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家庭用フィットネス機器市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年

家庭用フィットネス機器市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年


Home Fitness Equipment Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、家庭用フィットネス機器の世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年5月27日 US$4,995
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、家庭用フィットネス機器の世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。この調査レポートは、2025年から2032年までの世界の家庭用フィットネス機器市場の予測成長軌道を概説する独占データと統計を掲載しています。

主な洞察

- 家庭用フィットネス機器市場規模(2025E):141億米ドル
- 予測市場価値(2032F):215億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2025 to 2032): 6.2%

家庭用フィットネス機器市場 - レポートスコープ:

家庭用フィットネス機器には、住宅内での個人的な運動用に設計された幅広いマシンやツールが含まれます。トレッドミル、ステーショナリー・バイク、ローイング・マシン、エリプティカル・トレーナー、ダンベル、レジスタンス・バンド、スマート・フィットネス機器などを含むこれらの製品は、ユーザーがジムに通うことなく健康とウェルネスを維持することを可能にします。同市場は、フィットネス愛好家やアスリートから高齢者やリハビリ患者まで、多様な消費者層にサービスを提供している。ホームベースのフィットネス・ルーティンへのシフトの進行、健康意識の高まり、パーソナライズされたワークアウト体験への需要が、引き続き市場の成長を後押ししている。AI主導のバーチャル・トレーニングシステムやコネクテッド・フィットネス・プラットフォームなどの技術的進歩は、ユーザーの関与と利便性をさらに高める。

市場成長の促進要因

世界の家庭用フィットネス機器市場は、健康とウェルネスに対する消費者の関心の高まり、肥満や生活習慣に関連した健康状態の増加、家庭でのエクササイズの利便性など、いくつかの重要な要因によって推進されている。COVID-19の流行は、自宅でのワークアウトの傾向を加速させ、消費者のフィットネス行動に長期的な変化を促しました。インタラクティブ・スクリーン、フィットネス・トラッキング・アプリ、オンデマンド・ワークアウト・サブスクリプションなどの技術統合は、消費者の関心を拡大し、製品需要を押し上げた。さらに、多忙なライフスタイル、遠隔地ではジムへのアクセスが限られていること、身体活動から得られる精神的健康効果に対する意識の高まりが、市場の持続的拡大に寄与している。

市場の阻害要因

良好な成長が見込まれるものの、家庭用フィットネス機器市場は、高級機器に伴う高額な初期費用や都市部の家庭におけるスペースの制約といった課題に直面しています。さらに、モチベーションの欠如、機器の不適切な使用方法、機器を使用しないアウトドア活動やオンライン・フィットネス・プログラムなど、低コストの代替フィットネス・オプションの利用可能性などが、市場浸透の妨げとなる可能性があります。また、中古フィットネス機器の転売や、多目的機器に対する消費者の嗜好も、新製品の販売に影響を与えています。こうした阻害要因に対処するためには、メーカーは手頃な価格、コンパクトなデザイン、ユーザー教育に重点を置き、普及と定着を促進する必要があります。

市場機会:

家庭用フィットネス機器市場は、デジタル接続、バーチャルトレーニングプログラム、ゲーム化されたワークアウト体験などのイノベーションにより、大きな成長機会をもたらします。リアルタイムのフィードバックとクラウドベースのデータトラッキングを備えたスマートフィットネス機器に対する需要の高まりは、技術対応ソリューションの道を開く。新興市場、特にアジアとラテンアメリカは、中流階級の人口増加と予防医療に対する意識の高まりにより、未開拓の可能性を秘めている。デジタル・フィットネス・プラットフォーム、インフルエンサー、ウェルネス・ブランドとの協業パートナーシップは、製品のカスタマイズとともに、企業がニッチ・セグメントにリーチし、消費者と長期的な関係を築くのに役立つ。

本レポートで扱う主な質問

- 家庭用フィットネス機器市場の世界的な成長を促進する主な要因は何か?
- どの機器カテゴリーとテクノロジーが、さまざまな層でホームフィットネスのトレンドを牽引しているか?
- スマートテクノロジーとデジタルプラットフォームは、ホームフィットネス体験をどのように再構築しているのか?
- ホームフィットネス機器市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界のホームフィットネス機器市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Fitnessathome、ICON Health & Fitness Inc.、Nautilus Inc.、Johnson Health Tech、Technogym S.p.A.など、世界の家庭用フィットネス機器市場における主要企業は、市場での地位を強化するため、イノベーション、ブランド提携、デジタル統合に注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、AIを活用したフィットネスソリューション、コンパクトで多機能なマシン、ユーザー中心のプラットフォームを開発している。ウェルネス・コンテンツ・プロバイダー、小売チェーン、オンライン・マーケットプレイスとのコラボレーションは、消費者への幅広い働きかけを可能にする。さらに、サブスクリプション型サービス、コミュニティへの参加、ゲーム化された課題などの顧客維持戦略は、競争の激しい状況下でブランド・ロイヤルティを高める。

主な企業

- Fitnessathome
- ICON Health & Fitness, Inc.
- ノーチラス社
- ブランズウィック・コーポレーション
- TRUE Fitness Technology, Inc.
- コア・ヘルス&フィットネス社
- プレコール
- ジョンソンヘルステック株式会社
- アメアスポーツコーポレーション
- サイベックス・インターナショナル
- テクノジムS.p.A.
- トルクフィットネス
- ベクトラフィットネス
- ノルディックトラック
- その他のプレーヤー(要望に応じて)

家庭用フィットネス機器産業調査の主要セグメント

ホームフィットネス機器市場:製品タイプ別

- パンチングバッグ
- トレッドミル

- 手動式ルームランナー
- 自動ルームランナー

- ダンベル

- 調整可能ダンベル
- 固定式ダンベル

- サイクル

- 固定式サイクル
- エアバイク
- エリプティカル・マシン

- ウェイトリフティング・ベンチ
- レジスタンス・バンド
- その他

ホームフィットネス機器の用途別市場

- 心血管トレーニング
- 筋力トレーニング
- その他

家庭用フィットネス機器市場:エンドユーザー別

- 男性
- 女性

家庭用フィットネス機器の市場:販売チャネル別

- 直接
- 間接販売

- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- 専門店/スポーツチェーン店
- マルチブランド店
- ディスカウントストア
- 独立系百貨店
- スポーツ店
- オンラインショップ

ホームフィットネス機器の地域別市場

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東 アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の概要
1.2.主要統計の概要
1.3.主要調査結果の概要
1.4.製品進化分析
1.5.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.消費者の健康的なライフスタイルへの意識が需要を促進
3.1.2.さまざまな主要プレーヤー間のコラボレーション
3.1.3.健康への関心の高まりにより牽引力を増す家庭用フィットネス機器市場技術
3.1.4.オンラインチャネルにおける家庭用フィットネス機器市場の高い普及率
3.1.5.その他(調査中)
3.2.製品イノベーションの動向
3.3.家庭用フィットネス機器産業の将来展望
3.3.1.成長の要因
3.3.2.ブランドの流入
3.3.3.革新的な流通・マーケティング戦略
4.世界の家庭用フィットネス機器市場需要分析2019-2024年と予測、2025-2032年
4.1.過去の市場規模(台数)分析、2019-2024年
4.2.現在と今後の市場規模(台数)予測、2025年~2032年
4.3.前年比成長トレンド分析
5.家庭用フィットネス機器の世界市場-価格分析
5.1.製品タイプ別価格分析
5.2.世界平均価格分析ベンチマーク
6.家庭用フィットネス機器の世界市場需要(金額または販売チャネル、億米ドル)分析2019-2024年および予測、2025-2032年
6.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2024年
6.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2025年~2032年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対額の機会分析
7.市場背景
7.1.マクロ経済要因
7.1.1.GDP成長率見通し
7.1.2.個人消費の見通し
7.1.3.GDP成長率分析
7.1.4.インターネット普及率の見通し
7.1.5.所得層人口の概要
7.1.6.一人当たり可処分所得
7.2.予測要因-関連性と影響
7.2.1.上位企業の過去の成長率
7.2.2.都市化の成長見通し
7.2.3.その他
7.3.家庭用フィットネス機器の世界市場のPESTLE分析
7.4.家庭用フィットネス機器市場の投資実現可能性マトリックス
7.5.家庭用フィットネス機器の世界市場のポーターの5つの力分析
7.6.市場ダイナミクス
7.6.1.促進要因
7.6.2.阻害要因
7.6.3.機会分析
8.家庭用フィットネス機器の世界市場分析2019-2024年、製品別予測2025-2032年
8.1.イントロダクション/主な調査結果
8.2.製品タイプ別の過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019-2024年
8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2025年~2032年
8.3.1.パンチングバッグ
8.3.2.トレッドミル
8.3.2.1.手動式トレッドミル
8.3.2.2.自動トレッドミル
8.3.3.ダンベル
8.3.3.1.調節可能なダンベル
8.3.3.2.固定式ダンベル
8.3.4.サイクル
8.3.4.1.静止サイクル
8.3.4.2.エアバイク
8.3.4.3.エリプティカル・マシン
8.3.5.ウェイトリフティングベンチ
8.3.6.レジスタンス・バンド
8.3.7.その他
8.4.製品タイプ別市場魅力度分析
9.家庭用フィットネス機器の世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年:用途別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析:用途別、2019-2024年
9.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2025-2032年
9.3.1.心血管トレーニング
9.3.2.筋力トレーニング
9.3.3.その他
9.4.用途別市場魅力度分析
10.家庭用フィットネス機器の世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年:エンドユーザー別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.エンドユーザー別の過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019-2024年
10.3.エンドユーザー別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2025年~2032年
10.3.1.男性
10.3.2.女性
10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
11.家庭用フィットネス機器の世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年:販売チャネル別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.販売チャネル別の過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019-2024年
11.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2025年~2032年
11.3.1.直接販売
11.3.2.間接販売
11.3.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
11.3.2.2.専門店/スポーツチェーン店
11.3.2.3.マルチブランド店
11.3.2.4.ディスカウントストア
11.3.2.5.独立系百貨店
11.3.2.6.スポーツ店
11.3.2.7.オンライン小売業者
11.4.販売チャネル別市場魅力度分析
12.家庭用フィットネス機器の世界市場分析2019-2024年および予測2025-2032年:地域別
12.1.はじめに
12.2.過去の地域別市場規模(億米ドル)と数量(台数)分析、2019-2024年
12.3.地域別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2025-2032年
12.3.1.北米
12.3.2.中南米
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.MEA
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米の家庭用フィットネス機器市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2024年
13.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025年~2032年
13.4.1.国別
13.4.1.1.米国
13.4.1.2.カナダ
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.用途別
13.4.4.エンドユーザー別
13.4.5.販売チャネル別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.製品タイプ別
13.5.3.用途別
13.5.4.エンドユーザー別
13.5.5.販売チャネル別
14.ラテンアメリカの家庭用フィットネス機器市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2024年
14.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025年~2032年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ブラジル
14.4.1.2.メキシコ
14.4.1.3.その他のラテンアメリカ
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.4.5.販売チャネル別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.製品タイプ別
14.5.3.用途別
14.5.4.エンドユーザー別
14.5.5.販売チャネル別
15.欧州家庭用フィットネス機器市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2024年
15.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025年~2032年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.イギリス
15.4.1.5.スペイン
15.4.1.6.ベネルクス
15.4.1.7.ロシア
15.4.1.8.その他のヨーロッパ
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.4.5.販売チャネル別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品タイプ別
15.5.3.用途別
15.5.4.エンドユーザー別
15.5.5.販売チャネル別
16.東アジア家庭用フィットネス機器市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2024年
16.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025年~2032年
16.4.1.国別
16.4.1.1.中国
16.4.1.2.日本
16.4.1.3.韓国
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.4.5.販売チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.用途別
16.5.4.エンドユーザー別
16.5.5.販売チャネル別
17.南アジアの家庭用フィットネス機器市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2024年
17.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025年~2032年
17.4.1.国別
17.4.1.1.インド
17.4.1.2.タイ
17.4.1.3.インドネシア
17.4.1.4.マレーシア
17.4.1.5.その他の南アジア
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.4.5.販売チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品タイプ別
17.5.3.用途別
17.5.4.エンドユーザー別
17.5.5.販売チャネル別
18.オセアニアの家庭用フィットネス機器市場分析 2019-2024年および予測 2025-2032年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2024年
18.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025年~2032年
18.4.1.国別
18.4.1.1.オーストラリア
18.4.1.2.ニュージーランド
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.4.5.販売チャネル別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品タイプ別
18.5.3.用途別
18.5.4.エンドユーザー別
18.5.5.販売チャネル別
19.MEA家庭用フィットネス機器市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2024年
19.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025年~2032年
19.4.1.国別
19.4.1.1.GCC諸国
19.4.1.2.南アフリカ
19.4.1.3.北アフリカ
19.4.1.4.その他のMEA
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.用途別
19.4.4.エンドユーザー別
19.4.5.販売チャネル別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.製品タイプ別
19.5.3.用途別
19.5.4.エンドユーザー別
19.5.5.販売チャネル別
20.主要国の家庭用フィットネス機器市場分析、2025年
20.1.はじめに
20.1.1.主要国別市場金額構成比分析
20.1.2.世界対.各国の成長比較
20.2.米国の家庭用フィットネス機器市場分析
20.2.1.製品タイプ別
20.2.2.用途別
20.2.3.エンドユーザー別
20.2.4.販売チャネル別
20.3.カナダの家庭用フィットネス機器市場分析
20.3.1.製品タイプ別
20.3.2.用途別
20.3.3.エンドユーザー別
20.3.4.販売チャネル別
20.4.メキシコ家庭用フィットネス機器市場分析
20.4.1.製品タイプ別
20.4.2.用途別
20.4.3.エンドユーザー別
20.4.4.販売チャネル別
20.5.ブラジルの家庭用フィットネス機器市場分析
20.5.1.製品タイプ別
20.5.2.用途別
20.5.3.エンドユーザー別
20.5.4.販売チャネル別
20.6.ドイツの家庭用フィットネス機器市場分析
20.6.1.製品タイプ別
20.6.2.用途別
20.6.3.エンドユーザー別
20.6.4.販売チャネル別
20.7.イタリアの家庭用フィットネス機器市場分析
20.7.1.製品タイプ別
20.7.2.用途別
20.7.3.エンドユーザー別
20.7.4.販売チャネル別
20.8.英国の家庭用フィットネス機器市場分析
20.8.1.製品タイプ別
20.8.2.用途別
20.8.3.エンドユーザー別
20.8.4.販売チャネル別
20.9.中国家庭用フィットネス機器市場分析
20.9.1.製品タイプ別
20.9.2.用途別
20.9.3.エンドユーザー別
20.9.4.販売チャネル別
20.10.日本の家庭用フィットネス機器市場分析
20.10.1.製品タイプ別
20.10.2.用途別
20.10.3.エンドユーザー別
20.10.4.販売チャネル別
20.11.インドの家庭用フィットネス機器市場分析
20.11.1.製品タイプ別
20.11.2.用途別
20.11.3.エンドユーザー別
20.11.4.販売チャネル別
20.12.オーストラリアとニュージーランドの家庭用フィットネス機器市場分析
20.12.1.製品タイプ別
20.12.2.用途別
20.12.3.エンドユーザー別
20.12.4.販売チャネル別
20.13.南アフリカの家庭用フィットネス機器市場分析
20.13.1.製品タイプ別
20.13.2.用途別
20.13.3.エンドユーザー別
20.13.4.販売チャネル別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析(ホームフィットネス機器市場)
21.2.市場集中度
21.3.上位プレイヤーの市場シェア分析
21.4.市場プレゼンス分析
21.4.1.地域別シェア
21.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
21.4.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
22.競争分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.競合による価格分析
22.3.競合ベンチマーキング
22.4.競合の深堀り
22.4.1.フィットネスホーム
22.4.1.1.概要
22.4.1.2.製品ポートフォリオ
22.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.1.4.販売拠点
22.4.1.5.戦略の概要
22.4.1.5.1.マーケティング戦略
22.4.1.5.2.製品戦略
22.4.1.5.3.チャネル戦略
22.4.2.アイコン・ヘルス&フィットネス社
22.4.2.1.概要
22.4.2.2.製品ポートフォリオ
22.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.2.4.販売拠点
22.4.2.5.戦略の概要
22.4.2.5.1.マーケティング戦略
22.4.2.5.2.製品戦略
22.4.2.5.3.チャネル戦略
22.4.3.ノーチラス社
22.4.3.1.概要
22.4.3.2.製品ポートフォリオ
22.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.3.4.販売拠点
22.4.3.5.戦略の概要
22.4.3.5.1.マーケティング戦略
22.4.3.5.2.製品戦略
22.4.3.5.3.チャネル戦略
22.4.4.ブランズウィック・コーポレーション
22.4.4.1.概要
22.4.4.2.製品ポートフォリオ
22.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.4.4.販売拠点
22.4.4.5.戦略の概要
22.4.4.5.1.マーケティング戦略
22.4.4.5.2.製品戦略
22.4.4.5.3.チャネル戦略
22.4.5.TRUE Fitness Technology, Inc.
22.4.5.1.概要
22.4.5.2.製品ポートフォリオ
22.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.5.4.販売拠点
22.4.5.5.戦略の概要
22.4.5.5.1.マーケティング戦略
22.4.5.5.2.製品戦略
22.4.5.5.3.チャネル戦略
22.4.6.コア・ヘルス&フィットネスLLC
22.4.6.1.概要
22.4.6.2.製品ポートフォリオ
22.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.6.4.販売拠点
22.4.6.5.戦略の概要
22.4.6.5.1.マーケティング戦略
22.4.6.5.2.製品戦略
22.4.6.5.3.チャネル戦略
22.4.7.プレコール・インコーポレイテッド
22.4.7.1.概要
22.4.7.2.製品ポートフォリオ
22.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.7.4.販売拠点
22.4.7.5.戦略の概要
22.4.7.5.1.マーケティング戦略
22.4.7.5.2.製品戦略
22.4.7.5.3.チャネル戦略
22.4.8.ジョンソンヘルステック
22.4.8.1.概要
22.4.8.2.製品ポートフォリオ
22.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.8.4.販売拠点
22.4.8.5.戦略の概要
22.4.8.5.1.マーケティング戦略
22.4.8.5.2.製品戦略
22.4.8.5.3.チャネル戦略
22.4.9.アメアスポーツコーポレーション
22.4.9.1.概要
22.4.9.2.製品ポートフォリオ
22.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.9.4.販売拠点
22.4.9.5.戦略の概要
22.4.9.5.1.マーケティング戦略
22.4.9.5.2.製品戦略
22.4.9.5.3.チャネル戦略
22.4.10.サイベックス・インターナショナル
22.4.10.1.概要
22.4.10.2.製品ポートフォリオ
22.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.10.4.販売拠点
22.4.10.5.戦略の概要
22.4.10.5.1.マーケティング戦略
22.4.10.5.2.製品戦略
22.4.10.5.3.チャネル戦略
22.4.11.テクノジム社
22.4.11.1.概要
22.4.11.2.製品ポートフォリオ
22.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.11.4.販売拠点
22.4.11.5.戦略の概要
22.4.11.5.1.マーケティング戦略
22.4.11.5.2.製品戦略
22.4.11.5.3.チャネル戦略
22.4.12.トルクフィットネス
22.4.12.1.概要
22.4.12.2.製品ポートフォリオ
22.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.12.4.販売拠点
22.4.12.5.戦略の概要
22.4.12.5.1.マーケティング戦略
22.4.12.5.2.製品戦略
22.4.12.5.3.チャネル戦略
22.4.13.ベクトラフィットネス
22.4.13.1.概要
22.4.13.2.製品ポートフォリオ
22.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.13.4.販売拠点
22.4.13.5.戦略の概要
22.4.13.5.1.マーケティング戦略
22.4.13.5.2.製品戦略
22.4.13.5.3.チャネル戦略
22.4.14.ノルディックトラック
22.4.14.1.概要
22.4.14.2.製品ポートフォリオ
22.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.14.4.販売拠点
22.4.14.5.戦略の概要
22.4.14.5.1.マーケティング戦略
22.4.14.5.2.製品戦略
22.4.14.5.3.チャネル戦略
22.4.15.その他のプレーヤー(要望に応じて)
22.4.15.1.概要
22.4.15.2.製品ポートフォリオ
22.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.15.4.販売拠点
22.4.15.5.戦略の概要
22.4.15.5.1.マーケティング戦略
22.4.15.5.2.製品戦略
22.4.15.5.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for home fitness equipment. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure. This research publication presents exclusive data and statistics outlining the anticipated growth trajectory of the global home fitness equipment market from 2025 to 2032.

Key Insights:

• Home Fitness Equipment Market Size (2025E): USD 14.1 Billion
• Projected Market Value (2032F): USD 21.5 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 6.2%

Home Fitness Equipment Market – Report Scope:

Home fitness equipment includes a broad range of machines and tools designed for personal exercise use within residential settings. These products, which encompass treadmills, stationary bikes, rowing machines, elliptical trainers, dumbbells, resistance bands, and smart fitness devices, enable users to maintain health and wellness without visiting gyms. The market serves a diverse consumer base, from fitness enthusiasts and athletes to elderly individuals and rehabilitation patients. The ongoing shift toward home-based fitness routines, rising health awareness, and demand for personalized workout experiences continue to fuel market growth. Technological advancements, such as AI-driven virtual training systems and connected fitness platforms, further enhance user engagement and convenience.

Market Growth Drivers:

The global home fitness equipment market is propelled by several key factors, including increasing consumer focus on health and wellness, a rise in obesity and lifestyle-related health conditions, and the convenience of exercising at home. The COVID-19 pandemic accelerated the trend of at-home workouts, prompting long-term changes in consumer fitness behavior. Technological integration—such as interactive screens, fitness tracking apps, and on-demand workout subscriptions—has expanded consumer interest and boosted product demand. Moreover, busy lifestyles, limited access to gyms in remote areas, and growing awareness of mental health benefits from physical activity contribute to sustained market expansion.

Market Restraints:

Despite favorable growth prospects, the home fitness equipment market faces challenges such as high initial costs associated with premium machines and space constraints in urban households. Additionally, a lack of motivation, improper usage of equipment, and the availability of alternative low-cost fitness options such as outdoor activities and online fitness programs without equipment may hinder market penetration. The resale of used fitness equipment and consumer preference for multipurpose devices also impact new product sales. Addressing these restraints requires manufacturers to focus on affordability, compact design, and user education to boost adoption and retention.

Market Opportunities:

The home fitness equipment market presents significant growth opportunities driven by innovations in digital connectivity, virtual training programs, and gamified workout experiences. Rising demand for smart fitness devices with real-time feedback and cloud-based data tracking opens avenues for tech-enabled solutions. Emerging markets, particularly in Asia and Latin America, offer untapped potential due to rising middle-class populations and increasing awareness of preventive healthcare. Collaborative partnerships with digital fitness platforms, influencers, and wellness brands, along with product customization, can help companies reach niche segments and establish long-term consumer relationships.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the home fitness equipment market globally?
• Which equipment categories and technologies are driving at-home fitness trends across different demographics?
• How are smart technologies and digital platforms reshaping the home fitness experience?
• Who are the key players contributing to the home fitness equipment market, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global home fitness equipment market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global home fitness equipment market, including Fitnessathome, ICON Health & Fitness Inc., Nautilus Inc., Johnson Health Tech, and Technogym S.p.A., focus on innovation, brand partnerships, and digital integration to strengthen their market position. These companies invest in R&D to develop AI-enabled fitness solutions, compact and multifunctional machines, and user-centric platforms. Collaborations with wellness content providers, retail chains, and online marketplaces enable broader consumer outreach. Moreover, customer retention strategies such as subscription-based services, community engagement, and gamified challenges enhance brand loyalty in a highly competitive landscape.

Key Companies Profiled:

• Fitnessathome
• ICON Health & Fitness, Inc.
• Nautilus, Inc.
• Brunswick Corporation
• TRUE Fitness Technology, Inc.
• Core Health and Fitness, LLC
• Precor Incorporated
• Johnson Health Tech Co., Ltd.
• Amer Sports Corporation
• Cybex International
• Technogym S.p.A.
• Torque Fitness, LLC
• Vectra Fitness
• NordicTrack
• Other Players (As Requested)

Key Segments Covered in Home Fitness Equipment Industry Research

Home Fitness Equipment Market by Product Type:

• Punching Bags
• Treadmills

• Manual Treadmills
• Automatic Treadmills

• Dumbbells

• Adjustable Dumbbells
• Fixed Dumbbells

• Cycles

• Stationary Cycles
• Air Bikes
• Elliptical Machines

• Weightlifting Benches
• Resistance Bands
• Others

Home Fitness Equipment Market by Application:

• Cardiovascular Training
• Strength Training
• Others

Home Fitness Equipment Market by End User:

• Male
• Female

Home Fitness Equipment Market by Sales Channel:

• Direct
• Indirect

• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores/Sports Chain Outlets
• Multi-brand Stores
• Discount Stores
• Independent Departmental Stores
• Sports Stores
• Online Retailers

Home Fitness Equipment Market by Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Overview
1.2. Summary of Key Statistics
1.3. Summary of Key Findings
1.4. Product Evolution Analysis
1.5. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Consumers awareness to live healthy lifestyle propelling demand
3.1.2. Collaborations Between Different Key Players
3.1.3. Home Fitness Equipment Market Technology Gaining Traction Due to Rising Health Concerns
3.1.4. High Penetration of Home Fitness Equipment Market in Online Channel
3.1.5. Others (during the course of study)
3.2. Product Innovation Trends
3.3. Future Prospects of the Home Fitness Equipment Industry
3.3.1. Factors Fuelling the Growth
3.3.2. Influx of Brands
3.3.3. Innovative Distribution and Marketing Strategies
4. Global Home Fitness Equipment MarketDemand Analysis 2019-2024 and Forecast, 2025-2032
4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2024
4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2025-2032
4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5. Global Home Fitness Equipment Market - Pricing Analysis
5.1. Pricing Analysis By Product Type
5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Home Fitness Equipment Market Demand (in Value or Sales Channel in US$ Bn) Analysis 2019-2024 and Forecast, 2025-2032
6.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2024
6.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2025-2032
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Macro-Economic Factors
7.1.1. GDP Growth Outlook
7.1.2. Consumer Spending Outlook
7.1.3. GDP Growth Rate Analysis
7.1.4. Internet Penetration Rate Outlook
7.1.5. Income Group Population Overview
7.1.6. Per Capita Disposable Income
7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
7.2.1. Top Companies Historical Growth
7.2.2. Urbanization Growth Outlook
7.2.3. Others
7.3. PESTLE Analysis of Global Home Fitness Equipment Market
7.4. Investment Feasibility Matrix of Home Fitness Equipment Market
7.5. Porter’s Five Forces Analysis of Global Home Fitness Equipment Market
7.6. Market Dynamics
7.6.1. Drivers
7.6.2. Restraints
7.6.3. Opportunity Analysis
8. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032, by Product
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Product Type, 2019-2024
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2025-2032
8.3.1. Punching Bags
8.3.2. Treadmills
8.3.2.1. Manual Treadmills
8.3.2.2. Automatic Treadmills
8.3.3. Dumbbells
8.3.3.1. Adjustable Dumbbells
8.3.3.2. Fixed Dumbbells
8.3.4. Cycles
8.3.4.1. Stationary Cycle
8.3.4.2. Air Bike
8.3.4.3. Elliptical Machines
8.3.5. Weight Lifting Bench
8.3.6. Resistance Bands
8.3.7. Others
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
9. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032, by Application
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Application, 2019-2024
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Application, 2025-2032
9.3.1. Cardiovascular Training
9.3.2. Strength Training
9.3.3. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Application
10. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032, by End User
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By End User, 2019-2024
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By End User, 2025-2032
10.3.1. Male
10.3.2. Female
10.4. Market Attractiveness Analysis By End User
11. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032, by Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Sales Channel, 2019-2024
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2025-2032
11.3.1. Direct
11.3.2. Indirect
11.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
11.3.2.2. Specialty Stores/Sports Chain Outlets
11.3.2.3. Multi-Brand Stores
11.3.2.4. Discount Stores
11.3.2.5. Independent Departmental Stores
11.3.2.6. Sports Stores
11.3.2.7. Online Retailers
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
12. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2024
12.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2025-2032
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. MEA
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
13.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
13.4.1. By Country
13.4.1.1. U.S.
13.4.1.2. Canada
13.4.2. By Products Type
13.4.3. By Application
13.4.4. By End User
13.4.5. By Sales Channel
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Products Type
13.5.3. By Application
13.5.4. By End User
13.5.5. By Sales Channel
14. Latin America Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
14.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Brazil
14.4.1.2. Mexico
14.4.1.3. Rest of Latin America
14.4.2. By Products Type
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.4.5. By Sales Channel
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Products Type
14.5.3. By Application
14.5.4. By End User
14.5.5. By Sales Channel
15. Europe Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. UK
15.4.1.5. Spain
15.4.1.6. Benelux
15.4.1.7. Russia
15.4.1.8. Rest of Europe
15.4.2. By Products Type
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.4.5. By Sales Channel
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Products Type
15.5.3. By Application
15.5.4. By End User
15.5.5. By Sales Channel
16. East Asia Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
16.4.1. By Country
16.4.1.1. China
16.4.1.2. Japan
16.4.1.3. South Korea
16.4.2. By Products Type
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.4.5. By Sales Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Products Type
16.5.3. By Application
16.5.4. By End User
16.5.5. By Sales Channel
17. South Asia Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
17.4.1. By Country
17.4.1.1. India
17.4.1.2. Thailand
17.4.1.3. Indonesia
17.4.1.4. Malaysia
17.4.1.5. Rest of South Asia
17.4.2. By Products Type
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.4.5. By Sales Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Products Type
17.5.3. By Application
17.5.4. By End User
17.5.5. By Sales Channel
18. Oceania Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
18.4.1. By Country
18.4.1.1. Australia
18.4.1.2. New Zealand
18.4.2. By Products Type
18.4.3. By Application
18.4.4. By End User
18.4.5. By Sales Channel
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Products Type
18.5.3. By Application
18.5.4. By End User
18.5.5. By Sales Channel
19. MEA Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025-2032
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
19.4.1. By Country
19.4.1.1. GCC Countries
19.4.1.2. South Africa
19.4.1.3. Northern Africa
19.4.1.4. Rest of MEA
19.4.2. By Products Type
19.4.3. By Application
19.4.4. By End User
19.4.5. By Sales Channel
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Products Type
19.5.3. By Application
19.5.4. By End User
19.5.5. By Sales Channel
20. Key Countries’ Home Fitness Equipment Market Analysis, 2025
20.1. Introduction
20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
20.2. U.S. Home Fitness Equipment Market Analysis
20.2.1. By Products Type
20.2.2. By Application
20.2.3. By End User
20.2.4. By Sales Channel
20.3. Canada Home Fitness Equipment Market Analysis
20.3.1. By Products Type
20.3.2. By Application
20.3.3. By End User
20.3.4. By Sales Channel
20.4. Mexico Home Fitness Equipment Market Analysis
20.4.1. By Products Type
20.4.2. By Application
20.4.3. By End User
20.4.4. By Sales Channel
20.5. Brazil Home Fitness Equipment Market Analysis
20.5.1. By Products Type
20.5.2. By Application
20.5.3. By End User
20.5.4. By Sales Channel
20.6. Germany Home Fitness Equipment Market Analysis
20.6.1. By Products Type
20.6.2. By Application
20.6.3. By End User
20.6.4. By Sales Channel
20.7. Italy Home Fitness Equipment Market Analysis
20.7.1. By Products Type
20.7.2. By Application
20.7.3. By End User
20.7.4. By Sales Channel
20.8. U.K. Home Fitness Equipment Market Analysis
20.8.1. By Products Type
20.8.2. By Application
20.8.3. By End User
20.8.4. By Sales Channel
20.9. China Home Fitness Equipment Market Analysis
20.9.1. By Products Type
20.9.2. By Application
20.9.3. By End User
20.9.4. By Sales Channel
20.10. Japan Home Fitness Equipment Market Analysis
20.10.1. By Products Type
20.10.2. By Application
20.10.3. By End User
20.10.4. By Sales Channel
20.11. India Home Fitness Equipment Market Analysis
20.11.1. By Products Type
20.11.2. By Application
20.11.3. By End User
20.11.4. By Sales Channel
20.12. Australia and New Zealand Home Fitness Equipment Market Analysis
20.12.1. By Products Type
20.12.2. By Application
20.12.3. By End User
20.12.4. By Sales Channel
20.13. South Africa Home Fitness Equipment Market Analysis
20.13.1. By Products Type
20.13.2. By Application
20.13.3. By End User
20.13.4. By Sales Channel
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Home Fitness Equipment Market)
21.2. Market Concentration
21.3. Market Share Analysis of Top Players
21.4. Market Presence Analysis
21.4.1. By Regional Footprint of Players
21.4.2. Product Footprint by Players
21.4.3. Channel Footprint by Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Pricing Analysis by Competition
22.3. Competition Benchmarking
22.4. Competition Deep Dive
22.4.1. Fitnessathome
22.4.1.1. Overview
22.4.1.2. Product Portfolio
22.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.1.4. Sales Footprint
22.4.1.5. Strategy Overview
22.4.1.5.1. Marketing Strategy
22.4.1.5.2. Product Strategy
22.4.1.5.3. Channel Strategy
22.4.2. ICON Health & Fitness, Inc.
22.4.2.1. Overview
22.4.2.2. Product Portfolio
22.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.2.4. Sales Footprint
22.4.2.5. Strategy Overview
22.4.2.5.1. Marketing Strategy
22.4.2.5.2. Product Strategy
22.4.2.5.3. Channel Strategy
22.4.3. Nautilus, Inc.
22.4.3.1. Overview
22.4.3.2. Product Portfolio
22.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.3.4. Sales Footprint
22.4.3.5. Strategy Overview
22.4.3.5.1. Marketing Strategy
22.4.3.5.2. Product Strategy
22.4.3.5.3. Channel Strategy
22.4.4. Brunswick Corporation
22.4.4.1. Overview
22.4.4.2. Product Portfolio
22.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.4.4. Sales Footprint
22.4.4.5. Strategy Overview
22.4.4.5.1. Marketing Strategy
22.4.4.5.2. Product Strategy
22.4.4.5.3. Channel Strategy
22.4.5. TRUE Fitness Technology, Inc.
22.4.5.1. Overview
22.4.5.2. Product Portfolio
22.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.5.4. Sales Footprint
22.4.5.5. Strategy Overview
22.4.5.5.1. Marketing Strategy
22.4.5.5.2. Product Strategy
22.4.5.5.3. Channel Strategy
22.4.6. Core Health and Fitness, LLC
22.4.6.1. Overview
22.4.6.2. Product Portfolio
22.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.6.4. Sales Footprint
22.4.6.5. Strategy Overview
22.4.6.5.1. Marketing Strategy
22.4.6.5.2. Product Strategy
22.4.6.5.3. Channel Strategy
22.4.7. Precor Incorporated
22.4.7.1. Overview
22.4.7.2. Product Portfolio
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22.4.7.4. Sales Footprint
22.4.7.5. Strategy Overview
22.4.7.5.1. Marketing Strategy
22.4.7.5.2. Product Strategy
22.4.7.5.3. Channel Strategy
22.4.8. Johnson Health Tech Co., Ltd.
22.4.8.1. Overview
22.4.8.2. Product Portfolio
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22.4.8.4. Sales Footprint
22.4.8.5. Strategy Overview
22.4.8.5.1. Marketing Strategy
22.4.8.5.2. Product Strategy
22.4.8.5.3. Channel Strategy
22.4.9. Amer Sports Corporation
22.4.9.1. Overview
22.4.9.2. Product Portfolio
22.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.9.4. Sales Footprint
22.4.9.5. Strategy Overview
22.4.9.5.1. Marketing Strategy
22.4.9.5.2. Product Strategy
22.4.9.5.3. Channel Strategy
22.4.10. Cybex International
22.4.10.1. Overview
22.4.10.2. Product Portfolio
22.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.10.4. Sales Footprint
22.4.10.5. Strategy Overview
22.4.10.5.1. Marketing Strategy
22.4.10.5.2. Product Strategy
22.4.10.5.3. Channel Strategy
22.4.11. Technogym S.p.A.
22.4.11.1. Overview
22.4.11.2. Product Portfolio
22.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.11.4. Sales Footprint
22.4.11.5. Strategy Overview
22.4.11.5.1. Marketing Strategy
22.4.11.5.2. Product Strategy
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22.4.12. Torque Fitness, LLC
22.4.12.1. Overview
22.4.12.2. Product Portfolio
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22.4.12.5. Strategy Overview
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22.4.13. Vectra Fitness
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22.4.14. NordicTrack
22.4.14.1. Overview
22.4.14.2. Product Portfolio
22.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.14.4. Sales Footprint
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22.4.14.5.1. Marketing Strategy
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22.4.15. Other Players (As Requested)
22.4.15.1. Overview
22.4.15.2. Product Portfolio
22.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.15.4. Sales Footprint
22.4.15.5. Strategy Overview
22.4.15.5.1. Marketing Strategy
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22.4.15.5.3. Channel Strategy
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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