デジタル精神療法市場
Digital Psychotherapeutics Market
デジタル精神治療薬市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年
FMI社が発行したデジタル精神治療薬に関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供して... もっと見る
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サマリー デジタル精神治療薬市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年
FMI社が発行したデジタル精神治療薬に関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。
市場区分
ソリューション別
- 単剤療法
- 併用療法
用途別
- 予防
- 管理
- 治療
ビジネスモデル別
- 患者/消費者への直接販売
- 企業間 (B2B)
地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)
レポートのチャプター
エグゼクティブサマリー
デジタル心療内科市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれます。
第01章 市場概要
本章では、デジタル心療内科市場の詳細なセグメンテーションと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、デジタル心療内科市場の市場範囲、分類法、制限を紹介し、読者がデジタル心療内科市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。
第02章 市場の背景
この章では、Byソリューションの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。
第03章 デジタル精神治療薬の世界市場需要分析2017-2022年および予測、2023-2033年
本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2022年)と現在および将来の市場価値(10.6億米ドル)および数量(27.6%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。
第04章 デジタル精神治療薬の世界市場:価格分析
ソリューション別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。
第05章 デジタル精神治療薬の世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:ソリューション別
ソリューション別に、デジタル精神治療薬市場は単剤療法、併用療法に区分されます。また、上記のソリューション別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。
第06章 デジタル精神治療薬の世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:用途別
用途別に、デジタル精神治療薬市場は予防、管理、治療に区分されます。また、「用途別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のBy Applicationについて、金額予測とYoY成長率比較も提供します。
第07章 デジタル精神治療薬の世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:ビジネスモデル別
ビジネスモデル別に、デジタル精神療法市場は患者/消費者への直接販売、企業間取引(B2B)に区分されます。また、ビジネスモデル別に市場魅力度分析を提供します。また、上記のビジネスモデル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。
第08章 デジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:地域別
地域別に、デジタル精神治療薬市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、中東・アフリカに区分します。またこのセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。読者は、上記のすべての地域別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。
第09章 北米デジタル精神治療薬市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年
本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。
第10章 ラテンアメリカのデジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年
本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のデジタル精神療法市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。
第11章 欧州のデジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年
本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデジタル精神療法市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第12章 東アジアのデジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年
本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデジタル精神療法市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第13章 南アジアのデジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年
本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデジタル心療内科市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第14章 中東・アフリカのデジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年
本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデジタル精神治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第15章 主要国のデジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年
本章では、世界の主要国においてデジタル精神治療薬市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。
第16章 市場構造分析-グローバル評価
本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、上位企業の企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスなどを掲載しています。
第17章 競争の深堀り(暫定リスト)
本章では、調査対象企業の会社概要、ソリューション別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、SwissDTx、Starling Minds、Woebot Health、Talkspace、Pear Therapeutics、Ginger、Meru、Spring Care, Inc.、AbleTo, Inc.、Novartis、SilverCloud Health、FlyingPepper、BetterHelpなどがあります。
第18章 前提条件と略語
本章では、車両レーダー試験システムの報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定のリストを掲載する。
第19章 調査方法
この章では、デジタル心療内科市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。
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目次 1.エグゼクティブ・サマリー
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.イノベーション/開発動向
4.付加価値の高い洞察
4.1.サービス導入分析
4.2.サービス・ビジネスモデルの概要
4.3.規制シナリオ
4.4.PESTLE分析
4.5.ポーター分析
4.6.疾病疫学、地域別
4.7.償還シナリオ
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長率見通し
5.1.2.世界の医療費見通し
5.1.3.世界の平均寿命の見通し
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.医療費の増加
5.2.2.メンタルヘルスの有病率の増加
5.2.3.意識向上と政府の支援策
5.2.4.デジタル化および個別化された治療オプションの導入の増加
5.2.5.スマートフォンとインターネットの普及
5.2.6.バーチャル行動医療サービスの需要
5.2.7.開発された技術による治療法と解決法の改善
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.ドライバー
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会
6.COVID-19 危機-影響評価
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.ソリューション別
6.1.2.アプリケーション別
6.1.3.ビジネスモデル別
6.1.4.地域別
6.2.2022年シナリオ
7.世界市場の需要(金額または規模、単位:10億米ドル)2017~2022年分析と2023~2033年予測
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2017年~2022年
7.2.現在および将来の市場価値(10億米ドル)予測、2023~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.ソリューション別の世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年
8.1.はじめに / 主要調査結果
8.2.ソリューション別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2017年~2022年
8.3.ソリューション別の現在と将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2023~2033年
8.3.1.単剤療法
8.3.2.併用療法
8.4.ソリューション別市場魅力度分析
9.世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年:用途別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.2017年から2022年までのアプリケーション別市場規模(10億米ドル)分析
9.3.アプリケーション別の現在と将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2023~2033年
9.3.1.予防
9.3.2.管理
9.3.3.治療
9.4.用途別市場魅力度分析
10.ビジネスモデル別の世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.ビジネスモデル別過去市場規模(10億米ドル)分析、2017年~2022年
10.3.ビジネスモデル別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2023~2033年
10.3.1.患者/消費者への直接販売
10.3.2.企業対企業(B2B)
10.4.ビジネスモデル別市場魅力度分析
11.世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年、地域別
11.1.はじめに
11.2.2017年から2022年までの地域別過去市場規模(10億米ドル)分析
11.3.地域別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2023~2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測
12.1.市場紹介
12.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析
12.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.アメリカ
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.ソリューション別
12.3.3.用途別
12.3.4.ビジネスモデル別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.ソリューション別
12.4.3.用途別
12.4.4.ビジネスモデル別
12.5.市場動向
12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.7.促進要因と阻害要因-影響分析
12.8.国別分析と予測
12.8.1.米国市場分析
12.8.1.1.はじめに
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.ソリューション別
12.8.1.2.2.アプリケーション別
12.8.1.2.3.ビジネスモデル別
12.8.2.カナダ市場分析
12.8.2.1.はじめに
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.ソリューション別
12.8.2.2.2.アプリケーション別
12.8.2.2.3.ビジネスモデル別
13.ラテンアメリカ市場分析 2017~2022年および予測 2023~2033年
13.1.市場紹介
13.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析
13.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.メキシコ
13.3.1.2.ブラジル
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.ソリューション別
13.3.3.用途別
13.3.4.ビジネスモデル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.ソリューション別
13.4.3.用途別
13.4.4.ビジネスモデル別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.メキシコ市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.ソリューション別
13.8.1.2.2.アプリケーション別
13.8.1.2.3.ビジネスモデル別
13.8.2.ブラジル市場分析
13.8.2.1.導入
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.ソリューション別
13.8.2.2.2.アプリケーション別
13.8.2.2.3.ビジネスモデル別
13.8.3.アルゼンチン市場分析
13.8.3.1.導入
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.ソリューション別
13.8.3.2.2.アプリケーション別
13.8.3.2.3.ビジネスモデル別
14.欧州市場分析 2017〜2022年および予測 2023〜2033年
14.1.はじめに
14.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析
14.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.イギリス
14.3.1.2.ドイツ
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イタリア
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.ロシア
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.ソリューション別
14.3.3.用途別
14.3.4.ビジネスモデル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.ソリューション別
14.4.3.用途別
14.4.4.ビジネスモデル別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.イギリス市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.ソリューション別
14.8.1.2.2.アプリケーション別
14.8.1.2.3.ビジネスモデル別
14.8.2.ドイツ市場分析
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.ソリューション別
14.8.2.2.2.アプリケーション別
14.8.2.2.3.ビジネスモデル別
14.8.3.フランス市場分析
14.8.3.1.はじめに
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.ソリューション別
14.8.3.2.2.アプリケーション別
14.8.3.2.3.ビジネスモデル別
14.8.4.イタリア市場分析
14.8.4.1.はじめに
14.8.4.2.市場分類別分析と予測
14.8.4.2.1.ソリューション別
14.8.4.2.2.アプリケーション別
14.8.4.2.3.ビジネスモデル別
14.8.5.スペイン市場分析
14.8.5.1.はじめに
14.8.5.2.市場分類別分析と予測
14.8.5.2.1.ソリューション別
14.8.5.2.2.アプリケーション別
14.8.5.2.3.ビジネスモデル別
14.8.6.ベネルクス市場分析
14.8.6.1.序論
14.8.6.2.市場分類別分析と予測
14.8.6.2.1.ソリューション別
14.8.6.2.2.アプリケーション別
14.8.6.2.3.ビジネスモデル別
14.8.7.ロシア市場分析
14.8.7.1.はじめに
14.8.7.2.市場分類別分析と予測
14.8.7.2.1.ソリューション別
14.8.7.2.2.アプリケーション別
14.8.7.2.3.ビジネスモデル別
15.東アジア市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測
15.1.市場紹介
15.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析
15.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.ソリューション別
15.3.3.用途別
15.3.4.ビジネスモデル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.ソリューション別
15.4.3.用途別
15.4.4.ビジネスモデル別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.中国市場の分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.ソリューション別
15.8.1.2.2.アプリケーション別
15.8.1.2.3.ビジネスモデル別
15.8.2.日本市場分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.ソリューション別
15.8.2.2.2.アプリケーション別
15.8.2.2.3.ビジネスモデル別
15.8.3.韓国市場分析
15.8.3.1.はじめに
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.ソリューション別
15.8.3.2.2.アプリケーション別
15.8.3.2.3.ビジネスモデル別
16.南アジア市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測
16.1.市場紹介
16.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析(2017~2022年
16.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.マレーシア
16.3.1.3.タイ
16.3.1.4.インドネシア
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.ソリューション別
16.3.3.用途別
16.3.4.ビジネスモデル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.ソリューション別
16.4.3.用途別
16.4.4.ビジネスモデル別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.インド市場分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.ソリューション別
16.8.1.2.2.アプリケーション別
16.8.1.2.3.ビジネスモデル別
16.8.2.マレーシア市場分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.ソリューション別
16.8.2.2.2.アプリケーション別
16.8.2.2.3.ビジネスモデル別
16.8.3.タイ市場分析
16.8.3.1.導入
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.ソリューション別
16.8.3.2.2.アプリケーション別
16.8.3.2.3.ビジネスモデル別
16.8.4.インドネシア市場分析
16.8.4.1.はじめに
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.ソリューション別
16.8.4.2.2.アプリケーション別
16.8.4.2.3.ビジネスモデル別
17.オセアニア市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測
17.1.市場紹介
17.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析
17.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.ソリューション別
17.3.3.用途別
17.3.4.ビジネスモデル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.ソリューション別
17.4.3.用途別
17.4.4.ビジネスモデル別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.オーストラリア市場分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.ソリューション別
17.8.1.2.2.アプリケーション別
17.8.1.2.3.ビジネスモデル別
17.8.2.ニュージーランド市場分析
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.ソリューション別
17.8.2.2.2.アプリケーション別
17.8.2.2.3.ビジネスモデル別
18.中東・アフリカ市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測
18.1.はじめに
18.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析
18.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.南アフリカ
18.3.1.4.その他の中東・アフリカ
18.3.2.ソリューション別
18.3.3.用途別
18.3.4.ビジネスモデル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.ソリューション別
18.4.3.用途別
18.4.4.ビジネスモデル別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.GCC諸国市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.ソリューション別
18.8.1.2.2.アプリケーション別
18.8.1.2.3.ビジネスモデル別
18.8.2.トルコ市場分析
18.8.2.1.はじめに
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.ソリューション別
18.8.2.2.2.アプリケーション別
18.8.2.2.3.ビジネスモデル別
18.8.3.南アフリカ市場分析
18.8.3.1.はじめに
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.ソリューション別
18.8.3.2.2.アプリケーション別
18.8.3.2.3.ビジネスモデル別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析(%)
19.3.市場プレゼンス分析
19.3.1.プレーヤーの地域別分布
19.3.2.プレーヤーのチャネル別フットプリント
20.競合分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.コンペティション・ベンチマーク
20.3.競合の深堀り
20.3.1.スイスDTx
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.主要財務
20.3.1.4.SWOT分析
20.3.1.5.主要開発
20.3.1.6.販売拠点
20.3.1.7.戦略の概要
20.3.1.7.1.マーケティング戦略
20.3.1.7.2.製品戦略
20.3.1.7.3.チャネル戦略
20.3.2.スターリングマインド
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.主要財務
20.3.2.4.SWOT分析
20.3.2.5.主要開発
20.3.2.6.販売拠点
20.3.2.7.戦略の概要
20.3.2.7.1.マーケティング戦略
20.3.2.7.2.製品戦略
20.3.2.7.3.チャネル戦略
20.3.3.ウボットヘルス
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.主要財務
20.3.3.4.SWOT分析
20.3.3.5.主要開発
20.3.3.6.販売拠点
20.3.3.7.戦略の概要
20.3.3.7.1.マーケティング戦略
20.3.3.7.2.製品戦略
20.3.3.7.3.チャネル戦略
20.3.4.トークスペース
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.主要財務
20.3.4.4.SWOT分析
20.3.4.5.主要開発
20.3.4.6.販売拠点
20.3.4.7.戦略の概要
20.3.4.7.1.マーケティング戦略
20.3.4.7.2.製品戦略
20.3.4.7.3.チャネル戦略
20.3.5.ペアセラピューティクス
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.主要財務
20.3.5.4.SWOT分析
20.3.5.5.主要開発
20.3.5.6.販売拠点
20.3.5.7.戦略の概要
20.3.5.7.1.マーケティング戦略
20.3.5.7.2.製品戦略
20.3.5.7.3.チャネル戦略
20.3.6.ジンジャー
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.主要財務
20.3.6.4.SWOT分析
20.3.6.5.主要開発
20.3.6.6.販売拠点
20.3.6.7.戦略の概要
20.3.6.7.1.マーケティング戦略
20.3.6.7.2.製品戦略
20.3.6.7.3.チャネル戦略
20.3.7.メルー
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.主要財務
20.3.7.4.SWOT分析
20.3.7.5.主要開発
20.3.7.6.販売拠点
20.3.7.7.戦略の概要
20.3.7.7.1.マーケティング戦略
20.3.7.7.2.製品戦略
20.3.7.7.3.チャネル戦略
20.3.8.スプリングケア
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.主要財務
20.3.8.4.SWOT分析
20.3.8.5.主要開発
20.3.8.6.販売拠点
20.3.8.7.戦略の概要
20.3.8.7.1.マーケティング戦略
20.3.8.7.2.製品戦略
20.3.8.7.3.チャネル戦略
20.3.9.AbleTo, Inc.
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.主要財務
20.3.9.4.SWOT分析
20.3.9.5.主要開発
20.3.9.6.販売拠点
20.3.9.7.戦略の概要
20.3.9.7.1.マーケティング戦略
20.3.9.7.2.製品戦略
20.3.9.7.3.チャネル戦略
20.3.9.8.概要
20.3.9.9.製品ポートフォリオ
20.3.9.10.主要財務情報
20.3.9.11.SWOT分析
20.3.9.12.主要開発
20.3.9.13.販売拠点
20.3.9.14.戦略の概要
20.3.9.14.1.マーケティング戦略
20.3.9.14.2.製品戦略
20.3.9.14.3.チャネル戦略
20.3.10.ノバルティス
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.主要財務
20.3.10.4.SWOT分析
20.3.10.5.主要開発
20.3.10.6.販売拠点
20.3.10.7.戦略の概要
20.3.10.7.1.マーケティング戦略
20.3.10.7.2.製品戦略
20.3.10.7.3.チャネル戦略
20.3.11.シルバークラウドの健康
20.3.11.1.概要
20.3.11.2.製品ポートフォリオ
20.3.11.3.主要財務情報
20.3.11.4.SWOT分析
20.3.11.5.主要開発
20.3.11.6.販売拠点
20.3.11.7.戦略の概要
20.3.11.7.1.マーケティング戦略
20.3.11.7.2.製品戦略
20.3.11.7.3.チャネル戦略
20.3.12.フライングペッパー
20.3.12.1.概要
20.3.12.2.製品ポートフォリオ
20.3.12.3.主要財務情報
20.3.12.4.SWOT分析
20.3.12.5.主要開発
20.3.12.6.販売拠点
20.3.12.7.戦略の概要
20.3.12.7.1.マーケティング戦略
20.3.12.7.2.製品戦略
20.3.12.7.3.チャネル戦略
20.3.13.ベターヘルプ
20.3.13.1.概要
20.3.13.2.製品ポートフォリオ
20.3.13.3.主要財務情報
20.3.13.4.SWOT分析
20.3.13.5.主要開発
20.3.13.6.販売拠点
20.3.13.7.戦略の概要
20.3.13.7.1.マーケティング戦略
20.3.13.7.2.製品戦略
20.3.13.7.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法
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Summary Digital Psychotherapeutics Market: Global Industry Analysis 2017-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033
A recent market study published by FMI on Digital Psychotherapeutics offers a global industry analysis for 2017-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.
Market Segmentation
By Solution:
• Monotherapy • Combination Therapy
By Application:
• Prevention • Management • Treatment
By Business Model:
• Direct-to-Patients/Consumers • Business-to-Business (B2B)
By Region:
• North America • Latin America • Europe • South Asia • East Asia • Oceania • Middle East and Africa (MEA)
Report Chapters
Executive Summary
The executive summary of the Digital Psychotherapeutics Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.
Chapter 01 - Market Overview
Readers can find the detailed segmentation and definition of the Digital Psychotherapeutics Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Digital Psychotherapeutics Market report.
Chapter 02 - Market Background
This chapter includes detailed analysis of the By Solution processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.
Chapter 03 - Global Digital Psychotherapeutics Market Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033
The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2022) and current and future market value (US$ 1.06 billion) and volume (27.6%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.
Chapter 04 - Global Digital Psychotherapeutics Market - Pricing Analysis
Based on By Solution, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.
Chapter 05 - Global Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Solution
Based on By Solution, Digital Psychotherapeutics Market is segmented into Monotherapy, Combination Therapy. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Solution.
Chapter 06 - Global Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Application
Based on By Application, Digital Psychotherapeutics Market is segmented into Prevention, Management, Treatment. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.
Chapter 07 - Global Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Business Model
Based on By Business Model, Digital Psychotherapeutics Market is segmented into Direct-to-Patients/Consumers, Business-to-Business (B2B). This section also offers market attractiveness analysis based on By Business Model. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Business Model.
Chapter 08 - Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Region
Based on By Region, Digital Psychotherapeutics Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania, The Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.
Chapter 09 - North America Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.
Chapter 10 - Latin America Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Psychotherapeutics Market in the Latin America region.
Chapter 11 - Europe Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Psychotherapeutics Market in the regional market.
Chapter 12 - East Asia Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Psychotherapeutics Market in the regional market.
Chapter 13 - South Asia Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Psychotherapeutics Market in the regional market.
Chapter 14 - Middle East and Africa Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Psychotherapeutics Market in the regional market. Chapter 15 - Key Countries Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter offers insights into how the Digital Psychotherapeutics Market is expected to grow in major countries globally.
Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment
This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.
Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)
This chapter includes company overview, By Solution portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are SwissDTx, Starling Minds, Woebot Health, Talkspace, Pear Therapeutics, Ginger, Meru, Spring Care, Inc., AbleTo, Inc., Novartis, SilverCloud Health, FlyingPepper, BetterHelp.
Chapter 18 - Assumptions and Acronyms
This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.
Chapter 19 - Research Methodology
This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Digital Psychotherapeutics Market.
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Table of Contents 1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trend
1.3. Supply Side Trend
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Innovation/Development Trends
4. Value-Added Insights
4.1. Service Adoption Analysis
4.2. Service Business Model Overview
4.3. Regulatory Scenario
4.4. PESTLE Analysis
4.5. Porter’s Analysis
4.6. Disease Epidemiology, By Region
4.7. Reimbursement Scenario
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.3. Global Life Expectancy Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Rising Healthcare Spending
5.2.2. Increasing Prevalence of Mental Health
5.2.3. Increase Awareness and Supportive Government Initiatives
5.2.4. Rising Adoption of Digitalized and Personalized Treatment Options
5.2.5. Growing Smartphones and Internet Penetration
5.2.6. Demand for Virtual Behavioral Health Services
5.2.7. Improved Treatments and Solutions with Developed Technology
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity
6. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Solution
6.1.2. By Application
6.1.3. By Business Model
6.1.4. By Region
6.2. 2022 Scenario
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Billion) Analysis 2017 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033
7.1. Historical Market Value (US$ Billion) Analysis, 2017 to 2022
7.2. Current and Future Market Value (US$ Billion) Projections, 2023 to 2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Solution
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Billion) Analysis By Solution, 2017 to 2022
8.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast By Solution, 2023 to 2033
8.3.1. Monotherapy
8.3.2. Combination Therapy
8.4. Market Attractiveness Analysis By Solution
9. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Billion) Analysis By Application, 2017 to 2022
9.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033
9.3.1. Prevention
9.3.2. Management
9.3.3. Treatment
9.4. Market Attractiveness Analysis By Application
10. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Business Model
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Billion) Analysis By Business Model, 2017 to 2022
10.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast By Business Model, 2023 to 2033
10.3.1. Direct-to-Patients/Consumers
10.3.2. Business-to-Business (B2B)
10.4. Market Attractiveness Analysis By Business Model
11. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Billion) Analysis By Region, 2017 to 2022
11.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022
12.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. United States
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Solution
12.3.3. By Application
12.3.4. By Business Model
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Solution
12.4.3. By Application
12.4.4. By Business Model
12.5. Market Trends
12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.8. Country-Level Analysis & Forecast
12.8.1. United States Market Analysis
12.8.1.1. Introduction
12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.1.2.1. By Solution
12.8.1.2.2. By Application
12.8.1.2.3. By Business Model
12.8.2. Canada Market Analysis
12.8.2.1. Introduction
12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.2.2.1. By Solution
12.8.2.2.2. By Application
12.8.2.2.3. By Business Model
13. Latin America Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022
13.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Mexico
13.3.1.2. Brazil
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Solution
13.3.3. By Application
13.3.4. By Business Model
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Solution
13.4.3. By Application
13.4.4. By Business Model
13.5. Market Trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country-Level Analysis & Forecast
13.8.1. Mexico Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Solution
13.8.1.2.2. By Application
13.8.1.2.3. By Business Model
13.8.2. Brazil Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Solution
13.8.2.2.2. By Application
13.8.2.2.3. By Business Model
13.8.3. Argentina Market Analysis
13.8.3.1. Introduction
13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.3.2.1. By Solution
13.8.3.2.2. By Application
13.8.3.2.3. By Business Model
14. Europe Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022
14.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. United Kingdom
14.3.1.2. Germany
14.3.1.3. France
14.3.1.4. Italy
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. BENELUX
14.3.1.7. Russia
14.3.1.8. Rest of Europe
14.3.2. By Solution
14.3.3. By Application
14.3.4. By Business Model
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Solution
14.4.3. By Application
14.4.4. By Business Model
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country-Level Analysis & Forecast
14.8.1. United Kingdom Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Solution
14.8.1.2.2. By Application
14.8.1.2.3. By Business Model
14.8.2. Germany Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Solution
14.8.2.2.2. By Application
14.8.2.2.3. By Business Model
14.8.3. France Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Solution
14.8.3.2.2. By Application
14.8.3.2.3. By Business Model
14.8.4. Italy Market Analysis
14.8.4.1. Introduction
14.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.4.2.1. By Solution
14.8.4.2.2. By Application
14.8.4.2.3. By Business Model
14.8.5. Spain Market Analysis
14.8.5.1. Introduction
14.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.5.2.1. By Solution
14.8.5.2.2. By Application
14.8.5.2.3. By Business Model
14.8.6. BENELUX Market Analysis
14.8.6.1. Introduction
14.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.6.2.1. By Solution
14.8.6.2.2. By Application
14.8.6.2.3. By Business Model
14.8.7. Russia Market Analysis
14.8.7.1. Introduction
14.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.7.2.1. By Solution
14.8.7.2.2. By Application
14.8.7.2.3. By Business Model
15. East Asia Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022
15.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. China
15.3.1.2. Japan
15.3.1.3. South Korea
15.3.2. By Solution
15.3.3. By Application
15.3.4. By Business Model
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Solution
15.4.3. By Application
15.4.4. By Business Model
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country-Level Analysis & Forecast
15.8.1. China Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Solution
15.8.1.2.2. By Application
15.8.1.2.3. By Business Model
15.8.2. Japan Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Solution
15.8.2.2.2. By Application
15.8.2.2.3. By Business Model
15.8.3. South Korea Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Solution
15.8.3.2.2. By Application
15.8.3.2.3. By Business Model
16. South Asia Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022
16.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Malaysia
16.3.1.3. Thailand
16.3.1.4. Indonesia
16.3.1.5. Rest of South Asia
16.3.2. By Solution
16.3.3. By Application
16.3.4. By Business Model
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Solution
16.4.3. By Application
16.4.4. By Business Model
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country-Level Analysis & Forecast
16.8.1. India Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Solution
16.8.1.2.2. By Application
16.8.1.2.3. By Business Model
16.8.2. Malaysia Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Solution
16.8.2.2.2. By Application
16.8.2.2.3. By Business Model
16.8.3. Thailand Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Solution
16.8.3.2.2. By Application
16.8.3.2.3. By Business Model
16.8.4. Indonesia Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Solution
16.8.4.2.2. By Application
16.8.4.2.3. By Business Model
17. Oceania Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022
17.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Solution
17.3.3. By Application
17.3.4. By Business Model
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Solution
17.4.3. By Application
17.4.4. By Business Model
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country-Level Analysis & Forecast
17.8.1. Australia Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Solution
17.8.1.2.2. By Application
17.8.1.2.3. By Business Model
17.8.2. New Zealand Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Solution
17.8.2.2.2. By Application
17.8.2.2.3. By Business Model
18. Middle East and Africa Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022
18.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Türkiye
18.3.1.3. South Africa
18.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Solution
18.3.3. By Application
18.3.4. By Business Model
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Solution
18.4.3. By Application
18.4.4. By Business Model
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country-Level Analysis & Forecast
18.8.1. GCC Countries Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Solution
18.8.1.2.2. By Application
18.8.1.2.3. By Business Model
18.8.2. Türkiye Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Solution
18.8.2.2.2. By Application
18.8.2.2.3. By Business Model
18.8.3. South Africa Market Analysis
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Solution
18.8.3.2.2. By Application
18.8.3.2.3. By Business Model
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
19.3. Market Presence Analysis
19.3.1. By Regional Footprint of Players
19.3.2. Channel Footprint of Players
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. SwissDTx
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Product Portfolio
20.3.1.3. Key Financials
20.3.1.4. SWOT Analysis
20.3.1.5. Key Developments
20.3.1.6. Sales Footprint
20.3.1.7. Strategy Overview
20.3.1.7.1. Marketing Strategy
20.3.1.7.2. Product Strategy
20.3.1.7.3. Channel Strategy
20.3.2. Starling Minds
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Product Portfolio
20.3.2.3. Key Financials
20.3.2.4. SWOT Analysis
20.3.2.5. Key Developments
20.3.2.6. Sales Footprint
20.3.2.7. Strategy Overview
20.3.2.7.1. Marketing Strategy
20.3.2.7.2. Product Strategy
20.3.2.7.3. Channel Strategy
20.3.3. Woebot Health
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Product Portfolio
20.3.3.3. Key Financials
20.3.3.4. SWOT Analysis
20.3.3.5. Key Developments
20.3.3.6. Sales Footprint
20.3.3.7. Strategy Overview
20.3.3.7.1. Marketing Strategy
20.3.3.7.2. Product Strategy
20.3.3.7.3. Channel Strategy
20.3.4. Talkspace
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Product Portfolio
20.3.4.3. Key Financials
20.3.4.4. SWOT Analysis
20.3.4.5. Key Developments
20.3.4.6. Sales Footprint
20.3.4.7. Strategy Overview
20.3.4.7.1. Marketing Strategy
20.3.4.7.2. Product Strategy
20.3.4.7.3. Channel Strategy
20.3.5. Pear Therapeutics
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Product Portfolio
20.3.5.3. Key Financials
20.3.5.4. SWOT Analysis
20.3.5.5. Key Developments
20.3.5.6. Sales Footprint
20.3.5.7. Strategy Overview
20.3.5.7.1. Marketing Strategy
20.3.5.7.2. Product Strategy
20.3.5.7.3. Channel Strategy
20.3.6. Ginger
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Product Portfolio
20.3.6.3. Key Financials
20.3.6.4. SWOT Analysis
20.3.6.5. Key Developments
20.3.6.6. Sales Footprint
20.3.6.7. Strategy Overview
20.3.6.7.1. Marketing Strategy
20.3.6.7.2. Product Strategy
20.3.6.7.3. Channel Strategy
20.3.7. Meru
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Product Portfolio
20.3.7.3. Key Financials
20.3.7.4. SWOT Analysis
20.3.7.5. Key Developments
20.3.7.6. Sales Footprint
20.3.7.7. Strategy Overview
20.3.7.7.1. Marketing Strategy
20.3.7.7.2. Product Strategy
20.3.7.7.3. Channel Strategy
20.3.8. Spring Care, Inc.
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Product Portfolio
20.3.8.3. Key Financials
20.3.8.4. SWOT Analysis
20.3.8.5. Key Developments
20.3.8.6. Sales Footprint
20.3.8.7. Strategy Overview
20.3.8.7.1. Marketing Strategy
20.3.8.7.2. Product Strategy
20.3.8.7.3. Channel Strategy
20.3.9. AbleTo, Inc.
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Product Portfolio
20.3.9.3. Key Financials
20.3.9.4. SWOT Analysis
20.3.9.5. Key Developments
20.3.9.6. Sales Footprint
20.3.9.7. Strategy Overview
20.3.9.7.1. Marketing Strategy
20.3.9.7.2. Product Strategy
20.3.9.7.3. Channel Strategy
20.3.9.8. Overview
20.3.9.9. Product Portfolio
20.3.9.10. Key Financials
20.3.9.11. SWOT Analysis
20.3.9.12. Key Developments
20.3.9.13. Sales Footprint
20.3.9.14. Strategy Overview
20.3.9.14.1. Marketing Strategy
20.3.9.14.2. Product Strategy
20.3.9.14.3. Channel Strategy
20.3.10. Novartis
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Product Portfolio
20.3.10.3. Key Financials
20.3.10.4. SWOT Analysis
20.3.10.5. Key Developments
20.3.10.6. Sales Footprint
20.3.10.7. Strategy Overview
20.3.10.7.1. Marketing Strategy
20.3.10.7.2. Product Strategy
20.3.10.7.3. Channel Strategy
20.3.11. SilverCloud Health
20.3.11.1. Overview
20.3.11.2. Product Portfolio
20.3.11.3. Key Financials
20.3.11.4. SWOT Analysis
20.3.11.5. Key Developments
20.3.11.6. Sales Footprint
20.3.11.7. Strategy Overview
20.3.11.7.1. Marketing Strategy
20.3.11.7.2. Product Strategy
20.3.11.7.3. Channel Strategy
20.3.12. FlyingPepper
20.3.12.1. Overview
20.3.12.2. Product Portfolio
20.3.12.3. Key Financials
20.3.12.4. SWOT Analysis
20.3.12.5. Key Developments
20.3.12.6. Sales Footprint
20.3.12.7. Strategy Overview
20.3.12.7.1. Marketing Strategy
20.3.12.7.2. Product Strategy
20.3.12.7.3. Channel Strategy
20.3.13. BetterHelp
20.3.13.1. Overview
20.3.13.2. Product Portfolio
20.3.13.3. Key Financials
20.3.13.4. SWOT Analysis
20.3.13.5. Key Developments
20.3.13.6. Sales Footprint
20.3.13.7. Strategy Overview
20.3.13.7.1. Marketing Strategy
20.3.13.7.2. Product Strategy
20.3.13.7.3. Channel Strategy
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology
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- Saudi Arabia Sleep Apnea Devices Market, By Type (Therapeutic Devices, Diagnostic Devices), By Indication (Obstructive Sleep Apnea, Central Sleep Apnea), By End User (Hospitals & Clinics, Homecare), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- UAE Veterinary Testing Services Market, By Animal Type (Companion Animals v/s Livestock), By Testing Category (Analytical Services, Diagnostic Imaging, Bacteriology, Pathology, Immunoassays, Others), By Diseases (Infectious Diseases, Non-Infectious Diseases, General Ailments, Others), By Region, Competition, Forecast and Opportunities, 2020-2030F
- UAE Medical Gloves Market By Type (Surgical, Examination), By Product Type (Reusable, Disposable), By Material Type (Natural Rubber, Nitrile, Polyisoprene, Neoprene, Others), By Form (Powdered, Non-Powdered), By Distribution Channel (Hospitals & Clinics, Medical Stores & Pharmacies, Online, Others), By End User (Hospitals & Clinics, Ambulatory Care Centers, Home Healthcare, Others), By Region, Competition, Opportunities and Forecast, 2020-2030F
- UAE Dental Bone Graft Substitute Market, By Type (Allograft, Xenograft, Autograft, Synthetic Bone Graft, Others), By Material (Human Cell Source, Collagen, Animal Source, Others), By Mechanism (Osteoconduction, Osteoinduction, Osteopromotion, Osteogenesis), By Product (Bio OSS, Grafton, Osteograf), By Application (Socket Preservation, Ridge Augmentation, Periodontal Defect Regeneration, Implant Bone Regeneration, Sinus Lift), By End User (Hospitals & Clinics, Dental Laboratories, Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Hospice Market, By Type (Routine Home Care, Continuous Home Care, Inpatient Respite Care, General Inpatient Care), By Location (Hospice Center, Hospital, Home Hospice Care, Skilled Nursing Facility), By Diagnosis (Dementia, Circulatory/Heart, Cancer, Respiratory, Stroke, Chronic Kidney Disease, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States DTC Wellness Testing Market By Test Type (Hormone, Micronutrients, Food Intolerance, Food Sensitivity, COVID-19 DTC Test, Infectious Disease Tests, Other), By Offerings (Test Panel, Test Strips, Digital Monitoring Instruments, Other), By Distribution Channel (Online, Over the Counter), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Diagnostics Market By Product Type (Reagents, Instruments, Software & Services), By Type of Test (Infectious Disease Testing, Lipid Panel, Metabolic Panel, Others), By Technique (Immunodiagnostics, Clinical Techniques, Molecular Diagnostics, Tissue Diagnostics, Others), By Usability (Reusable, Disposable), By Application (Infectious Diseases {Human Papillomavirus, Hepatitis, Tuberculosis, Hospital-Acquired Infections, COVID-19}, Cancer, Sexually Transmitted Diseases, Others), By End User (Hospitals, Public labs, Diagnostic Centers, Point-of-Care Testing Centers, Private or Commercial Laboratories, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Artificial Organs Market By Organ Type (Artificial Heart {Prosthetic Heart Valves, Ventricular Assist Devices, Cardiac Pacemakers}, Artificial Kidney, Artificial Pancreas, Artificial Lungs, Cochlear Implants, Others), By Technology (Electronic Bionics, Mechanical), By Type of Fixation (Wearable, Implantable), By Material Type (Silicon, Plastic, Steel), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Humanized Mice Model Market By Type (Genetic Humanized Mice Model, Cell-based Humanized Mice Model), By Application (Oncology Studies, Immunology and Inflammation Studies, Others), By End User (Pharmaceutical & Biotechnology Companies, Academic & Research Institutes, Contract Research Organizations), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- India Neurovascular Devices Market, By Device (Cerebral Embolization and Aneurysm Coiling Devices, Cerebral Angioplasty and Stenting Systems, Neurothrombectomy Devices, Support Devices, Trans Radial Access Devices), By Therapeutic Application (Stroke, Cerebral Artery, Cerebral Aneurysm, Others), By End User (Hospitals, Specialty Clinics, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
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