アラブ首長国連邦のランドリーアプライアンス市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)
United Arab Emirates Laundry Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)
アラブ首長国連邦は、アブダビ、ドバイ、シャルジャ、アジュマン、ウム アルカイワイン、ラス アルカイマ、フジャイラの7首長国で構成されています。家電製品市場は、中産階級や労働者階級の増加により、過去から... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。
サマリー アラブ首長国連邦は、アブダビ、ドバイ、シャルジャ、アジュマン、ウム アルカイワイン、ラス アルカイマ、フジャイラの7首長国で構成されています。家電製品市場は、中産階級や労働者階級の増加により、過去から現在に至るまで安定した成長を続けており、今後もこの傾向が続くと予想されています。洗濯機とは、繊維製品の洗濯やクリーニングに使用される機械・電気機器です。アラブ首長国連邦では、不動産市場、2021年国際博覧会、ホスピタリティ産業が堅調に推移しており、洗濯用電化製品に恩恵をもたらすと思われます。
ハイテクに敏感な消費者の需要に応えるため、プレイヤーは洗濯機や乾燥機などのランドリー家電の新しい高機能版を革新しています。スマートハウスが市場の成長を促進すると予想されます。可処分所得の増加、海外居住者の増加、都市化は、予測期間中の成長に寄与する主要な要因の一部となるでしょう。消費者は、洗濯家電などの進歩の中でも、より高い接続性、内蔵アプリ、Wi-fi機能、少ない二酸化炭素排出量、エネルギー効率などを備えた家電製品を選択するようになりました。しかし、セラティン地域での水不足は、市場の成長を妨げ、また将来的に水効率の良い洗濯家電の需要につながるかもしれません。
主な市場動向
Eコマース流通が最も成長著しいチャネル
UAEのインターネット普及率は約99%であり、インターネットは広く普及しています。モバイルとデスクトップ双方の消費者が市場の成長に寄与しています。UAEにおける洗濯機用品のオンライン小売市場は、利便性の向上とより使いやすい方法によって消費者がこうした市場に移行することで、成長すると思われます。オンデマンドサービスは、消費者に好まれる手間のかからない配送サービスとともに、ベンダーによる利用が増加しています。ランドリーマネジメントソフトウェアは、注文管理、配送、在庫ロジスティクスを提供する市場として広く採用されています。UAEは人口増加に伴い、中東地域の中で最もオンラインショッピングが盛んな国です。しかし、大型家電の購入は直接手に取って行いたいという消費者が依然として多いため、家電専門小売店が市場を支配しています。
電子式スムージングアイロン市場は成長中
電気式スムージングプレスは、市場でスチームの応用を可能にしながら、ますます人気が高まっている。短時間で結果を出す一方で、消費エネルギーが少ないことが市場を牽引している。プレートにある通気孔は、蒸気を衣服にはっきりと通すことができ、また、洗濯後に新鮮で清潔な外観を提供し、それによって需要を煽り、さらに市場を牽引することが期待されています。自動アイロンは、手動アイロンよりも多くの市場を獲得しています。
競合他社の状況
アラブ首長国連邦のランドリーアプライアンス市場は、世界的なブランドと地域的なブランドが存在し、緩やかに統合されています。家電メーカーや洗濯機器メーカーは、顧客基盤を拡大するため、市場での技術革新に注力しています。消費者は、セルフクリーニング機能を備えた洗濯機など、健康に関わる問題も取り入れた家電製品にシフトしています。市場における主要な洗濯家電ブランドには、LGが含まれます。AB Electrolux、Samsung、Electroluxなどがあります。
その他のメリット
市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート
ページTOPに戻る
目次 1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study
2 RESEARCH METHODOLOGY
3 EXECUTIVE SUMMARY
4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Dynamics
4.2.1 Drivers
4.2.2 Restraints / Challenges
4.2.3 Opportunities
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.4 Insights on Impact of COVID-19 on the Market
4.5 Insights on Technological Innovations in the Market
4.6 Insights on Government Regulation in the Market
5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Freestanding Laundry Appliances
5.1.2 Built-in Laundry Applinaces
5.2 By Product
5.2.1 Washing Machine
5.2.2 Dryers
5.2.3 Electric Smoothing Irons
5.2.4 Others
5.3 By Technology
5.3.1 Automatic
5.3.2 Semi-Automatic/ Manual
5.3.3 Others
5.4 By Distribution Channel
5.4.1 Supermarkets and Hypermarkets
5.4.2 Specialty Stores
5.4.3 Online
5.4.4 Other Distribution Channels
6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Bosch
6.2.2 Electrolux
6.2.3 Whirlpool Corporation
6.2.4 Haier Group
6.2.5 Samsung
6.2.6 Hitachi Appliances Inc
6.2.7 LG Electronics
6.2.8 Nikai
6.2.9 Hoover
6.2.10 Daewoo
7 FUTURE OF THE MARKET
8 APPENDIX
9 DISCLAIMER
ページTOPに戻る
Summary The United Arab Emirates constitutes seven emirates Abu Dhabi, Dubai, Sharjah, Ajman, Umm al-Qaiwain, Ras al-Khaimah, and Fujairah. The appliances market has experienced steady growth in the past and is expected to continue the same trend owing to the rising middle class and working-class population. Laundry appliances are the mechanical/ electrical appliances that are used for washing and cleaning textiles. The strong growth in the real estate market, Expo 2021, and the hospitality industry are likely to a boon for laundry appliances in the United Arab Emirates.
Players are innovating new advanced versions of laundry appliances including washing machines and dryers to cater to the demand of tech-savvy consumers. Smart Households are expected to drive growth in the market. Rising disposable income, expatriate population, and urbanization would be some of the major factors contributing to the growth in the forecasted period. The consumers have developed choices for appliances with greater connectivity, built-in apps, Wi-fi functions, fewer carbon emissions, energy-efficient, among other advancements in laundry appliances, etc. However, water shortages in ceratin area might hinder the growth of the market and also lead to water-efficient laundry appliances demand in future.
Key Market Trends
E-commerce Distribution is Fastest Growing Channel
Internet penetration is growing widely in the market with UAE having almost 99% internet penetration. Both mobile and desktop consumers are contributing to the growth of the market. Online retailing market place for laundry appliances in UAE is likely to grow with the shift of consumers to these marketplaces owing to an increase in convenience and more user-friendly methods. On-demand services are increasingly being used by vendors with hassle-free delivery services that are preferred by consumers in the market. Laundry management software is widely adopted in the market for providing order management, delivery, and inventory logistics in the market. Propelled by the country's growing population and UAE has most online shopping trends among the Middle East regions. However, appliance specialist retailers are still dominating the market as a wide variety of consumers still prefer to make big appliances purchases in person.
Electronic Smoothing Irons Market is Growing
Electric Smoothing Press is becoming increasingly popular in the market while allowing steam applications in the market. The consumption of lesser energy while producing quicker results is driving the market. The vents located on the plate allow steam to pass clearly onto the clothes and also provides a fresh and clean look after wash, thereby fueling the demand and further expected to drive the market. Automatic irons are gaining more market than the manual ones.
Competitive Landscape
The United Arab Emirates Laundry Appliances market is moderately consolidated with global and regional brands present in the market. Appliance and laundry appliances manufacturers are focusing on innovation in the market to grow their customer base. Consumers are shifting towards appliances that are also incorporating health-related issues such as washing machines that offer self-cleaning features. Some of the major laundry appliances brands in the market include LG. AB Electrolux, Samsung, and Electrolux.
Additional Benefits:
The market estimate (ME) sheet in Excel format 3 months of analyst support
ページTOPに戻る
Table of Contents 1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study
2 RESEARCH METHODOLOGY
3 EXECUTIVE SUMMARY
4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Dynamics
4.2.1 Drivers
4.2.2 Restraints / Challenges
4.2.3 Opportunities
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.4 Insights on Impact of COVID-19 on the Market
4.5 Insights on Technological Innovations in the Market
4.6 Insights on Government Regulation in the Market
5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Freestanding Laundry Appliances
5.1.2 Built-in Laundry Applinaces
5.2 By Product
5.2.1 Washing Machine
5.2.2 Dryers
5.2.3 Electric Smoothing Irons
5.2.4 Others
5.3 By Technology
5.3.1 Automatic
5.3.2 Semi-Automatic/ Manual
5.3.3 Others
5.4 By Distribution Channel
5.4.1 Supermarkets and Hypermarkets
5.4.2 Specialty Stores
5.4.3 Online
5.4.4 Other Distribution Channels
6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Bosch
6.2.2 Electrolux
6.2.3 Whirlpool Corporation
6.2.4 Haier Group
6.2.5 Samsung
6.2.6 Hitachi Appliances Inc
6.2.7 LG Electronics
6.2.8 Nikai
6.2.9 Hoover
6.2.10 Daewoo
7 FUTURE OF THE MARKET
8 APPENDIX
9 DISCLAIMER
ページTOPに戻る
- 【年間サービス】倉庫管理とフルフィルメント
- Romania Cosmetics Market Research Report by Product Type (Face Cosmetics, Eye Cosmetics, Lip Cosmetics, Skin Care, Fragrance, Others), by Gender (Men, Women, Unisex), by Category (Regular, Organic), by Price Range (Economy/ Mass, Premium), by End User (Residential/Retail, Commercial/ Professional), and by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Pharmacy, Drugstore, Online, Others) Forecast till 2032
- North America & South America Track and Field Equipment Market Research Report by Equipment Type [Pole Vault (Pole Vault Pits, Pole Vault Pit Standards, Pole Vault Pit Accessories), High Jump (High Jump Pits, High Jump Pits Standards, High Jump Pits Accessories), Hurdles Sprints, Water Jump Barrier, Steeplechase, Long Jumps Equipment, Throwing Implements, Throwing Cages, Track Curbing Gate, Others], by Material (Metal, Wood, Plastic, Composite Materials, Other Materials), by Price Range (Low-End, Mid-Range, High-End), by Distribution Channel (Online, Offline), and by End User (Schools and Universities, Track and Field Clubs, Fitness Centers, Other End-Users) Forecast till 2035
- Tanzania Mobile Money Market Size, Share, Trends and Forecast by Technology, Business Model, and Transaction Type, 2025-2033
- Saudi Arabia Luxury Market Report by Distribution Channel (Mono-brand Stores, Multi-brand Stores, Online Stores, and Others), Category (Travel and Hotel, Cars, Personal Luxury Goods, Food and Drinks, and Others), Gender (Male, Female) 2025-2033
- Pan Masala Market in India Report by Type (Pan Masala with Tobacco, Plain Pan Masala, Flavored Pan Masala, and Others), Price (Premium, Non-Premium), Packaging (Pouch, Cans, and Others), and State 2025-2033
- Indonesia Recliner Chair Market Report by Product (Wall Hugging Recliner, Push Back Recliner, Massage Recliner, Riser Recliner, and Others), Seating Arrangement (Single Seater Recliner, Multi-Seater Recliner), Material (Leather, Fabric, and Others), Distribution Channel (Furniture and Furnishing Stores, Hypermarkets, E-Retailers, and Others), End User (Residential, Commercial, and Others) 2025-2033
- Indonesia Cigarette Lighter Market Report by Product (Flint Cigarette Lighter, Electronic Cigarette Lighter, and Others), Material (Plastic, Metal, and Others), Distribution Channel (Tobacco Shops, Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Online Stores, and Others) 2025-2033
- Indian Textile and Apparel Market Size, Share, Trends and Forecast by Raw Material, Application, Product Type, and State, 2025-2033
- Indian Biodegradable Sanitary Napkin Market Size, Share, Trends and Forecast by Material Type, Distributional Channel, and Region, 2025-2033
Mordor Intelligence社の その他分野 での最新刊レポート
よくあるご質問
Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?
Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|