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抗VEGF市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年

抗VEGF市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Anti-VEGF Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、抗VEGF市場に関する詳細な調査レポートを発表し、市場促進要因、動向、機会、課題など主要な市場ダイナミクスを詳細に評価し、市場構造に関する徹底的な洞察を提供しま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月18日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、抗VEGF市場に関する詳細な調査レポートを発表し、市場促進要因、動向、機会、課題など主要な市場ダイナミクスを詳細に評価し、市場構造に関する徹底的な洞察を提供しました。

主要な洞察

- 抗VEGF市場規模(2024E):238億米ドル
- 予測市場規模(2033F):238億米ドル351億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 4.4%

レポートの範囲抗VEGF市場

抗VEGF療法は、加齢黄斑変性症(AMD)、糖尿病性網膜症、特定の癌など、様々な病状を治療する上で極めて重要である。これらの治療薬は血管内皮増殖因子(VEGF)を標的として血管新生を阻害し、疾患の進行を効果的に管理する。抗VEGF市場は主に病院、診療所、眼科センター、専門治療施設にサービスを提供し、硝子体内注射や経口薬など、さまざまな治療オプションを提供しています。

市場成長の促進要因

世界的なAMDと糖尿病性網膜症の有病率の上昇、薬剤の有効性と患者の予後を向上させるバイオテクノロジーの進歩、抗VEGF療法による早期介入の利点に関する医療従事者の意識の高まりなどです。薬物送達システムにおける技術革新と遠隔医療サービスの拡大は、治療へのアクセス性と患者のコンプライアンスを向上させることにより、市場の成長をさらに促進する。

市場の課題

有望な成長見通しにもかかわらず、抗VEGF市場は高額な治療費、医薬品承認や市場参入における規制の複雑さ、長期治療に伴う潜在的な副作用に関連する課題に直面している。また、特定の地域では抗VEGF治療に対する償還範囲が限られていることも、特に医療予算に制約のある新興国において、市場拡大の障壁となっている。

市場機会:

抗VEGF市場は、新規製剤、個別化医療アプローチ、複数の疾患経路を標的とした併用療法に焦点を当てた研究開発イニシアティブの進行により、大きな成長機会をもたらしている。製薬企業、研究機関、医療提供者の戦略的提携は、技術革新を加速させ、眼科および腫瘍学のアンメット・メディカル・ニーズに対応する上で極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- 抗VEGF市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 異なる医療環境において抗VEGFの採用を促進している治療用途と患者層は何か?
- 技術の進歩は抗VEGF市場の競争環境をどのように変えているか?
- 抗VEGF市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の抗VEGF市場における新たなトレンドと将来展望は?

競合他社のインテリジェンスとビジネス戦略

Roche Holding AG、Novartis AG、Regeneron Pharmaceuticals, Inc.を含む世界の抗VEGF市場における主要企業は、競争力を維持するために技術革新、戦略的提携、規制遵守に注力しています。これらの企業は、製品の安全性と有効性を確保するため、臨床試験、薬事申請、市販後調査に多額の投資を行っている。眼科医、癌専門医、患者支援団体との提携は、市場参入を促進し、抗VEGF療法の治療進歩を促進する。

主要企業のプロファイル

- ファイザー
- ノバルティスAG
- サノフィSA
- バイエルヘルスケアLLC
- F.ホフマン・ラ・ロシュ社
- アムジェン
- イーライリリー・アンド・カンパニー
- エーザイ
- シノファーマ
- アムニール・ファーマシューティカルズ・インク
- エクセリクシス
- ハッチメド

抗VEGF産業調査の主要セグメント

薬剤別
- 低分子
- 生物製剤

タイプ別
- VEGF-A阻害剤
- VEGF-B阻害剤
- VEGF-C阻害剤
- プラセンタ成長因子阻害剤

適応疾患別
- 腫瘍
- 血液疾患
- 眼科疾患

流通チャネル別
- 病院
- 専門クリニック
- 通販薬局

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.規制の状況
4.2.パイプライン評価
4.3.製品の採用と使用状況分析
4.4.企業が採用している主なマーケティング・プロモーション戦略
4.5.PESTLE分析
4.6.ポーターズ分析
4.7.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費の見通し
5.1.3.世界のがん治療薬市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.研究開発資金と助成金の増加
5.2.2.希少疾病を適応症とする研究活動の活発化
5.2.3.生物製剤に対する高い需要
5.2.4.医薬品開発のための共同研究の急増
5.2.5.がんの高い有病率
5.2.6.新製品の上市
5.2.7.薬事承認
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.医薬品タイプ別売上高
6.1.2.タイプ別売上高
6.1.3.適応疾患別売上高
6.1.4.販売チャネル別売上高
6.1.5.国別売上高
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場の需要(金額または規模:10億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.薬剤タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
8.1.イントロダクション/主な調査結果
8.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、薬物タイプ別、2019-2023年
8.3.薬剤タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2033年
8.3.1.低分子
8.3.1.1.パゾパニブ
8.3.1.2.スニチニブ
8.3.1.3.レゴラフェニブ
8.3.1.4.カボザンチニブ
8.3.1.5.レンバチニブ
8.3.1.6.ポナチニブ
8.3.1.7.カボザンチニブ
8.3.1.8.アキシチニブ
8.3.1.9.チボザニブ
8.3.1.10.バンデタニブ
8.3.1.11.ソラフェニブ
8.3.1.12.アンロチニブ
8.3.1.13.アパチニブ
8.3.1.14.フルキンチニブ
8.3.1.15.スルファチニブ
8.3.2.生物製剤
8.3.2.1.ベバシズマブ
8.3.2.2.ジブアフリベルセプト
8.3.2.3.ラムシルマブ
8.3.2.4.ラニビズマブ
8.4.薬剤タイプ別市場魅力度分析
9.タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、タイプ別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、タイプ別、2024年~2033年
9.3.1.VEGF A阻害剤
9.3.2.VEGF B阻害剤
9.3.3.VEGF C阻害剤
9.3.4.プラセンタ成長因子阻害剤
9.4.タイプ別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:適応疾患別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、疾患適応症別、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析および予測、疾患適応症別、2024年~2033年
10.3.1.がん領域
10.3.1.1.子宮頸がん
10.3.1.2.非小細胞肺がん
10.3.1.3.腎細胞がん
10.3.1.4.軟部肉腫
10.3.1.5.大腸がん
10.3.1.6.肝臓がん
10.3.1.7.その他
10.3.2.血液疾患
10.3.3.眼科疾患
10.3.3.1.湿性加齢黄斑変性(AMD)
10.3.3.2.糖尿病網膜症
10.3.3.3.その他
10.4.適応疾患別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、流通チャネル別、2019-2023年
11.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
11.3.1.病院
11.3.2.専門クリニック
11.3.3.がん研究センター
11.3.4.通信販売薬局
11.4.流通チャネル別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.薬剤タイプ別
13.3.3.タイプ別
13.3.4.適応疾患別
13.3.5.販売チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.薬剤タイプ別
13.4.3.タイプ別
13.4.4.適応疾患別
13.4.5.販売チャネル別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.米国市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.薬剤タイプ別
13.8.1.2.2.タイプ別
13.8.1.2.3.適応疾患別
13.8.1.2.4.販売チャネル別
13.8.2.カナダ市場分析
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.薬剤タイプ別
13.8.2.2.2.タイプ別
13.8.2.2.3.適応疾患別
13.8.2.2.4.販売チャネル別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.メキシコ
14.3.1.2.ブラジル
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.その他のラテンアメリカ
14.3.2.薬剤タイプ別
14.3.3.タイプ別
14.3.4.適応疾患別
14.3.5.販売チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.薬剤タイプ別
14.4.3.タイプ別
14.4.4.適応疾患別
14.4.5.販売チャネル別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.メキシコ市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.薬剤タイプ別
14.8.1.2.2.タイプ別
14.8.1.2.3.適応疾患別
14.8.1.2.4.販売チャネル別
14.8.2.ブラジル市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.薬剤タイプ別
14.8.2.2.2.タイプ別
14.8.2.2.3.適応疾患別
14.8.2.2.4.販売チャネル別
14.8.3.アルゼンチン市場分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.薬剤タイプ別
14.8.3.2.2.タイプ別
14.8.3.2.3.適応疾患別
14.8.3.2.4.販売チャネル別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.イタリア
15.3.1.3.フランス
15.3.1.4.イギリス
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.北欧諸国
15.3.1.8.ロシア
15.3.1.9.その他のヨーロッパ
15.3.2.薬剤タイプ別
15.3.3.タイプ別
15.3.4.適応疾患別
15.3.5.販売チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.薬剤タイプ別
15.4.3.タイプ別
15.4.4.適応疾患別
15.4.5.販売チャネル別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.ドイツ市場分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.薬剤タイプ別
15.8.1.2.2.タイプ別
15.8.1.2.3.適応疾患別
15.8.1.2.4.販売チャネル別
15.8.2.イタリア市場分析
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.薬剤タイプ別
15.8.2.2.2.タイプ別
15.8.2.2.3.適応疾患別
15.8.2.2.4.販売チャネル別
15.8.3.フランス市場分析
15.8.3.1.はじめに
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.薬剤タイプ別
15.8.3.2.2.タイプ別
15.8.3.2.3.適応疾患別
15.8.3.2.4.販売チャネル別
15.8.4.英国市場分析
15.8.4.1.序論
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.薬剤タイプ別
15.8.4.2.2.タイプ別
15.8.4.2.3.適応疾患別
15.8.4.2.4.販売チャネル別
15.8.5.スペイン市場分析
15.8.5.1.序論
15.8.5.2.市場分類別分析と予測
15.8.5.2.1.薬剤タイプ別
15.8.5.2.2.タイプ別
15.8.5.2.3.適応疾患別
15.8.5.2.4.販売チャネル別
15.8.6.ベネルクス市場分析
15.8.6.1.序論
15.8.6.2.市場分類別分析と予測
15.8.6.2.1.薬剤タイプ別
15.8.6.2.2.タイプ別
15.8.6.2.3.適応疾患別
15.8.6.2.4.販売チャネル別
15.8.7.北欧諸国の市場分析
15.8.7.1.はじめに
15.8.7.2.市場分類別分析と予測
15.8.7.2.1.薬剤タイプ別
15.8.7.2.2.タイプ別
15.8.7.2.3.適応疾患別
15.8.7.2.4.販売チャネル別
15.8.8.ロシア市場の分析
15.8.8.1.序論
15.8.8.2.市場分類別分析と予測
15.8.8.2.1.薬剤タイプ別
15.8.8.2.2.タイプ別
15.8.8.2.3.適応疾患別
15.8.8.2.4.販売チャネル別
16.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.薬剤タイプ別
16.3.3.タイプ別
16.3.4.適応疾患別
16.3.5.販売チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.薬剤タイプ別
16.4.3.タイプ別
16.4.4.適応疾患別
16.4.5.販売チャネル別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.中国市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.薬剤タイプ別
16.8.1.2.2.タイプ別
16.8.1.2.3.適応疾患別
16.8.1.2.4.販売チャネル別
16.8.2.日本市場の分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.薬剤タイプ別
16.8.2.2.2.タイプ別
16.8.2.2.3.適応疾患別
16.8.2.2.4.販売チャネル別
16.8.3.韓国市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.薬剤タイプ別
16.8.3.2.2.タイプ別
16.8.3.2.3.適応疾患別
16.8.3.2.4.販売チャネル別
17.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.マレーシア
17.3.1.4.タイ
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.薬剤タイプ別
17.3.3.タイプ別
17.3.4.適応疾患別
17.3.5.販売チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.薬剤タイプ別
17.4.3.タイプ別
17.4.4.適応疾患別
17.4.5.販売チャネル別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.インド市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.薬剤タイプ別
17.8.1.2.2.タイプ別
17.8.1.2.3.適応疾患別
17.8.1.2.4.販売チャネル別
17.8.2.インドネシア市場分析
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.薬剤タイプ別
17.8.2.2.2.タイプ別
17.8.2.2.3.適応疾患別
17.8.2.2.4.販売チャネル別
17.8.3.マレーシア市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.薬剤タイプ別
17.8.3.2.2.タイプ別
17.8.3.2.3.適応疾患別
17.8.3.2.4.販売チャネル別
17.8.4.タイ市場分析
17.8.4.1.序論
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.薬剤タイプ別
17.8.4.2.2.タイプ別
17.8.4.2.3.適応疾患別
17.8.4.2.4.販売チャネル別
18.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.医薬品タイプ別
18.3.3.タイプ別
18.3.4.適応疾患別
18.3.5.販売チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.薬剤タイプ別
18.4.3.タイプ別
18.4.4.適応疾患別
18.4.5.販売チャネル別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.オーストラリア市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.薬剤タイプ別
18.8.1.2.2.タイプ別
18.8.1.2.3.適応疾患別
18.8.1.2.4.販売チャネル別
18.8.2.ニュージーランド市場分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.薬剤タイプ別
18.8.2.2.2.タイプ別
18.8.2.2.3.適応疾患別
18.8.2.2.4.販売チャネル別
19.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.トルコ
19.3.1.3.南アフリカ
19.3.1.4.北アフリカ
19.3.1.5.その他の中東・アフリカ
19.3.2.薬剤タイプ別
19.3.3.タイプ別
19.3.4.適応疾患別
19.3.5.販売チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.薬剤タイプ別
19.4.3.タイプ別
19.4.4.適応疾患別
19.4.5.販売チャネル別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
19.7.促進要因と阻害要因-影響分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.GCC諸国の市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.薬剤タイプ別
19.8.1.2.2.タイプ別
19.8.1.2.3.適応疾患別
19.8.1.2.4.販売チャネル別
19.8.2.トルコの抗VEGF薬市場分析
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.薬剤タイプ別
19.8.2.2.2.タイプ別
19.8.2.2.3.適応疾患別
19.8.2.2.4.販売チャネル別
19.8.3.南アフリカ市場分析
19.8.3.1.序論
19.8.3.2.市場分類別分析と予測
19.8.3.2.1.薬剤タイプ別
19.8.3.2.2.タイプ別
19.8.3.2.3.適応疾患別
19.8.3.2.4.販売チャネル別
19.8.4.北アフリカ市場分析
19.8.4.1.序論
19.8.4.2.市場分類別分析と予測
19.8.4.2.1.薬剤タイプ別
19.8.4.2.2.タイプ別
19.8.4.2.3.適応疾患別
19.8.4.2.4.販売チャネル別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析
20.3.市場集中度
20.4.市場プレゼンス分析
20.4.1.地域別フットプリント分析
20.4.2.チャネル別フットプリント分析
21.競合分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.ファイザー
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.販売拠点
21.3.1.4.主要財務
21.3.1.5.主な展開
21.3.1.6.SWOT分析
21.3.1.7.戦略の概要
21.3.1.7.1.マーケティング戦略
21.3.1.7.2.チャネル戦略
21.3.2.バイエル
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.販売拠点
21.3.2.4.主要財務
21.3.2.5.主な展開
21.3.2.6.SWOT分析
21.3.2.7.戦略の概要
21.3.2.7.1.マーケティング戦略
21.3.2.7.2.チャネル戦略
21.3.3.ノバルティスAG
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.販売拠点
21.3.3.4.主要財務
21.3.3.5.主な展開
21.3.3.6.SWOT分析
21.3.3.7.戦略の概要
21.3.3.7.1.マーケティング戦略
21.3.3.7.2.チャネル戦略
21.3.4.サノフィSA
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.販売拠点
21.3.4.4.主要財務
21.3.4.5.主な展開
21.3.4.6.SWOT分析
21.3.4.7.戦略の概要
21.3.4.7.1.マーケティング戦略
21.3.4.7.2.チャネル戦略
21.3.5.エクセリクシス社
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.販売拠点
21.3.5.4.主要財務
21.3.5.5.主な展開
21.3.5.6.SWOT分析
21.3.5.7.戦略の概要
21.3.5.7.1.マーケティング戦略
21.3.5.7.2.チャネル戦略
21.3.6.エーザイエーザイ
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.販売拠点
21.3.6.4.主要財務
21.3.6.5.主な展開
21.3.6.6.SWOT分析
21.3.6.7.戦略の概要
21.3.6.7.1.マーケティング戦略
21.3.6.7.2.チャネル戦略
21.3.7.アムジェン社
21.3.7.1.概要
21.3.7.2.製品ポートフォリオ
21.3.7.3.販売拠点
21.3.7.4.主要財務
21.3.7.5.主な展開
21.3.7.6.SWOT分析
21.3.7.7.戦略の概要
21.3.7.7.1.マーケティング戦略
21.3.7.7.2.チャネル戦略
21.3.8.ホフマン・ラ・ロシュ社
21.3.8.1.概要
21.3.8.2.製品ポートフォリオ
21.3.8.3.販売拠点
21.3.8.4.主要財務
21.3.8.5.主要開発
21.3.8.6.SWOT分析
21.3.8.7.戦略の概要
21.3.8.7.1.マーケティング戦略
21.3.8.7.2.チャネル戦略
21.3.9.イーライリリー・アンド・カンパニー
21.3.9.1.概要
21.3.9.2.製品ポートフォリオ
21.3.9.3.販売拠点
21.3.9.4.主要財務
21.3.9.5.主な展開
21.3.9.6.SWOT分析
21.3.9.7.戦略の概要
21.3.9.7.1.マーケティング戦略
21.3.9.7.2.チャネル戦略
21.3.10.アムニール・ファーマシューティカルズ
21.3.10.1.概要
21.3.10.2.製品ポートフォリオ
21.3.10.3.販売拠点
21.3.10.4.主要財務
21.3.10.5.主な展開
21.3.10.6.SWOT分析
21.3.10.7.戦略の概要
21.3.10.7.1.マーケティング戦略
21.3.10.7.2.チャネル戦略
21.3.11.江蘇恒瑞医薬有限公司Ltd.
21.3.11.1.概要
21.3.11.2.製品ポートフォリオ
21.3.11.3.販売拠点
21.3.11.4.主要財務
21.3.11.5.主な展開
21.3.11.6.SWOT分析
21.3.11.7.戦略の概要
21.3.11.7.1.マーケティング戦略
21.3.11.7.2.チャネル戦略
21.3.12.武田薬品工業武田薬品工業
21.3.12.1.概要
21.3.12.2.製品ポートフォリオ
21.3.12.3.販売拠点
21.3.12.4.主要財務
21.3.12.5.主な展開
21.3.12.6.SWOT分析
21.3.12.7.戦略の概要
21.3.12.7.1.マーケティング戦略
21.3.12.7.2.チャネル戦略
21.3.13.シノバイオファーマ
21.3.13.1.概要
21.3.13.2.製品ポートフォリオ
21.3.13.3.販売拠点
21.3.13.4.主要財務
21.3.13.5.主な展開
21.3.13.6.SWOT分析
21.3.13.7.戦略の概要
21.3.13.7.1.マーケティング戦略
21.3.13.7.2.チャネル戦略
21.3.14.ハッチメッド
21.3.14.1.概要
21.3.14.2.製品ポートフォリオ
21.3.14.3.販売拠点
21.3.14.4.主要財務
21.3.14.5.主な展開
21.3.14.6.SWOT分析
21.3.14.7.戦略の概要
21.3.14.7.1.マーケティング戦略
21.3.14.7.2.チャネル戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released an in-depth report on the Anti-VEGF Market, offering a detailed assessment of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing thorough insights into the market structure.

Key Insights:

• Anti-VEGF Market Size (2024E): USD 23.8 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 35.1 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 4.4%

Scope of the Report: Anti-VEGF Market

Anti-VEGF therapies are crucial in treating various medical conditions, such as age-related macular degeneration (AMD), diabetic retinopathy, and certain cancers. These therapies target vascular endothelial growth factor (VEGF) to inhibit angiogenesis and manage disease progression effectively. The Anti-VEGF Market primarily serves hospitals, clinics, ophthalmology centers, and specialized treatment facilities, offering a range of treatment options, including intravitreal injections and oral medications.

Market Growth Drivers:

The global Anti-VEGF Market is propelled by several factors, including the rising prevalence of AMD and diabetic retinopathy worldwide, advancements in biotechnology that enhance drug efficacy and patient outcomes, and growing awareness among healthcare providers about the benefits of early intervention with Anti-VEGF therapies. Technological innovations in drug delivery systems and the expansion of telemedicine services further drive market growth by improving treatment accessibility and patient compliance.

Market Challenges:

Despite promising growth prospects, the Anti-VEGF Market faces challenges related to high treatment costs, regulatory complexities in drug approvals and market entry, and potential adverse effects associated with long-term therapy. Limited reimbursement coverage for Anti-VEGF treatments in certain regions also poses barriers to market expansion, particularly in emerging economies with constrained healthcare budgets.

Market Opportunities:

The Anti-VEGF Market presents significant growth opportunities driven by ongoing research and development initiatives focused on novel drug formulations, personalized medicine approaches, and combination therapies targeting multiple disease pathways. Strategic collaborations between pharmaceutical companies, research institutions, and healthcare providers are crucial to accelerate innovation and address unmet medical needs in ophthalmology and oncology.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the Anti-VEGF Market globally?
• Which therapeutic applications and patient populations are driving Anti-VEGF adoption across different healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the Anti-VEGF Market?
• Who are the key players contributing to the Anti-VEGF Market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Anti-VEGF Market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Anti-VEGF Market, including Roche Holding AG, Novartis AG, and Regeneron Pharmaceuticals, Inc., focus on innovation, strategic alliances, and regulatory compliance to maintain a competitive edge. These companies invest significantly in clinical trials, regulatory submissions, and post-marketing surveillance to ensure product safety and efficacy. Collaborations with ophthalmologists, oncologists, and patient advocacy groups facilitate market access and promote therapeutic advancements in Anti-VEGF therapy.

Key Companies Profiled:

• Pfizer Inc.
• Novartis AG
• Sanofi SA
• Bayer Healthcare LLC
• F. Hoffmann-La Roche Ltd.
• Amgen Inc.
• Eli Lilly and Company
• Eisai Co., Ltd.
• Sino Pharma
• Amneal Pharmaceuticals Inc.
• Exelixis, Inc.
• HUTCHMED

Key Segments of Anti-VEGF Industry Research

By Drug:
• Small Molecules
• Biologics

By Type:
• VEGF-A Inhibitors
• VEGF-B Inhibitors
• VEGF-C Inhibitors
• Placenta Growth Factor Inhibitors

By Disease Indication:
• Oncology
• Hematology Disorders
• Ophthalmology Disorders

By Distribution Channel:
• Hospitals
• Specialty Clinics
• Mail Order Pharmacies

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Regulatory Landscape
4.2. Pipeline Assessment
4.3. Product Adoption and Usage Analysis
4.4. Key Marketing & Promotional Strategies Adopted by Companies
4.5. PESTLE Analysis
4.6. Porters Analysis
4.7. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Spending Outlook
5.1.3. Global Oncology Therapeutic Medicines Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Increase in R&D Funding and Grants
5.2.2. Rising Research Activities for Rare Disease Indications
5.2.3. High Demand for Biologics
5.2.4. Surge in Research Collaborations for Development of Drugs
5.2.5. High Prevalence of Cancer
5.2.6. New Product Launch
5.2.7. Regulatory Approvals
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. Revenue By Drug Types
6.1.2. Revenue By Types
6.1.3. Revenue By Disease Indication
6.1.4. Revenue By Distribution Channel
6.1.5. Revenue By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Drug Types
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Drug Types, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Drug Types, 2024-2033
8.3.1. Small Molecules
8.3.1.1. Pazopanib
8.3.1.2. Sunitinib
8.3.1.3. Regorafenib
8.3.1.4. Cabozantinib
8.3.1.5. Lenvatinib
8.3.1.6. Ponatinib
8.3.1.7. Cabozantinib
8.3.1.8. Axitinib
8.3.1.9. Tivozanib
8.3.1.10. Vandetanib
8.3.1.11. Sorafenib
8.3.1.12. Anlotinib
8.3.1.13. Apatinib
8.3.1.14. Fruquintinib
8.3.1.15. Surufatinib
8.3.2. Biologics
8.3.2.1. Bevacizumab
8.3.2.2. Ziv-Aflibercept
8.3.2.3. Ramucirumab
8.3.2.4. Ranibizumab
8.4. Market Attractiveness Analysis By Drug Types
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Types
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Types, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Types, 2024-2033
9.3.1. VEGF A Inhibitors
9.3.2. VEGF B Inhibitors
9.3.3. VEGF C Inhibitors
9.3.4. Placenta Growth Factor Inhibitors
9.4. Market Attractiveness Analysis By Types
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Disease Indication
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Disease Indication, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Disease Indication, 2024-2033
10.3.1. Oncology
10.3.1.1. Cervical Cancer
10.3.1.2. Non-Small Cell Lung Cancer
10.3.1.3. Renal Cell Carcinoma
10.3.1.4. Soft Tissue Sarcoma
10.3.1.5. Colorectal Cancer
10.3.1.6. Liver Cancer
10.3.1.7. Others
10.3.2. Hematology Disorders
10.3.3. Ophthalmology Disorders
10.3.3.1. Wet Age-Related Macular Degeneration (AMD)
10.3.3.2. Diabetic Retinopathy
10.3.3.3. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Disease Indication
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Distribution Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Distribution Channel, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
11.3.1. Hospitals
11.3.2. Specialty Clinics
11.3.3. Cancer Research Centers
11.3.4. Mail Order Pharmacies
11.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Drug Types
13.3.3. By Types
13.3.4. By Disease Indication
13.3.5. By Distribution Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Drug Types
13.4.3. By Types
13.4.4. By Disease Indication
13.4.5. By Distribution Channel
13.5. Market Trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. U.S. Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Drug Types
13.8.1.2.2. By Types
13.8.1.2.3. By Disease Indication
13.8.1.2.4. By Distribution Channel
13.8.2. Canada Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Drug Types
13.8.2.2.2. By Types
13.8.2.2.3. By Disease Indication
13.8.2.2.4. By Distribution Channel
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Mexico
14.3.1.2. Brazil
14.3.1.3. Argentina
14.3.1.4. Rest of Latin America
14.3.2. By Drug Types
14.3.3. By Types
14.3.4. By Disease Indication
14.3.5. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Drug Types
14.4.3. By Types
14.4.4. By Disease Indication
14.4.5. By Distribution Channel
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. Mexico Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Drug Types
14.8.1.2.2. By Types
14.8.1.2.3. By Disease Indication
14.8.1.2.4. By Distribution Channel
14.8.2. Brazil Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Drug Types
14.8.2.2.2. By Types
14.8.2.2.3. By Disease Indication
14.8.2.2.4. By Distribution Channel
14.8.3. Argentina Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Drug Types
14.8.3.2.2. By Types
14.8.3.2.3. By Disease Indication
14.8.3.2.4. By Distribution Channel
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. Italy
15.3.1.3. France
15.3.1.4. U.K.
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. Nordic Countries
15.3.1.8. Russia
15.3.1.9. Rest of Europe
15.3.2. By Drug Types
15.3.3. By Types
15.3.4. By Disease Indication
15.3.5. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Drug Types
15.4.3. By Types
15.4.4. By Disease Indication
15.4.5. By Distribution Channel
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Germany Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Drug Types
15.8.1.2.2. By Types
15.8.1.2.3. By Disease Indication
15.8.1.2.4. By Distribution Channel
15.8.2. Italy Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Drug Types
15.8.2.2.2. By Types
15.8.2.2.3. By Disease Indication
15.8.2.2.4. By Distribution Channel
15.8.3. France Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Drug Types
15.8.3.2.2. By Types
15.8.3.2.3. By Disease Indication
15.8.3.2.4. By Distribution Channel
15.8.4. U.K. Market Analysis
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Drug Types
15.8.4.2.2. By Types
15.8.4.2.3. By Disease Indication
15.8.4.2.4. By Distribution Channel
15.8.5. Spain Market Analysis
15.8.5.1. Introduction
15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.5.2.1. By Drug Types
15.8.5.2.2. By Types
15.8.5.2.3. By Disease Indication
15.8.5.2.4. By Distribution Channel
15.8.6. BENELUX Market Analysis
15.8.6.1. Introduction
15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.6.2.1. By Drug Types
15.8.6.2.2. By Types
15.8.6.2.3. By Disease Indication
15.8.6.2.4. By Distribution Channel
15.8.7. Nordic Countries Market Analysis
15.8.7.1. Introduction
15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.7.2.1. By Drug Types
15.8.7.2.2. By Types
15.8.7.2.3. By Disease Indication
15.8.7.2.4. By Distribution Channel
15.8.8. Russia Market Analysis
15.8.8.1. Introduction
15.8.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.8.2.1. By Drug Types
15.8.8.2.2. By Types
15.8.8.2.3. By Disease Indication
15.8.8.2.4. By Distribution Channel
16. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Drug Types
16.3.3. By Types
16.3.4. By Disease Indication
16.3.5. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Drug Types
16.4.3. By Types
16.4.4. By Disease Indication
16.4.5. By Distribution Channel
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. China Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Drug Types
16.8.1.2.2. By Types
16.8.1.2.3. By Disease Indication
16.8.1.2.4. By Distribution Channel
16.8.2. Japan Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Drug Types
16.8.2.2.2. By Types
16.8.2.2.3. By Disease Indication
16.8.2.2.4. By Distribution Channel
16.8.3. South Korea Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Drug Types
16.8.3.2.2. By Types
16.8.3.2.3. By Disease Indication
16.8.3.2.4. By Distribution Channel
17. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Indonesia
17.3.1.3. Malaysia
17.3.1.4. Thailand
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Drug Types
17.3.3. By Types
17.3.4. By Disease Indication
17.3.5. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Drug Types
17.4.3. By Types
17.4.4. By Disease Indication
17.4.5. By Distribution Channel
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. India Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Drug Types
17.8.1.2.2. By Types
17.8.1.2.3. By Disease Indication
17.8.1.2.4. By Distribution Channel
17.8.2. Indonesia Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Drug Types
17.8.2.2.2. By Types
17.8.2.2.3. By Disease Indication
17.8.2.2.4. By Distribution Channel
17.8.3. Malaysia Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Drug Types
17.8.3.2.2. By Types
17.8.3.2.3. By Disease Indication
17.8.3.2.4. By Distribution Channel
17.8.4. Thailand Market Analysis
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Drug Types
17.8.4.2.2. By Types
17.8.4.2.3. By Disease Indication
17.8.4.2.4. By Distribution Channel
18. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Australia
18.3.1.2. New Zealand
18.3.2. By Drug Types
18.3.3. By Types
18.3.4. By Disease Indication
18.3.5. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Drug Types
18.4.3. By Types
18.4.4. By Disease Indication
18.4.5. By Distribution Channel
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. Australia Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Drug Types
18.8.1.2.2. By Types
18.8.1.2.3. By Disease Indication
18.8.1.2.4. By Distribution Channel
18.8.2. New Zealand Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Drug Types
18.8.2.2.2. By Types
18.8.2.2.3. By Disease Indication
18.8.2.2.4. By Distribution Channel
19. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. GCC Countries
19.3.1.2. Türkiye
19.3.1.3. South Africa
19.3.1.4. North Africa
19.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
19.3.2. By Drug Types
19.3.3. By Types
19.3.4. By Disease Indication
19.3.5. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Drug Types
19.4.3. By Types
19.4.4. By Disease Indication
19.4.5. By Distribution Channel
19.5. Market Trends
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. GCC Countries Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Drug Types
19.8.1.2.2. By Types
19.8.1.2.3. By Disease Indication
19.8.1.2.4. By Distribution Channel
19.8.2. Türkiye Anti-VEGF Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Drug Types
19.8.2.2.2. By Types
19.8.2.2.3. By Disease Indication
19.8.2.2.4. By Distribution Channel
19.8.3. South Africa Market Analysis
19.8.3.1. Introduction
19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.3.2.1. By Drug Types
19.8.3.2.2. By Types
19.8.3.2.3. By Disease Indication
19.8.3.2.4. By Distribution Channel
19.8.4. North Africa Market Analysis
19.8.4.1. Introduction
19.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.4.2.1. By Drug Types
19.8.4.2.2. By Types
19.8.4.2.3. By Disease Indication
19.8.4.2.4. By Distribution Channel
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players
20.3. Market Concentration
20.4. Market Presence Analysis
20.4.1. Regional Footprint Analysis
20.4.2. Channel Footprint Analysis
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. Pfizer Inc.
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Sales Footprint
21.3.1.4. Key Financial
21.3.1.5. Key Developments
21.3.1.6. SWOT Analysis
21.3.1.7. Strategy Overview
21.3.1.7.1. Marketing Strategies
21.3.1.7.2. Channel Strategies
21.3.2. Bayer AG
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Sales Footprint
21.3.2.4. Key Financial
21.3.2.5. Key Developments
21.3.2.6. SWOT Analysis
21.3.2.7. Strategy Overview
21.3.2.7.1. Marketing Strategies
21.3.2.7.2. Channel Strategies
21.3.3. Novartis AG
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Sales Footprint
21.3.3.4. Key Financial
21.3.3.5. Key Developments
21.3.3.6. SWOT Analysis
21.3.3.7. Strategy Overview
21.3.3.7.1. Marketing Strategies
21.3.3.7.2. Channel Strategies
21.3.4. Sanofi SA
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Sales Footprint
21.3.4.4. Key Financial
21.3.4.5. Key Developments
21.3.4.6. SWOT Analysis
21.3.4.7. Strategy Overview
21.3.4.7.1. Marketing Strategies
21.3.4.7.2. Channel Strategies
21.3.5. Exelixis Inc.
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Sales Footprint
21.3.5.4. Key Financial
21.3.5.5. Key Developments
21.3.5.6. SWOT Analysis
21.3.5.7. Strategy Overview
21.3.5.7.1. Marketing Strategies
21.3.5.7.2. Channel Strategies
21.3.6. Eisai Co. Ltd.
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Sales Footprint
21.3.6.4. Key Financial
21.3.6.5. Key Developments
21.3.6.6. SWOT Analysis
21.3.6.7. Strategy Overview
21.3.6.7.1. Marketing Strategies
21.3.6.7.2. Channel Strategies
21.3.7. Amgen Inc.
21.3.7.1. Overview
21.3.7.2. Product Portfolio
21.3.7.3. Sales Footprint
21.3.7.4. Key Financial
21.3.7.5. Key Developments
21.3.7.6. SWOT Analysis
21.3.7.7. Strategy Overview
21.3.7.7.1. Marketing Strategies
21.3.7.7.2. Channel Strategies
21.3.8. F. Hoffmann-La Roche Ltd.
21.3.8.1. Overview
21.3.8.2. Product Portfolio
21.3.8.3. Sales Footprint
21.3.8.4. Key Financial
21.3.8.5. Key Developments
21.3.8.6. SWOT Analysis
21.3.8.7. Strategy Overview
21.3.8.7.1. Marketing Strategies
21.3.8.7.2. Channel Strategies
21.3.9. Eli Lilly and Company
21.3.9.1. Overview
21.3.9.2. Product Portfolio
21.3.9.3. Sales Footprint
21.3.9.4. Key Financial
21.3.9.5. Key Developments
21.3.9.6. SWOT Analysis
21.3.9.7. Strategy Overview
21.3.9.7.1. Marketing Strategies
21.3.9.7.2. Channel Strategies
21.3.10. Amneal Pharmaceuticals Inc.
21.3.10.1. Overview
21.3.10.2. Product Portfolio
21.3.10.3. Sales Footprint
21.3.10.4. Key Financial
21.3.10.5. Key Developments
21.3.10.6. SWOT Analysis
21.3.10.7. Strategy Overview
21.3.10.7.1. Marketing Strategies
21.3.10.7.2. Channel Strategies
21.3.11. Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals Co. Ltd.
21.3.11.1. Overview
21.3.11.2. Product Portfolio
21.3.11.3. Sales Footprint
21.3.11.4. Key Financial
21.3.11.5. Key Developments
21.3.11.6. SWOT Analysis
21.3.11.7. Strategy Overview
21.3.11.7.1. Marketing Strategies
21.3.11.7.2. Channel Strategies
21.3.12. Takeda Pharmaceutical Co. Ltd.
21.3.12.1. Overview
21.3.12.2. Product Portfolio
21.3.12.3. Sales Footprint
21.3.12.4. Key Financial
21.3.12.5. Key Developments
21.3.12.6. SWOT Analysis
21.3.12.7. Strategy Overview
21.3.12.7.1. Marketing Strategies
21.3.12.7.2. Channel Strategies
21.3.13. Sino Biopharma
21.3.13.1. Overview
21.3.13.2. Product Portfolio
21.3.13.3. Sales Footprint
21.3.13.4. Key Financial
21.3.13.5. Key Developments
21.3.13.6. SWOT Analysis
21.3.13.7. Strategy Overview
21.3.13.7.1. Marketing Strategies
21.3.13.7.2. Channel Strategies
21.3.14. HUTCHMED
21.3.14.1. Overview
21.3.14.2. Product Portfolio
21.3.14.3. Sales Footprint
21.3.14.4. Key Financial
21.3.14.5. Key Developments
21.3.14.6. SWOT Analysis
21.3.14.7. Strategy Overview
21.3.14.7.1. Marketing Strategies
21.3.14.7.2. Channel Strategies
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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