![]() 男性用グルーミング製品市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Male Grooming Products Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 男性用グルーミング製品の世界市場は、2021年に745億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.5%を示し、2027年には1,087億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の... もっと見る
サマリー男性用グルーミング製品の世界市場は、2021年に745億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.5%を示し、2027年には1,087億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。グルーミング製品は、個人が全体的な衛生と身体的な外観を維持するのに役立ちます。近年、男性の身だしなみのパターンは変化し、身だしなみ、衣服、美容トリートメントに大きな重点が置かれるようになっています。以前は、男性のグルーミング製品は、シェービングクリーム、デオドラント、アフターシェーブコロン、シャンプーに限られていました。しかし、男性が自分のスタイルを確立するという点で、より個性的になってきているため、男性向けの製品もいくつか登場してきています。保湿剤、フェイシャルクリーム、フェイスマスク、アンチエイジング製品などのスキンケア用品から、ブロンザーやコンシーラーなどのコスメティックまで、さまざまな製品が登場しています。メトロセクシャル男性の台頭や、セレブリティやインフルエンサーの影響力の高まりにより、従来の男性らしさに対する考え方が変化し、男性は身だしなみ用品に幅広く投資するようになりました。また、メンズサロンの増加により、世界的に男性用トイレタリーの需要に拍車がかかっています。また、シェーバーやカミソリのような電気製品にも、最新技術を駆使した新たな機能を付加することで、イノベーションを起こす企業も出てきています。基本的な刃物からボディグルーマーや電気シェーバーまで、その製品ラインアップは拡大し、それが市場成長にプラスの推進力を与えているのです。また、大手企業はマーケティングキャンペーンに投資し、Facebook、Instagram、Snapchatなどのソーシャルメディアプラットフォームで製品の販売促進を行っています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、男性用グルーミング製品の世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品、価格帯、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品別の内訳男性用トイレタリー 電気製品 アフターシェーブローション その他 現在、最も人気のある製品は男性用トイレタリー製品です。 価格帯別構成比。 マスプロダクツ プレミアム製品 世界的に見ても、マスプロダクツは最大のシェアを誇っています。入手のしやすさや価格の手頃さから、高級品よりも好まれています。 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 薬局 オンラインストア その他 中でも、男性用グルーミング製品は、複数のブランドから多種多様な製品が販売されているため、スーパーマーケットやハイパーマーケットでの流通が主体となっています。 地域別インサイトアジア太平洋地域 北アメリカ ヨーロッパ 中東・アフリカ ラテンアメリカ 地域別では、欧州が市場の中心的な地位を占めています。生活水準が高いことに加え、本格的で個性的な男性用グルーミング製品への需要が高まっていることが、同地域の市場成長を促進しています。 競合の状況 Procter & Gamble Company, Unilever PLC/NV, Edgewell Personal Care Company, Beiersdorf AG, LVMH Moët Hennessy - Louis Vuitton SE, L'oreal SA, Coty, Inc, Natura Cosmeticos SA (NATURA), PUIG, SL, Koninklijke Philips NV, Panasonic Corporationなど、少数のプレイヤーが市場に存在しており、市場は非常に集中しているのが特徴。本レポートで回答した主な質問 男性用グルーミング製品の世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? 業界における主要な地域市場はどこか? COVID-19は世界の男性用グルーミング製品市場にどのような影響を与えているか? この業界で人気のある製品タイプは何ですか? 業界における主な流通チャネルは何ですか? 市場のバリューチェーンにおける様々な段階とは? 市場の主要な推進要因と課題は何か? 市場の構造と主要プレイヤーは? 市場での競争はどの程度か? 男性用グルーミング製品はどのように製造されているのか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Male Grooming Products Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product 5.5 Market Breakup by Distribution Channel 5.6 Market Breakup by Price Range 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 5.9 SWOT Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Strengths 5.9.3 Weaknesses 5.9.4 Opportunities 5.9.5 Threats 5.10 Value Chain Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Research and Development 5.10.3 Raw Material Procurement 5.10.4 Manufacturing 5.10.5 Marketing 5.10.6 Distribution 5.10.7 End-Use 5.11 Porters Five Forces Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Bargaining Power of Buyers 5.11.3 Bargaining Power of Suppliers 5.11.4 Degree of Competition 5.11.5 Threat of New Entrants 5.11.6 Threat of Substitutes 5.12 Price Analysis 5.12.1 Key Price Indicators 5.12.2 Price Structure 5.12.3 Margin Analysis 6 Market Breakup by Product 6.1 Male Toiletries 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Electric Products 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 After Shave Lotions 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Price Range 7.1 Mass Products 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Premium Products 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Pharmacy Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 Europe 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 North America 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Asia Pacific 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Middle East and Africa 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Latin America 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Male Grooming Products Manufacturing Process 10.1 Product Overview 10.2 Raw Material Requirements 10.3 Manufacturing Process 10.4 Key Success and Risk Factors 11 Competitive Landscape 11.1 Market Structure 11.2 Key Players 11.3 Profiles of Key Players 11.3.1 Procter & Gamble Company 11.3.2 Unilever PLC 11.3.3 Edgewell Personal Care Company 11.3.4 Beiersdorf AG 11.3.5 LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE 11.3.6 L’Óreal SA 11.3.7 Coty, Inc. 11.3.8 Natura Cosmeticos SA (NATURA) 11.3.9 PUIG, SL 11.3.10 Koninklijke Philips NV 11.3.11 Panasonic Corporation
SummaryThe global male grooming products market reached a value of US$ 74.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 108.7 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 6.5% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Male Grooming Products Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product 5.5 Market Breakup by Distribution Channel 5.6 Market Breakup by Price Range 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 5.9 SWOT Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Strengths 5.9.3 Weaknesses 5.9.4 Opportunities 5.9.5 Threats 5.10 Value Chain Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Research and Development 5.10.3 Raw Material Procurement 5.10.4 Manufacturing 5.10.5 Marketing 5.10.6 Distribution 5.10.7 End-Use 5.11 Porters Five Forces Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Bargaining Power of Buyers 5.11.3 Bargaining Power of Suppliers 5.11.4 Degree of Competition 5.11.5 Threat of New Entrants 5.11.6 Threat of Substitutes 5.12 Price Analysis 5.12.1 Key Price Indicators 5.12.2 Price Structure 5.12.3 Margin Analysis 6 Market Breakup by Product 6.1 Male Toiletries 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Electric Products 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 After Shave Lotions 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Price Range 7.1 Mass Products 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Premium Products 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Pharmacy Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 Europe 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 North America 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Asia Pacific 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Middle East and Africa 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Latin America 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Male Grooming Products Manufacturing Process 10.1 Product Overview 10.2 Raw Material Requirements 10.3 Manufacturing Process 10.4 Key Success and Risk Factors 11 Competitive Landscape 11.1 Market Structure 11.2 Key Players 11.3 Profiles of Key Players 11.3.1 Procter & Gamble Company 11.3.2 Unilever PLC 11.3.3 Edgewell Personal Care Company 11.3.4 Beiersdorf AG 11.3.5 LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE 11.3.6 L’Óreal SA 11.3.7 Coty, Inc. 11.3.8 Natura Cosmeticos SA (NATURA) 11.3.9 PUIG, SL 11.3.10 Koninklijke Philips NV 11.3.11 Panasonic Corporation
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よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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