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ゲーミングギフトカード市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年

ゲーミングギフトカード市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年


Gaming Gift Card Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界のゲーミングギフトカード市場に関する詳細な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場力学の包括的な分析を提供しました。本レポートで... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年5月21日 US$4,995
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のゲーミングギフトカード市場に関する詳細な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場力学の包括的な分析を提供しました。本レポートでは、2025年から2032年までの市場の成長軌道に関する独占データと予測を提供しています。

主な洞察

-ゲームギフトカード市場規模(2025E):217億8930万米ドル
-予測市場価値(2032F):62,556.8百万米ドル62,556.8百万米ドル
-世界市場成長率(CAGR 2025~2032): 16.4%

ゲーミングギフトカード市場 - レポートスコープ:

ゲーミングギフトカードは、PlayStation、Xbox、Steam、モバイルゲームなど、さまざまなゲームプラットフォームで、ゲーム、ゲーム内通貨、ダウンロードコンテンツ(DLC)、サブスクリプションサービスを購入するために消費者が使用するプリペイドカードです。これらのカードは、クレジットカード決済を必要とせずにコンテンツを購入できる柔軟性をゲーマーに提供するため、ギフトや個人的な使用に適した選択肢となっている。この市場の成長は主に、オンラインゲームの人気の高まり、デジタル決済の進歩、世界的なゲームエコシステムの拡大によってもたらされる。

市場成長の促進要因

世界のゲーミングギフトカード市場は、複数のプラットフォームにおけるデジタルゲームの人気の高まりなど、いくつかの要因によって活性化されています。モバイルゲームやPCゲームを含むオンラインゲームは、多様な年齢層でプレイヤーのエンゲージメントが急上昇しており、これがギフトカードの需要を促進している。eスポーツの人気上昇や、デジタルギフトカードのゲーム購読への統合は、さらに市場成長に寄与している。さらに、デジタルウォレットやモバイル決済システムの利用が増加したことで、ゲームギフトカードの購入がより便利になり、市場のさらなる拡大を促している。

市場の阻害要因


前向きな成長見通しとは裏腹に、ゲーミング・ギフトカード市場は、詐欺や不正転売のリスクに関するセキュリティ上の懸念などの課題に直面している。ギフトカードに絡む不正取引や詐欺の事例は、消費者の信頼と市場への浸透を妨げる可能性がある。さらに、デジタル決済や仮想通貨に関する規制が地域によって異なるため、特定の地域では市場の発展が遅れる可能性がある。また、プラットフォーム価格の変動や為替レートの変動も、持続的な成長の妨げとなる可能性がある。

市場機会:

ゲーミングギフトカード市場は、技術の進歩や消費者の嗜好の進化に後押しされ、数多くの成長機会をもたらしている。仮想現実や拡張現実ゲームの台頭は、ギフトカード利用の新たなフロンティアを提示している。モバイルゲームの成長と、ゲームギフトカードとデジタルウォレットや暗号通貨ベースの決済システムとの統合が進んでいることも、新たな収益機会をもたらしている。カスタマイズ可能な専用ギフトカードを導入し、ロイヤリティ・プログラムを提供する企業は、パーソナライズされた体験を求めるゲーマーの嗜好にアピールすることで、市場シェアを拡大することができる。

本レポートで扱う主な質問

-世界のゲーミングギフトカード市場の成長を促進する主な要因は何か?
-ゲームギフトカードの導入が最も進んでいるゲームプラットフォームと地域はどこか?
-技術革新とデジタル決済ソリューションは、ゲーミングギフトカード市場の競争環境をどのように変えているか?
-ゲーミングギフトカード市場の主要プレイヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
-世界のゲーミングギフトカード市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

アマゾン、ソニー、マイクロソフト、アップル、グーグルなど、世界のゲーミングギフトカード市場の主要企業は、製品イノベーションと戦略的パートナーシップに注力し、競争に勝ち残ろうとしています。これらの企業は、進化するゲーマーのニーズに応えるため、暗号通貨ベースのギフトカードを含む新しい決済モデルを模索している。Eコマースプラットフォーム、デジタルウォレット、ゲーム機メーカーとの提携により、市場へのアクセスが拡大し、ゲーム用ギフトカードの普及が進んでいる。さらに、限定ギフトカードやロイヤリティ特典の提供は、この競争の激しい市場でブランドエンゲージメントと顧客ロイヤリティを高める効果的な戦略である。

主な企業

-スチーム
-Xbox
-エレクトロニック・アーツ
-アップル
-任天堂
-エピック・ゲームズ
-Twitch
-グーグルプレイ
-レイザー
-プレイステーション

ゲーミングギフトカード市場調査セグメンテーション:

ゲーミングギフトカード市場は、多様な製品、技術、アプリケーション、エンドユーザーセグメントを包含し、様々な消費者ニーズやゲーム嗜好に対応している。

プラットフォーム別

-コンソールゲーム
-PCゲーム
-モバイルゲーム

価格帯別

-20米ドル未満
-20~50米ドル
-50米ドル~100米ドル
-100米ドル以上

地域別

-北米
-欧州
-東アジア
-南アジア・オセアニア
-ラテンアメリカ
-中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.ゲーミングギフトカードの世界市場スナップショット、2025-2032年
1.2.市場機会評価、2025-2032年、US$ Mn
1.3.主な市場動向
1.4.今後の市場予測
1.5.プレミアム市場の洞察
1.6.業界動向と主要市場イベント
1.7.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.2.4.課題
2.2.5.主要トレンド
2.3.マクロ経済要因
2.3.1.世界のGDP成長率見通し
2.3.2.インフレ率
2.3.3.インターネットとモバイル普及の見通し
2.3.4.可処分所得水準
2.3.5.デジタル決済の普及
2.3.6.ゲーム市場の展望
2.4.COVID-19インパクト分析
2.5.予測要因-関連性と影響
3.付加価値の洞察
3.1.規制情勢
3.2.バリューチェーン分析
3.3.PESTLE分析
3.4.ポーターのファイブフォース分析
4.価格動向分析
4.1.主なハイライト
4.2.ゲーミングギフトカード価格に影響を与える主な要因
4.3.価格帯別平均価格分析
5.世界のゲーミングギフトカード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
5.1.ゲーミングギフトカードの世界市場展望プラットフォーム
5.1.1.はじめに/主な調査結果
5.1.2.過去の市場規模(US$ Mn)と分析、プラットフォーム別、2019年~2024年
5.1.3.現在の市場規模(US$ Mn)と分析・予測、プラットフォーム別、2025-2032年
5.1.3.1.コンソールゲーム
5.1.3.2.PCゲーム
5.1.3.3.モバイルゲーム
5.2.市場の魅力度分析プラットフォーム
5.3.ゲーミングギフトカードの世界市場展望:価格帯
5.3.1.はじめに/主な調査結果
5.3.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、価格帯別、2019年~2024年
5.3.3.現在の市場規模(US$ Mn)分析・予測、価格帯別、2025-2032年
5.3.3.1.20米ドル未満
5.3.3.2.20~50米ドル
5.3.3.3.50~100米ドル
5.3.3.4.100米ドル以上
5.4.市場の魅力度分析価格帯
6.ゲーミングギフトカードの世界市場展望地域
6.1.主なハイライト
6.2.過去の市場規模(US$ Mn)と分析、地域別、2019年~2024年
6.3.現在の市場規模(US$ Mn)分析と予測、地域別、2025-2032年
6.3.1.北米
6.3.2.欧州
6.3.3.東アジア
6.3.4.南アジア・オセアニア
6.3.5.ラテンアメリカ
6.3.6.中東・アフリカ
6.4.市場魅力度分析:地域
7.北米ゲーミングギフトカード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
7.1.主なハイライト
7.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、市場別、2019年~2024年
7.2.1.国別
7.2.2.プラットフォーム別
7.2.3.価格帯別
7.3.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、国別、2025-2032年
7.3.1.米国
7.3.2.カナダ
7.4.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、プラットフォーム別、2025年~2032年
7.4.1.コンソールゲーム
7.4.2.PCゲーム
7.4.3.モバイルゲーム
7.5.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、価格帯別、2025-2032年
7.5.1.20米ドル未満
7.5.2.20~50米ドル
7.5.3.50~100米ドル
7.5.4.100米ドル以上
7.6.市場魅力度分析
8.欧州ゲーミングギフトカード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
8.1.主要ハイライト
8.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、市場別、2019年~2024年
8.2.1.国別
8.2.2.プラットフォーム別
8.2.3.価格帯別
8.3.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、国別、2025-2032年
8.3.1.ドイツ
8.3.2.フランス
8.3.3.イギリス
8.3.4.イタリア
8.3.5.スペイン
8.3.6.ロシア
8.3.7.トルコ
8.3.8.その他のヨーロッパ
8.4.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、プラットフォーム別、2025年~2032年
8.4.1.コンソールゲーム
8.4.2.PCゲーム
8.4.3.モバイルゲーム
8.5.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、価格帯別、2025-2032年
8.5.1.20米ドル未満
8.5.2.20~50米ドル
8.5.3.50~100米ドル
8.5.4.100米ドル以上
8.6.市場魅力度分析
9.東アジアのゲーミングギフトカード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
9.1.主なハイライト
9.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、市場別、2019年~2024年
9.2.1.国別
9.2.2.プラットフォーム別
9.2.3.価格帯別
9.3.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、国別、2025-2032年
9.3.1.中国
9.3.2.日本
9.3.3.韓国
9.4.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、プラットフォーム別、2025年~2032年
9.4.1.コンソールゲーム
9.4.2.PCゲーム
9.4.3.モバイルゲーム
9.5.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、価格帯別、2025-2032年
9.5.1.20米ドル未満
9.5.2.20~50米ドル
9.5.3.50~100米ドル
9.5.4.100米ドル以上
9.6.市場魅力度分析
10.南アジア・オセアニアゲーミングギフトカード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
10.1.主要ハイライト
10.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、市場別、2019年~2024年
10.2.1.国別
10.2.2.プラットフォーム別
10.2.3.価格帯別
10.3.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、国別、2025-2032年
10.3.1.インド
10.3.2.東南アジア
10.3.3.ニュージーランド
10.3.4.その他の南アジア・オセアニア
10.4.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、プラットフォーム別、2025年~2032年
10.4.1.コンソールゲーム
10.4.2.PCゲーム
10.4.3.モバイルゲーム
10.5.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、価格帯別、2025-2032年
10.5.1.20米ドル未満
10.5.2.20~50米ドル
10.5.3.50~100米ドル
10.5.4.100米ドル以上
10.6.市場魅力度分析
11.ラテンアメリカのゲーミングギフトカード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
11.1.主要ハイライト
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、市場別、2019年~2024年
11.2.1.国別
11.2.2.プラットフォーム別
11.2.3.価格帯別
11.3.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、国別、2025-2032年
11.3.1.ブラジル
11.3.2.メキシコ
11.3.3.その他のラテンアメリカ
11.4.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、プラットフォーム別、2025年~2032年
11.4.1.コンソールゲーム
11.4.2.PCゲーム
11.4.3.モバイルゲーム
11.5.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、価格帯別、2025-2032年
11.5.1.20米ドル未満
11.5.2.20~50米ドル
11.5.3.50~100米ドル
11.5.4.100米ドル以上
11.6.市場魅力度分析
12.中東・アフリカゲーミングギフトカード市場展望:過去(2019年~2024年)と予測(2025年~2032年)
12.1.主要ハイライト
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、市場別、2019年~2024年
12.2.1.国別
12.2.2.プラットフォーム別
12.2.3.価格帯別
12.3.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、国別、2025-2032年
12.3.1.GCC諸国
12.3.2.エジプト
12.3.3.南アフリカ
12.3.4.北アフリカ
12.3.5.その他の中東・アフリカ
12.4.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、プラットフォーム別、2025年~2032年
12.4.1.コンソールゲーム
12.4.2.PCゲーム
12.4.3.モバイルゲーム
12.5.現在の市場規模(US$ Mn)の分析と予測、価格帯別、2025-2032年
12.5.1.20米ドル未満
12.5.2.20~50米ドル
12.5.3.50~100米ドル
12.5.4.100米ドル以上
12.6.市場魅力度分析
13.競争環境
13.1.市場シェア分析、2025年
13.2.市場構造
13.2.1.競争激化度マッピング
13.2.2.競争ダッシュボード
13.3.企業プロフィール(詳細-概要、財務、戦略、最近の動向)
13.3.1.蒸気
13.3.1.1.概要
13.3.1.2.ソリューションポートフォリオ
13.3.1.3.主要財務情報
13.3.1.4.市場動向
13.3.1.5.市場戦略
13.3.2.Xbox
13.3.3.エレクトロニック・アーツ
13.3.4.アップル
13.3.5.任天堂
13.3.6.エピック・ゲームズ
13.3.7.ツイッチ
13.3.8.グーグルプレイ
13.3.9.レイザー
13.3.10.プレイステーション
13.3.11.フォートナイト
13.3.12.ロブロックス
13.3.13.UBSoft
14.付録
14.1.調査方法
14.2.調査の前提
14.3.頭字語および略語

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an in-depth report on the global Gaming Gift Card market, offering a comprehensive analysis of key market dynamics such as drivers, trends, opportunities, and challenges. This report provides exclusive data and forecasts on the growth trajectory of the market from 2025 to 2032.

Key Insights:

•Gaming Gift Card Market Size (2025E): USD 21,789.3 Million
•Projected Market Value (2032F): USD 62,556.8 Million
•Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 16.4%

Gaming Gift Card Market - Report Scope:

Gaming gift cards are prepaid cards used by consumers to purchase games, in-game currency, downloadable content (DLC), and subscription services across various gaming platforms such as PlayStation, Xbox, Steam, and mobile games. These cards offer flexibility for gamers to buy content without the need for credit card transactions, making them a preferred option for gifting and personal use. Growth in this market is primarily driven by the increasing popularity of online gaming, advancements in digital payments, and the expansion of gaming ecosystems worldwide.

Market Growth Drivers:

The global Gaming Gift Card market is fueled by several factors, including the growing popularity of digital gaming across multiple platforms. Online gaming, including mobile and PC games, has seen a surge in player engagement across diverse age groups, which is driving the demand for gift cards. The rising popularity of eSports and the integration of digital gift cards into gaming subscriptions further contribute to market growth. Additionally, the increased use of digital wallets and mobile payment systems is making the purchase of gaming gift cards more convenient, encouraging further market expansion.

Market Restraints:


Despite its positive growth outlook, the Gaming Gift Card market faces challenges such as security concerns related to fraud and the risk of unauthorized reselling. Instances of fraudulent transactions and scams involving gift cards could hinder consumer trust and market penetration. Furthermore, varying regional regulations around digital payments and virtual currencies may slow down market development in certain areas. Fluctuating platform prices and exchange rate volatility also represent potential barriers to sustained growth.

Market Opportunities:

The Gaming Gift Card market presents numerous growth opportunities, driven by technological advancements and evolving consumer preferences. The rise of virtual and augmented reality games presents a new frontier for gift card use, as these technologies demand higher digital investments. The growth of mobile gaming and the increasing integration of gaming gift cards with digital wallets and cryptocurrency-based payment systems also present new revenue opportunities. Companies introducing exclusive, customizable gift cards and offering loyalty programs can capture a larger share of the market by appealing to gamers' preferences for personalized experiences.

Key Questions Answered in the Report:

•What are the primary factors driving the growth of the Gaming Gift Card market globally?
•Which gaming platforms and regions are witnessing the highest adoption of gaming gift cards?
•How are technological innovations and digital payment solutions reshaping the competitive landscape of the Gaming Gift Card market?
•Who are the key players in the Gaming Gift Card market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
•What are the emerging trends and future prospects in the global Gaming Gift Card market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global Gaming Gift Card market, such as Amazon, Sony, Microsoft, Apple, and Google, are focusing on product innovation and strategic partnerships to stay ahead of the competition. These companies are exploring new payment models, including cryptocurrency-based gift cards, to cater to the evolving needs of gamers. Partnerships with e-commerce platforms, digital wallets, and gaming console manufacturers are enabling greater market access and the adoption of gaming gift cards. Furthermore, offering exclusive or limited-edition gift cards and loyalty rewards are effective strategies to boost brand engagement and customer loyalty in this competitive market.

Key Companies Profiled:

•Steam
•Xbox
•Electronic Arts
•Apple
•Nintendo
•Epic Games
•Twitch
•Google Play
•Razor
•PlayStation

Gaming Gift Card Market Research Segmentation:

The Gaming Gift Card market encompasses a diverse range of products, technologies, applications, and end-user segments, catering to various consumer needs and gaming preferences.

By Platform

•Console Gaming
•PC Gaming
•Mobile Gaming

By Price Range

•Less than US$ 20
•US$ 20 - US$ 50
•US$ 50 - US$ 100
•More than US$ 100

By Region

•North America
•Europe
•East Asia
•South Asia and Oceania
•Latin America
•Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Gaming Gift Card Market Snapshot, 2025-2032
1.2. Market Opportunity Assessment, 2025-2032, US$ Mn
1.3. Key Market Trends
1.4. Future Market Projections
1.5. Premium Market Insights
1.6. Industry Developments and Key Market Events
1.7. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definition
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunity
2.2.4. Challenges
2.2.5. Key Trends
2.3. Macro-Economic Factors
2.3.1. Global GDP Growth Outlook
2.3.2. Inflation Rate
2.3.3. Internet & Mobile Penetration Outlook
2.3.4. Disposable Income Levels
2.3.5. Digital Payment Adoption
2.3.6. Gaming Market Outlook
2.4. COVID-19 Impact Analysis
2.5. Forecast Factors - Relevance and Impact
3. Value Added Insights
3.1. Regulatory Landscape
3.2. Value Chain Analysis
3.3. PESTLE Analysis
3.4. Porter’s Five Force Analysis
4. Price Trend Analysis
4.1. Key Highlights
4.2. Key Factors Impacting Gaming Gift Card Prices
4.3. Average Pricing Analysis, by Price Range
5. Global Gaming Gift Card Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
5.1. Global Gaming Gift Card Market Outlook: Platform
5.1.1. Introduction / Key Findings
5.1.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Analysis, By Platform, 2019-2024
5.1.3. Current Market Size (US$ Mn) and Analysis and Forecast, By Platform, 2025-2032
5.1.3.1. Console Gaming
5.1.3.2. PC Gaming
5.1.3.3. Mobile Gaming
5.2. Market Attractiveness Analysis: Platform
5.3. Global Gaming Gift Card Market Outlook: Price Range
5.3.1. Introduction / Key Findings
5.3.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Price Range, 2019-2024
5.3.3. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Price Range, 2025-2032
5.3.3.1. Less than US$ 20
5.3.3.2. US$ 20 - US$ 50
5.3.3.3. US$ 50 - US$ 100
5.3.3.4. More than US$ 100
5.4. Market Attractiveness Analysis: Price Range
6. Global Gaming Gift Card Market Outlook: Region
6.1. Key Highlights
6.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Analysis, By Region, 2019-2024
6.3. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Region, 2025-2032
6.3.1. North America
6.3.2. Europe
6.3.3. East Asia
6.3.4. South Asia and Oceania
6.3.5. Latin America
6.3.6. Middle East & Africa
6.4. Market Attractiveness Analysis: Region
7. North America Gaming Gift Card Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
7.1. Key Highlights
7.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Market, 2019-2024
7.2.1. By Country
7.2.2. By Platform
7.2.3. By Price Range
7.3. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
7.3.1. U.S.
7.3.2. Canada
7.4. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Platform, 2025-2032
7.4.1. Console Gaming
7.4.2. PC Gaming
7.4.3. Mobile Gaming
7.5. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Price Range, 2025-2032
7.5.1. Less than US$ 20
7.5.2. US$ 20 - US$ 50
7.5.3. US$ 50 - US$ 100
7.5.4. More than US$ 100
7.6. Market Attractiveness Analysis
8. Europe Gaming Gift Card Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
8.1. Key Highlights
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Market, 2019-2024
8.2.1. By Country
8.2.2. By Platform
8.2.3. By Price Range
8.3. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
8.3.1. Germany
8.3.2. France
8.3.3. U.K.
8.3.4. Italy
8.3.5. Spain
8.3.6. Russia
8.3.7. Turkey
8.3.8. Rest of Europe
8.4. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Platform, 2025-2032
8.4.1. Console Gaming
8.4.2. PC Gaming
8.4.3. Mobile Gaming
8.5. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Price Range, 2025-2032
8.5.1. Less than US$ 20
8.5.2. US$ 20 - US$ 50
8.5.3. US$ 50 - US$ 100
8.5.4. More than US$ 100
8.6. Market Attractiveness Analysis
9. East Asia Gaming Gift Card Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
9.1. Key Highlights
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Market, 2019-2024
9.2.1. By Country
9.2.2. By Platform
9.2.3. By Price Range
9.3. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
9.3.1. China
9.3.2. Japan
9.3.3. South Korea
9.4. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Platform, 2025-2032
9.4.1. Console Gaming
9.4.2. PC Gaming
9.4.3. Mobile Gaming
9.5. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Price Range, 2025-2032
9.5.1. Less than US$ 20
9.5.2. US$ 20 - US$ 50
9.5.3. US$ 50 - US$ 100
9.5.4. More than US$ 100
9.6. Market Attractiveness Analysis
10. South Asia & Oceania Gaming Gift Card Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
10.1. Key Highlights
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Market, 2019-2024
10.2.1. By Country
10.2.2. By Platform
10.2.3. By Price Range
10.3. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
10.3.1. India
10.3.2. Southeast Asia
10.3.3. ANZ
10.3.4. Rest of South Asia & Oceania
10.4. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Platform, 2025-2032
10.4.1. Console Gaming
10.4.2. PC Gaming
10.4.3. Mobile Gaming
10.5. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Price Range, 2025-2032
10.5.1. Less than US$ 20
10.5.2. US$ 20 - US$ 50
10.5.3. US$ 50 - US$ 100
10.5.4. More than US$ 100
10.6. Market Attractiveness Analysis
11. Latin America Gaming Gift Card Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
11.1. Key Highlights
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Market, 2019-2024
11.2.1. By Country
11.2.2. By Platform
11.2.3. By Price Range
11.3. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
11.3.1. Brazil
11.3.2. Mexico
11.3.3. Rest of Latin America
11.4. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Platform, 2025-2032
11.4.1. Console Gaming
11.4.2. PC Gaming
11.4.3. Mobile Gaming
11.5. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Price Range, 2025-2032
11.5.1. Less than US$ 20
11.5.2. US$ 20 - US$ 50
11.5.3. US$ 50 - US$ 100
11.5.4. More than US$ 100
11.6. Market Attractiveness Analysis
12. Middle East & Africa Gaming Gift Card Market Outlook: Historical (2019-2024) and Forecast (2025-2032)
12.1. Key Highlights
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Market, 2019-2024
12.2.1. By Country
12.2.2. By Platform
12.2.3. By Price Range
12.3. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
12.3.1. GCC Countries
12.3.2. Egypt
12.3.3. South Africa
12.3.4. Northern Africa
12.3.5. Rest of Middle East & Africa
12.4. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Platform, 2025-2032
12.4.1. Console Gaming
12.4.2. PC Gaming
12.4.3. Mobile Gaming
12.5. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Price Range, 2025-2032
12.5.1. Less than US$ 20
12.5.2. US$ 20 - US$ 50
12.5.3. US$ 50 - US$ 100
12.5.4. More than US$ 100
12.6. Market Attractiveness Analysis
13. Competition Landscape
13.1. Market Share Analysis, 2025
13.2. Market Structure
13.2.1. Competition Intensity Mapping
13.2.2. Competition Dashboard
13.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
13.3.1. Steam
13.3.1.1. Overview
13.3.1.2. Solution Portfolio
13.3.1.3. Key Financials
13.3.1.4. Market Developments
13.3.1.5. Market Strategy
13.3.2. Xbox
13.3.3. Electronic Arts
13.3.4. Apple
13.3.5. Nintendo
13.3.6. Epic Games
13.3.7. Twitch
13.3.8. Google Play
13.3.9. Razor
13.3.10. PlayStation
13.3.11. Fortnite
13.3.12. Roblox
13.3.13. UBSoft
14. Appendix
14.1. Research Methodology
14.2. Research Assumptions
14.3. Acronyms and Abbreviations

 

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