2027年までのドイツゲーム機市場
Germany Games Consoles Market to 2027
2027年までのドイツゲーム機市場
概要
ドイツのゲーム機産業プロファイルは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内... もっと見る
サマリー 2027年までのドイツゲーム機市場
概要
ドイツのゲーム機産業プロファイルは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業についての説明も掲載しています。
主要ハイライト
- ゲーム機は、ビデオゲームをプレイするために特別に設計された専用コンピュータシステムである。通常、ゲーム機本体とコントローラーで構成され、テレビやモニターなどのディスプレイ機器に接続される。
- ドイツのゲーム機市場の2022年の総売上は12億1,370万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は9.8%であった。
- 市場の消費台数は2017年から2022年にかけてCAGRマイナス2.1%で減少し、2022年には合計323.9万台に達した。
- 2022年の欧州ゲーム機市場シェアはドイツが21.2%を占めた。
スコープ
- ドイツのゲーム機市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、ドイツのゲーム機市場の競争激しさとその魅力を判断
- 主要企業のプロファイルから、ゲーム機市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- ドイツのゲーム機市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加える
購入の理由
- 2022年のドイツのゲーム機市場規模は?
- 2027年のドイツゲーム機市場規模は?
- ドイツゲーム機市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- ドイツのゲーム機市場を構成する主要セグメントは?
ページTOPに戻る
目次 Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players?
7.3. What are the strengths of leading players?
8 Company Profiles
8.1. Sony Corporation
8.2. Microsoft Corporation
8.3. Nintendo Co., Ltd.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. About MarketLine
ページTOPに戻る
Summary Germany Games Consoles Market to 2027
Summary
Games Consoles in Germany industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.
Key Highlights
- A game console is a specialized computer system designed specifically for playing video games. It typically consists of a console unit and a controller and is connected to a display device such as a television or monitor. - The German game consoles market had total revenues of $1,213.7 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 9.8% between 2017 and 2022. - Market consumption volumes declined with a negative CAGR of 2.1% between 2017 and 2022, to reach a total of 3,239.0 thousand units in 2022. - Germany accounted for 21.2% of the market share of the European game consoles market in 2022.
Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the games consoles market in Germany - Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the games consoles market in Germany - Leading company profiles reveal details of key games consoles market players’ global operations and financial performance - Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Germany games consoles market with five year forecasts
Reasons to Buy
- What was the size of the Germany games consoles market by value in 2022? - What will be the size of the Germany games consoles market in 2027? - What factors are affecting the strength of competition in the Germany games consoles market? - How has the market performed over the last five years? - What are the main segments that make up Germany's games consoles market?
ページTOPに戻る
Table of Contents Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players?
7.3. What are the strengths of leading players?
8 Company Profiles
8.1. Sony Corporation
8.2. Microsoft Corporation
8.3. Nintendo Co., Ltd.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. About MarketLine
ページTOPに戻る
- Hair Salon Services Market By Service Type (Hair Cutting and Styling, Hair Coloring, Hair Treatment, Hair Extensions and Weaving, Hair Spa and Massage), By Price Point (Premium, Medium, Budget), By Booking Channel (Online, Offline): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034
- Health and Fitness Club Market By Service Type (Membership Fees, Total Admission Fees, Personal Training and Instruction Service, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034
- Pet Food Market By Pet Type (Dogs, Cats, Others), By Food Type (Dry Food, Wet Food, Treats and Snacks, Others), By Sales Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialized Pet Shops, Online Sales Channel, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034
- Blue Light Blocking Glasses Market By Lens Type (Clear Lenses, Yellow-tinted Lenses, Amber-tinted Lenses), By End User (Computer Users, Students, Gamers, Others), By Distribution Channel (Optical Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Online Sales Channel): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034
- Custom Shoes Market By Product Type (Athletic Shoes, Casual Shoes, Formal Shoes, Luxury Shoes, Others), By Material (Leather, Synthetic, Textile, Rubber, Others), By Distribution Channel (Offline, Online): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2035
- Corporate Event Market By Event Type (Conference/Seminar, Trade Shows/Exhibitions, Incentive Programs, Company Meetings, Others), By Industry (Financial services, Information Technology, Real Estate and Infrastructure, Automotive, Others), By Platform (Virtual events, Hybrid events, Physical events), By Event location (Tier 1 Cities, Tier 2 Cities, Tier 3 Cities), By Audience (International, Domestic): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2035
- Smart Water Bottle Market By Technology (Hydration Tracking Sensors, Temperature Control, UV-C Sterilization, Bluetooth/Wi-Fi Connectivity), By Material (Stainless Steel, Plastic, Others), By Price Range (Economy, Premium), By Distribution Channel (Supermarkets-Hypermarkets, Departmental Stores, Online Sales Channel, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2035
- Keratin Products Market By Product Type (Hydrolyzed Keratin, Oxidized Keratin, Keratins (IFP, Intermediate Filament Proteins), Wool Keratin), By Application (Hair Beauty Salon, Skin Cream, Nutraceuticals, Pet Care and Supplement, Medical, Active Pharmaceutical Ingredient (API), Others), By Form (Powder, Liquid, Tablet): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2035
- Feminine Intimate Care Market By Product (Intimate Wipes, Intimate Lubricants, Cleansing Liquid, Intimate Wash Gel, Moisturizer, Oils, Others), By Distribution Channel (Online Stores, Offline Sales): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034
- Stainless Insulated Bottle Market By Type (Single-wall insulated bottle, Double-wall insulated bottle), By End User (Individual, Commercial), By Distribution Channel (Supermarkets-Hypermarkets, Specialty Stores, B2B, Online Sales Channel, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2035
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
- 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。
よくあるご質問
MarketLine社はどのような調査会社ですか?
マーケットライン(MarketLine)は、世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版しています。
マーケットライン(MarketLine)はGlobalDataの... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|