非滅菌性液体/懸濁液市場
Non-Sterile Liquids/Suspensions Market
非滅菌性液体/懸濁液市場2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価
この調査レポートは、非滅菌性液体/懸濁液の2012-2022年世界産業分析と2023-2033年機会評価を掲載したFMIの市場調査報告書です。こ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。 最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。 日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。
サマリー 非滅菌性液体/懸濁液市場2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価
この調査レポートは、非滅菌性液体/懸濁液の2012-2022年世界産業分析と2023-2033年機会評価を掲載したFMIの市場調査報告書です。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。
市場区分
剤形別
- 経口剤
- 混合剤
- チンキ剤
- シロップ剤
- エリキシル
- 洗口液/うがい薬
- ドロップス
- 耳・目薬
- 目薬
- ローション
- 点鼻薬
- 点鼻薬
- スプレー
- 外用薬
- ゲル
- クリーム
- 非経口
用途別
- ヒト用医薬品
- 栄養補助食品
- 化粧品
- 医療機器
- 動物用医薬品
エンドユーザー別
- CMO/CDMO
- 製薬会社
- ヒト
- 動物用医薬品
- 化粧品会社
- 栄養補助食品メーカー
- 医療機器メーカー
- その他
地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)
レポートのチャプター
エグゼクティブサマリー
非無菌液体/懸濁液市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれます。
第01章 市場概要
本章では、非汚染性液体/懸濁液市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、非汚染性液体/懸濁液市場レポートの市場範囲を読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を強調します。
第02章 市場の背景
この章では、剤形別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。
第03章 非滅菌性液体/懸濁液の世界市場需要分析2012-2022年および予測、2023-2033年
この章では、過去の市場価値(XX)分析(2012-2022年)、現在および将来の市場価値(26億米ドル)および数量(6.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別分析に基づいています。
第04章 非滅菌性液体/懸濁液の世界市場 - 価格分析
剤形別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。
第05章 非ステロイド性液体/懸濁液の世界市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年:剤形別
非滅菌性液体/懸濁液市場は剤形別に、経口剤(混合液、リンケージ剤、シロップ剤、エリキシル剤、洗口剤/うがい薬、ドロップ剤)、耳・眼科用剤(ドロップ剤、ローション剤)、鼻腔用剤(ドロップ剤、スプレー剤)、局所用剤(ゲル剤、クリーム剤)、非経口剤に分類される。また、上記の剤形別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。
第06章 非ステロイド性液体/懸濁液の世界市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:用途別
非ステロイド性液体/懸濁液市場は用途別に、ヒト用医薬品、栄養補助食品、化粧品、医療機器、動物用医薬品に区分されます。また、用途別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の「用途別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。
第07章 - 非滅菌性液体/懸濁液の世界市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別
エンドユーザー別に、非滅菌性液体/懸濁液市場はCMO/CDMO、製薬会社(ヒト、動物用)、化粧品会社、栄養補助食品会社、医療機器メーカー、その他に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の市場価値予測や前年比成長率比較も提供します。
第08章 非ステロイド性液体/懸濁液市場:地域別2012-2022年分析と2023-2033年予測
非滅菌性液体/懸濁液市場は地域別に、北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東、アフリカ(MEA)に区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別の市場予測や前年比成長率比較も掲載しています。
第09章 北米の非滅菌性液体/懸濁液市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年
本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。
第10章 ラテンアメリカの非滅菌性液体/懸濁液市場分析2012-2022年および予測2023-2033年
本章では、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに詳細に分析しています。ラテンアメリカ地域の非ステロイド性液体/懸濁液市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。
第11章 欧州の非滅菌性液体/懸濁液市場の分析 2012-2022年および予測 2023-2033年
本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における非ステロイド性液体/懸濁液市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第12章 東アジアの非滅菌性液体/懸濁液市場の分析 2012-2022年および予測 2023-2033年
本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における非ステロイド性液体/懸濁液市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第13章 南アジアの非滅菌性液体/懸濁液市場分析2012-2022年および予測2023-2033年
本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における非ステロイド性液体/懸濁液市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第14章 中東およびアフリカの非滅菌性液体/懸濁液市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年
本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における非ステロイド性液体/懸濁液市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第15章 主要国の非滅菌性液体/懸濁液市場分析2012-2022年および予測2023-2033年
本章では、世界の主要国において非滅菌性液体/懸濁液市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供する。
第16章 市場構造分析-グローバル評価
本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、上位企業の企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。
第17章 競争の深堀り(暫定リスト)
本章では、企業概要、各社の剤形別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場参入企業には、AbbVie Pharmaceutical Contract Manufacturing、Aenova Group、APPCO Pharmaceutical Corporation、Atral Pharmaceutical、Aurigene Pharmaceutical Services (Dr. Reddy's)、Biological E. Ltd.などがあります、BioPlus Life Sciences, Bora Pharmaceuticals, Cambrex Corporation, COC Farmaceutici, Contract Pharmaceuticals Limited (CPL), DPT Laboratories, Ltd., Eurofins, JGL d.d., Mikart, PharmaVision (Vizyon Holding), Pierre Fabre, TriRx Pharmaceutical Services, UI Pharmaceuticals, Wasdell Group, Aphena Pharma, Syngene International.
第18章 前提条件と頭字語
本章では、本レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。
第19章 調査方法
この章では、非ステロイド性液体/懸濁液市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。
ページTOPに戻る
目次 1.エグゼクティブサマリー|非滅菌性液体/懸濁液市場
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値インサイト
4.1.製品採用/使用分析、地域別
4.2.主な製造受託機関(CMO)および開発・製造受託機関(CDMO)のリスト
4.3.ポーター分析
4.4.PESTEL分析
4.5.主要規制
4.6.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長率見通し
5.1.2.世界のヘルスケア産業市場の見通し
5.1.3.製薬用水の世界市場展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.疾病の蔓延
5.2.2.小児・老年人口の増加
5.2.3.採用率の増加
5.2.4.生産能力の増加
5.2.5.販売拡大
5.2.6.品質管理の問題
5.2.7.CMO/CDMOの増加
5.2.8.トップ企業の過去の成長
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.ドライバー
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会
6.COVID-19 危機からインパクト・アセスメントへ
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.剤形別売上高
6.1.2.用途別売上高
6.1.3.エンドユーザー別売上高
6.1.4.国別売上高
6.2.2022年シナリオ
7.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)2012~2022年分析と2023~2033年予測
7.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2012年~2022年
7.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.2012~2022年世界市場分析、2023~2033年予測:剤形別
8.1.はじめに / 主要調査結果
8.2.2012年から2022年までの剤形別過去市場規模(百万米ドル)分析
8.3.剤形別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年
8.3.1.経口剤
8.3.1.1.混合物
8.3.1.2.括約筋
8.3.1.3.シロップ
8.3.1.4.エリクサー
8.3.1.5.マウスウォッシュ/うがい薬
8.3.1.6.しずく
8.3.2.耳と目
8.3.2.1.目薬
8.3.2.2.ローション
8.3.3.鼻腔用
8.3.3.1.点滴
8.3.3.2.スプレー
8.3.4.外用剤
8.3.4.1.ゲル
8.3.4.2.クリーム
8.3.5.非経口剤
8.4.剤形別市場魅力度分析
9.2012~2022年および2023~2033年予測:用途別世界市場分析
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.過去の市場規模(百万米ドル):用途別、2012~2022年
9.3.アプリケーション別の現在および将来市場規模(百万米ドル)の分析と予測、2023~2033年
9.3.1.ヒト用医薬品
9.3.2.栄養補助食品
9.3.3.化粧品
9.3.4.医療機器
9.3.5.動物用医薬品
9.4.用途別市場魅力度分析
10.エンドユーザー別:2012~2022年世界市場分析、2023~2033年予測
10.1.はじめに / 主要調査結果
10.2.過去の市場規模(百万米ドル):エンドユーザー別、2012~2022年
10.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)の分析と予測、2023年~2033年
10.3.1.CMO/CDMO
10.3.2.製薬会社
10.3.2.1.ヒト
10.3.2.2.獣医
10.3.3.化粧品会社
10.3.4.栄養補助食品会社
10.3.5.医療機器メーカー
10.3.6.その他
10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
11.2012〜2022年および2023〜2033年予測:地域別世界市場分析
11.1.はじめに
11.2.過去の地域別市場規模(百万米ドル)分析、2012~2022年
11.3.地域別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測
12.1.市場紹介
12.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年
12.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.アメリカ
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.剤形別
12.3.3.用途別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.剤形別
12.4.3.用途別
12.4.4.エンドユーザー別
12.5.市場動向
12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.7.促進要因と阻害要因-影響分析
12.8.国別分析と予測
12.8.1.米国市場分析
12.8.1.1.はじめに
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.剤形別
12.8.1.2.2.用途別
12.8.1.2.3.エンドユーザー別
12.8.2.カナダ市場分析
12.8.2.1.はじめに
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.剤形別
12.8.2.2.2.用途別
12.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.中南米市場の分析 2012〜2022年および予測 2023〜2033年
13.1.序論
13.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年
13.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.メキシコ
13.3.1.2.ブラジル
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.剤形別
13.3.3.用途別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.剤形別
13.4.3.用途別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.メキシコ市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.剤形別
13.8.1.2.2.用途別
13.8.1.2.3.エンドユーザー別
13.8.2.ブラジル市場分析
13.8.2.1.導入
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.剤形別
13.8.2.2.2.用途別
13.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.8.3.アルゼンチン市場分析
13.8.3.1.導入
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.剤形別
13.8.3.2.2.用途別
13.8.3.2.3.エンドユーザー別
14.欧州市場分析2012~2022年および予測2023~2033年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年
14.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.イギリス
14.3.1.2.ドイツ
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イタリア
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.ロシア
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.剤形別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.剤形別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.国別分析と予測
14.7.1.イギリス市場分析
14.7.1.1.はじめに
14.7.1.2.市場分類別分析と予測
14.7.1.2.1.剤形別
14.7.1.2.2.用途別
14.7.1.2.3.エンドユーザー別
14.7.2.ドイツ市場分析
14.7.2.1.はじめに
14.7.2.2.市場分類別分析と予測
14.7.2.2.1.剤形別
14.7.2.2.2.用途別
14.7.2.2.3.エンドユーザー別
14.7.3.フランス市場分析
14.7.3.1.はじめに
14.7.3.2.市場分類別分析と予測
14.7.3.2.1.剤形別
14.7.3.2.2.用途別
14.7.3.2.3.エンドユーザー別
14.7.4.イタリア市場分析
14.7.4.1.はじめに
14.7.4.2.市場分類別分析と予測
14.7.4.2.1.剤形別
14.7.4.2.2.用途別
14.7.4.2.3.エンドユーザー別
14.7.5.スペイン市場分析
14.7.5.1.はじめに
14.7.5.2.市場分類別分析と予測
14.7.5.2.1.剤形別
14.7.5.2.2.用途別
14.7.5.2.3.エンドユーザー別
14.7.6.ベネルクス市場分析
14.7.6.1.序論
14.7.6.2.市場分類別分析と予測
14.7.6.2.1.剤形別
14.7.6.2.2.用途別
14.7.6.2.3.エンドユーザー別
14.7.7.ロシア市場分析
14.7.7.1.はじめに
14.7.7.2.市場分類別分析と予測
14.7.7.2.1.剤形別
14.7.7.2.2.用途別
14.7.7.2.3.エンドユーザー別
15.東アジア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測
15.1.市場紹介
15.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年
15.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.剤形別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.剤形別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.中国市場の分析
15.7.1.1.はじめに
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.剤形別
15.7.1.2.2.用途別
15.7.1.2.3.エンドユーザー別
15.7.2.日本市場の分析
15.7.2.1.はじめに
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.剤形別
15.7.2.2.2.用途別
15.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.7.3.韓国市場分析
15.7.3.1.はじめに
15.7.3.2.市場分類別分析と予測
15.7.3.2.1.剤形別
15.7.3.2.2.用途別
15.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.南アジア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測
16.1.市場紹介
16.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年
16.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.マレーシア
16.3.1.3.タイ
16.3.1.4.インドネシア
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.剤形別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.剤形別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.インド市場分析
16.7.1.1.はじめに
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.剤形別
16.7.1.2.2.用途別
16.7.1.2.3.エンドユーザー別
16.7.2.マレーシア市場分析
16.7.2.1.はじめに
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.剤形別
16.7.2.2.2.用途別
16.7.2.2.3.エンドユーザー別
16.7.3.タイ市場分析
16.7.3.1.序論
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.剤形別
16.7.3.2.2.用途別
16.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.7.4.インドネシア市場分析
16.7.4.1.はじめに
16.7.4.2.市場分類別分析と予測
16.7.4.2.1.剤形別
16.7.4.2.2.用途別
16.7.4.2.3.エンドユーザー別
17.オセアニア市場 2012~2022年および2023~2033年予測
17.1.市場紹介
17.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年
17.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.剤形別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.剤形別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.オーストラリア市場の分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.剤形別
17.7.1.2.2.用途別
17.7.1.2.3.エンドユーザー別
17.7.2.ニュージーランド市場分析
17.7.2.1.はじめに
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.剤形別
17.7.2.2.2.用途別
17.7.2.2.3.エンドユーザー別
18.中東・アフリカ(MEA)市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年
18.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.南アフリカ
18.3.1.4.その他の中東・アフリカ
18.3.2.剤形別
18.3.3.用途別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.剤形別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.GCC諸国の市場分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.剤形別
18.7.1.2.2.用途別
18.7.1.2.3.エンドユーザー別
18.7.2.トルコ市場の分析
18.7.2.1.はじめに
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.剤形別
18.7.2.2.2.用途別
18.7.2.2.3.エンドユーザー別
18.7.3.南アフリカ市場分析
18.7.3.1.はじめに
18.7.3.2.市場分類別分析と予測
18.7.3.2.1.剤形別
18.7.3.2.2.用途別
18.7.3.2.3.エンドユーザー別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析(%)
19.3.市場プレゼンス分析
19.3.1.プレーヤーの地域別分布
19.3.2.プレーヤーの製品フットプリント
19.3.3.チャネルのフットプリント
20.競争分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.コンペティション・ベンチマーク
20.3.競合の深堀り
20.3.1.アッヴィ製薬の受託製造
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.主要財務
20.3.1.4.SWOT分析
20.3.1.5.主要開発
20.3.1.6.販売拠点
20.3.1.7.戦略の概要
20.3.1.7.1.マーケティング戦略
20.3.1.7.2.製品戦略
20.3.1.7.3.チャネル戦略
20.3.2.アエノバ・グループ
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.主要財務
20.3.2.4.SWOT分析
20.3.2.5.主要開発
20.3.2.6.販売拠点
20.3.2.7.戦略の概要
20.3.2.7.1.マーケティング戦略
20.3.2.7.2.製品戦略
20.3.2.7.3.チャネル戦略
20.3.3.アプコ製薬株式会社
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.主要財務
20.3.3.4.SWOT分析
20.3.3.5.主要開発
20.3.3.6.販売拠点
20.3.3.7.戦略の概要
20.3.3.7.1.マーケティング戦略
20.3.3.7.2.製品戦略
20.3.3.7.3.チャネル戦略
20.3.4.アトラル製薬
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.主要財務
20.3.4.4.SWOT分析
20.3.4.5.主要開発
20.3.4.6.販売拠点
20.3.4.7.戦略の概要
20.3.4.7.1.マーケティング戦略
20.3.4.7.2.製品戦略
20.3.4.7.3.チャネル戦略
20.3.5.オーリジェン・ファーマシューティカル・サービス(ドクター・レディーズ)
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.主要財務
20.3.5.4.SWOT分析
20.3.5.5.主要開発
20.3.5.6.販売拠点
20.3.5.7.戦略の概要
20.3.5.7.1.マーケティング戦略
20.3.5.7.2.製品戦略
20.3.5.7.3.チャネル戦略
20.3.6.バイオロジカル・イー
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.主要財務
20.3.6.4.SWOT分析
20.3.6.5.主要開発
20.3.6.6.販売拠点
20.3.6.7.戦略の概要
20.3.6.7.1.マーケティング戦略
20.3.6.7.2.製品戦略
20.3.6.7.3.チャネル戦略
20.3.7.バイオプラスライフサイエンス
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.主要財務
20.3.7.4.SWOT分析
20.3.7.5.主要開発
20.3.7.6.販売拠点
20.3.7.7.戦略の概要
20.3.7.7.1.マーケティング戦略
20.3.7.7.2.製品戦略
20.3.7.7.3.チャネル戦略
20.3.8.ボラ・ファーマシューティカルズ
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.主要財務
20.3.8.4.SWOT分析
20.3.8.5.主要開発
20.3.8.6.販売拠点
20.3.8.7.戦略の概要
20.3.8.7.1.マーケティング戦略
20.3.8.7.2.製品戦略
20.3.8.7.3.チャネル戦略
20.3.9.カンブレックス・コーポレーション
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.主要財務
20.3.9.4.SWOT分析
20.3.9.5.主要開発
20.3.9.6.販売拠点
20.3.9.7.戦略の概要
20.3.9.7.1.マーケティング戦略
20.3.9.7.2.製品戦略
20.3.9.7.3.チャネル戦略
20.3.10.COCファルマチェウティチ
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.主要財務
20.3.10.4.SWOT分析
20.3.10.5.主要開発
20.3.10.6.販売拠点
20.3.10.7.戦略の概要
20.3.10.7.1.マーケティング戦略
20.3.10.7.2.製品戦略
20.3.10.7.3.チャネル戦略
20.3.11.コントラクト・ファーマシューティカルズ・リミテッド(CPL)
20.3.11.1.概要
20.3.11.2.製品ポートフォリオ
20.3.11.3.主要財務情報
20.3.11.4.SWOT分析
20.3.11.5.主要開発
20.3.11.6.販売拠点
20.3.11.7.戦略の概要
20.3.11.7.1.マーケティング戦略
20.3.11.7.2.製品戦略
20.3.11.7.3.チャネル戦略
20.3.12.DPT研究所
20.3.12.1.概要
20.3.12.2.製品ポートフォリオ
20.3.12.3.主要財務情報
20.3.12.4.SWOT分析
20.3.12.5.主要開発
20.3.12.6.販売拠点
20.3.12.7.戦略の概要
20.3.12.7.1.マーケティング戦略
20.3.12.7.2.製品戦略
20.3.12.7.3.チャネル戦略
20.3.13.ユーロフィンズ
20.3.13.1.概要
20.3.13.2.製品ポートフォリオ
20.3.13.3.主要財務情報
20.3.13.4.SWOT分析
20.3.13.5.主要開発
20.3.13.6.販売拠点
20.3.13.7.戦略の概要
20.3.13.7.1.マーケティング戦略
20.3.13.7.2.製品戦略
20.3.13.7.3.チャネル戦略
20.3.14.JGL d.d.
20.3.14.1.概要
20.3.14.2.製品ポートフォリオ
20.3.14.3.主要財務
20.3.14.4.SWOT分析
20.3.14.5.主要開発
20.3.14.6.販売拠点
20.3.14.7.戦略の概要
20.3.14.7.1.マーケティング戦略
20.3.14.7.2.製品戦略
20.3.14.7.3.チャネル戦略
20.3.15.ミカート
20.3.15.1.概要
20.3.15.2.製品ポートフォリオ
20.3.15.3.主要財務
20.3.15.4.SWOT分析
20.3.15.5.主要開発
20.3.15.6.販売拠点
20.3.15.7.戦略の概要
20.3.15.7.1.マーケティング戦略
20.3.15.7.2.製品戦略
20.3.15.7.3.チャネル戦略
20.3.16.ファーマビジョン(ビジヨン・ホールディング)
20.3.16.1.概要
20.3.16.2.製品ポートフォリオ
20.3.16.3.主要財務情報
20.3.16.4.SWOT分析
20.3.16.5.主要開発
20.3.16.6.販売拠点
20.3.16.7.戦略の概要
20.3.16.7.1.マーケティング戦略
20.3.16.7.2.製品戦略
20.3.16.7.3.チャネル戦略
20.3.17.ピエール・ファーブル
20.3.17.1.概要
20.3.17.2.製品ポートフォリオ
20.3.17.3.主要財務
20.3.17.4.SWOT分析
20.3.17.5.主要開発
20.3.17.6.販売拠点
20.3.17.7.戦略の概要
20.3.17.7.1.マーケティング戦略
20.3.17.7.2.製品戦略
20.3.17.7.3.チャネル戦略
20.3.18.トライレックス・ファーマシューティカル・サービス
20.3.18.1.概要
20.3.18.2.製品ポートフォリオ
20.3.18.3.主要財務
20.3.18.4.SWOT分析
20.3.18.5.主要開発
20.3.18.6.販売拠点
20.3.18.7.戦略の概要
20.3.18.7.1.マーケティング戦略
20.3.18.7.2.製品戦略
20.3.18.7.3.チャネル戦略
20.3.19.UIファーマシューティカルズ
20.3.19.1.概要
20.3.19.2.製品ポートフォリオ
20.3.19.3.主要財務情報
20.3.19.4.SWOT分析
20.3.19.5.主要開発
20.3.19.6.販売拠点
20.3.19.7.戦略の概要
20.3.19.7.1.マーケティング戦略
20.3.19.7.2.製品戦略
20.3.19.7.3.チャネル戦略
20.3.20.ワスデル・グループ
20.3.20.1.概要
20.3.20.2.製品ポートフォリオ
20.3.20.3.主要財務
20.3.20.4.SWOT分析
20.3.20.5.主要開発
20.3.20.6.販売拠点
20.3.20.7.戦略の概要
20.3.20.7.1.マーケティング戦略
20.3.20.7.2.製品戦略
20.3.20.7.3.チャネル戦略
20.3.21.アフェナファーマ
20.3.21.1.概要
20.3.21.2.製品ポートフォリオ
20.3.21.3.主要財務
20.3.21.4.SWOT分析
20.3.21.5.主要開発
20.3.21.6.販売拠点
20.3.21.7.戦略の概要
20.3.21.7.1.マーケティング戦略
20.3.21.7.2.製品戦略
20.3.21.7.3.チャネル戦略
20.3.22.シンジェン・インターナショナル
20.3.22.1.概要
20.3.22.2.製品ポートフォリオ
20.3.22.3.主要財務
20.3.22.4.SWOT分析
20.3.22.5.主要開発
20.3.22.6.販売拠点
20.3.22.7.戦略の概要
20.3.22.7.1.マーケティング戦略
20.3.22.7.2.製品戦略
20.3.22.7.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法
ページTOPに戻る
Summary Non-Sterile Liquids/Suspensions Market: Global Industry Analysis 2012-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033
A recent market study published by FMI on Non-Sterile Liquids/Suspensions offers a global industry analysis for 2012-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.
Market Segmentation
By Dosage Form:
• Oral • Mixtures • Linctures • Syrups • Elixirs • Mouth Washes/Gargles • Drops • Ear & Eye • Drops • Lotions • Nasal • Drops • Sprays • Topical • Gel • Creams • Parenteral
By Application:
• Human Medication • Nutraceuticals • Cosmetics • Medical Devices • Veterinary Health
By End User:
• CMO/CDMO • Pharmaceutical Companies • Human • Veterinary • Cosmeceutical Companies • Nutraceutical Companies • Medical Device Manufacturers • Others
By Region:
• North America • Latin America • Europe • South Asia • East Asia • Oceania • Middle East and Africa (MEA)
Report Chapters
Executive Summary
The executive summary of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.
Chapter 01 - Market Overview
Readers can find the detailed segmentation and definition of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Non-Sterile Liquids/Suspensions Market report.
Chapter 02 - Market Background
This chapter includes detailed analysis of the By Dosage Form processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.
Chapter 03 - Global Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Demand Analysis 2012-2022 and Forecast, 2023-2033
The chapter include historical market value (XX) analysis (2012-2022) and current and future market value (US$ 2.6 Billion) and volume (6.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.
Chapter 04 - Global Non-Sterile Liquids/Suspensions Market - Pricing Analysis
Based on By Dosage Form, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.
Chapter 05 - Global Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Dosage Form
Based on By Dosage Form, Non-Sterile Liquids/Suspensions Market is segmented into Oral (Mixtures, Linctures, Syrups, Elixirs, Mouth Washes/Gargles, Drops), Ear & Eye (Drops, Lotions), Nasal (Drops, Sprays), Topical (Gel, Creams), Parenteral. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Dosage Form.
Chapter 06 - Global Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Application
Based on By Application, Non-Sterile Liquids/Suspensions Market is segmented into Human Medication, Nutraceuticals, Cosmetics, Medical Devices, Veterinary Health. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.
Chapter 07 - Global Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By End User
Based on By End User, Non-Sterile Liquids/Suspensions Market is segmented into CMO/CDMO, Pharmaceutical Companies (Human, Veterinary), Cosmeceutical Companies, Nutraceutical Companies, Medical Device Manufacturers, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.
Chapter 08 - Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Region
Based on By Region, Non-Sterile Liquids/Suspensions Market is segmented into North America, Latin America, Europe, South Asia, East Asia, Oceania, Middle East and Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.
Chapter 09 - North America Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.
Chapter 10 - Latin America Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market in the Latin America region.
Chapter 11 - Europe Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market in the regional market.
Chapter 12 - East Asia Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market in the regional market.
Chapter 13 - South Asia Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market in the regional market.
Chapter 14 - Middle East and Africa Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market in the regional market. Chapter 15 - Key Countries Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter offers insights into how the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market is expected to grow in major countries globally.
Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment
This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.
Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)
This chapter includes company overview, By Dosage Form portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are AbbVie Pharmaceutical Contract Manufacturing, Aenova Group, APPCO Pharmaceutical Corporation, Atral Pharmaceutical, Aurigene Pharmaceutical Services (Dr. Reddy’s), Biological E. Ltd., BioPlus Life Sciences, Bora Pharmaceuticals, Cambrex Corporation, COC Farmaceutici, Contract Pharmaceuticals Limited (CPL), DPT Laboratories, Ltd., Eurofins, JGL d.d., Mikart, PharmaVision (Vizyon Holding), Pierre Fabre, TriRx Pharmaceutical Services, UI Pharmaceuticals, Wasdell Group, Aphena Pharma, Syngene International.
Chapter 18 - Assumptions and Acronyms
This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.
Chapter 19 - Research Methodology
This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Non-Sterile Liquids/Suspensions Market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Executive Summary | Non-Sterile Liquids/Suspensions Market
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply-Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Value-Added Insights
4.1. Product Adoption / Usage Analysis, By Region
4.2. List of Key Contract Manufacturing Organizations (CMOs) and Contract Development & Manufacturing Organizations (CDMOs)
4.3. Porter’s analysis
4.4. PESTEL analysis
4.5. Key Regulations
4.6. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Industry Market Outlook
5.1.3. Global Pharmaceutical Water Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Growing Prevalence of Diseases
5.2.2. Growing Pediatric and Geriatric Population
5.2.3. Increase in Adoption Rate
5.2.4. Growth in Production Capacity
5.2.5. Sales Expansion
5.2.6. Quality Control Issues
5.2.7. Increasing Number of CMOs/CDMOs
5.2.8. Top Companies Historical Growth
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity
6. COVID-19 Crisis to Impact Assessment
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. Revenue By Dosage Form
6.1.2. Revenue By Application
6.1.3. Revenue By End User
6.1.4. Revenue By Country
6.2. 2022 Scenario
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2012 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033
7.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2012 to 2022
7.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Dosage Form
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Dosage Form, 2012 to 2022
8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Dosage Form, 2023 to 2033
8.3.1. Oral
8.3.1.1. Mixtures
8.3.1.2. Linctures
8.3.1.3. Syrups
8.3.1.4. Elixirs
8.3.1.5. Mouth Washes/Gargles
8.3.1.6. Drops
8.3.2. Ear & Eye
8.3.2.1. Drops
8.3.2.2. Lotions
8.3.3. Nasal
8.3.3.1. Drops
8.3.3.2. Sprays
8.3.4. Topical
8.3.4.1. Gel
8.3.4.2. Creams
8.3.5. Parenteral
8.4. Market Attractiveness Analysis By Dosage Form
9. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Million) By Application, 2012 to 2022
9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033
9.3.1. Human Medication
9.3.2. Nutraceuticals
9.3.3. Cosmetics
9.3.4. Medical Devices
9.3.5. Veterinary Health
9.4. Market Attractiveness Analysis By Application
10. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Million) By End User, 2012 to 2022
10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033
10.3.1. CMO/CDMO
10.3.2. Pharmaceutical Companies
10.3.2.1. Human
10.3.2.2. Veterinary
10.3.3. Cosmeceutical Companies
10.3.4. Nutraceutical Companies
10.3.5. Medical Device Manufacturers
10.3.6. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By End User
11. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Region, 2012 to 2022
11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022
12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Dosage Form
12.3.3. By Application
12.3.4. By End User
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Dosage Form
12.4.3. By Application
12.4.4. By End User
12.5. Market Trends
12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.8. Country Level Analysis & Forecast
12.8.1. U.S. Market Analysis
12.8.1.1. Introduction
12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.1.2.1. By Dosage Form
12.8.1.2.2. By Application
12.8.1.2.3. By End User
12.8.2. Canada Market Analysis
12.8.2.1. Introduction
12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.2.2.1. By Dosage Form
12.8.2.2.2. By Application
12.8.2.2.3. By End User
13. Latin America Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022
13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Mexico
13.3.1.2. Brazil
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Dosage Form
13.3.3. By Application
13.3.4. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Dosage Form
13.4.3. By Application
13.4.4. By End User
13.5. Market Trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. Mexico Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Dosage Form
13.8.1.2.2. By Application
13.8.1.2.3. By End User
13.8.2. Brazil Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Dosage Form
13.8.2.2.2. By Application
13.8.2.2.3. By End User
13.8.3. Argentina Market Analysis
13.8.3.1. Introduction
13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.3.2.1. By Dosage Form
13.8.3.2.2. By Application
13.8.3.2.3. By End User
14. Europe Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022
14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. United Kingdom
14.3.1.2. Germany
14.3.1.3. France
14.3.1.4. Italy
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. BENELUX
14.3.1.7. Russia
14.3.1.8. Rest of Europe
14.3.2. By Dosage Form
14.3.3. By Application
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Dosage Form
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Country Level Analysis & Forecast
14.7.1. The United Kingdom Market Analysis
14.7.1.1. Introduction
14.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.1.2.1. By Dosage Form
14.7.1.2.2. By Application
14.7.1.2.3. By End User
14.7.2. Germany Market Analysis
14.7.2.1. Introduction
14.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.2.2.1. By Dosage Form
14.7.2.2.2. By Application
14.7.2.2.3. By End User
14.7.3. France Market Analysis
14.7.3.1. Introduction
14.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.3.2.1. By Dosage Form
14.7.3.2.2. By Application
14.7.3.2.3. By End User
14.7.4. Italy Market Analysis
14.7.4.1. Introduction
14.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.4.2.1. By Dosage Form
14.7.4.2.2. By Application
14.7.4.2.3. By End User
14.7.5. Spain Market Analysis
14.7.5.1. Introduction
14.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.5.2.1. By Dosage Form
14.7.5.2.2. By Application
14.7.5.2.3. By End User
14.7.6. BENELUX Market Analysis
14.7.6.1. Introduction
14.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.6.2.1. By Dosage Form
14.7.6.2.2. By Application
14.7.6.2.3. By End User
14.7.7. Russia Market Analysis
14.7.7.1. Introduction
14.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.7.2.1. By Dosage Form
14.7.7.2.2. By Application
14.7.7.2.3. By End User
15. East Asia Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022
15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. China
15.3.1.2. Japan
15.3.1.3. South Korea
15.3.2. By Dosage Form
15.3.3. By Application
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Dosage Form
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. China Market Analysis
15.7.1.1. Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Dosage Form
15.7.1.2.2. By Application
15.7.1.2.3. By End User
15.7.2. Japan Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Dosage Form
15.7.2.2.2. By Application
15.7.2.2.3. By End User
15.7.3. South Korea Market Analysis
15.7.3.1. Introduction
15.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.3.2.1. By Dosage Form
15.7.3.2.2. By Application
15.7.3.2.3. By End User
16. South Asia Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022
16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Malaysia
16.3.1.3. Thailand
16.3.1.4. Indonesia
16.3.1.5. Rest of South Asia
16.3.2. By Dosage Form
16.3.3. By Application
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Dosage Form
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. India Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Dosage Form
16.7.1.2.2. By Application
16.7.1.2.3. By End User
16.7.2. Malaysia Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Dosage Form
16.7.2.2.2. By Application
16.7.2.2.3. By End User
16.7.3. Thailand Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Dosage Form
16.7.3.2.2. By Application
16.7.3.2.3. By End User
16.7.4. Indonesia Market Analysis
16.7.4.1. Introduction
16.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.4.2.1. By Dosage Form
16.7.4.2.2. By Application
16.7.4.2.3. By End User
17. Oceania Market 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022
17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Dosage Form
17.3.3. By Application
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Dosage Form
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. Australia Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Dosage Form
17.7.1.2.2. By Application
17.7.1.2.3. By End User
17.7.2. New Zealand Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Dosage Form
17.7.2.2.2. By Application
17.7.2.2.3. By End User
18. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022
18.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Türkiye
18.3.1.3. South Africa
18.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Dosage Form
18.3.3. By Application
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Dosage Form
18.4.3. By Application
18.4.4. By End User
18.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. GCC Countries Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Dosage Form
18.7.1.2.2. By Application
18.7.1.2.3. By End User
18.7.2. Türkiye Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Dosage Form
18.7.2.2.2. By Application
18.7.2.2.3. By End User
18.7.3. South Africa Market Analysis
18.7.3.1. Introduction
18.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.3.2.1. By Dosage Form
18.7.3.2.2. By Application
18.7.3.2.3. By End User
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
19.3. Market Presence Analysis
19.3.1. By Regional Footprint of Players
19.3.2. Product Footprint of Players
19.3.3. Channel Footprint of Players
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. AbbVie Pharmaceutical Contract Manufacturing
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Product Portfolio
20.3.1.3. Key Financials
20.3.1.4. SWOT Analysis
20.3.1.5. Key Developments
20.3.1.6. Sales Footprint
20.3.1.7. Strategy Overview
20.3.1.7.1. Marketing Strategies
20.3.1.7.2. Product Strategies
20.3.1.7.3. Channel Strategies
20.3.2. Aenova Group
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Product Portfolio
20.3.2.3. Key Financials
20.3.2.4. SWOT Analysis
20.3.2.5. Key Developments
20.3.2.6. Sales Footprint
20.3.2.7. Strategy Overview
20.3.2.7.1. Marketing Strategies
20.3.2.7.2. Product Strategies
20.3.2.7.3. Channel Strategies
20.3.3. APPCO Pharmaceutical Corporation
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Product Portfolio
20.3.3.3. Key Financials
20.3.3.4. SWOT Analysis
20.3.3.5. Key Developments
20.3.3.6. Sales Footprint
20.3.3.7. Strategy Overview
20.3.3.7.1. Marketing Strategies
20.3.3.7.2. Product Strategies
20.3.3.7.3. Channel Strategies
20.3.4. Atral Pharmaceutical
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Product Portfolio
20.3.4.3. Key Financials
20.3.4.4. SWOT Analysis
20.3.4.5. Key Developments
20.3.4.6. Sales Footprint
20.3.4.7. Strategy Overview
20.3.4.7.1. Marketing Strategies
20.3.4.7.2. Product Strategies
20.3.4.7.3. Channel Strategies
20.3.5. Aurigene Pharmaceutical Services (Dr. Reddy’s)
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Product Portfolio
20.3.5.3. Key Financials
20.3.5.4. SWOT Analysis
20.3.5.5. Key Developments
20.3.5.6. Sales Footprint
20.3.5.7. Strategy Overview
20.3.5.7.1. Marketing Strategies
20.3.5.7.2. Product Strategies
20.3.5.7.3. Channel Strategies
20.3.6. Biological E. Ltd.
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Product Portfolio
20.3.6.3. Key Financials
20.3.6.4. SWOT Analysis
20.3.6.5. Key Developments
20.3.6.6. Sales Footprint
20.3.6.7. Strategy Overview
20.3.6.7.1. Marketing Strategies
20.3.6.7.2. Product Strategies
20.3.6.7.3. Channel Strategies
20.3.7. BioPlus Life Sciences
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Product Portfolio
20.3.7.3. Key Financials
20.3.7.4. SWOT Analysis
20.3.7.5. Key Developments
20.3.7.6. Sales Footprint
20.3.7.7. Strategy Overview
20.3.7.7.1. Marketing Strategies
20.3.7.7.2. Product Strategies
20.3.7.7.3. Channel Strategies
20.3.8. Bora Pharmaceuticals
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Product Portfolio
20.3.8.3. Key Financials
20.3.8.4. SWOT Analysis
20.3.8.5. Key Developments
20.3.8.6. Sales Footprint
20.3.8.7. Strategy Overview
20.3.8.7.1. Marketing Strategies
20.3.8.7.2. Product Strategies
20.3.8.7.3. Channel Strategies
20.3.9. Cambrex Corporation
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Product Portfolio
20.3.9.3. Key Financials
20.3.9.4. SWOT Analysis
20.3.9.5. Key Developments
20.3.9.6. Sales Footprint
20.3.9.7. Strategy Overview
20.3.9.7.1. Marketing Strategies
20.3.9.7.2. Product Strategies
20.3.9.7.3. Channel Strategies
20.3.10. COC Farmaceutici
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Product Portfolio
20.3.10.3. Key Financials
20.3.10.4. SWOT Analysis
20.3.10.5. Key Developments
20.3.10.6. Sales Footprint
20.3.10.7. Strategy Overview
20.3.10.7.1. Marketing Strategies
20.3.10.7.2. Product Strategies
20.3.10.7.3. Channel Strategies
20.3.11. Contract Pharmaceuticals Limited (CPL)
20.3.11.1. Overview
20.3.11.2. Product Portfolio
20.3.11.3. Key Financials
20.3.11.4. SWOT Analysis
20.3.11.5. Key Developments
20.3.11.6. Sales Footprint
20.3.11.7. Strategy Overview
20.3.11.7.1. Marketing Strategies
20.3.11.7.2. Product Strategies
20.3.11.7.3. Channel Strategies
20.3.12. DPT Laboratories, Ltd.
20.3.12.1. Overview
20.3.12.2. Product Portfolio
20.3.12.3. Key Financials
20.3.12.4. SWOT Analysis
20.3.12.5. Key Developments
20.3.12.6. Sales Footprint
20.3.12.7. Strategy Overview
20.3.12.7.1. Marketing Strategies
20.3.12.7.2. Product Strategies
20.3.12.7.3. Channel Strategies
20.3.13. Eurofins
20.3.13.1. Overview
20.3.13.2. Product Portfolio
20.3.13.3. Key Financials
20.3.13.4. SWOT Analysis
20.3.13.5. Key Developments
20.3.13.6. Sales Footprint
20.3.13.7. Strategy Overview
20.3.13.7.1. Marketing Strategies
20.3.13.7.2. Product Strategies
20.3.13.7.3. Channel Strategies
20.3.14. JGL d.d.
20.3.14.1. Overview
20.3.14.2. Product Portfolio
20.3.14.3. Key Financials
20.3.14.4. SWOT Analysis
20.3.14.5. Key Developments
20.3.14.6. Sales Footprint
20.3.14.7. Strategy Overview
20.3.14.7.1. Marketing Strategies
20.3.14.7.2. Product Strategies
20.3.14.7.3. Channel Strategies
20.3.15. Mikart
20.3.15.1. Overview
20.3.15.2. Product Portfolio
20.3.15.3. Key Financials
20.3.15.4. SWOT Analysis
20.3.15.5. Key Developments
20.3.15.6. Sales Footprint
20.3.15.7. Strategy Overview
20.3.15.7.1. Marketing Strategies
20.3.15.7.2. Product Strategies
20.3.15.7.3. Channel Strategies
20.3.16. PharmaVision (Vizyon Holding)
20.3.16.1. Overview
20.3.16.2. Product Portfolio
20.3.16.3. Key Financials
20.3.16.4. SWOT Analysis
20.3.16.5. Key Developments
20.3.16.6. Sales Footprint
20.3.16.7. Strategy Overview
20.3.16.7.1. Marketing Strategies
20.3.16.7.2. Product Strategies
20.3.16.7.3. Channel Strategies
20.3.17. Pierre Fabre
20.3.17.1. Overview
20.3.17.2. Product Portfolio
20.3.17.3. Key Financials
20.3.17.4. SWOT Analysis
20.3.17.5. Key Developments
20.3.17.6. Sales Footprint
20.3.17.7. Strategy Overview
20.3.17.7.1. Marketing Strategies
20.3.17.7.2. Product Strategies
20.3.17.7.3. Channel Strategies
20.3.18. TriRx Pharmaceutical Services
20.3.18.1. Overview
20.3.18.2. Product Portfolio
20.3.18.3. Key Financials
20.3.18.4. SWOT Analysis
20.3.18.5. Key Developments
20.3.18.6. Sales Footprint
20.3.18.7. Strategy Overview
20.3.18.7.1. Marketing Strategies
20.3.18.7.2. Product Strategies
20.3.18.7.3. Channel Strategies
20.3.19. UI Pharmaceuticals
20.3.19.1. Overview
20.3.19.2. Product Portfolio
20.3.19.3. Key Financials
20.3.19.4. SWOT Analysis
20.3.19.5. Key Developments
20.3.19.6. Sales Footprint
20.3.19.7. Strategy Overview
20.3.19.7.1. Marketing Strategies
20.3.19.7.2. Product Strategies
20.3.19.7.3. Channel Strategies
20.3.20. Wasdell Group
20.3.20.1. Overview
20.3.20.2. Product Portfolio
20.3.20.3. Key Financials
20.3.20.4. SWOT Analysis
20.3.20.5. Key Developments
20.3.20.6. Sales Footprint
20.3.20.7. Strategy Overview
20.3.20.7.1. Marketing Strategies
20.3.20.7.2. Product Strategies
20.3.20.7.3. Channel Strategies
20.3.21. Aphena Pharma
20.3.21.1. Overview
20.3.21.2. Product Portfolio
20.3.21.3. Key Financials
20.3.21.4. SWOT Analysis
20.3.21.5. Key Developments
20.3.21.6. Sales Footprint
20.3.21.7. Strategy Overview
20.3.21.7.1. Marketing Strategies
20.3.21.7.2. Product Strategies
20.3.21.7.3. Channel Strategies
20.3.22. Syngene International
20.3.22.1. Overview
20.3.22.2. Product Portfolio
20.3.22.3. Key Financials
20.3.22.4. SWOT Analysis
20.3.22.5. Key Developments
20.3.22.6. Sales Footprint
20.3.22.7. Strategy Overview
20.3.22.7.1. Marketing Strategies
20.3.22.7.2. Product Strategies
20.3.22.7.3. Channel Strategies
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology
ページTOPに戻る
- Saudi Arabia Sleep Apnea Devices Market, By Type (Therapeutic Devices, Diagnostic Devices), By Indication (Obstructive Sleep Apnea, Central Sleep Apnea), By End User (Hospitals & Clinics, Homecare), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- UAE Veterinary Testing Services Market, By Animal Type (Companion Animals v/s Livestock), By Testing Category (Analytical Services, Diagnostic Imaging, Bacteriology, Pathology, Immunoassays, Others), By Diseases (Infectious Diseases, Non-Infectious Diseases, General Ailments, Others), By Region, Competition, Forecast and Opportunities, 2020-2030F
- UAE Medical Gloves Market By Type (Surgical, Examination), By Product Type (Reusable, Disposable), By Material Type (Natural Rubber, Nitrile, Polyisoprene, Neoprene, Others), By Form (Powdered, Non-Powdered), By Distribution Channel (Hospitals & Clinics, Medical Stores & Pharmacies, Online, Others), By End User (Hospitals & Clinics, Ambulatory Care Centers, Home Healthcare, Others), By Region, Competition, Opportunities and Forecast, 2020-2030F
- UAE Dental Bone Graft Substitute Market, By Type (Allograft, Xenograft, Autograft, Synthetic Bone Graft, Others), By Material (Human Cell Source, Collagen, Animal Source, Others), By Mechanism (Osteoconduction, Osteoinduction, Osteopromotion, Osteogenesis), By Product (Bio OSS, Grafton, Osteograf), By Application (Socket Preservation, Ridge Augmentation, Periodontal Defect Regeneration, Implant Bone Regeneration, Sinus Lift), By End User (Hospitals & Clinics, Dental Laboratories, Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Hospice Market, By Type (Routine Home Care, Continuous Home Care, Inpatient Respite Care, General Inpatient Care), By Location (Hospice Center, Hospital, Home Hospice Care, Skilled Nursing Facility), By Diagnosis (Dementia, Circulatory/Heart, Cancer, Respiratory, Stroke, Chronic Kidney Disease, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States DTC Wellness Testing Market By Test Type (Hormone, Micronutrients, Food Intolerance, Food Sensitivity, COVID-19 DTC Test, Infectious Disease Tests, Other), By Offerings (Test Panel, Test Strips, Digital Monitoring Instruments, Other), By Distribution Channel (Online, Over the Counter), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Diagnostics Market By Product Type (Reagents, Instruments, Software & Services), By Type of Test (Infectious Disease Testing, Lipid Panel, Metabolic Panel, Others), By Technique (Immunodiagnostics, Clinical Techniques, Molecular Diagnostics, Tissue Diagnostics, Others), By Usability (Reusable, Disposable), By Application (Infectious Diseases {Human Papillomavirus, Hepatitis, Tuberculosis, Hospital-Acquired Infections, COVID-19}, Cancer, Sexually Transmitted Diseases, Others), By End User (Hospitals, Public labs, Diagnostic Centers, Point-of-Care Testing Centers, Private or Commercial Laboratories, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Artificial Organs Market By Organ Type (Artificial Heart {Prosthetic Heart Valves, Ventricular Assist Devices, Cardiac Pacemakers}, Artificial Kidney, Artificial Pancreas, Artificial Lungs, Cochlear Implants, Others), By Technology (Electronic Bionics, Mechanical), By Type of Fixation (Wearable, Implantable), By Material Type (Silicon, Plastic, Steel), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Humanized Mice Model Market By Type (Genetic Humanized Mice Model, Cell-based Humanized Mice Model), By Application (Oncology Studies, Immunology and Inflammation Studies, Others), By End User (Pharmaceutical & Biotechnology Companies, Academic & Research Institutes, Contract Research Organizations), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- India Neurovascular Devices Market, By Device (Cerebral Embolization and Aneurysm Coiling Devices, Cerebral Angioplasty and Stenting Systems, Neurothrombectomy Devices, Support Devices, Trans Radial Access Devices), By Therapeutic Application (Stroke, Cerebral Artery, Cerebral Aneurysm, Others), By End User (Hospitals, Specialty Clinics, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
- 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。
よくあるご質問
Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?
Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。
弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|