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ベーコン市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測

ベーコン市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Bacon Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のベーコン市場は、2021年に652億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には835億5千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR3.80%を示すと予測しています。COVID-19の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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3-5営業日以内 147 英語

 

サマリー

世界のベーコン市場は、2021年に652億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には835億5千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR3.80%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。

ベーコンとは、豚肉の一種で、通常、豚の側面のスペアリブを取り除いてから熟成・燻製したものを指します。一般的には副食として消費され、香味料やアクセントとして加えられ、サラダ、サンドイッチ、スープ、メープルベーコンアイスクリームなどのスイーツなど、数多くの食品に使用される。スラブ、通常のスライス、薄切り、厚切り、端と端など、さまざまなバリエーションで広く利用されています。また、ベーコンはスモーキーな風味が特徴で、保存性が高いため、幅広い年齢層の方に愛用されています。

ベーコンの市場動向。
労働人口の増加、多忙なライフスタイル、食生活の変化により、調理済み食品(RTE)および調理済み食品(RTC)への需要が高まっていることが、市場成長の主な要因となっています。これに加えて、味、品質、保存性を高めた簡便な肉製品に対する消費者の認識と受容が高まっていることが、ベーコンの需要を増大させています。さらに、様々な外食産業は、メニューの選択肢を増やし、より多くの消費者を引き付けるために、多種多様なベーコン製品を提供しています。これとともに、健康やフィットネスに関心の高い消費者の間で、パレオやケトのダイエットプランの一部としてベーコンなどの肉製品の消費が増加していることが、市場の成長を促進しています。さらに、いくつかの大手企業は、製品ポートフォリオを拡大し、市場での競争力を維持するために、低カロリーやグルテンフリーのベーコンなど、革新的な製品のバリエーションを発売しています。また、大衆の間で高まる環境への懸念から、魅力的で持続可能なパッケージング・ソリューションに多額の投資を行っています。このほか、肉用タンパク質の需要増加、健康的で栄養価の高い食品への嗜好の変化、消費者の支出能力の増大、異文化間の食事パターンの影響力の高まりなどの要因も、市場の見通しを明るくしている。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のベーコン市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場を種類、製品タイプ、供給元、性質、流通チャネルなどに基づいて分類しています。

タイプ別内訳

ドライキュア
浸漬法
ポンプ式ベーコン
その他

製品タイプ別構成比

スタンダードベーコン
レディー・トゥ・イート・ベーコン

供給元別構成比。

豚肉
牛肉
トルコ
鶏肉

ブレイクアップ・バイ・ネイチャー

オーガニック
コンベンショナル

流通チャネル別構成比。

機関投資家向け販売(HoReCa)
スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
独立系小売店
専門店
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境は、フォスターファームズ、フレッシュマーク社、グレートブリティッシュミート社、ホーメルフーズ社、カロフーズグループ社、メープルリーフフーズ社、OSIグループ、シーボード社、スミスフィールドフーズ社、エムシーエス社、エムシーエス社、エムシーエス社、エムシーエス社、エムシーエス社、エムシーエス社、エムシーエス株式会社などの主要企業のプロファイルと共に検討されています。(WH Group Limited)、The Kraft Heinz Company、True Story Foods、Tyson Foods Inc.など。本レポートで回答した主な質問
世界のベーコン市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のベーコン市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場は?
タイプ別の市場構成は?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
供給源に基づく市場のブレークアップは?
性質別の市場構成は?
流通チャネル別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のベーコン市場の構造および主要プレイヤーは?
産業における競争の度合いとは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Bacon Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Dry Cured
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Immersion Cured
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Pumped Bacon
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Product Type
7.1 Standard Bacon
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Ready-To-Eat Bacon
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Source
8.1 Pork
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Beef
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Turkey
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Chicken
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Nature
9.1 Organic
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Conventional
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Distribution Channel
10.1 Institutional Sales (HoReCa)
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Supermarkets and Hypermarkets
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Independent Retailers
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Specialist Retailers
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Others
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia-Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Foster Farms
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.2 Fresh Mark Inc.
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.3 Great British Meat Company
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.4 Hormel Foods Corporation
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.4.4 SWOT Analysis
16.3.5 Karro Foods Group Limited
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.6 Maple Leaf Foods Inc.
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.6.3 Financials
16.3.6.4 SWOT Analysis
16.3.7 OSI Group
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.8 Seaboard Corporation
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.8.3 Financials
16.3.8.4 SWOT Analysis
16.3.9 Smithfield Foods Inc. (WH Group Limited)
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.9.3 Financials
16.3.10 The Kraft Heinz Company
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.10.3 Financials
16.3.10.4 SWOT Analysis
16.3.11 True Story Foods
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.12 Tyson Foods Inc.
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials
16.3.12.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global bacon market reached a value of US$ 65.27 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 83.55 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 3.80% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Bacon refers to a type of pork, usually made from the side of a pig that is cured and smoked after removing the spare ribs. It is typically consumed as a side dish, added as a flavoring agent or accent, and used in numerous foods, such as salads, sandwiches, soups, and sweets like maple bacon ice cream. It is widely available in different variants, including slabs, regular sliced, thin-sliced, thick-sliced, and ends and pieces. As a result, bacon is popularly consumed by individuals of all age groups due to its unique, smoky flavor and longer shelf life.

Bacon Market Trends:
The escalating demand for ready-to-eat (RTE) and ready-to-cook (RTC) food due to the expanding working population, hectic lifestyles, and changing dietary habits represents the primary factor driving the market growth. Besides this, the growing consumer awareness and acceptance of convenience meat products with enhanced taste, quality, and shelf life is augmenting the demand for bacon. Additionally, various foodservice outlets are offering a wide variety of bacon products to increase their menu options and attract more consumers. Along with this, the rising consumption of meat products like bacon as a part of paleo and keto diet plans among health- and fitness-conscious consumers is propelling the market growth. Furthermore, several leading players are launching innovative product variants, such as low-calorie and gluten-free bacon, to expand their product portfolio and maintain a competitive edge in the market. They are also making heavy investments in attractive and sustainable packaging solutions due to the growing environmental concerns among the masses. Other factors, including the increasing demand for meat protein, shifting preferences toward healthy and nutritious food items, inflating consumer expenditure capacities, and the rising influence of cross-culture dietary patterns, are also creating a positive market outlook.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global bacon market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, product type, source, nature and distribution channel.

Breakup by Type:

Dry Cured
Immersion Cured
Pumped Bacon
Others

Breakup by Product Type:

Standard Bacon
Ready-To-Eat Bacon

Breakup by Source:

Pork
Beef
Turkey
Chicken

Breakup by Nature:

Organic
Conventional

Breakup by Distribution Channel:

Institutional Sales (HoReCa)
Supermarkets and Hypermarkets
Independent Retailers
Specialist Retailers
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Foster Farms, Fresh Mark Inc., Great British Meat Company, Hormel Foods Corporation, Karro Foods Group Limited, Maple Leaf Foods Inc., OSI Group, Seaboard Corporation, Smithfield Foods Inc. (WH Group Limited), The Kraft Heinz Company, True Story Foods and Tyson Foods Inc. Key Questions Answered in This Report:
How has the global bacon market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global bacon market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the source?
What is the breakup of the market based on the nature?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global bacon market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Bacon Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Dry Cured
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Immersion Cured
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Pumped Bacon
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Product Type
7.1 Standard Bacon
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Ready-To-Eat Bacon
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Source
8.1 Pork
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Beef
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Turkey
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Chicken
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Nature
9.1 Organic
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Conventional
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Distribution Channel
10.1 Institutional Sales (HoReCa)
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Supermarkets and Hypermarkets
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Independent Retailers
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Specialist Retailers
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Others
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia-Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Foster Farms
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.2 Fresh Mark Inc.
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.3 Great British Meat Company
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.4 Hormel Foods Corporation
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.4.4 SWOT Analysis
16.3.5 Karro Foods Group Limited
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.6 Maple Leaf Foods Inc.
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.6.3 Financials
16.3.6.4 SWOT Analysis
16.3.7 OSI Group
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.8 Seaboard Corporation
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.8.3 Financials
16.3.8.4 SWOT Analysis
16.3.9 Smithfield Foods Inc. (WH Group Limited)
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.9.3 Financials
16.3.10 The Kraft Heinz Company
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.10.3 Financials
16.3.10.4 SWOT Analysis
16.3.11 True Story Foods
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.12 Tyson Foods Inc.
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials
16.3.12.4 SWOT Analysis

 

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