世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

AnZ自動車用バッテリー市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年

AnZ自動車用バッテリー市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年


AnZ Automotive Battery Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、ANZ(オーストラリア・ニュージーランド)の自動車用バッテリー市場に関する包括的な調査レポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年5月14日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
通常3-5営業日以内 134 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、ANZ(オーストラリア・ニュージーランド)の自動車用バッテリー市場に関する包括的な調査レポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。この調査レポートは、ANZの自動車用バッテリー市場の2025年から2032年までの予測成長軌道を概説する独占データと統計を掲載しています。

主な洞察

- 自動車用バッテリー市場規模(2025E):10億4,810万米ドル
- 予測市場価値(2032F):1,694.10 Million USD16億9410万米ドル
- ANZ市場の成長率(CAGR 2025 to 2032): 7.1%

ANZの自動車用バッテリー市場 - レポートスコープ:

自動車用バッテリーは、点火、照明、電子システムに必要な電力を供給する、自動車に不可欠な部品である。自動車の電動化が進む中、ANZ市場では、リチウムイオン、AGM、強化型フラッデッドバッテリー(EFB)などの先進バッテリー技術への需要が高まっている。同市場は、乗用車、商用車、電気自動車(EV)など、OEMやアフターマーケットを問わず、さまざまな車種に対応している。EV普及の高まり、政府の支援政策、低燃費・低排出ガス車への需要といった要因が、この地域における自動車用電池の需要を促進している。

市場成長の促進要因:

特に、電動モビリティへのシフト、自動車生産の増加、環境に優しい輸送ソリューションに対する消費者の嗜好の高まりが挙げられる。オーストラリアとニュージーランドの両国で、EV導入に対する政府のインセンティブと政策支援が、高容量・長寿命バッテリーの需要をさらに刺激している。さらに、自動車保有台数の増加と老朽化した自動車のバッテリー交換の必要性が、アフターマーケットの成長に大きく寄与している。エネルギー密度の向上や充電機能の高速化など、バッテリー技術の進歩も市場の見通しを強めている。

市場の阻害要因

ANZの自動車用バッテリー市場は、その高い成長ポテンシャルにもかかわらず、先進的なバッテリー技術に関連する高コストや、特に地方や遠隔地ではEV充電インフラが限られているなどの課題に直面している。特にリチウム、コバルト、ニッケルなど、原材料の輸入依存と材料コストの変動は、バッテリー製造にリスクをもたらす。さらに、大規模なバッテリー・リサイクル・インフラがないため、持続可能性への取り組みや環境コンプライアンスが妨げられ、長期的には市場の魅力に影響を与える可能性がある。

市場機会:

同市場は、特に電気自動車とハイブリッド車の分野で数多くの機会を提供している。消費者の意識の高まりと政府の支援により、EVインフラとバッテリーの研究開発への投資は着実に増加している。バッテリー・リサイクルやセカンドライフ・バッテリー・アプリケーションのための現地製造イニシアティブや官民パートナーシップは、新たな成長の道を切り開いている。スマート・バッテリー管理システム(BMS)、強化された診断、IoT対応バッテリーソリューションの統合は、技術革新とユーザーエクスペリエンスの向上の余地を提供し、ANZ地域における技術的リーダーシップの舞台を整えている。

本レポートで扱う主な質問

- ANZの自動車用バッテリー市場成長の主な要因は何か?
- 自動車技術の進化は同地域のバッテリー需要にどのような影響を与えているか?
- ダイナミックな環境下で競争力を維持するために、主要市場プレーヤーはどのような戦略を採用しているか?
- 最も高い成長が期待されるバッテリー化学組成と車両セグメントは?
- ニュージーランドにおける持続可能なバッテリーライフサイクル管理の長期的展望と課題は?

競争情報とビジネス戦略

センチュリー・ユアサ・バッテリーズ、エグゼイド・テクノロジーズ、GSユアサ・コーポレーション、パナソニックなど、ANZの自動車用電池市場の大手企業は、販売提携、製品革新、顧客サービス網の強化を通じて、同地域でのプレゼンス拡大に注力している。これらの企業は、電池の性能、耐久性、環境の持続可能性を高めるための研究開発に投資している。自動車メーカー、政府機関、クリーンエネルギー新興企業との戦略的協力関係も、進化するモビリティの状況で競争力を得るために活用されている。規制要件と企業の持続可能性目標の両方を満たそうとする中、サーキュラー・エコノミーの実践とクローズド・ループ・リサイクル・システムを重視する動きが活発化している。

主な企業

- GSユアサコーポレーション
- エクサイド・テクノロジーズ
- イースト・ペン・マニュファクチャリング・カンパニー
- クラリオス・デルコール・コーポレーション
- エナシス
- パナソニック株式会社
- スーパーチャージバッテリー
- ハンコックアトラスBX株式会社パナソニック株式会社
- フィアム・エナジー・テクノロジーS.p.A.
- マーシャルバッテリー

バッテリータイプ別

- 鉛酸
- 浸水型
- 吸収ガラスマット
- ゲルセル電池
- リチウムイオン
- ニッケル水素(NiMH)
- その他

車種別

- 内燃(IC)エンジン
- 二輪車
- 乗用車
- 小型商用車(LCV)
- 大型商用車(HCV)
- 電気自動車とハイブリッド車
- 二輪車
- 乗用車
- 小型商用車(LCV)
- 大型商用車(HCV)

販売チャネル別

- 相手先ブランド製造(OEM)
- アフターマーケット

国別

- オーストラリア
- ニュージーランド

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.オーストラリアとニュージーランド市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.オーストラリア・ニュージーランド市場需要分析 2019-2032
5.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2024年
5.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2025-2032年
5.2.1.前年比成長トレンド分析
6.オーストラリア・ニュージーランド市場:価格分析
6.1.電池タイプ別価格分析
6.2.ANZ平均価格分析ベンチマーク
7.オーストラリア・ニュージーランド市場の需要(金額または規模)分析 2019-2032
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2024年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2025-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.ANZのGDP成長率見通し
8.1.2.ANZ自動車産業の概要
8.1.3.ANZ製造業の見通し
8.1.4.ANZの小型商用車の展望
8.1.5.ANZの大型商用車の展望
8.1.6.その他のマクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.トップ企業の過去の成長
8.2.2.GDP成長率予測
8.2.3.製造業予測
8.2.4.最終用途産業の成長
8.2.5.技術の進歩
8.2.6.その他の予測要因
8.3.バリューチェーン分析
8.3.1.製品メーカー
8.3.2.流通業者
8.3.3.エンドユーザー
8.3.4.平均利益率
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
8.6.ポーターのファイブフォース分析
8.7.主な規制とガイドライン
9.オーストラリア・ニュージーランド市場分析 2019-2032年:電池タイプ別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.電池タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2024年
9.3.電池タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2025-2032年
9.3.1.鉛酸
9.3.1.1.浸水型
9.3.1.2.吸収ガラスマット
9.3.1.3.ゲル電池
9.3.2.リチウムイオン
9.3.3.ニッケル水素
9.3.4.その他
9.4.電池タイプ別市場魅力度分析
10.オーストラリア・ニュージーランド市場分析2019-2032(自動車タイプ別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.自動車タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2024年
10.3.自動車タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析・予測、2025-2032年
10.3.1.ICエンジン
10.3.1.1.二輪車
10.3.1.2.乗用車
10.3.1.3.LCV
10.3.1.4.HCV
10.3.2.電気自動車とハイブリッド車
10.3.2.1.二輪車
10.3.2.2.乗用車
10.3.2.3.LCV
10.3.2.4.HCV
10.4.車両タイプ別市場魅力度分析
11.オーストラリア・ニュージーランド市場分析2019-2032(販売チャネル別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.販売チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2024年
11.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2025-2032年
11.3.1.相手先ブランド製造(OEM)
11.3.2.アフターマーケット
11.4.販売チャネル別市場魅力度分析
12.オーストラリア・ニュージーランド市場分析2019-2032(国別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.国別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2024年
12.3.国別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2025-2032年
12.3.1.オーストラリア
12.3.2.ニュージーランド
12.4.国別市場魅力度分析
13.国別市場分析
13.1.序論
13.1.1.国別市場金額比率分析
13.1.1.国別成長率分析
13.2.オーストラリア市場分析
13.2.1.電池タイプ別
13.2.2.自動車タイプ別
13.2.3.販売チャネル別
13.3.ニュージーランド市場分析
13.3.1.電池タイプ別
13.3.2.自動車タイプ別
13.3.3.販売チャネル別
14.市場構造分析
14.1.企業階層別市場分析
14.2.上位企業の市場シェア分析
14.3.市場プレゼンス分析
15.競争分析
15.1.競合ダッシュボード
15.2.競合ベンチマーキング
15.3.競合ディープダイブ
15.3.1.株式会社GSユアサ
15.3.1.1.概要
15.3.1.2.製品ポートフォリオ
15.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.1.4.セールスフットプリント
15.3.1.5.戦略の概要
15.3.2.エグゼイド・テクノロジー
15.3.2.1.概要
15.3.2.2.製品ポートフォリオ
15.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.2.4.セールスフットプリント
15.3.2.5.戦略の概要
15.3.3.イースト・ペン・マニュファクチャリング・カンパニー
15.3.3.1.概要
15.3.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.3.4.セールスフットプリント
15.3.3.5.戦略の概要
15.3.4.クラリオスデルコール株式会社
15.3.4.1.概要
15.3.4.2.製品ポートフォリオ
15.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.4.4.販売拠点
15.3.4.5.戦略の概要
15.3.5.エナシス
15.3.5.1.概要
15.3.5.2.製品ポートフォリオ
15.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.5.4.販売拠点
15.3.5.5.戦略の概要
15.3.6.パナソニック株式会社
15.3.6.1.概要
15.3.6.2.製品ポートフォリオ
15.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.6.4.販売拠点
15.3.6.5.戦略の概要
15.3.7.スーパーチャージバッテリー
15.3.7.1.概要
15.3.7.2.製品ポートフォリオ
15.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.7.4.セールスフットプリント
15.3.7.5.戦略の概要
15.3.8.ハンコックアトラスBX Co.Ltd.
15.3.8.1.概要
15.3.8.2.製品ポートフォリオ
15.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.8.4.販売拠点
15.3.8.5.戦略の概要
15.3.9.フィアム・エナジー・テクノロジーS.p.A.
15.3.9.1.概要
15.3.9.2.製品ポートフォリオ
15.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.9.4.販売拠点
15.3.9.5.戦略の概要
15.3.10.マーシャル・バッテリー
15.3.10.1.概要
15.3.10.2.製品ポートフォリオ
15.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.10.4.販売拠点
15.3.10.5.戦略の概要
注:企業リストは、調査の過程でさらに絞り込まれ、追加される可能性があります。
16.前提条件と略語
17.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the ANZ (Australia and New Zealand) market for automotive batteries. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure. This research publication presents exclusive data and statistics outlining the anticipated growth trajectory of the ANZ automotive battery market from 2025 to 2032.

Key Insights:

• Automotive Battery Market Size (2025E): USD 1,048.10 Million
• Projected Market Value (2032F): USD 1,694.10 Million
• ANZ Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 7.1%

ANZ Automotive Battery Market - Report Scope:

Automotive batteries are vital components in vehicles, supplying the necessary power for ignition, lighting, and electronic systems. In the context of increasing vehicle electrification, the ANZ market is witnessing growing demand for advanced battery technologies including lithium-ion, AGM, and enhanced flooded batteries (EFB). The market serves various vehicle types, including passenger cars, commercial vehicles, and electric vehicles (EVs), across OEM and aftermarket segments. Factors such as rising EV adoption, supportive government policies, and the demand for fuel-efficient and low-emission vehicles are propelling the demand for automotive batteries in the region.

Market Growth Drivers:

The ANZ automotive battery market is driven by multiple key factors, notably the shift toward electric mobility, increased vehicle production, and growing consumer preference for eco-friendly transport solutions. Government incentives and policy support for EV adoption in both Australia and New Zealand are further catalyzing the demand for high-capacity, long-life batteries. Additionally, rising vehicle parc and the need for battery replacements in aging vehicles contribute significantly to aftermarket growth. Advancements in battery technology, including improved energy density and faster charging capabilities, are also bolstering the market outlook.

Market Restraints:

Despite its strong growth potential, the ANZ automotive battery market faces challenges including high costs associated with advanced battery technologies and limited EV charging infrastructure, especially in rural and remote areas. Dependence on raw material imports and fluctuations in material costs—especially lithium, cobalt, and nickel—pose risks to battery manufacturing. Moreover, the lack of large-scale battery recycling infrastructure may hinder sustainability efforts and environmental compliance, impacting market attractiveness in the long term.

Market Opportunities:

The market presents numerous opportunities, especially in the electric vehicle and hybrid vehicle segments. With increasing consumer awareness and government support, investments in EV infrastructure and battery R&D are rising steadily. Local manufacturing initiatives and public-private partnerships for battery recycling and second-life battery applications are creating new growth avenues. The integration of smart battery management systems (BMS), enhanced diagnostics, and IoT-enabled battery solutions offers scope for innovation and improved user experience, setting the stage for technological leadership in the ANZ region.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the main factors contributing to the growth of the ANZ automotive battery market?
• How are evolving vehicle technologies influencing battery demand in the region?
• What strategies are key market players adopting to remain competitive in a dynamic environment?
• Which battery chemistries and vehicle segments are expected to witness the highest growth?
• What are the long-term prospects and challenges for sustainable battery lifecycle management in ANZ?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the ANZ automotive battery market, including Century Yuasa Batteries, Exide Technologies, GS Yuasa Corporation, and Panasonic Corporation, are focusing on expanding their regional presence through distribution partnerships, product innovation, and enhanced customer service networks. These companies are investing in research and development to enhance battery performance, durability, and environmental sustainability. Strategic collaborations with automakers, government agencies, and clean energy startups are also being leveraged to gain a competitive edge in the evolving mobility landscape. Emphasis on circular economy practices and closed-loop recycling systems is gaining traction as players seek to meet both regulatory requirements and corporate sustainability goals.

Key Companies Profiled:

• GS Yuasa Corporation.
• Exide Technologies
• East Penn Manufacturing Company
• Clarios Delkor Corporation
• ENERSYS
• Panasonic Corp.
• Supercharge Batteries
• Hankook AtlasBX Co. Ltd.
• FIAMM Energy Technology S.p.A.
• Marshall Batteries

By Battery Type

• Lead Acid
• Flooded
• Absorbed Glass Mat
• Gel Cell Battery
• Lithium Ion
• Nickel Metal Hydride (NiMH)
• Others

By Vehicle Type

• Internal Combustion (IC) Engine
• Two Wheelers
• Passenger Cars
• Light Commercial Vehicle (LCV)
• Heavy Commercial Vehicle (HCV)
• Electric and Hybrid Vehicles
• Two Wheelers
• Passenger Cars
• Light Commercial Vehicle (LCV)
• Heavy Commercial Vehicle (HCV)

By Sales Channel

• Original Equipment Manufacturer (OEM)
• Aftermarket

By Country

• Australia
• New Zealand



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Australia and New Zealand Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Australia and New Zealand Market Demand Analysis 2019-2032
5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2024
5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2025-2032
5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Australia and New Zealand Market - Pricing Analysis
6.1. Pricing Analysis By Battery Type
6.2. ANZ Average Pricing Analysis Benchmark
7. Australia and New Zealand Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2032
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2024
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2025-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. ANZ GDP Growth Outlook
8.1.2. ANZ Automotive Sector Overview
8.1.3. ANZ Manufacturing industry Outlook
8.1.4. ANZ Light Commercial Vehicles Outlook
8.1.5. ANZ Heavy Commercial Vehicles Outlook
8.1.6. Other Macro-Economic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. GDP Growth forecast
8.2.3. Manufacturing Industry forecast
8.2.4. Growth in End-Use Industries
8.2.5. Technological Advancements
8.2.6. Other Forecast Factors
8.3. Value Chain Analysis
8.3.1. Product Manufacturers
8.3.2. Distributors
8.3.3. End Users
8.3.4. Avg. Profitability Margins
8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
8.6. Porter’s Five Forces Analysis
8.7. Key Regulations and Guidelines
9. Australia and New Zealand Market Analysis 2019-2032, By Battery Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Battery Type, 2019-2024
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Battery Type, 2025-2032
9.3.1. Lead Acid
9.3.1.1. Flooded
9.3.1.2. Absorbed Glass Mat
9.3.1.3. Gel Cell Battery
9.3.2. Lithium Ion
9.3.3. NiMH
9.3.4. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Battery Type
10. Australia and New Zealand Market Analysis 2019-2032, By Vehicle Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Vehicle Type, 2019-2024
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Vehicle Type, 2025-2032
10.3.1. IC Engine
10.3.1.1. Two Wheelers
10.3.1.2. Passenger Cars
10.3.1.3. LCV
10.3.1.4. HCV
10.3.2. Electric & Hybrid Vehicles
10.3.2.1. Two Wheelers
10.3.2.2. Passenger Cars
10.3.2.3. LCV
10.3.2.4. HCV
10.4. Market Attractiveness Analysis By Vehicle Type
11. Australia and New Zealand Market Analysis 2019-2032, By Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2019-2024
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2025-2032
11.3.1. Original Equipment Manufacturer (OEM)
11.3.2. Aftermarket
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
12. Australia and New Zealand Market Analysis 2019-2032, By Country
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Country, 2019-2024
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By country, 2025-2032
12.3.1. Australia
12.3.2. New Zealand
12.4. Market Attractiveness Analysis By Country
13. Country wise Market Analysis
13.1. Introduction
13.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Countries
13.1.1. Country Growth Analysis
13.2. Australia Market Analysis
13.2.1. By Battery Type
13.2.2. By Vehicle Type
13.2.3. By Sales Channel
13.3. New Zealand Market Analysis
13.3.1. By Battery Type
13.3.2. By Vehicle Type
13.3.3. By Sales Channel
14. Market Structure Analysis
14.1. Market Analysis by Tier of Companies
14.2. Market Share Analysis of Top Players
14.3. Market Presence Analysis
15. Competition Analysis
15.1. Competition Dashboard
15.2. Competition Benchmarking
15.3. Competition Deep Dive
15.3.1. GS Yuasa Corporation.
15.3.1.1. Overview
15.3.1.2. Product Portfolio
15.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.1.4. Sales Footprint
15.3.1.5. Strategy Overview
15.3.2. Exide Technologies
15.3.2.1. Overview
15.3.2.2. Product Portfolio
15.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.2.4. Sales Footprint
15.3.2.5. Strategy Overview
15.3.3. East Penn Manufacturing Company
15.3.3.1. Overview
15.3.3.2. Product Portfolio
15.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.3.4. Sales Footprint
15.3.3.5. Strategy Overview
15.3.4. Clarios Delkor Corporation
15.3.4.1. Overview
15.3.4.2. Product Portfolio
15.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.4.4. Sales Footprint
15.3.4.5. Strategy Overview
15.3.5. ENERSYS
15.3.5.1. Overview
15.3.5.2. Product Portfolio
15.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.5.4. Sales Footprint
15.3.5.5. Strategy Overview
15.3.6. Panasonic Corp.
15.3.6.1. Overview
15.3.6.2. Product Portfolio
15.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.6.4. Sales Footprint
15.3.6.5. Strategy Overview
15.3.7. Supercharge Batteries
15.3.7.1. Overview
15.3.7.2. Product Portfolio
15.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.7.4. Sales Footprint
15.3.7.5. Strategy Overview
15.3.8. Hankook AtlasBX Co. Ltd.
15.3.8.1. Overview
15.3.8.2. Product Portfolio
15.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.8.4. Sales Footprint
15.3.8.5. Strategy Overview
15.3.9. FIAMM Energy Technology S.p.A.
15.3.9.1. Overview
15.3.9.2. Product Portfolio
15.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.9.4. Sales Footprint
15.3.9.5. Strategy Overview
15.3.10. Marshall Batteries
15.3.10.1. Overview
15.3.10.2. Product Portfolio
15.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.10.4. Sales Footprint
15.3.10.5. Strategy Overview
Note: The list of companies is subject to further refinement and augmentation during course of research
16. Assumptions and Acronyms Used
17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の自動車・交通分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(automotive)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/05/16 10:27

146.08 円

164.08 円

197.16 円

ページTOPに戻る