アラブ首長国連邦のオンライン小売市場:2027年
United Arab Emirates Online Retail Market to 2027
アラブ首長国連邦のオンライン小売市場:2027年
概要
アラブ首長国連邦のオンライン小売業の産業プロファイルでは、市場規模(2017年~22年の金額、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的... もっと見る
サマリー アラブ首長国連邦のオンライン小売市場:2027年
概要
アラブ首長国連邦のオンライン小売業の産業プロファイルでは、市場規模(2017年~22年の金額、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。
主要ハイライト
- オンライン小売市場は、アパレル小売、電気・電子機器小売、食品・食料品小売、家庭・園芸用品、家具・床材、履物に区分される。
- 首長国のオンライン小売セクターの2022年の総売上高は69億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は26.4%であった。
- 電気・電子機器小売部門は2022年に同部門で最大の割合を占め、総売上高は34億ドルで、同部門全体の48.4%に相当する。
- 首長国のオンライン小売セクターの成長は、GDPの上昇や消費マインドの高まりなど、いくつかのマクロ経済要因の影響を受けている。例えば、アラブ首長国連邦(UAE)の消費者景況感指数(CSI)は、2023年5月に87.41と大幅に上昇し、4月から13.71上昇した。
スコープ
- アラブ首長国連邦のオンライン小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、アラブ首長国連邦のオンライン小売市場の競争激しさ、魅力度を測定します。
- 主要企業のプロファイルから、オンライン小売市場の主要企業のグローバルな事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- アラブ首長国連邦のオンライン小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。
購入の理由
- アラブ首長国連邦のオンライン小売市場の2022年の金額規模は?
- 2027年のアラブ首長国連邦のオンライン小売市場規模は?
- アラブ首長国連邦のオンライン小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- アラブ首長国連邦のオンライン小売市場を構成する主要セグメントは?
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目次 Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Company Profiles
7.1. Amazon.com, Inc.
7.2. Namshi General Trading LLC
7.3. Sharaf Group
7.4. Jumbo Electronics Company Ltd LLC
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Appendix
9.1. Methodology
9.2. Industry associations
9.3. Related MarketLine research
9.4. About MarketLine
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Summary United Arab Emirates Online Retail Market to 2027
Summary
Online Retail in United Arab Emirates industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.
Key Highlights
- The online retail market is segmented into apparel retail, electrical & electronics retail, food & grocery retail, home & garden products, furniture & floor coverings, and footwear. - The Emirati online retail sector had total revenues of $6.9 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 26.4% between 2017 and 2022. - The electrical & electronics retail segment accounted for the sector's largest proportion in 2022, with total revenues of $3.4 billion, equivalent to 48.4% of the sector's overall value. - The growth in the Emirati online retail sector is influenced by several macroeconomic factors, such as rising GDP and growing consumer confidence. For instance, the Sila Consumer Sentiment Index (CSI) in the UAE increased significantly in May 2023 to 87.41, reflecting a rise of 13.71 from April and reflecting the country's overall sentiment about its business, economic, and employment landscapes.
Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the online retail market in United Arab Emirates - Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the online retail market in United Arab Emirates - Leading company profiles reveal details of key online retail market players’ global operations and financial performance - Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the United Arab Emirates online retail market with five year forecasts
Reasons to Buy
- What was the size of the United Arab Emirates online retail market by value in 2022? - What will be the size of the United Arab Emirates online retail market in 2027? - What factors are affecting the strength of competition in the United Arab Emirates online retail market? - How has the market performed over the last five years? - What are the main segments that make up United Arab Emirates' online retail market?
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Table of Contents Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Company Profiles
7.1. Amazon.com, Inc.
7.2. Namshi General Trading LLC
7.3. Sharaf Group
7.4. Jumbo Electronics Company Ltd LLC
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Appendix
9.1. Methodology
9.2. Industry associations
9.3. Related MarketLine research
9.4. About MarketLine
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- 【年間サービス】倉庫管理とフルフィルメント
- Romania Cosmetics Market Research Report by Product Type (Face Cosmetics, Eye Cosmetics, Lip Cosmetics, Skin Care, Fragrance, Others), by Gender (Men, Women, Unisex), by Category (Regular, Organic), by Price Range (Economy/ Mass, Premium), by End User (Residential/Retail, Commercial/ Professional), and by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Pharmacy, Drugstore, Online, Others) Forecast till 2032
- North America & South America Track and Field Equipment Market Research Report by Equipment Type [Pole Vault (Pole Vault Pits, Pole Vault Pit Standards, Pole Vault Pit Accessories), High Jump (High Jump Pits, High Jump Pits Standards, High Jump Pits Accessories), Hurdles Sprints, Water Jump Barrier, Steeplechase, Long Jumps Equipment, Throwing Implements, Throwing Cages, Track Curbing Gate, Others], by Material (Metal, Wood, Plastic, Composite Materials, Other Materials), by Price Range (Low-End, Mid-Range, High-End), by Distribution Channel (Online, Offline), and by End User (Schools and Universities, Track and Field Clubs, Fitness Centers, Other End-Users) Forecast till 2035
- Tanzania Mobile Money Market Size, Share, Trends and Forecast by Technology, Business Model, and Transaction Type, 2025-2033
- Saudi Arabia Luxury Market Report by Distribution Channel (Mono-brand Stores, Multi-brand Stores, Online Stores, and Others), Category (Travel and Hotel, Cars, Personal Luxury Goods, Food and Drinks, and Others), Gender (Male, Female) 2025-2033
- Pan Masala Market in India Report by Type (Pan Masala with Tobacco, Plain Pan Masala, Flavored Pan Masala, and Others), Price (Premium, Non-Premium), Packaging (Pouch, Cans, and Others), and State 2025-2033
- Indonesia Recliner Chair Market Report by Product (Wall Hugging Recliner, Push Back Recliner, Massage Recliner, Riser Recliner, and Others), Seating Arrangement (Single Seater Recliner, Multi-Seater Recliner), Material (Leather, Fabric, and Others), Distribution Channel (Furniture and Furnishing Stores, Hypermarkets, E-Retailers, and Others), End User (Residential, Commercial, and Others) 2025-2033
- Indonesia Cigarette Lighter Market Report by Product (Flint Cigarette Lighter, Electronic Cigarette Lighter, and Others), Material (Plastic, Metal, and Others), Distribution Channel (Tobacco Shops, Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Online Stores, and Others) 2025-2033
- Indian Textile and Apparel Market Size, Share, Trends and Forecast by Raw Material, Application, Product Type, and State, 2025-2033
- Indian Biodegradable Sanitary Napkin Market Size, Share, Trends and Forecast by Material Type, Distributional Channel, and Region, 2025-2033
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- 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。
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