. Market Share Analysis, 2025
13.2. Market Structure
13.2.1. Competition Intensity Mapping By Market
13.2.2. Competition Dashboard
13.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
13.3.1. Afterpay Limited
13.3.1.1. Overview
13.3.1.2. Segments and Channels
13.3.1.3. Key Financials
13.3.1.4. Market Developments
13.3.1.5. Market Strategy
13.3.2. Affirm, Inc.
13.3.3. PayPal Holdings, Inc.
13.3.4. Perpay Inc.
13.3.5. Klarna Inc.
13.3.6. Openpay
13.3.7. Splitit Payments, Ltd.
13.3.8. HSBC Group
13.3.9. LatitudePay Financial Services
13.3.10. Zip Co, Ltd.
13.3.11. Slice
13.3.12. OlaMoney Postpaid
13.3.13. Simpl
13.3.14. Mobikwik ZIP
13.3.15. Amazon Pay Later
13.3.16. Others
14. Appendix
14.1. Research Methodology
14.2. Research Assumptions
14.3. Acronyms and Abbreviations

 

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