![]() 航空交通管理市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Air Traffic Management Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の航空交通管理市場は、2021年に137億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.4%を示し、2027年までに247億5千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリー世界の航空交通管理市場は、2021年に137億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.4%を示し、2027年までに247億5千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。航空交通管理(ATM)には、ナビゲーション、監視、通信、自動化およびシミュレーションの各システムが含まれます。航空機を特定の場所に着陸させたり、走行中の最適な高さを維持したり、乗客の安全を確保するのに役立ちます。また、安全性と予測可能性の向上、協調的な意思決定、リアルタイムの正確性の提供、異なるシステムの統合などにも役立っています。現在、複数のメーカーが、無人交通管理、モノのインターネット(IoT)、人工知能(IA)、光データ処理システム(FDBS)などの最新技術を、既存のATMソリューションに統合しています。 航空交通管理の市場動向。 航空輸送は、世界中で最も速く、安全な移動手段の一つです。このことは、経済成長および世界人口の急増と相まって、ATMの必要性にプラスの影響を与える重要な要因の一つとなっています。さらに、航空運賃の低下により旅客数が増加し、より良い空域管理への需要が高まっています。そのため、各国の政府当局は、ATMインフラの近代化や空港施設の増設に力を入れています。これに加えて、サイバー脅威の潜在的リスクや、衛星ベースの航空交通管制(ATC)システムの採用が拡大していることも、市場を牽引しています。しかし、コロナウイルス病(COVID-19)のパンデミックの発生とロックダウンの実施、国内線・国際線の渡航制限により、航空分野に悪影響が及んでいます。このため、渡航制限の解除が発表されるまでの間、ATM ソリューションの売上は減少しました。ATMシステムにおける情報通信技術(ICT)の利用が増加していることに加え、大手企業による戦略的パートナーシップやコラボレーションが増加していることも、市場の成長に拍車をかけると予測されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の航空交通管理市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、ドメイン、コンポーネント、アプリケーション、エンドユーザーに基づいて、市場を分類しています。 ドメイン別内訳 航空交通管制 航空交通流管理 航空情報管理 コンポーネント別構成比 ハードウェア ソフトウェア アプリケーション別構成比。 通信 ナビゲーション 監視 オートメーション エンドユーザー別構成比 商業 ミリタリー 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、Adacel Technologies Limited、Advanced Navigation and Positioning Corporation、Airbus SE、Honeywell International Inc.、Indra Sistemas S.A.、L3Harris Technologies Inc、Leidos、Leonardo S.p.A.、Lockheed Martin Corporation、Northrop Grumman Corporation、Raytheon Technologies Corporation、Saab ABおよびThales Groupなどの主要企業のプロファイルと共に検討されています。本レポートで回答した主な質問 世界の航空管制市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の航空管制市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? ドメインに基づく市場の内訳は? コンポーネントに基づく市場の内訳は? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の航空交通管理市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Air Traffic Management Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Domain 6.1 Air Traffic Control 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Air Traffic Flow Management 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Aeronautical Information Management 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Component 7.1 Hardware 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Software 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Communication 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Navigation 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Surveillance 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Automation 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Commercial 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Military 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Adacel Technologies Limited 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Advanced Navigation and Positioning Corporation 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Airbus SE 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Honeywell International Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Indra Sistemas S.A. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 L3Harris Technologies Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 Leidos 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Leonardo S.p.A. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Lockheed Martin Corporation 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Northrop Grumman Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Raytheon Technologies Corporation 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Saab AB 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Thales Group 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.13.4 SWOT Analysis
SummaryThe global air traffic management market reached a value of US$ 13.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 24.75 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 10.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Air Traffic Management Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Domain 6.1 Air Traffic Control 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Air Traffic Flow Management 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Aeronautical Information Management 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Component 7.1 Hardware 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Software 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Communication 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Navigation 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Surveillance 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Automation 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Commercial 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Military 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Adacel Technologies Limited 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Advanced Navigation and Positioning Corporation 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Airbus SE 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Honeywell International Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Indra Sistemas S.A. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 L3Harris Technologies Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 Leidos 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Leonardo S.p.A. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Lockheed Martin Corporation 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Northrop Grumman Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Raytheon Technologies Corporation 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Saab AB 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Thales Group 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.13.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポートIMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2025/05/07 10:26 144.03 円 163.68 円 194.97 円 |