![]() ベーコン市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Bacon Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のベーコン市場は、2021年に652億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には835億5千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR3.80%を示すと予測しています。COVID-19の... もっと見る
サマリー世界のベーコン市場は、2021年に652億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には835億5千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR3.80%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。ベーコンとは、豚肉の一種で、通常、豚の側面のスペアリブを取り除いてから熟成・燻製したものを指します。一般的には副食として消費され、香味料やアクセントとして加えられ、サラダ、サンドイッチ、スープ、メープルベーコンアイスクリームなどのスイーツなど、数多くの食品に使用される。スラブ、通常のスライス、薄切り、厚切り、端と端など、さまざまなバリエーションで広く利用されています。また、ベーコンはスモーキーな風味が特徴で、保存性が高いため、幅広い年齢層の方に愛用されています。 ベーコンの市場動向。 労働人口の増加、多忙なライフスタイル、食生活の変化により、調理済み食品(RTE)および調理済み食品(RTC)への需要が高まっていることが、市場成長の主な要因となっています。これに加えて、味、品質、保存性を高めた簡便な肉製品に対する消費者の認識と受容が高まっていることが、ベーコンの需要を増大させています。さらに、様々な外食産業は、メニューの選択肢を増やし、より多くの消費者を引き付けるために、多種多様なベーコン製品を提供しています。これとともに、健康やフィットネスに関心の高い消費者の間で、パレオやケトのダイエットプランの一部としてベーコンなどの肉製品の消費が増加していることが、市場の成長を促進しています。さらに、いくつかの大手企業は、製品ポートフォリオを拡大し、市場での競争力を維持するために、低カロリーやグルテンフリーのベーコンなど、革新的な製品のバリエーションを発売しています。また、大衆の間で高まる環境への懸念から、魅力的で持続可能なパッケージング・ソリューションに多額の投資を行っています。このほか、肉用タンパク質の需要増加、健康的で栄養価の高い食品への嗜好の変化、消費者の支出能力の増大、異文化間の食事パターンの影響力の高まりなどの要因も、市場の見通しを明るくしている。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のベーコン市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場を種類、製品タイプ、供給元、性質、流通チャネルなどに基づいて分類しています。 タイプ別内訳 ドライキュア 浸漬法 ポンプ式ベーコン その他 製品タイプ別構成比 スタンダードベーコン レディー・トゥ・イート・ベーコン 供給元別構成比。 豚肉 牛肉 トルコ 鶏肉 ブレイクアップ・バイ・ネイチャー オーガニック コンベンショナル 流通チャネル別構成比。 機関投資家向け販売(HoReCa) スーパーマーケットおよびハイパーマーケット 独立系小売店 専門店 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、フォスターファームズ、フレッシュマーク社、グレートブリティッシュミート社、ホーメルフーズ社、カロフーズグループ社、メープルリーフフーズ社、OSIグループ、シーボード社、スミスフィールドフーズ社、エムシーエス社、エムシーエス社、エムシーエス社、エムシーエス社、エムシーエス社、エムシーエス社、エムシーエス株式会社などの主要企業のプロファイルと共に検討されています。(WH Group Limited)、The Kraft Heinz Company、True Story Foods、Tyson Foods Inc.など。本レポートで回答した主な質問 世界のベーコン市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のベーコン市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? タイプ別の市場構成は? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 供給源に基づく市場のブレークアップは? 性質別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のベーコン市場の構造および主要プレイヤーは? 産業における競争の度合いとは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Bacon Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Dry Cured 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Immersion Cured 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Pumped Bacon 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product Type 7.1 Standard Bacon 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Ready-To-Eat Bacon 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Source 8.1 Pork 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Beef 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Turkey 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Chicken 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Nature 9.1 Organic 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Conventional 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Institutional Sales (HoReCa) 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Supermarkets and Hypermarkets 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Independent Retailers 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Specialist Retailers 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Others 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Foster Farms 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 Fresh Mark Inc. 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Great British Meat Company 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Hormel Foods Corporation 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 Karro Foods Group Limited 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 Maple Leaf Foods Inc. 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 Financials 16.3.6.4 SWOT Analysis 16.3.7 OSI Group 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.8 Seaboard Corporation 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.8.3 Financials 16.3.8.4 SWOT Analysis 16.3.9 Smithfield Foods Inc. (WH Group Limited) 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 Financials 16.3.10 The Kraft Heinz Company 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.10.3 Financials 16.3.10.4 SWOT Analysis 16.3.11 True Story Foods 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.12 Tyson Foods Inc. 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.12.3 Financials 16.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global bacon market reached a value of US$ 65.27 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 83.55 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 3.80% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Bacon Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Dry Cured 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Immersion Cured 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Pumped Bacon 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product Type 7.1 Standard Bacon 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Ready-To-Eat Bacon 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Source 8.1 Pork 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Beef 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Turkey 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Chicken 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Nature 9.1 Organic 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Conventional 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Institutional Sales (HoReCa) 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Supermarkets and Hypermarkets 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Independent Retailers 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Specialist Retailers 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Others 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia-Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Foster Farms 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 Fresh Mark Inc. 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Great British Meat Company 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Hormel Foods Corporation 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 Karro Foods Group Limited 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 Maple Leaf Foods Inc. 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 Financials 16.3.6.4 SWOT Analysis 16.3.7 OSI Group 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.8 Seaboard Corporation 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.8.3 Financials 16.3.8.4 SWOT Analysis 16.3.9 Smithfield Foods Inc. (WH Group Limited) 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 Financials 16.3.10 The Kraft Heinz Company 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.10.3 Financials 16.3.10.4 SWOT Analysis 16.3.11 True Story Foods 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.12 Tyson Foods Inc. 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.12.3 Financials 16.3.12.4 SWOT Analysis
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