世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

顧客直販ペットフード市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年

顧客直販ペットフード市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年


Direct-to-Customer Pet Food Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、DTC(顧客直接販売)ペットフードの世界市場に関する包括的なレポートを発表した。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年5月28日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
通常3-5営業日以内 250 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、DTC(顧客直接販売)ペットフードの世界市場に関する包括的なレポートを発表した。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。この調査レポートは、2025年から2032年までの世界のDTCペットフード市場の予測成長軌道を概説する独占データと統計を掲載しています。顧客直接販売型ペットフード市場は、2025年から2032年までのCAGRが8.1%と予測され、市場価値が2025年の45億米ドルから2032年までに83億米ドルに増加することを示しており、大きな成長が見込まれています。

主な洞察

- 顧客直販ペットフード市場規模(2025E):36億9430万米ドル
- 予測市場価値(2032F):10,129.9百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2025~2032): 15.5%

顧客直販ペットフード市場 - レポートスコープ:

顧客直販型ペットフードには、従来の小売仲介業者をバイパスして、メーカーやブランドから消費者に直接ペット栄養製品を販売・提供することが含まれる。このモデルには、サブスクリプションベースのサービス、オンライン注文プラットフォーム、犬、猫、その他のコンパニオンアニマル向けのカスタマイズされた食事プランが含まれる。DTCペットフード市場には、ドライキブル、ウェット缶詰、生食用、ペットの年齢、品種、健康状態、食事の嗜好に合わせた特殊配合など、さまざまな製品形態がある。同市場は主に、利便性、カスタマイズ性、高品質の栄養オプションを玄関先まで届けることを求めるペットの飼い主を対象としている。ペットの人間化の進展、電子商取引の普及率上昇、個別化されたペットケアソリューションに対する消費者の嗜好が成長の原動力となっている。

市場成長の促進要因

顧客直販型ペットフードの世界市場は、購入体験を簡素化する電子商取引とデジタル・プラットフォームの導入の高まりによって牽引されている。プレミアム、オーガニック、グレインフリーのペットフード製品に対する消費者の需要の高まりは、メーカーがDTCチャネルを通じてカスタマイズされた栄養プランを提供することを奨励している。玄関先までの配達という利便性、安定供給を保証する定期購入モデル、専門家による栄養アドバイスへのアクセスが、顧客ロイヤルティと市場拡大を促進している。さらに、ペットの健康とウェルネスに対する意識の高まりと、世界的なペット飼育数の増加が、市場の成長をさらに後押ししている。

市場の阻害要因

成長の見込みは高いものの、顧客直販型ペットフード市場は、腐敗しやすい製品のコールドチェーン管理に関する物流の複雑さなどの課題に直面している。高い顧客獲得コストと既存小売ブランドとの激しい競争は、新興DTC業者の収益性を制限する。製品の品質、安全基準、規制遵守に対する地域間の懸念は、消費者の信頼に影響を与える可能性がある。さらに、特定の消費者層では価格に敏感であることや、新興市場ではインターネットの普及が限られていることが、市場浸透の障壁となっている。

市場機会:

DTCペットフード市場は、遺伝子検査、健康追跡、リアルタイムの食事調整などに基づくオーダーメイドの栄養補給など、革新的な製品提供を通じて大きなビジネスチャンスをもたらしている。AIとデータ分析の統合により、ブランドは製品の推奨を改良し、顧客体験を向上させることができる。可処分所得とペット飼育率が上昇している新興市場への進出は、未開拓の可能性を秘めている。獣医師、インフルエンサー、ペットケアプラットフォームとの提携により、ブランドの認知度と信頼性を高めることができる。また、持続可能なパッケージングや倫理的に調達された原材料は、環境意識の高い消費者にアピールし、差別化を促進する。

本レポートで扱う主な質問

- 顧客直販型ペットフード市場の世界的成長を促す主な要因は何か?
- 消費者の間で最も人気があるのはどの製品タイプとカスタマイズオプションか?
- 技術の進歩とデジタルマーケティング戦略は、DTCペットフードの競争環境をどのように形成しているか?
- DTCペットフード市場に貢献している主要プレーヤーは誰か、また市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- DTCペットフードの世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

The Farmer's Dog、Nestle、General Mills、Mars Incorporated、Jinxなど、世界のDTCペットフード市場の大手企業は、ブランド・ロイヤルティを構築するため、イノベーション、直接的な顧客エンゲージメント、パーソナライズされたサービスに注力している。これらの企業は、データ分析を活用して食事プランを調整し、ペットの健康指標を追跡し、一貫した品質と利便性を保証する定期購入ベースのサービスを提供している。獣医栄養士、ソーシャルメディア・インフルエンサー、ペット・ライフスタイル・プラットフォームとの戦略的提携は、ブランドの認知度向上に役立っている。持続可能な調達、リサイクル可能なパッケージング、カーボンニュートラルな事業への投資も、競争の激しい市場での差別化を支えている。

主な企業

- ネスレ
- ゼネラル・ミルズ
- マース・インコーポレイテッド
- ヒルズペットニュートリション
- J.M.スマッカー・カンパニー
- ダイヤモンドペットフーズ
- ヘリスト・アクチエンゲゼルシャフト
- シモンズペットフード
- WellPet, LLCThe Farmer's Dog, Inc.
- ファーマーズドッグ社

世界の顧客直販ペットフード市場の細分化:

タイプ別

- 食事

- スタンダードミール
- カスタマイズミール

- おやつ

- スタンダードおやつ
- デンタル・チュー
- スタンダードチュー

- サプリメント

形態別

- ドライペットフード
- ウェットフード

ペットの種類別

- 犬
- 猫
- その他のペット

健康状態別

- 栄養
- 消化器の健康
- 心臓の健康
- アレルギー
- 歯の健康
- 皮膚トラブル、ストレス
- 関節の健康
- その他の健康状態

流通チャネル別

- オンライン
- オフライン

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- 中東
- アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界の顧客直販ペットフード市場スナップショット 2025-2032
1.2.市場機会評価、2025-2032年、US$ Mn
1.3.主要市場動向
1.4.業界動向と主要市場イベント
1.5.需要サイドと供給サイドの分析
1.6.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.バリューチェーン分析
2.3.マクロ経済要因
2.3.1.世界のGDP見通し
2.3.2.世界の建設業界の概要
2.3.3.世界の鉱業概要
2.4.予測要因-関連性と影響
2.5.COVID-19 の影響評価
2.6.PESTLE分析
2.7.ポーターのファイブフォース分析
2.8.地政学的緊張:市場への影響
2.9.規制・技術情勢
3.市場ダイナミクス
3.1.推進要因
3.2.阻害要因
3.3.機会
3.4.トレンド
4.価格動向分析、2019年~2032年
4.1.地域別価格分析
4.2.セグメント別価格
4.3.価格インパクト要因
5.世界の顧客直販ペットフード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
5.1.主要ハイライト
5.2.ペットフードの世界市場展望タイプ
5.2.1.イントロダクション/主な調査結果
5.2.2.タイプ別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019年~2024年
5.2.3.現在の市場規模(US$ Mn)予測、タイプ別、2025-2032年
5.2.3.1.食事
5.2.3.1.1.標準的な食事
5.2.3.1.2.カスタマイズミール
5.2.3.2.おやつ
5.2.3.2.1.標準的なおやつ
5.2.3.2.2.デンタル・チュー
5.2.3.2.3.スタンダードチュー
5.2.3.3.サプリメント
5.2.4.市場の魅力度分析タイプ
5.3.世界の顧客直販ペットフード市場の展望:形態
5.3.1.イントロダクション/主な調査結果
5.3.2.形態別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019年~2024年
5.3.3.現在の市場規模(US$ Mn)予測、形態別、2025-2032年
5.3.3.1.ドライペットフード
5.3.3.2.ウェットペットフード
5.3.4.市場の魅力度分析形態
5.4.世界の顧客直接販売ペットフード市場の展望:ペットタイプ
5.4.1.序論/主要調査結果
5.4.2.ペットタイプ別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019年~2024年
5.4.3.現在の市場規模(US$ Mn)予測、ペットタイプ別、2025-2032年
5.4.3.1.犬
5.4.3.2.猫
5.4.3.3.その他のペット
5.4.4.市場魅力度分析:ペットタイプ
5.5.世界の顧客直販ペットフード市場の展望:健康状態
5.5.1.序論/主要調査結果
5.5.2.健康状態別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019年〜2024年
5.5.3.現在の市場規模(US$ Mn)予測、健康状態別、2025-2032年
5.5.3.1.栄養
5.5.3.2.消化器系の健康
5.5.3.3.心臓の健康
5.5.3.4.アレルギー
5.5.3.5.歯の健康
5.5.3.6.皮膚トラブル、ストレス
5.5.3.7.関節の健康
5.5.3.8.その他の健康状態
5.5.4.市場魅力度分析:健康状態
5.6.世界の顧客直販ペットフード市場の展望:流通チャネル
5.6.1.序論/主要調査結果
5.6.2.流通チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019年~2024年
5.6.3.現在の市場規模(US$ Mn)予測、流通チャネル別、2025年~2032年
5.6.3.1.オンライン
5.6.3.2.オフライン
5.6.4.市場魅力度分析:流通チャネル
6.世界の顧客直接販売ペットフード市場の展望:地域
6.1.主なハイライト
6.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019年~2024年
6.3.現在の市場規模(US$ Mn)予測、地域別、2025-2032年
6.3.1.北米
6.3.2.欧州
6.3.3.東アジア
6.3.4.南アジア・オセアニア
6.3.5.ラテンアメリカ
6.3.6.中東・アフリカ
6.4.市場魅力度分析:地域
7.北米の顧客直販ペットフード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
7.1.主要ハイライト
7.2.価格分析
7.3.北米市場規模(US$ Mn)予測、国別、2025-2032年
7.3.1.米国
7.3.2.カナダ
7.4.北米市場規模(US$ Mn)予測、タイプ別、2025-2032年
7.4.1.食事
7.4.1.1.標準的な食事
7.4.1.2.カスタマイズミール
7.4.2.おやつ
7.4.2.1.標準的なおやつ
7.4.2.2.デンタル・チュー
7.4.2.3.スタンダードチュー
7.4.3.サプリメント
7.5.北米市場規模(百万米ドル):形態別、2025~2032年予測
7.5.1.ドライペットフード
7.5.2.ウェットペットフード
7.6.北米市場規模(US$ Mn)予測、ペットタイプ別、2025〜2032年
7.6.1.犬
7.6.2.猫
7.6.3.その他のペット
7.7.北米市場規模(百万米ドル)予測、健康状態別、2025-2032年
7.7.1.栄養
7.7.2.消化器系の健康
7.7.3.心臓の健康
7.7.4.アレルギー
7.7.5.歯の健康
7.7.6.皮膚トラブル、ストレス
7.7.7.関節の健康
7.7.8.その他の健康状態
7.8.北米市場規模(百万米ドル)予測、流通チャネル別、2025-2032年
7.8.1.オンライン
7.8.2.オフライン
8.欧州の顧客直販ペットフード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
8.1.主要ハイライト
8.2.価格分析
8.3.欧州市場規模(百万米ドル)予測、国別、2025-2032年
8.3.1.ドイツ
8.3.2.イタリア
8.3.3.フランス
8.3.4.イギリス
8.3.5.スペイン
8.3.6.ロシア
8.3.7.その他のヨーロッパ
8.4.欧州市場規模(US$ Mn)予測、タイプ別、2025-2032年
8.4.1.食事
8.4.1.1.標準的な食事
8.4.1.2.カスタマイズミール
8.4.2.おやつ
8.4.2.1.標準的なおやつ
8.4.2.2.デンタル・チュー
8.4.2.3.スタンダードチュー
8.4.3.サプリメント
8.5.欧州市場規模(百万米ドル):形態別、2025~2032年予測
8.5.1.ドライペットフード
8.5.2.ウェットペットフード
8.6.欧州市場規模(百万米ドル)予測、ペットタイプ別、2025〜2032年
8.6.1.犬
8.6.2.猫
8.6.3.その他のペット
8.7.欧州市場規模(百万米ドル)予測、健康状態別、2025-2032年
8.7.1.栄養
8.7.2.消化器系の健康
8.7.3.心臓の健康
8.7.4.アレルギー
8.7.5.歯の健康
8.7.6.皮膚トラブル、ストレス
8.7.7.関節の健康
8.7.8.その他の健康状態
8.8.欧州市場規模(百万米ドル)予測、流通チャネル別、2025-2032年
8.8.1.オンライン
8.8.2.オフライン
9.東アジアの顧客直販ペットフード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
9.1.主要ハイライト
9.2.価格分析
9.3.東アジア市場規模(百万米ドル)予測、国別、2025-2032年
9.3.1.中国
9.3.2.日本
9.3.3.韓国
9.4.東アジア市場規模(百万米ドル)予測、タイプ別、2025-2032年
9.4.1.食事
9.4.1.1.標準的な食事
9.4.1.2.カスタマイズミール
9.4.2.おやつ
9.4.2.1.標準的なおやつ
9.4.2.2.デンタル・チュー
9.4.2.3.スタンダードチュー
9.4.3.サプリメント
9.5.東アジアの市場規模(百万米ドル)予測、形態別、2025~2032年
9.5.1.ドライペットフード
9.5.2.ウェットペットフード
9.6.東アジア市場規模(百万米ドル)予測、ペットタイプ別、2025年~2032年
9.6.1.犬
9.6.2.猫
9.6.3.その他のペット
9.7.東アジアの市場規模(百万米ドル)予測、健康状態別、2025-2032年
9.7.1.栄養
9.7.2.消化器系の健康
9.7.3.心臓の健康
9.7.4.アレルギー
9.7.5.歯の健康
9.7.6.皮膚トラブル、ストレス
9.7.7.関節の健康
9.7.8.その他の健康状態
9.8.東アジア市場規模(百万米ドル)予測、流通チャネル別、2025-2032年
9.8.1.オンライン
9.8.2.オフライン
10.南アジア・オセアニアの顧客直販ペットフード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
10.1.主要ハイライト
10.2.価格分析
10.3.南アジア・オセアニアの国別市場規模(百万米ドル)予測、2025-2032年
10.3.1.インド
10.3.2.東南アジア
10.3.3.ニュージーランド
10.3.4.その他の地域
10.4.南アジア・オセアニア市場規模(百万米ドル)予測、タイプ別、2025-2032年
10.4.1.食事
10.4.1.1.標準的な食事
10.4.1.2.カスタマイズミール
10.4.2.おやつ
10.4.2.1.標準的なおやつ
10.4.2.2.デンタル・チュー
10.4.2.3.スタンダードチュー
10.4.3.サプリメント
10.5.南アジア・オセアニアの市場規模(百万米ドル)予測、形態別、2025~2032年
10.5.1.ドライペットフード
10.5.2.ウェットペットフード
10.6.南アジア・オセアニアの市場規模(百万米ドル)予測、ペットタイプ別、2025〜2032年
10.6.1.犬
10.6.2.猫
10.6.3.その他のペット
10.7.南アジア・オセアニアの市場規模(百万米ドル)予測、健康状態別、2025-2032年
10.7.1.栄養
10.7.2.消化器系の健康
10.7.3.心臓の健康
10.7.4.アレルギー
10.7.5.歯の健康
10.7.6.皮膚トラブル、ストレス
10.7.7.関節の健康
10.7.8.その他の健康状態
10.8.南アジア・オセアニアの市場規模(百万米ドル)予測、流通チャネル別、2025-2032年
10.8.1.オンライン
10.8.2.オフライン
11.ラテンアメリカの顧客直接販売ペットフード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
11.1.主要ハイライト
11.2.価格分析
11.3.ラテンアメリカ市場規模(百万米ドル)予測、国別、2025-2032年
11.3.1.ブラジル
11.3.2.メキシコ
11.3.3.その他のラタム諸国
11.4.中南米の市場規模(百万米ドル)予測、タイプ別、2025-2032年
11.4.1.食事
11.4.1.1.標準的な食事
11.4.1.2.カスタマイズミール
11.4.2.おやつ
11.4.2.1.標準的なおやつ
11.4.2.2.デンタル・チュー
11.4.2.3.スタンダードチュー
11.4.3.サプリメント
11.5.ラテンアメリカの市場規模(百万米ドル)予測、形態別、2025~2032年
11.5.1.ドライペットフード
11.5.2.ウェットペットフード
11.6.ラテンアメリカ市場規模(百万米ドル)予測、ペットタイプ別、2025年〜2032年
11.6.1.犬
11.6.2.猫
11.6.3.その他のペット
11.7.ラテンアメリカの市場規模(百万米ドル)予測、健康状態別、2025〜2032年
11.7.1.栄養
11.7.2.消化器系の健康
11.7.3.心臓の健康
11.7.4.アレルギー
11.7.5.歯の健康
11.7.6.皮膚トラブル、ストレス
11.7.7.関節の健康
11.7.8.その他の健康状態
11.8.中南米の市場規模(百万米ドル)予測、流通チャネル別、2025-2032年
11.8.1.オンライン
11.8.2.オフライン
12.中東・アフリカの顧客直販ペットフード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
12.1.主要ハイライト
12.2.価格分析
12.3.中東・アフリカ市場規模(百万米ドル)予測、国別、2025-2032年
12.3.1.GCC諸国
12.3.2.南アフリカ
12.3.3.北アフリカ
12.3.4.その他のMEA
12.4.中東・アフリカ市場規模(US$ Mn)予測、タイプ別、2025-2032年
12.4.1.食事
12.4.1.1.標準的な食事
12.4.1.2.カスタマイズミール
12.4.2.おやつ
12.4.2.1.標準的なおやつ
12.4.2.2.デンタル・チュー
12.4.2.3.スタンダードチュー
12.4.3.サプリメント
12.5.中東・アフリカ市場規模(百万米ドル):形態別、2025~2032年予測
12.5.1.ドライペットフード
12.5.2.ウェットペットフード
12.6.中東・アフリカ市場規模(百万米ドル)予測:ペットタイプ別、2025〜2032年
12.6.1.犬
12.6.2.猫
12.6.3.その他のペット
12.7.中東・アフリカ市場規模(百万米ドル)予測:健康状態別、2025〜2032年
12.7.1.栄養
12.7.2.消化器系の健康
12.7.3.心臓の健康
12.7.4.アレルギー
12.7.5.歯の健康
12.7.6.皮膚トラブル、ストレス
12.7.7.関節の健康
12.7.8.その他の健康状態
12.8.中東・アフリカ市場規模(百万米ドル)予測、流通チャネル別、2025-2032年
12.8.1.オンライン
12.8.2.オフライン
13.競争状況
13.1.市場シェア分析、2025年
13.2.市場構造
13.2.1.競争激化度マッピング
13.2.2.競争ダッシュボード
13.3.企業プロフィール
13.3.1.ネスレ
13.3.1.1.会社概要
13.3.1.2.製品ポートフォリオ
13.3.1.3.主要財務情報
13.3.1.4.SWOT分析
13.3.1.5.企業戦略と主な展開
13.3.2.ゼネラル・ミルズ
13.3.3.マース・インコーポレイテッド
13.3.4.ヒルズペットニュートリション
13.3.5.J.M.スマッカー・カンパニー
13.3.6.ダイヤモンドペットフーズ
13.3.7.ヘリスト・アクチエンゲゼルシャフト
13.3.8.シモンズペットフード
13.3.9.ウェルペットLLCファーマーズドッグ社
13.3.10.ザ・ファーマーズ・ドッグ社
14.付録
14.1.調査方法
14.2.調査の前提
14.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for direct-to-customer (DTC) pet food. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure. This research publication presents exclusive data and statistics outlining the anticipated growth trajectory of the global direct-to-customer pet food market from 2025 to 2032. The direct-to-customer pet food market is positioned for significant growth, with a projected CAGR of 8.1% from 2025 to 2032, indicating a market value increase from USD 4.5 billion in 2025 to USD 8.3 billion by 2032.

Key Insights:

• Direct-to-Customer Pet Food Market Size (2025E): USD 3,694.3 Million
• Projected Market Value (2032F): USD 10,129.9 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 15.5%

Direct-to-Customer Pet Food Market – Report Scope:

Direct-to-customer pet food involves the sale and delivery of pet nutrition products directly from manufacturers or brands to consumers, bypassing traditional retail intermediaries. This model includes subscription-based services, online ordering platforms, and customized meal plans catering to dogs, cats, and other companion animals. The DTC pet food market offers a variety of product formats, including dry kibble, wet canned food, raw diets, and specialized formulations tailored to pet age, breed, health conditions, and dietary preferences. The market primarily serves pet owners seeking convenience, customization, and high-quality nutrition options delivered at their doorstep. Growth is fueled by increasing pet humanization, rising e-commerce penetration, and consumer preference for personalized pet care solutions.

Market Growth Drivers:

The global direct-to-customer pet food market is driven by the rising adoption of e-commerce and digital platforms that simplify the purchase experience. Increasing consumer demand for premium, organic, and grain-free pet food products encourages manufacturers to offer customized nutrition plans through DTC channels. The convenience of doorstep delivery, subscription models ensuring consistent supply, and access to expert nutritional advice enhance customer loyalty and market expansion. Additionally, rising awareness about pet health and wellness, coupled with growing pet ownership globally, further propels market growth.

Market Restraints:

Despite strong growth prospects, the direct-to-customer pet food market faces challenges such as logistical complexities related to cold chain management for perishable products. High customer acquisition costs and intense competition from established retail brands limit profitability for emerging DTC players. Concerns over product quality, safety standards, and regulatory compliance across regions can affect consumer trust. Additionally, price sensitivity among certain consumer segments and limited internet penetration in emerging markets pose barriers to market penetration.

Market Opportunities:

The DTC pet food market offers substantial opportunities through innovative product offerings, including tailored nutrition based on genetic testing, health tracking, and real-time dietary adjustments. Integration of AI and data analytics enables brands to refine product recommendations and improve customer experience. Expansion into emerging markets with rising disposable incomes and pet adoption rates presents untapped potential. Partnerships with veterinarians, influencers, and pet care platforms can enhance brand visibility and credibility. Sustainable packaging and ethically sourced ingredients also appeal to environmentally conscious consumers, driving differentiation.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the direct-to-customer pet food market globally?
• Which product types and customization options are most popular among consumers?
• How are technological advancements and digital marketing strategies shaping the competitive landscape of DTC pet food?
• Who are the key players contributing to the direct-to-customer pet food market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global direct-to-customer pet food market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global DTC pet food market, including The Farmer’s Dog, Nestle, General Mills, Mars Incorporated, and Jinx, focus on innovation, direct customer engagement, and personalized services to build brand loyalty. These companies leverage data analytics to tailor meal plans, track pet health metrics, and deliver subscription-based services that ensure consistent quality and convenience. Strategic collaborations with veterinary nutritionists, social media influencers, and pet lifestyle platforms help enhance brand visibility. Investments in sustainable sourcing, recyclable packaging, and carbon-neutral operations also support differentiation in a highly competitive market.

Key Companies Profiled:

• Nestle
• General Mills
• Mars Incorporated
• Hill's Pet Nutrition
• The J.M. Smucker Company
• Diamond Pet Foods
• Heristo Aktiengesellschaft
• Simmons Pet Food
• WellPet, LLCThe Farmer's Dog, Inc.
• The Farmer's Dog, Inc.

Segmentation of the Global Direct-to-Customer Pet Food Market:

By Type:

• Meal

• Standard Meal
• Customized Meal

• Treats

• Standard Treats
• Dental Chews
• Standard Chews

• Supplements

By Form:

• Dry Pet Food
• Wet Pet Food

By Pet Type:

• Dogs
• Cats
• Other Pets

By Health Condition:

• Nutrition
• Digestive Health
• Heart Health
• Allergies
• Dental Health
• Skin Problems, Stress
• Joint Health
• Other Health Conditions

By Distribution Channel:

• Online
• Offline

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• Asia Pacific
• Middle East
• Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Snapshot 2025-2032
1.2. Market Opportunity Assessment, 2025-2032, US$ Mn
1.3. Key Market Trends
1.4. Industry Developments and Key Market Events
1.5. Demand Side and Supply Side Analysis
1.6. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definitions
2.2. Value Chain Analysis
2.3. Macro-Economic Factors
2.3.1. Global GDP Outlook
2.3.2. Global Construction Industry Overview
2.3.3. Global Mining Industry Overview
2.4. Forecast Factors – Relevance and Impact
2.5. COVID-19 Impact Assessment
2.6. PESTLE Analysis
2.7. Porter's Five Forces Analysis
2.8. Geopolitical Tensions: Market Impact
2.9. Regulatory and Technology Landscape
3. Market Dynamics
3.1. Drivers
3.2. Restraints
3.3. Opportunities
3.4. Trends
4. Price Trend Analysis, 2019-2032
4.1. Region-wise Price Analysis
4.2. Price by Segments
4.3. Price Impact Factors
5. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
5.1. Key Highlights
5.2. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Type
5.2.1. Introduction/Key Findings
5.2.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Type, 2019-2024
5.2.3. Current Market Size (US$ Mn) Forecast, by Type, 2025-2032
5.2.3.1. Meal
5.2.3.1.1. Standard Meal
5.2.3.1.2. Customized Meal
5.2.3.2. Treats
5.2.3.2.1. Standard Treats
5.2.3.2.2. Dental Chews
5.2.3.2.3. Standard Chews
5.2.3.3. Supplements
5.2.4. Market Attractiveness Analysis: Type
5.3. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Form
5.3.1. Introduction/Key Findings
5.3.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Form, 2019-2024
5.3.3. Current Market Size (US$ Mn) Forecast, by Form, 2025-2032
5.3.3.1. Dry Pet Food
5.3.3.2. Wet Pet Food
5.3.4. Market Attractiveness Analysis: Form
5.4. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Pet Type
5.4.1. Introduction/Key Findings
5.4.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Pet Type, 2019-2024
5.4.3. Current Market Size (US$ Mn) Forecast, by Pet Type, 2025-2032
5.4.3.1. Dogs
5.4.3.2. Cats
5.4.3.3. Other Pets
5.4.4. Market Attractiveness Analysis: Pet Type
5.5. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Health Condition
5.5.1. Introduction/Key Findings
5.5.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Health Condition, 2019-2024
5.5.3. Current Market Size (US$ Mn) Forecast, by Health Condition, 2025-2032
5.5.3.1. Nutrition
5.5.3.2. Digestive Health
5.5.3.3. Heart Health
5.5.3.4. Allergies
5.5.3.5. Dental Health
5.5.3.6. Skin Problems, Stress
5.5.3.7. Joint Health
5.5.3.8. Other Health Conditions
5.5.4. Market Attractiveness Analysis: Health Condition
5.6. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Distribution Channel
5.6.1. Introduction/Key Findings
5.6.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Distribution Channel, 2019-2024
5.6.3. Current Market Size (US$ Mn) Forecast, by Distribution Channel, 2025-2032
5.6.3.1. Online
5.6.3.2. Offline
5.6.4. Market Attractiveness Analysis: Distribution Channel
6. Global Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Region
6.1. Key Highlights
6.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Region, 2019-2024
6.3. Current Market Size (US$ Mn) Forecast, by Region, 2025-2032
6.3.1. North America
6.3.2. Europe
6.3.3. East Asia
6.3.4. South Asia & Oceania
6.3.5. Latin America
6.3.6. Middle East & Africa
6.4. Market Attractiveness Analysis: Region
7. North America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
7.1. Key Highlights
7.2. Pricing Analysis
7.3. North America Market Size (US$ Mn) Forecast, by Country, 2025-2032
7.3.1. U.S.
7.3.2. Canada
7.4. North America Market Size (US$ Mn) Forecast, by Type, 2025-2032
7.4.1. Meal
7.4.1.1. Standard Meal
7.4.1.2. Customized Meal
7.4.2. Treats
7.4.2.1. Standard Treats
7.4.2.2. Dental Chews
7.4.2.3. Standard Chews
7.4.3. Supplements
7.5. North America Market Size (US$ Mn) Forecast, by Form, 2025-2032
7.5.1. Dry Pet Food
7.5.2. Wet Pet Food
7.6. North America Market Size (US$ Mn) Forecast, by Pet Type, 2025-2032
7.6.1. Dogs
7.6.2. Cats
7.6.3. Other Pets
7.7. North America Market Size (US$ Mn) Forecast, by Health Condition, 2025-2032
7.7.1. Nutrition
7.7.2. Digestive Health
7.7.3. Heart Health
7.7.4. Allergies
7.7.5. Dental Health
7.7.6. Skin Problems, Stress
7.7.7. Joint Health
7.7.8. Other Health Conditions
7.8. North America Market Size (US$ Mn) Forecast, by Distribution Channel, 2025-2032
7.8.1. Online
7.8.2. Offline
8. Europe Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
8.1. Key Highlights
8.2. Pricing Analysis
8.3. Europe Market Size (US$ Mn) Forecast, by Country, 2025-2032
8.3.1. Germany
8.3.2. Italy
8.3.3. France
8.3.4. U.K.
8.3.5. Spain
8.3.6. Russia
8.3.7. Rest of Europe
8.4. Europe Market Size (US$ Mn) Forecast, by Type, 2025-2032
8.4.1. Meal
8.4.1.1. Standard Meal
8.4.1.2. Customized Meal
8.4.2. Treats
8.4.2.1. Standard Treats
8.4.2.2. Dental Chews
8.4.2.3. Standard Chews
8.4.3. Supplements
8.5. Europe Market Size (US$ Mn) Forecast, by Form, 2025-2032
8.5.1. Dry Pet Food
8.5.2. Wet Pet Food
8.6. Europe Market Size (US$ Mn) Forecast, by Pet Type, 2025-2032
8.6.1. Dogs
8.6.2. Cats
8.6.3. Other Pets
8.7. Europe Market Size (US$ Mn) Forecast, by Health Condition, 2025-2032
8.7.1. Nutrition
8.7.2. Digestive Health
8.7.3. Heart Health
8.7.4. Allergies
8.7.5. Dental Health
8.7.6. Skin Problems, Stress
8.7.7. Joint Health
8.7.8. Other Health Conditions
8.8. Europe Market Size (US$ Mn) Forecast, by Distribution Channel, 2025-2032
8.8.1. Online
8.8.2. Offline
9. East Asia Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
9.1. Key Highlights
9.2. Pricing Analysis
9.3. East Asia Market Size (US$ Mn) Forecast, by Country, 2025-2032
9.3.1. China
9.3.2. Japan
9.3.3. South Korea
9.4. East Asia Market Size (US$ Mn) Forecast, by Type, 2025-2032
9.4.1. Meal
9.4.1.1. Standard Meal
9.4.1.2. Customized Meal
9.4.2. Treats
9.4.2.1. Standard Treats
9.4.2.2. Dental Chews
9.4.2.3. Standard Chews
9.4.3. Supplements
9.5. East Asia Market Size (US$ Mn) Forecast, by Form, 2025-2032
9.5.1. Dry Pet Food
9.5.2. Wet Pet Food
9.6. East Asia Market Size (US$ Mn) Forecast, by Pet Type, 2025-2032
9.6.1. Dogs
9.6.2. Cats
9.6.3. Other Pets
9.7. East Asia Market Size (US$ Mn) Forecast, by Health Condition, 2025-2032
9.7.1. Nutrition
9.7.2. Digestive Health
9.7.3. Heart Health
9.7.4. Allergies
9.7.5. Dental Health
9.7.6. Skin Problems, Stress
9.7.7. Joint Health
9.7.8. Other Health Conditions
9.8. East Asia Market Size (US$ Mn) Forecast, by Distribution Channel, 2025-2032
9.8.1. Online
9.8.2. Offline
10. South Asia & Oceania Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
10.1. Key Highlights
10.2. Pricing Analysis
10.3. South Asia & Oceania Market Size (US$ Mn) Forecast, by Country, 2025-2032
10.3.1. India
10.3.2. Southeast Asia
10.3.3. ANZ
10.3.4. Rest of SAO
10.4. South Asia & Oceania Market Size (US$ Mn) Forecast, by Type, 2025-2032
10.4.1. Meal
10.4.1.1. Standard Meal
10.4.1.2. Customized Meal
10.4.2. Treats
10.4.2.1. Standard Treats
10.4.2.2. Dental Chews
10.4.2.3. Standard Chews
10.4.3. Supplements
10.5. South Asia & Oceania Market Size (US$ Mn) Forecast, by Form, 2025-2032
10.5.1. Dry Pet Food
10.5.2. Wet Pet Food
10.6. South Asia & Oceania Market Size (US$ Mn) Forecast, by Pet Type, 2025-2032
10.6.1. Dogs
10.6.2. Cats
10.6.3. Other Pets
10.7. South Asia & Oceania Market Size (US$ Mn) Forecast, by Health Condition, 2025-2032
10.7.1. Nutrition
10.7.2. Digestive Health
10.7.3. Heart Health
10.7.4. Allergies
10.7.5. Dental Health
10.7.6. Skin Problems, Stress
10.7.7. Joint Health
10.7.8. Other Health Conditions
10.8. South Asia & Oceania Market Size (US$ Mn) Forecast, by Distribution Channel, 2025-2032
10.8.1. Online
10.8.2. Offline
11. Latin America Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
11.1. Key Highlights
11.2. Pricing Analysis
11.3. Latin America Market Size (US$ Mn) Forecast, by Country, 2025-2032
11.3.1. Brazil
11.3.2. Mexico
11.3.3. Rest of LATAM
11.4. Latin America Market Size (US$ Mn) Forecast, by Type, 2025-2032
11.4.1. Meal
11.4.1.1. Standard Meal
11.4.1.2. Customized Meal
11.4.2. Treats
11.4.2.1. Standard Treats
11.4.2.2. Dental Chews
11.4.2.3. Standard Chews
11.4.3. Supplements
11.5. Latin America Market Size (US$ Mn) Forecast, by Form, 2025-2032
11.5.1. Dry Pet Food
11.5.2. Wet Pet Food
11.6. Latin America Market Size (US$ Mn) Forecast, by Pet Type, 2025-2032
11.6.1. Dogs
11.6.2. Cats
11.6.3. Other Pets
11.7. Latin America Market Size (US$ Mn) Forecast, by Health Condition, 2025-2032
11.7.1. Nutrition
11.7.2. Digestive Health
11.7.3. Heart Health
11.7.4. Allergies
11.7.5. Dental Health
11.7.6. Skin Problems, Stress
11.7.7. Joint Health
11.7.8. Other Health Conditions
11.8. Latin America Market Size (US$ Mn) Forecast, by Distribution Channel, 2025-2032
11.8.1. Online
11.8.2. Offline
12. Middle East & Africa Direct-to-Customer Pet Food Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
12.1. Key Highlights
12.2. Pricing Analysis
12.3. Middle East & Africa Market Size (US$ Mn) Forecast, by Country, 2025-2032
12.3.1. GCC Countries
12.3.2. South Africa
12.3.3. Northern Africa
12.3.4. Rest of MEA
12.4. Middle East & Africa Market Size (US$ Mn) Forecast, by Type, 2025-2032
12.4.1. Meal
12.4.1.1. Standard Meal
12.4.1.2. Customized Meal
12.4.2. Treats
12.4.2.1. Standard Treats
12.4.2.2. Dental Chews
12.4.2.3. Standard Chews
12.4.3. Supplements
12.5. Middle East & Africa Market Size (US$ Mn) Forecast, by Form, 2025-2032
12.5.1. Dry Pet Food
12.5.2. Wet Pet Food
12.6. Middle East & Africa Market Size (US$ Mn) Forecast, by Pet Type, 2025-2032
12.6.1. Dogs
12.6.2. Cats
12.6.3. Other Pets
12.7. Middle East & Africa Market Size (US$ Mn) Forecast, by Health Condition, 2025-2032
12.7.1. Nutrition
12.7.2. Digestive Health
12.7.3. Heart Health
12.7.4. Allergies
12.7.5. Dental Health
12.7.6. Skin Problems, Stress
12.7.7. Joint Health
12.7.8. Other Health Conditions
12.8. Middle East & Africa Market Size (US$ Mn) Forecast, by Distribution Channel, 2025-2032
12.8.1. Online
12.8.2. Offline
13. Competition Landscape
13.1. Market Share Analysis, 2025
13.2. Market Structure
13.2.1. Competition Intensity Mapping
13.2.2. Competition Dashboard
13.3. Company Profiles
13.3.1. Nestle
13.3.1.1. Company Overview
13.3.1.2. Product Portfolio/Offerings
13.3.1.3. Key Financials
13.3.1.4. SWOT Analysis
13.3.1.5. Company Strategy and Key Developments
13.3.2. General Mills
13.3.3. Mars Incorporated
13.3.4. Hill's Pet Nutrition
13.3.5. The J.M. Smucker Company
13.3.6. Diamond Pet Foods
13.3.7. Heristo Aktiengesellschaft
13.3.8. Simmons Pet Food
13.3.9. WellPet, LLCThe Farmer's Dog, Inc.
13.3.10. The Farmer's Dog, Inc.
14. Appendix
14.1. Research Methodology
14.2. Research Assumptions
14.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/06/04 10:26

145.00 円

165.40 円

198.83 円

ページTOPに戻る