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人工関節感染症治療市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年

人工関節感染症治療市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年


Prosthetic Joint Infections Treatment Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界の人工関節感染症治療市場に関する包括的なレポートを発表し、原動力、新たな動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析しました。本レポートは、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年1月9日 US$4,995
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の人工関節感染症治療市場に関する包括的なレポートを発表し、原動力、新たな動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析しました。本レポートは、関係者が効果的に市場展望をナビゲートするのに役立つ詳細な洞察を提供しています。

主要な洞察

- 人工関節感染症治療の市場規模(2025E):1,154億米ドル
- 予測市場価値(2032F):1,621億米ドル1,621億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2025~2032): 5.0%

人工関節感染症治療市場 - レポートスコープ:

人工関節感染症治療市場は、膝や股関節などの人工関節に関連する感染症の治療ソリューションに焦点を当てている。これには、複雑な感染症に対処するために調整されたさまざまな抗生物質と感染管理戦略が含まれる。この市場を牽引しているのは、人口の高齢化、人工関節置換術の普及率上昇、人工関節感染症(PJI)の発生率上昇である。薬剤開発と感染管理技術の進歩は、この専門分野における効果的な治療法への切実なニーズに対応しつつ、市場の成長を後押ししている。

市場成長の促進要因

世界の人工関節感染症治療市場は、主に人工関節置換術の増加とそれに伴う感染症リスクによって牽引されています。人口の高齢化と糖尿病などの併存疾患の蔓延が、効果的な人工関節感染症治療に対する需要をさらに高めています。診断や薬物送達システムにおける技術的進歩と、抗生物質治療における旺盛な研究が、市場の拡大を支えている。個別化医療への注目の高まりと新規治療レジメンの開発も市場成長に寄与している。

市場の阻害要因

著しい進歩にもかかわらず、市場は抗生物質耐性病原体の出現や人工関節感染症治療の高コストといった課題に直面している。発展途上地域におけるPJI治療プロトコルの認知度の低さや、高度医療施設へのアクセス不足も、さらなる障壁となっている。また、新薬や治療法の承認に関する厳しい規制要件も、市場の成長を鈍らせる要因となっている。

市場機会:

人工関節感染症治療市場は、抗菌薬や併用療法の革新を通じて大きな成長機会を提供する。感染診断における人工知能と予測分析の統合は、新たな可能性を生み出している。さらに、新興国における医療インフラの拡大と、外科手術における感染予防への注目の高まりが、未開拓の市場可能性を広げています。製薬企業、医療提供者、研究機関の連携は、進歩と市場導入の推進に不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 人工関節感染症治療市場の成長を促進する主な要因は何か?
- PJI治療ソリューションの採用でリードしている地域と市場セグメントは?
- 診断法と治療法の進歩は競争環境にどのような影響を与えているか?
- 人工関節感染症治療市場の主要プレイヤーは誰で、どのような戦略を採用しているのか?
- 世界の人工関節感染症治療市場における新たなトレンドと将来の機会は?

競合情報とビジネス戦略:

ファイザー社、ノバルティス社、マイラン社など、人工関節感染症治療薬市場の大手企業は、競争力を維持するために技術革新、戦略的パートナーシップ、研究投資に注力しています。これらの企業は、薬剤耐性や有効性の課題に対処しながら、先進的な抗生物質や治療レジメンを開発している。病院、医療システム、学術機関との連携は、市場への浸透を高め、治療成果を確実にするための重要な戦略である。手頃な価格、入手しやすさ、患者教育を重視することは、この特殊な市場で持続的な成長を遂げるために不可欠である。

主な企業

- ファイザー
- ノバルティスAG
- マイランN.V.
- テバ・ファーマシューティカルズ
- メルク社
- イーライリリー
- アストラゼネカPLC
- ルピン・リミテッド
- ドクター・レディーズ・ラボラトリーズ
- オーロビンド・ファーマ
- GSK PLC
- サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ・リミテッド
- シプラ社

人工関節感染症治療カテゴリー別産業調査:

薬剤別
- アミノグリコシド
- 糖ペプチド
- リファマイシン
- リンコサミド
- ペニシリン
- その他の抗生物質

感染症別
- 術前感染
- 術後感染症

投与経路別
- 経口
- 静脈内投与

病原体別
- 黄色ブドウ球菌
- コアグラーゼ陰性ブドウ球菌
- カンジダ属
- 腸球菌属
- その他の病原体

流通チャネル別
- 病院薬局
- 小売薬局
- ドラッグストア
- オンライン販売

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.製品採用分析
4.2.製品のUSP/特徴分析(ブランド別
4.3.規制情勢、国別
4.4.最近の製品承認/上市
4.5.疾患疫学
4.6.ポーター分析
4.7.PESTLE分析
4.8.バリューチェーン分析
4.9.アンメット・ニーズ
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界の医療費見通し
5.1.2.世界の医薬品市場の見通し
5.1.3.手術部位感染対策の世界市場展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.関節手術率の上昇
5.2.2.研究開発の増加
5.2.3.プレーヤー間の戦略的提携
5.2.4.製品コスト
5.2.5.事業拡大
5.2.6.製品承認の頻度
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.世界市場の需要(金額または規模:10億米ドル)分析 2019年~2024年および予測、2025年~2032年
6.1.過去の市場価値(10億米ドル)分析、2019年~2024年
6.2.現在と将来の市場規模(億米ドル)予測、2025年~2032年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対額ビジネスチャンス分析
6.3.収益機会のシナリオ-可能性/保守的/楽観的
7.世界市場分析2019年~2024年および予測2025年~2032年、医薬品別
7.1.イントロダクション/主な調査結果
7.2.薬剤別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019年~2024年
7.3.医薬品別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2025年~2032年
7.3.1.アミノグリコシド
7.3.2.糖ペプチド
7.3.3.リファマイシン
7.3.4.リンコサミド
7.3.5.ペニシリン
7.3.6.その他の抗生物質
7.4.薬剤別市場魅力度分析
8.世界市場分析2019年~2024年、予測2025年~2032年、感染症別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.感染症別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019年~2024年
8.3.感染症別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2025年~2032年
8.3.1.術前感染
8.3.2.術後感染
8.4.感染症別市場魅力度分析
9.世界市場分析2019年~2024年、予測2025年~2032年、病原体別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.病原体別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019年~2024年
9.3.病原体別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2025年~2032年
9.3.1.黄色ブドウ球菌
9.3.2.コアグラーゼ陰性ブドウ球菌
9.3.3.カンジダ属
9.3.4.腸球菌属
9.3.5.その他の病原菌
9.4.病原体別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019年~2024年および予測2025年~2032年:投与経路別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.投与経路別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019年~2024年
10.3.投与経路別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2025年~2032年
10.3.1.経口剤
10.3.2.静脈内投与
10.4.投与経路別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019年~2024年および予測2025年~2032年:流通チャネル別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.流通チャネル別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019年~2024年
11.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2025年~2032年
11.3.1.病院薬局
11.3.2.小売薬局
11.3.3.ドラッグストア
11.3.4.オンライン販売
11.4.流通チャネル別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019年~2024年、予測2025年~2032年
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019年~2024年
12.3.地域別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析予測、2025年~2032年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.南アジア
12.3.5.東アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場の分析 2019年~2024年および予測 2025年~2032年
13.1.はじめに / 主要な調査結果
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019年~2024年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2025年~2032年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.医薬品別
13.3.3.感染症別
13.3.4.病原体別
13.3.5.投与経路別
13.3.6.流通経路別
13.4.地域別市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.医薬品別
13.4.3.感染症別
13.4.4.病原体別
13.4.5.投与経路別
13.4.6.流通経路別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.米国市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.医薬品別
13.8.1.2.2.感染症別
13.8.1.2.3.病原体別
13.8.1.2.4.投与経路別
13.8.1.2.5.流通チャネル別
13.8.2.カナダ市場分析
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.医薬品別
13.8.2.2.2.感染症別
13.8.2.2.3.病原体別
13.8.2.2.4.投与経路別
13.8.2.2.5.流通経路別
14.ラテンアメリカ市場分析 2019年~2024年および予測 2025年~2032年
14.1.はじめに / 主要な調査結果
14.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019年~2024年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2025年~2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.メキシコ
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.その他のラテンアメリカ
14.3.2.医薬品別
14.3.3.感染症別
14.3.4.病原体別
14.3.5.投与経路別
14.3.6.流通経路別
14.4.地域別市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.医薬品別
14.4.3.感染症別
14.4.4.病原体別
14.4.5.投与経路別
14.4.6.流通経路別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.ブラジル市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.医薬品別
14.8.1.2.2.感染症別
14.8.1.2.3.病原体別
14.8.1.2.4.投与経路別
14.8.1.2.5.流通チャネル別
14.8.2.メキシコ市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.医薬品別
14.8.2.2.2.感染症別
14.8.2.2.3.病原体別
14.8.2.2.4.投与経路別
14.8.2.2.5.流通チャネル別
14.8.3.アルゼンチン市場分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.医薬品別
14.8.3.2.2.感染症別
14.8.3.2.3.病原体別
14.8.3.2.4.投与経路別
14.8.3.2.5.流通経路別
15.欧州市場分析 2019年~2024年および予測 2025年~2032年
15.1.はじめに/主な調査結果
15.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019年~2024年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2025年~2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.フランス
15.3.1.3.スペイン
15.3.1.4.ロシア
15.3.1.5.イタリア
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.イギリス
15.3.1.8.その他のヨーロッパ
15.3.2.医薬品別
15.3.3.感染症別
15.3.4.病原体別
15.3.5.投与経路別
15.3.6.流通経路別
15.4.地域別市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.医薬品別
15.4.3.感染症別
15.4.4.病原体別
15.4.5.投与経路別
15.4.6.流通経路別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.ドイツ市場分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.医薬品別
15.8.1.2.2.感染症別
15.8.1.2.3.病原体別
15.8.1.2.4.投与経路別
15.8.1.2.5.流通チャネル別
15.8.2.フランス市場分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.医薬品別
15.8.2.2.2.感染症別
15.8.2.2.3.病原体別
15.8.2.2.4.投与経路別
15.8.2.2.5.流通チャネル別
15.8.3.スペイン市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.医薬品別
15.8.3.2.2.感染症別
15.8.3.2.3.病原体別
15.8.3.2.4.投与経路別
15.8.3.2.5.流通チャネル別
15.8.4.ロシア市場の分析
15.8.4.1.序論
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.医薬品別
15.8.4.2.2.感染症別
15.8.4.2.3.病原体別
15.8.4.2.4.投与経路別
15.8.4.2.5.流通チャネル別
15.8.5.イタリア市場分析
15.8.5.1.序論
15.8.5.2.市場分類別分析と予測
15.8.5.2.1.医薬品別
15.8.5.2.2.感染症別
15.8.5.2.3.病原体別
15.8.5.2.4.投与経路別
15.8.5.2.5.流通チャネル別
15.8.6.ベネルクス市場分析
15.8.6.1.序論
15.8.6.2.市場分類別分析と予測
15.8.6.2.1.医薬品別
15.8.6.2.2.感染症別
15.8.6.2.3.病原体別
15.8.6.2.4.投与経路別
15.8.6.2.5.流通チャネル別
15.8.7.イギリス市場分析
15.8.7.1.序論
15.8.7.2.市場分類別分析と予測
15.8.7.2.1.医薬品別
15.8.7.2.2.感染症別
15.8.7.2.3.病原体別
15.8.7.2.4.投与経路別
15.8.7.2.5.流通経路別
16.東アジア市場の分析 2019年~2024年および予測 2025年~2032年
16.1.はじめに / 主要な調査結果
16.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019年~2024年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2025年~2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.医薬品別
16.3.3.感染症別
16.3.4.病原体別
16.3.5.投与経路別
16.3.6.流通経路別
16.4.地域別市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.医薬品別
16.4.3.感染症別
16.4.4.病原体別
16.4.5.投与経路別
16.4.6.流通経路別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.中国市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.医薬品別
16.8.1.2.2.感染症別
16.8.1.2.3.病原体別
16.8.1.2.4.投与経路別
16.8.1.2.5.流通チャネル別
16.8.2.日本市場の分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.医薬品別
16.8.2.2.2.感染症別
16.8.2.2.3.病原体別
16.8.2.2.4.投与経路別
16.8.2.2.5.流通チャネル別
16.8.3.韓国市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.医薬品別
16.8.3.2.2.感染症別
16.8.3.2.3.病原体別
16.8.3.2.4.投与経路別
16.8.3.2.5.流通経路別
17.南アジア市場の分析 2019年~2024年および予測 2025年~2032年
17.1.はじめに/主な調査結果
17.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019年~2024年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2025年~2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.タイ
17.3.1.4.フィリピン
17.3.1.5.マレーシア
17.3.1.6.ベトナム
17.3.1.7.その他の南アジア
17.3.2.医薬品別
17.3.3.感染症別
17.3.4.病原体別
17.3.5.投与経路別
17.3.6.流通経路別
17.4.地域別市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.医薬品別
17.4.3.感染症別
17.4.4.病原体別
17.4.5.投与経路別
17.4.6.流通経路別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.インド市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.医薬品別
17.8.1.2.2.感染症別
17.8.1.2.3.病原体別
17.8.1.2.4.投与経路別
17.8.1.2.5.流通チャネル別
17.8.2.インドネシア市場分析
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.医薬品別
17.8.2.2.2.感染症別
17.8.2.2.3.病原体別
17.8.2.2.4.投与経路別
17.8.2.2.5.流通チャネル別
17.8.3.タイ市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.医薬品別
17.8.3.2.2.感染症別
17.8.3.2.3.病原体別
17.8.3.2.4.投与経路別
17.8.3.2.5.流通チャネル別
17.8.4.フィリピン市場分析
17.8.4.1.序論
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.医薬品別
17.8.4.2.2.感染症別
17.8.4.2.3.病原体別
17.8.4.2.4.投与経路別
17.8.4.2.5.流通チャネル別
17.8.5.マレーシア市場分析
17.8.5.1.序論
17.8.5.2.市場分類別分析と予測
17.8.5.2.1.医薬品別
17.8.5.2.2.感染症別
17.8.5.2.3.病原体別
17.8.5.2.4.投与経路別
17.8.5.2.5.流通チャネル別
17.8.6.ベトナム市場分析
17.8.6.1.序論
17.8.6.2.市場分類別分析と予測
17.8.6.2.1.医薬品別
17.8.6.2.2.感染症別
17.8.6.2.3.病原体別
17.8.6.2.4.投与経路別
17.8.6.2.5.流通経路別
18.オセアニア市場の分析 2019年~2024年および予測 2025年~2032年
18.1.はじめに / 主要な調査結果
18.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019年~2024年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2025年~2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.医薬品別
18.3.3.感染症別
18.3.4.病原体別
18.3.5.投与経路別
18.3.6.流通経路別
18.4.地域別市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.医薬品別
18.4.3.感染症別
18.4.4.病原体別
18.4.5.投与経路別
18.4.6.流通経路別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.オーストラリア市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.医薬品別
18.8.1.2.2.感染症別
18.8.1.2.3.病原体別
18.8.1.2.4.投与経路別
18.8.1.2.5.流通チャネル別
18.8.2.ニュージーランド市場分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.医薬品別
18.8.2.2.2.感染症別
18.8.2.2.3.病原体別
18.8.2.2.4.投与経路別
18.8.2.2.5.流通経路別
19.中東・アフリカ市場分析 2019年~2024年および予測 2025年~2032年
19.1.はじめに/主な調査結果
19.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019年~2024年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2025年~2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.トルコ
19.3.1.3.エジプト
19.3.1.4.イスラエル
19.3.1.5.南アフリカ
19.3.1.6.北アフリカ
19.3.1.7.その他の中東・アフリカ
19.3.2.医薬品別
19.3.3.感染症別
19.3.4.病原体別
19.3.5.投与経路別
19.3.6.流通経路別
19.4.地域別市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.医薬品別
19.4.3.感染症別
19.4.4.病原体別
19.4.5.投与経路別
19.4.6.流通経路別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
19.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.GCC諸国の市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.医薬品別
19.8.1.2.2.感染症別
19.8.1.2.3.病原体別
19.8.1.2.4.投与経路別
19.8.1.2.5.流通チャネル別
19.8.2.トルコ市場の分析
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.医薬品別
19.8.2.2.2.感染症別
19.8.2.2.3.病原体別
19.8.2.2.4.投与経路別
19.8.2.2.5.流通チャネル別
19.8.3.エジプト市場の分析
19.8.3.1.序論
19.8.3.2.市場分類別分析と予測
19.8.3.2.1.医薬品別
19.8.3.2.2.感染症別
19.8.3.2.3.病原体別
19.8.3.2.4.投与経路別
19.8.3.2.5.流通チャネル別
19.8.4.イスラエル市場分析
19.8.4.1.序論
19.8.4.2.市場分類別分析と予測
19.8.4.2.1.医薬品別
19.8.4.2.2.感染症別
19.8.4.2.3.病原体別
19.8.4.2.4.投与経路別
19.8.4.2.5.流通チャネル別
19.8.5.南アフリカ市場分析
19.8.5.1.序論
19.8.5.2.市場分類別分析と予測
19.8.5.2.1.医薬品別
19.8.5.2.2.感染症別
19.8.5.2.3.病原体別
19.8.5.2.4.投与経路別
19.8.5.2.5.流通チャネル別
19.8.6.北アフリカ市場分析
19.8.6.1.はじめに
19.8.6.2.市場分類別分析と予測
19.8.6.2.1.医薬品別
19.8.6.2.2.感染症別
19.8.6.2.3.病原体別
19.8.6.2.4.投与経路別
19.8.6.2.5.流通経路別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析(%)
20.3.市場プレゼンス分析
20.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント
20.3.2.プレーヤーの製品フットプリント
20.3.3.プレーヤーのチャネル展開
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.主要開発分析
21.3.主要プレーヤー別のブランド戦略とプロモーション戦略
21.4.競争の深層
21.4.1.ファイザー
21.4.1.1.概要
21.4.1.2.製品ポートフォリオ
21.4.1.3.主要財務データ
21.4.1.4.販売拠点
21.4.1.5.SWOT分析
21.4.1.6.戦略の概要
21.4.1.6.1.マーケティング戦略
21.4.1.6.2.チャネル戦略
21.4.1.6.3.製品戦略
21.4.2.ノバルティスAG
21.4.2.1.概要
21.4.2.2.製品ポートフォリオ
21.4.2.3.主要財務データ
21.4.2.4.販売拠点
21.4.2.5.SWOT分析
21.4.2.6.戦略の概要
21.4.2.6.1.マーケティング戦略
21.4.2.6.2.チャネル戦略
21.4.2.6.3.製品戦略
21.4.3.マイランN.V.
21.4.3.1.概要
21.4.3.2.製品ポートフォリオ
21.4.3.3.主要財務データ
21.4.3.4.販売拠点
21.4.3.5.SWOT分析
21.4.3.6.戦略の概要
21.4.3.6.1.マーケティング戦略
21.4.3.6.2.チャネル戦略
21.4.3.6.3.製品戦略
21.4.4.テバ・ファーマシューティカルズ
21.4.4.1.概要
21.4.4.2.製品ポートフォリオ
21.4.4.3.主要財務データ
21.4.4.4.販売拠点
21.4.4.5.SWOT分析
21.4.4.6.戦略の概要
21.4.4.6.1.マーケティング戦略
21.4.4.6.2.チャネル戦略
21.4.4.6.3.製品戦略
21.4.5.メルク社
21.4.5.1.概要
21.4.5.2.製品ポートフォリオ
21.4.5.3.主要財務データ
21.4.5.4.販売拠点
21.4.5.5.SWOT分析
21.4.5.6.戦略の概要
21.4.5.6.1.マーケティング戦略
21.4.5.6.2.チャネル戦略
21.4.5.6.3.製品戦略
21.4.6.イーライリリー・アンド・カンパニー
21.4.6.1.概要
21.4.6.2.製品ポートフォリオ
21.4.6.3.主要財務データ
21.4.6.4.販売拠点
21.4.6.5.SWOT分析
21.4.6.6.戦略の概要
21.4.6.6.1.マーケティング戦略
21.4.6.6.2.チャネル戦略
21.4.6.6.3.製品戦略
21.4.7.アストラゼネカ
21.4.7.1.概要
21.4.7.2.製品ポートフォリオ
21.4.7.3.主要財務データ
21.4.7.4.販売拠点
21.4.7.5.SWOT分析
21.4.7.6.戦略の概要
21.4.7.6.1.マーケティング戦略
21.4.7.6.2.チャネル戦略
21.4.7.6.3.製品戦略
21.4.8.ルピン・リミテッド
21.4.8.1.概要
21.4.8.2.製品ポートフォリオ
21.4.8.3.主要財務データ
21.4.8.4.販売拠点
21.4.8.5.SWOT分析
21.4.8.6.戦略の概要
21.4.8.6.1.マーケティング戦略
21.4.8.6.2.チャネル戦略
21.4.8.6.3.製品戦略
21.4.9.ドクター・レディーズ・ラボラトリーズ
21.4.9.1.概要
21.4.9.2.製品ポートフォリオ
21.4.9.3.主要財務データ
21.4.9.4.販売拠点
21.4.9.5.SWOT分析
21.4.9.6.戦略の概要
21.4.9.6.1.マーケティング戦略
21.4.9.6.2.チャネル戦略
21.4.9.6.3.製品戦略
21.4.10.オーロビンド・ファーマ
21.4.10.1.概要
21.4.10.2.製品ポートフォリオ
21.4.10.3.主要財務データ
21.4.10.4.販売拠点
21.4.10.5.SWOT分析
21.4.10.6.戦略の概要
21.4.10.6.1.マーケティング戦略
21.4.10.6.2.チャネル戦略
21.4.10.6.3.製品戦略
21.4.11.GSK社
21.4.11.1.概要
21.4.11.2.製品ポートフォリオ
21.4.11.3.主要財務データ
21.4.11.4.販売拠点
21.4.11.5.SWOT分析
21.4.11.6.戦略の概要
21.4.11.6.1.マーケティング戦略
21.4.11.6.2.チャネル戦略
21.4.11.6.3.製品戦略
21.4.12.サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
21.4.12.1.概要
21.4.12.2.製品ポートフォリオ
21.4.12.3.主要財務データ
21.4.12.4.販売拠点
21.4.12.5.SWOT分析
21.4.12.6.戦略の概要
21.4.12.6.1.マーケティング戦略
21.4.12.6.2.チャネル戦略
21.4.12.6.3.製品戦略
21.4.13.シプラ社
21.4.13.1.概要
21.4.13.2.製品ポートフォリオ
21.4.13.3.主要財務データ
21.4.13.4.販売拠点
21.4.13.5.SWOT分析
21.4.13.6.戦略の概要
21.4.13.6.1.マーケティング戦略
21.4.13.6.2.チャネル戦略
21.4.13.6.3.製品戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global Prosthetic Joint Infection Treatment Market, providing an in-depth analysis of key market dynamics, including driving forces, emerging trends, opportunities, and challenges. This report offers detailed insights to help stakeholders navigate the market landscape effectively.

Key Insights:

• Prosthetic Joint Infection Treatment Market Size (2025E): USD 115.4 Bn
• Projected Market Value (2032F): USD 162.1 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 5.0%

Prosthetic Joint Infection Treatment Market - Report Scope:

The Prosthetic Joint Infection Treatment market focuses on therapeutic solutions for infections associated with prosthetic joints, such as knees and hips. This involves a range of antibiotics and infection management strategies tailored to combat complex infections. The market is driven by an aging population, the increasing prevalence of joint replacement surgeries, and the rising incidence of prosthetic joint infections (PJIs). Advances in drug development and infection control techniques are propelling market growth while addressing the critical need for effective treatments in this specialized field.

Market Growth Drivers:

The global Prosthetic Joint Infection Treatment market is primarily driven by an increase in joint replacement surgeries and the associated risk of infections. The aging population and prevalence of comorbidities such as diabetes further amplify the demand for effective PJI treatments. Technological advancements in diagnostics and drug delivery systems, combined with robust research in antibiotic therapies, support market expansion. The growing focus on personalized medicine and the development of novel treatment regimens also contribute to market growth.

Market Restraints:

Despite significant advancements, the market faces challenges such as the emergence of antibiotic-resistant pathogens and the high cost of prosthetic joint infection treatments. Limited awareness about PJI treatment protocols in developing regions and a lack of access to advanced healthcare facilities are additional barriers. Strict regulatory requirements for the approval of new drugs and therapies can also slow market growth.

Market Opportunities:

The Prosthetic Joint Infection Treatment market offers substantial growth opportunities through innovation in antimicrobial agents and combination therapies. The integration of artificial intelligence and predictive analytics in infection diagnostics is creating new possibilities. Additionally, expanding healthcare infrastructure in emerging economies and increased focus on infection prevention in surgical procedures open up untapped market potential. Collaboration between pharmaceutical companies, healthcare providers, and research institutions is essential for driving progress and market adoption.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the key factors driving the growth of the Prosthetic Joint Infection Treatment market?
• Which regions and market segments are leading in the adoption of PJI treatment solutions?
• How are advancements in diagnostics and therapeutics impacting the competitive landscape?
• Who are the major players in the Prosthetic Joint Infection Treatment market, and what strategies are they employing?
• What are the emerging trends and future opportunities in the global Prosthetic Joint Infection Treatment market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the Prosthetic Joint Infection Treatment market, such as Pfizer Inc., Novartis AG, and Mylan N.V., are focusing on innovation, strategic partnerships, and research investments to maintain their competitive edge. These companies are developing advanced antibiotics and treatment regimens while addressing the challenges of drug resistance and efficacy. Collaborations with hospitals, healthcare systems, and academic institutions are key strategies for enhancing market penetration and ensuring successful treatment outcomes. Emphasizing affordability, accessibility, and patient education will be critical for sustained growth in this specialized market.

Key Companies Profiled:

• Pfizer Inc.
• Novartis AG
• Mylan N.V.
• Teva Pharmaceuticals
• Merck & Co.
• Eli Lilly & Company
• AstraZeneca PLC
• Lupin Limited
• Dr. Reddy's Laboratories
• Aurobindo Pharma Ltd.
• GSK PLC
• Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
• Cipla Ltd.

Prosthetic Joint Infection Treatment Industry Research by Category:

By Drug:
• Aminoglycosides
• Glycopeptides
• Rifamycin
• Lincosamide
• Penicillin
• Other Antibiotics

By Infection:
• Pre-operative Infection
• Post-operative Infection

By Route of Administration:
• Oral
• Intravenous

By Pathogen:
• Staphylococcus Aureus
• Coagulase-negative Staphylococcus
• Candida Species
• Enterococcus Species
• Other Pathogens

By Distribution Channel:
• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Drug Stores
• Online Sales

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply-Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Value Added Insights
4.1. Product Adoption Analysis
4.2. Product USPs/Features Analysis, By Brands
4.3. Regulatory Landscape, By Country
4.4. Recent Product Approval/Launches
4.5. Disease Epidemiology
4.6. Porter’s Analysis
4.7. PESTLE Analysis
4.8. Value Chain Analysis
4.9. Unmet Needs
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.2. Global Pharmaceutical Market Outlook
5.1.3. Global Surgical Site Infection Control Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Rising Rate of Joint Surgery
5.2.2. Increase in Research and Development
5.2.3. Strategic Collaborations among players
5.2.4. Cost of Product
5.2.5. Business Expansions
5.2.6. Frequency of Product Approval
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019 - 2024 and Forecast, 2025 - 2032
6.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019 - 2024
6.2. Current and Future Market Size (US$ Bn) Projections, 2025 - 2032
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
6.3. Revenue Opportunity Scenario- Likely/Conservative/Optimistic
7. Global Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032, By Drug
7.1. Introduction / Key Findings
7.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Drug, 2019 - 2024
7.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Drug, 2025 - 2032
7.3.1. Aminoglycosides
7.3.2. Glycopeptides
7.3.3. Rifamycin
7.3.4. Lincosamide
7.3.5. Penicillin
7.3.6. Other Antibiotics
7.4. Market Attractiveness Analysis By Drug
8. Global Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032, By Infection
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Infection, 2019 - 2024
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Infection, 2025 - 2032
8.3.1. Pre-operative Infection
8.3.2. Post-operative Infection
8.4. Market Attractiveness Analysis By Infection
9. Global Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032, By Pathogen
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Pathogen, 2019 - 2024
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Pathogen, 2025 - 2032
9.3.1. Staphylococcus aureus
9.3.2. Coagulase-negative Staphylococcus
9.3.3. Candida species
9.3.4. Enterococcus species
9.3.5. Other Pathogens
9.4. Market Attractiveness Analysis By Pathogen
10. Global Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032, By Route of Administration
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Route of Administration, 2019 - 2024
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Route of Administration, 2025 - 2032
10.3.1. Oral
10.3.2. Intravenous
10.4. Market Attractiveness Analysis By Route of Administration
11. Global Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032, By Distribution Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Distribution Channel, 2019 - 2024
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2025 - 2032
11.3.1. Hospital Pharmacies
11.3.2. Retail Pharmacies
11.3.3. Drug Stores
11.3.4. Online Sales
11.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
12. Global Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032, by Region
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Region, 2019 - 2024
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis Forecast By Region, 2025 - 2032
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. South Asia
12.3.5. East Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market Taxonomy, 2019 - 2024
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025 - 2032
13.3.1. By Country
13.3.1.1. United States
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Drug
13.3.3. By Infection
13.3.4. By Pathogen
13.3.5. By Route of Administration
13.3.6. By Distribution Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13.4.1. By Country
13.4.2. By Drug
13.4.3. By Infection
13.4.4. By Pathogen
13.4.5. By Route of Administration
13.4.6. By Distribution Channel
13.5. Market trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. United States Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Drug
13.8.1.2.2. By Infection
13.8.1.2.3. By Pathogen
13.8.1.2.4. By Route of Administration
13.8.1.2.5. By Distribution Channel
13.8.2. Canada Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Drug
13.8.2.2.2. By Infection
13.8.2.2.3. By Pathogen
13.8.2.2.4. By Route of Administration
13.8.2.2.5. By Distribution Channel
14. Latin America Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
14.1. Introduction / Key Findings
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market Taxonomy, 2019 - 2024
14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025 - 2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Mexico
14.3.1.3. Argentina
14.3.1.4. Rest of Latin America
14.3.2. By Drug
14.3.3. By Infection
14.3.4. By Pathogen
14.3.5. By Route of Administration
14.3.6. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14.4.1. By Country
14.4.2. By Drug
14.4.3. By Infection
14.4.4. By Pathogen
14.4.5. By Route of Administration
14.4.6. By Distribution Channel
14.5. Market trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. Brazil Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Drug
14.8.1.2.2. By Infection
14.8.1.2.3. By Pathogen
14.8.1.2.4. By Route of Administration
14.8.1.2.5. By Distribution Channel
14.8.2. Mexico Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Drug
14.8.2.2.2. By Infection
14.8.2.2.3. By Pathogen
14.8.2.2.4. By Route of Administration
14.8.2.2.5. By Distribution Channel
14.8.3. Argentina Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Drug
14.8.3.2.2. By Infection
14.8.3.2.3. By Pathogen
14.8.3.2.4. By Route of Administration
14.8.3.2.5. By Distribution Channel
15. Europe Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
15.1. Introduction / Key Findings
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market Taxonomy, 2019 - 2024
15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025 - 2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. France
15.3.1.3. Spain
15.3.1.4. Russia
15.3.1.5. Italy
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. United Kingdom
15.3.1.8. Rest of Europe
15.3.2. By Drug
15.3.3. By Infection
15.3.4. By Pathogen
15.3.5. By Route of Administration
15.3.6. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15.4.1. By Country
15.4.2. By Drug
15.4.3. By Infection
15.4.4. By Pathogen
15.4.5. By Route of Administration
15.4.6. By Distribution Channel
15.5. Market trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Germany Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Drug
15.8.1.2.2. By Infection
15.8.1.2.3. By Pathogen
15.8.1.2.4. By Route of Administration
15.8.1.2.5. By Distribution Channel
15.8.2. France Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Drug
15.8.2.2.2. By Infection
15.8.2.2.3. By Pathogen
15.8.2.2.4. By Route of Administration
15.8.2.2.5. By Distribution Channel
15.8.3. Spain Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Drug
15.8.3.2.2. By Infection
15.8.3.2.3. By Pathogen
15.8.3.2.4. By Route of Administration
15.8.3.2.5. By Distribution Channel
15.8.4. Russia Market Analysis
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Drug
15.8.4.2.2. By Infection
15.8.4.2.3. By Pathogen
15.8.4.2.4. By Route of Administration
15.8.4.2.5. By Distribution Channel
15.8.5. Italy Market Analysis
15.8.5.1. Introduction
15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.5.2.1. By Drug
15.8.5.2.2. By Infection
15.8.5.2.3. By Pathogen
15.8.5.2.4. By Route of Administration
15.8.5.2.5. By Distribution Channel
15.8.6. BENELUX Market Analysis
15.8.6.1. Introduction
15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.6.2.1. By Drug
15.8.6.2.2. By Infection
15.8.6.2.3. By Pathogen
15.8.6.2.4. By Route of Administration
15.8.6.2.5. By Distribution Channel
15.8.7. United Kingdom Market Analysis
15.8.7.1. Introduction
15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.7.2.1. By Drug
15.8.7.2.2. By Infection
15.8.7.2.3. By Pathogen
15.8.7.2.4. By Route of Administration
15.8.7.2.5. By Distribution Channel
16. East Asia Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
16.1. Introduction / Key Findings
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market Taxonomy, 2019 - 2024
16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025 - 2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Drug
16.3.3. By Infection
16.3.4. By Pathogen
16.3.5. By Route of Administration
16.3.6. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis By Region
16.4.1. By Country
16.4.2. By Drug
16.4.3. By Infection
16.4.4. By Pathogen
16.4.5. By Route of Administration
16.4.6. By Distribution Channel
16.5. Market trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. China Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Drug
16.8.1.2.2. By Infection
16.8.1.2.3. By Pathogen
16.8.1.2.4. By Route of Administration
16.8.1.2.5. By Distribution Channel
16.8.2. Japan Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Drug
16.8.2.2.2. By Infection
16.8.2.2.3. By Pathogen
16.8.2.2.4. By Route of Administration
16.8.2.2.5. By Distribution Channel
16.8.3. South Korea Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Drug
16.8.3.2.2. By Infection
16.8.3.2.3. By Pathogen
16.8.3.2.4. By Route of Administration
16.8.3.2.5. By Distribution Channel
17. South Asia Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
17.1. Introduction / Key Findings
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market Taxonomy, 2019 - 2024
17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025 - 2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Indonesia
17.3.1.3. Thailand
17.3.1.4. Philippines
17.3.1.5. Malaysia
17.3.1.6. Vietnam
17.3.1.7. Rest of South Asia
17.3.2. By Drug
17.3.3. By Infection
17.3.4. By Pathogen
17.3.5. By Route of Administration
17.3.6. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis By Region
17.4.1. By Country
17.4.2. By Drug
17.4.3. By Infection
17.4.4. By Pathogen
17.4.5. By Route of Administration
17.4.6. By Distribution Channel
17.5. Market trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. India Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Drug
17.8.1.2.2. By Infection
17.8.1.2.3. By Pathogen
17.8.1.2.4. By Route of Administration
17.8.1.2.5. By Distribution Channel
17.8.2. Indonesia Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Drug
17.8.2.2.2. By Infection
17.8.2.2.3. By Pathogen
17.8.2.2.4. By Route of Administration
17.8.2.2.5. By Distribution Channel
17.8.3. Thailand Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Drug
17.8.3.2.2. By Infection
17.8.3.2.3. By Pathogen
17.8.3.2.4. By Route of Administration
17.8.3.2.5. By Distribution Channel
17.8.4. Philippines Market Analysis
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Drug
17.8.4.2.2. By Infection
17.8.4.2.3. By Pathogen
17.8.4.2.4. By Route of Administration
17.8.4.2.5. By Distribution Channel
17.8.5. Malaysia Market Analysis
17.8.5.1. Introduction
17.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.5.2.1. By Drug
17.8.5.2.2. By Infection
17.8.5.2.3. By Pathogen
17.8.5.2.4. By Route of Administration
17.8.5.2.5. By Distribution Channel
17.8.6. Vietnam Market Analysis
17.8.6.1. Introduction
17.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.6.2.1. By Drug
17.8.6.2.2. By Infection
17.8.6.2.3. By Pathogen
17.8.6.2.4. By Route of Administration
17.8.6.2.5. By Distribution Channel
18. Oceania Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
18.1. Introduction / Key Findings
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market Taxonomy, 2019 - 2024
18.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025 - 2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Australia
18.3.1.2. New Zealand
18.3.2. By Drug
18.3.3. By Infection
18.3.4. By Pathogen
18.3.5. By Route of Administration
18.3.6. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis By Region
18.4.1. By Country
18.4.2. By Drug
18.4.3. By Infection
18.4.4. By Pathogen
18.4.5. By Route of Administration
18.4.6. By Distribution Channel
18.5. Market trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. Australia Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Drug
18.8.1.2.2. By Infection
18.8.1.2.3. By Pathogen
18.8.1.2.4. By Route of Administration
18.8.1.2.5. By Distribution Channel
18.8.2. New Zealand Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Drug
18.8.2.2.2. By Infection
18.8.2.2.3. By Pathogen
18.8.2.2.4. By Route of Administration
18.8.2.2.5. By Distribution Channel
19. Middle East and Africa Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
19.1. Introduction / Key Findings
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market Taxonomy, 2019 - 2024
19.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2025 - 2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. GCC Countries
19.3.1.2. Türkiye
19.3.1.3. Egypt
19.3.1.4. Israel
19.3.1.5. South Africa
19.3.1.6. Northern Africa
19.3.1.7. Rest of Middle East and Africa
19.3.2. By Drug
19.3.3. By Infection
19.3.4. By Pathogen
19.3.5. By Route of Administration
19.3.6. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis By Region
19.4.1. By Country
19.4.2. By Drug
19.4.3. By Infection
19.4.4. By Pathogen
19.4.5. By Route of Administration
19.4.6. By Distribution Channel
19.5. Market trends
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. GCC Countries Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Drug
19.8.1.2.2. By Infection
19.8.1.2.3. By Pathogen
19.8.1.2.4. By Route of Administration
19.8.1.2.5. By Distribution Channel
19.8.2. Türkiye Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Drug
19.8.2.2.2. By Infection
19.8.2.2.3. By Pathogen
19.8.2.2.4. By Route of Administration
19.8.2.2.5. By Distribution Channel
19.8.3. Egypt Market Analysis
19.8.3.1. Introduction
19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.3.2.1. By Drug
19.8.3.2.2. By Infection
19.8.3.2.3. By Pathogen
19.8.3.2.4. By Route of Administration
19.8.3.2.5. By Distribution Channel
19.8.4. Israel Market Analysis
19.8.4.1. Introduction
19.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.4.2.1. By Drug
19.8.4.2.2. By Infection
19.8.4.2.3. By Pathogen
19.8.4.2.4. By Route of Administration
19.8.4.2.5. By Distribution Channel
19.8.5. South Africa Market Analysis
19.8.5.1. Introduction
19.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.5.2.1. By Drug
19.8.5.2.2. By Infection
19.8.5.2.3. By Pathogen
19.8.5.2.4. By Route of Administration
19.8.5.2.5. By Distribution Channel
19.8.6. Northern Africa Market Analysis
19.8.6.1. Introduction
19.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.6.2.1. By Drug
19.8.6.2.2. By Infection
19.8.6.2.3. By Pathogen
19.8.6.2.4. By Route of Administration
19.8.6.2.5. By Distribution Channel
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
20.3. Market Presence Analysis
20.3.1. Regional Footprint of Players
20.3.2. Product Footprint of Players
20.3.3. Channel Footprint of Players
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Key Development Analysis
21.3. Branding and Promotional Strategies, By Key Players
21.4. Competition Deep Dive
21.4.1. Pfizer Inc.
21.4.1.1. Overview
21.4.1.2. Product Portfolio
21.4.1.3. Key Financials
21.4.1.4. Sales Footprint
21.4.1.5. SWOT Analysis
21.4.1.6. Strategy Overview
21.4.1.6.1. Marketing Strategies
21.4.1.6.2. Channel Strategies
21.4.1.6.3. Product Strategies
21.4.2. Novartis AG
21.4.2.1. Overview
21.4.2.2. Product Portfolio
21.4.2.3. Key Financials
21.4.2.4. Sales Footprint
21.4.2.5. SWOT Analysis
21.4.2.6. Strategy Overview
21.4.2.6.1. Marketing Strategies
21.4.2.6.2. Channel Strategies
21.4.2.6.3. Product Strategies
21.4.3. Mylan N.V.
21.4.3.1. Overview
21.4.3.2. Product Portfolio
21.4.3.3. Key Financials
21.4.3.4. Sales Footprint
21.4.3.5. SWOT Analysis
21.4.3.6. Strategy Overview
21.4.3.6.1. Marketing Strategies
21.4.3.6.2. Channel Strategies
21.4.3.6.3. Product Strategies
21.4.4. Teva Pharmaceuticals
21.4.4.1. Overview
21.4.4.2. Product Portfolio
21.4.4.3. Key Financials
21.4.4.4. Sales Footprint
21.4.4.5. SWOT Analysis
21.4.4.6. Strategy Overview
21.4.4.6.1. Marketing Strategies
21.4.4.6.2. Channel Strategies
21.4.4.6.3. Product Strategies
21.4.5. Merck & Co.
21.4.5.1. Overview
21.4.5.2. Product Portfolio
21.4.5.3. Key Financials
21.4.5.4. Sales Footprint
21.4.5.5. SWOT Analysis
21.4.5.6. Strategy Overview
21.4.5.6.1. Marketing Strategies
21.4.5.6.2. Channel Strategies
21.4.5.6.3. Product Strategies
21.4.6. Eli Lilly & Company
21.4.6.1. Overview
21.4.6.2. Product Portfolio
21.4.6.3. Key Financials
21.4.6.4. Sales Footprint
21.4.6.5. SWOT Analysis
21.4.6.6. Strategy Overview
21.4.6.6.1. Marketing Strategies
21.4.6.6.2. Channel Strategies
21.4.6.6.3. Product Strategies
21.4.7. AstraZeneca plc.
21.4.7.1. Overview
21.4.7.2. Product Portfolio
21.4.7.3. Key Financials
21.4.7.4. Sales Footprint
21.4.7.5. SWOT Analysis
21.4.7.6. Strategy Overview
21.4.7.6.1. Marketing Strategies
21.4.7.6.2. Channel Strategies
21.4.7.6.3. Product Strategies
21.4.8. Lupin Limited
21.4.8.1. Overview
21.4.8.2. Product Portfolio
21.4.8.3. Key Financials
21.4.8.4. Sales Footprint
21.4.8.5. SWOT Analysis
21.4.8.6. Strategy Overview
21.4.8.6.1. Marketing Strategies
21.4.8.6.2. Channel Strategies
21.4.8.6.3. Product Strategies
21.4.9. Dr Reddys Laboratories
21.4.9.1. Overview
21.4.9.2. Product Portfolio
21.4.9.3. Key Financials
21.4.9.4. Sales Footprint
21.4.9.5. SWOT Analysis
21.4.9.6. Strategy Overview
21.4.9.6.1. Marketing Strategies
21.4.9.6.2. Channel Strategies
21.4.9.6.3. Product Strategies
21.4.10. Aurobindo Pharma Ltd
21.4.10.1. Overview
21.4.10.2. Product Portfolio
21.4.10.3. Key Financials
21.4.10.4. Sales Footprint
21.4.10.5. SWOT Analysis
21.4.10.6. Strategy Overview
21.4.10.6.1. Marketing Strategies
21.4.10.6.2. Channel Strategies
21.4.10.6.3. Product Strategies
21.4.11. GSK plc.
21.4.11.1. Overview
21.4.11.2. Product Portfolio
21.4.11.3. Key Financials
21.4.11.4. Sales Footprint
21.4.11.5. SWOT Analysis
21.4.11.6. Strategy Overview
21.4.11.6.1. Marketing Strategies
21.4.11.6.2. Channel Strategies
21.4.11.6.3. Product Strategies
21.4.12. Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
21.4.12.1. Overview
21.4.12.2. Product Portfolio
21.4.12.3. Key Financials
21.4.12.4. Sales Footprint
21.4.12.5. SWOT Analysis
21.4.12.6. Strategy Overview
21.4.12.6.1. Marketing Strategies
21.4.12.6.2. Channel Strategies
21.4.12.6.3. Product Strategies
21.4.13. Cipla ltd.
21.4.13.1. Overview
21.4.13.2. Product Portfolio
21.4.13.3. Key Financials
21.4.13.4. Sales Footprint
21.4.13.5. SWOT Analysis
21.4.13.6. Strategy Overview
21.4.13.6.1. Marketing Strategies
21.4.13.6.2. Channel Strategies
21.4.13.6.3. Product Strategies
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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2025/05/28 10:26

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