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中古フットウェア市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)

中古フットウェア市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)


Second Hand Footwear Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

世界の中古フットウェア市場は、2025年には210億米ドルと予測され、2032年には約510億米ドルに達し、2025年から2032年までの予測期間中、13.51%の力強いCAGRで拡大すると予測されている。この成長の主な要因は、... もっと見る

 

 

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Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2025年8月6日 US$4,995
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サマリー

世界の中古フットウェア市場は、2025年には210億米ドルと予測され、2032年には約510億米ドルに達し、2025年から2032年までの予測期間中、13.51%の力強いCAGRで拡大すると予測されている。この成長の主な要因は、環境意識の高まりと手頃な価格のファッションに対する需要の増加である。消費者の持続可能な実践に対する意識が高まるにつれて、中古フットウェアは先進国市場と新興国市場の両方で人気を集めている。さらに、オンライン再販プラットフォームの影響力の高まりと循環型経済モデルへのシフトが、フットウェア小売業界を再構築している。

中古フットウェア市場 - レポートスコープ:

中古フットウェア市場には、オンラインとオフラインの両方のチャネルを通じた中古フットウェアの再販、再流通、再利用が含まれる。同市場は、男性、女性、子供など幅広い消費者を対象としており、運動用と非運動用のカテゴリーがある。手頃な価格のブランドシューズやヴィンテージシューズの人気が高まっていることに加え、オンラインでのアクセスが容易になったことで、この市場の魅力はさらに広がっている。この分野は、環境に優しく社会的責任を果たす購買行動に対する消費者の傾向の高まりに支えられ、進化を続けている。

主な市場牽引要因

中古靴市場の急速な拡大は、いくつかの重要な要因によって後押しされている。環境問題への関心の高まりにより、消費者は持続可能な選択へとシフトしており、中古フットウェアは費用対効果が高く、環境に配慮した選択肢として浮上している。モバイル・コマースとデジタル・イノベーションに後押しされた再販プラットフォームの人気は、ユーザーにとって中古シューズの売買を容易にした。また、インフレや新品ブランド靴の高騰により、中古品に代わる選択肢を検討する買い物客が増加している。サステナブルで倹約に前向きなZ世代とミレニアル世代の影響力の高まりが、市場の成長をさらに後押ししている。

市場の阻害要因

勢いはあるものの、市場はいくつかの課題に直面している。中古品に対するスティグマ(烙印)が根強く、衛生面や着用感に対する懸念が、特に特定の文化的環境において、引き続き市場の成長を抑制している。特定のサイズやスタイルの製品が限られていることは、購入者の選択に影響を与える可能性がある。さらに、規制のないプラットフォームにおける偽造品リスクや品質の不整合は、初めて商品を購入する消費者にためらいを与えている。国境を越えた再販における規制上のハードルや、中古品に関する統一基準の欠如も、円滑な市場拡大の障壁となっている。

新たなビジネスチャンス:

同市場は、改装、認証、プラットフォーム体験の革新を通じて、十分なビジネスチャンスをもたらしている。製品の検証、クリーニング、パーソナライゼーションのためのテクノロジーの採用が増加しており、消費者の信頼を高めることができる。リセールプラットフォームと既存ブランドとの協業により、検証済みの中古品ラインを立ち上げる動きが活発化している。アジア太平洋、中南米、中東の未開拓市場への進出は、成長をさらに加速させる可能性がある。ユニークでヴィンテージ感のあるブランド靴に対する消費者の嗜好の高まりは、ニッチプレーヤーやプレミアム再販サービスの余地を提供している。

地域の展望:

北米は、確立された再販文化、ハイテクに精通した消費者、持続可能なファッションへの需要の高まりにより、世界の中古靴市場をリードすると予想される。欧州、特に英国、フランス、ドイツなどの国々は、規制の枠組みや環境意識への支援により、力強い勢いを見せている。アジア太平洋地域は、可処分所得の増加、急速なデジタル化、ファッションにおける手頃な価格へのシフトの高まりを背景に、最速の成長を目撃することになりそうである。中南米と中東・アフリカは新興地域であり、電子商取引の普及拡大と中古品に対する消費者意識の変化から恩恵を受けている。

主要企業

世界の中古靴市場における主要企業には、ThreadUp Inc.、The RealReal Inc.、Poshmark Inc.、Vestiaire de Copines SAなどがあり、いずれも製品認証やプラットフォームの最適化に積極的に投資している。Etsy Inc.、Quikr India Pvt Ltd.、Farfetch UK Ltd.、Bank & Vogue Ltd.などの企業は、ロジスティクスの強化、モバイルアプリ、ブランドとの戦略的提携を通じて、再販ポートフォリオを拡大している。信頼の構築、買い手体験の向上、品質の確保に向けた集中的な取り組みが、急成長する市場での競争力の維持に役立っている。

レポート対象企業

- スレッドアップ社

- リアルリアル社

- ポッシュマーク

- ベスティア・デ・コピーヌSA

- リベル・カンパニー

- ヴィンテージ・ユナイテッド社

- ラベロフ・オーセンティック・ラグジュアリー社

- エッツィー社

- Quikr India Pvt Ltd.

- ファーフェッチUK

- バンク&ヴォーグ

- その他

市場細分化:

製品タイプ別

- アスレチックセカンドハンドシューズ

- 非競技用中古シューズ

消費者志向別

- 男性

- 女性

- キッズ

価格帯別

- 大量の中古シューズ

- プレミアムセカンドハンドシューズ

販売チャネル別

- オンライン

- オフライン

地域別

- 北米

- ラテンアメリカ

- ヨーロッパ

- アジア太平洋

- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界の中古フットウェア市場のスナップショット
1.2.将来予測
1.3.主な市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額別、2025年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.世界の中古フットウェア市場の展望、2019-2032年
3.1.セカンドハンドフットウェアの世界市場展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
3.1.1.主なハイライト
3.1.1.1.アスレチック用中古フットウェア
3.1.1.2.非競技用中古シューズ
3.2.セカンドハンドフットウェアの世界市場展望、消費者志向別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
3.2.1.主なハイライト
3.2.1.1.男性
3.2.1.2.女性
3.2.1.3.子供
3.3.中古フットウェアの世界市場展望、価格帯別、金額(億米ドル)、2019-2032年
3.3.1.主なハイライト
3.3.1.1.質量
3.3.1.2.プレミアム
3.4.中古フットウェアの世界市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019-2032年
3.4.1.主なハイライト
3.4.1.1.オンライン
3.4.1.2.オフライン
3.5.中古フットウェアの世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)、2019-2032年
3.5.1.主なハイライト
3.5.1.1.北米
3.5.1.2.欧州
3.5.1.3.アジア太平洋
3.5.1.4.ラテンアメリカ
3.5.1.5.中東・アフリカ
4.北米の中古フットウェア市場の展望、2019年~2032年
4.1.北米の中古フットウェア市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
4.1.1.主なハイライト
4.1.1.1.アスレチック用中古フットウェア
4.1.1.2.非競技用中古シューズ
4.2.北米の中古フットウェア市場の展望、消費者志向別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
4.2.1.主なハイライト
4.2.1.1.男性
4.2.1.2.女性
4.2.1.3.子供
4.3.北米の中古フットウェア市場の展望、価格帯別、金額(億米ドル)、2019-2032年
4.3.1.主なハイライト
4.3.1.1.質量
4.3.1.2.プレミアム
4.4.北米の中古フットウェア市場の展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019-2032年
4.4.1.主なハイライト
4.4.1.1.オンライン
4.4.1.2.オフライン
4.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
4.5.北米のセカンドハンドフットウェア市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019-2032年
4.5.1.主要ハイライト
4.5.1.1.米国の中古フットウェア市場:製品タイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
4.5.1.2.米国の中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(Bnドル)、2019-2032年
4.5.1.3.米国の中古フットウェア市場:価格帯別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
4.5.1.4.米国の中古フットウェア市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019-2032年
4.5.1.5.カナダの中古フットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
4.5.1.6.カナダの中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
4.5.1.7.カナダの中古フットウェア市場:価格帯別、金額(Bnドル)、2019-2032年
4.5.1.8.カナダの中古フットウェア市場:販売チャネル別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
4.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.欧州のセカンドハンドフットウェア市場展望、2019-2032年
5.1.欧州のセカンドハンドフットウェア市場の展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
5.1.1.主なハイライト
5.1.1.1.アスレチック用中古フットウェア
5.1.1.2.非競技用中古シューズ
5.2.欧州の中古フットウェア市場の展望、消費者志向別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
5.2.1.主なハイライト
5.2.1.1.男性
5.2.1.2.女性
5.2.1.3.子供
5.3.欧州の中古フットウェア市場の展望、価格帯別、金額(億米ドル)、2019-2032年
5.3.1.主なハイライト
5.3.1.1.質量
5.3.1.2.プレミアム
5.4.欧州の中古フットウェア市場の展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019-2032年
5.4.1.主なハイライト
5.4.1.1.オンライン
5.4.1.2.オフライン
5.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.5.欧州のセカンドハンドフットウェア市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019-2032年
5.5.1.主なハイライト
5.5.1.1.ドイツのセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.5.1.2.ドイツの中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.5.1.3.ドイツのセカンドハンドフットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.4.ドイツのセカンドハンドフットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.5.イギリスのセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.6.イギリスの中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
5.5.1.7.イギリスの中古フットウェア市場:価格帯別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
5.5.1.8.イギリスの中古フットウェア市場:販売チャネル別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
5.5.1.9.フランスの中古フットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.10.フランスのセカンドハンドフットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.11.フランスの中古フットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.12.フランスのセカンドハンドフットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.13.イタリアのセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.14.イタリアのセカンドハンドフットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.15.イタリアのセカンドハンドフットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.16.イタリアのセカンドハンドフットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.17.トルコのセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.18.トルコのセカンドハンドフットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.19.トルコのセカンドハンドフットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.20.トルコのセカンドハンドフットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.21.ロシアのセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.22.ロシアのセカンドハンドフットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.23.ロシアのセカンドハンドフットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.24.ロシアのセカンドハンドフットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.25.その他のヨーロッパのセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.26.その他のヨーロッパの中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.1.27.ヨーロッパの残りの中古フットウェア市場:価格帯別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.5.1.28.その他のヨーロッパのセカンドハンドフットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.アジア太平洋地域の中古フットウェア市場の展望、2019年~2032年
6.1.アジア太平洋地域の中古フットウェア市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.アスレチックセカンドハンドシューズ
6.1.1.2.非競技用中古シューズ
6.2.アジア太平洋地域の中古フットウェア市場の展望、消費者志向別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.2.1.主なハイライト
6.2.1.1.男性
6.2.1.2.女性
6.2.1.3.子供
6.3.アジア太平洋地域の中古フットウェア市場の展望、価格帯別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.3.1.主なハイライト
6.3.1.1.質量
6.3.1.2.プレミアム
6.4.アジア太平洋地域の中古フットウェア市場の展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.4.1.主なハイライト
6.4.1.1.オンライン
6.4.1.2.オフライン
6.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.5.アジア太平洋地域の中古フットウェア市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.5.1.主なハイライト
6.5.1.1.中国の中古フットウェア市場:製品タイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
6.5.1.2.中国の中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(Bnドル)、2019-2032年
6.5.1.3.中国のセカンドハンドフットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.4.中国のセカンドハンドフットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.5.日本のセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.6.日本のセカンドハンドフットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.7.日本のセカンドハンドフットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.8.日本のセカンドハンドフットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.9.韓国のセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.10.韓国の中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.11.韓国の中古フットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.12.韓国の中古フットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.13.インドのセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.14.インドの中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.15.インドの中古フットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.16.インドの中古フットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.17.東南アジアのセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.18.東南アジアの中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.19.東南アジアのセカンドハンドフットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.20.東南アジアのセカンドハンドフットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.21.その他のアジア太平洋地域の中古フットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.1.22.アジア太平洋地域の残りの中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
6.5.1.23.アジア太平洋地域の残りの中古フットウェア市場:価格帯別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
6.5.1.24.アジア太平洋地域の残りの中古フットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.中南米のセカンドハンドフットウェア市場展望、2019年~2032年
7.1.ラテンアメリカの中古フットウェア市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
7.1.1.主なハイライト
7.1.1.1.アスレチック用中古フットウェア
7.1.1.2.非競技用中古シューズ
7.2.ラテンアメリカの中古フットウェア市場の展望、消費者志向別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
7.2.1.1.男性用
7.2.1.2.女性
7.2.1.3.子供
7.3.ラテンアメリカの中古フットウェア市場の展望、価格帯別、金額(億米ドル)、2019-2032年
7.3.1.主なハイライト
7.3.1.1.質量
7.3.1.2.プレミアム
7.4.ラテンアメリカの中古フットウェア市場の展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019-2032年
7.4.1.主なハイライト
7.4.1.1.オンライン
7.4.1.2.オフライン
7.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.5.ラテンアメリカのセカンドハンドフットウェア市場の展望、国別、金額(10億米ドル)、2019-2032年
7.5.1.主要ハイライト
7.5.1.1.ブラジルの中古フットウェア市場:製品タイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
7.5.1.2.ブラジルの中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(Bnドル)、2019-2032年
7.5.1.3.ブラジルの中古フットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.5.1.4.ブラジルの中古フットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.5.メキシコのセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.5.1.6.メキシコのセカンドハンドフットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.5.1.7.メキシコのセカンドハンドフットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.5.1.8.メキシコのセカンドハンドフットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.5.1.9.アルゼンチンのセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.10.アルゼンチンの中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.11.アルゼンチンの中古フットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.12.アルゼンチンの中古フットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.13.ラテンアメリカのその他の地域の中古フットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.14.ラテンアメリカのその他の地域の中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
7.5.1.15.ラテンアメリカのその他の地域の中古フットウェア市場:価格帯別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
7.5.1.16.ラテンアメリカのその他の地域の中古フットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.中東・アフリカのセカンドハンドフットウェア市場展望(2019年〜2032年
8.1.中東・アフリカの中古フットウェア市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
8.1.1.主なハイライト
8.1.1.1.アスレチックセカンドハンドシューズ
8.1.1.2.非競技用中古シューズ
8.2.中東・アフリカの中古フットウェア市場の展望、消費者志向別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
8.2.1.主なハイライト
8.2.1.1.男性
8.2.1.2.女性
8.2.1.3.子供
8.3.中東・アフリカの中古フットウェア市場の展望、価格帯別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
8.3.1.主なハイライト
8.3.1.1.質量
8.3.1.2.プレミアム
8.4.中東・アフリカの中古フットウェア市場の展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
8.4.1.主なハイライト
8.4.1.1.オンライン
8.4.1.2.オフライン
8.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.5.中東・アフリカの中古フットウェア市場の展望(国別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
8.5.1.主なハイライト
8.5.1.1.GCCの中古フットウェア市場:製品タイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
8.5.1.2.GCCの中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(Bnドル)、2019-2032年
8.5.1.3.GCCの中古フットウェア市場:価格帯別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
8.5.1.4.GCCの中古フットウェア市場:販売チャンネル別、金額(US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.5.南アフリカの中古フットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.6.南アフリカの中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.7.南アフリカの中古フットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.5.1.8.南アフリカのセカンドハンドフットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.5.1.9.エジプトのセカンドハンドフットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.5.1.10.エジプトのセカンドハンドフットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.5.1.11.エジプトのセカンドハンドフットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.5.1.12.エジプトのセカンドハンドフットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.5.1.13.ナイジェリアの中古フットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.5.1.14.ナイジェリアの中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.15.ナイジェリアの中古フットウェア市場:価格帯別、金額(US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.16.ナイジェリアの中古フットウェア市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.17.その他の中東・アフリカの中古フットウェア市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.18.中東・アフリカの残りの地域の中古フットウェア市場:消費者志向別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
8.5.1.19.中東・アフリカの残りの地域の中古フットウェア市場:価格帯別、金額(億米ドル)、2019-2032年
8.5.1.20.中東・アフリカの残りの地域の中古フットウェア市場:販売チャネル別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
8.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.競争環境
9.1.価格帯別対消費者志向別ヒートマップ
9.2.メーカー対消費者志向別ヒートマップ
9.3.企業市場シェア分析、2025年
9.4.競合ダッシュボード
9.5.企業プロフィール
9.5.1.スレッドアップ社
9.5.1.1.会社概要
9.5.1.2.製品ポートフォリオ
9.5.1.3.財務概要
9.5.1.4.事業戦略と展開
9.5.2.リアルリアル社
9.5.2.1.会社概要
9.5.2.2.製品ポートフォリオ
9.5.2.3.財務概要
9.5.2.4.事業戦略と展開
9.5.3.ポッシュマーク
9.5.3.1.会社概要
9.5.3.2.製品ポートフォリオ
9.5.3.3.財務概要
9.5.3.4.事業戦略と展開
9.5.4.ベスティア・デ・コピーヌSA
9.5.4.1.会社概要
9.5.4.2.製品ポートフォリオ
9.5.4.3.財務概要
9.5.4.4.事業戦略と展開
9.5.5.リベル社
9.5.5.1.会社概要
9.5.5.2.製品ポートフォリオ
9.5.5.3.財務概要
9.5.5.4.事業戦略と展開
9.5.6.ヴィンテージ・ユナイテッド社
9.5.6.1.会社概要
9.5.6.2.製品ポートフォリオ
9.5.6.3.財務概要
9.5.6.4.事業戦略と展開
9.5.7.ラベロフ・アルセンティック・ラグジュアリー社
9.5.7.1.会社概要
9.5.7.2.製品ポートフォリオ
9.5.7.3.財務概要
9.5.7.4.事業戦略と展開
9.5.8.エッツィー社
9.5.8.1.会社概要
9.5.8.2.製品ポートフォリオ
9.5.8.3.財務概要
9.5.8.4.事業戦略と展開
9.5.9.Quikr India Pvt Ltd.
9.5.9.1.会社概要
9.5.9.2.製品ポートフォリオ
9.5.9.3.財務概要
9.5.9.4.事業戦略と展開
9.5.10.ファーフェッチUK
9.5.10.1.会社概要
9.5.10.2.製品ポートフォリオ
9.5.10.3.財務概要
9.5.10.4.事業戦略と展開
9.5.11.バンク&ヴォーグ社
9.5.11.1.会社概要
9.5.11.2.製品ポートフォリオ
9.5.11.3.財務概要
9.5.11.4.事業戦略と展開
9.5.12.その他
9.5.12.1.会社概要
9.5.12.2.製品ポートフォリオ
9.5.12.3.財務概要
9.5.12.4.事業戦略と展開
10.付録
10.1.調査方法
10.2.報告書の前提条件
10.3.頭字語および略語

 

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Summary

The global second hand footwear market is projected to be valued at US$ 21 Bn in 2025, and is expected to reach approximately US$ 51 Bn by 2032, expanding at a strong CAGR of 13.51% during the forecast period from 2025 to 2032. This growth is primarily driven by rising environmental awareness and increasing demand for affordable fashion. As consumers become more conscious of sustainable practices, second hand footwear is gaining traction across both developed and emerging markets. Furthermore, the rising influence of online resale platforms and a shift toward circular economy models are reshaping the footwear retail industry.

Second Hand Footwear Market – Report Scope:

The second hand footwear market includes the resale, redistribution, and reuse of pre-owned footwear through both online and offline channels. The market serves a broad range of consumers—men, women, and children—across athletic and non-athletic categories. Growing popularity of budget-friendly, branded, and vintage footwear options, coupled with enhanced online accessibility, has broadened the market’s appeal. The sector continues to evolve, supported by rising consumer inclination toward eco-friendly and socially responsible purchasing behavior.

Key Market Drivers:

The rapid expansion of the second hand footwear market is propelled by several crucial factors. Growing environmental concerns have led consumers to shift toward sustainable choices, with pre-owned footwear emerging as a cost-effective and eco-conscious option. The popularity of resale platforms, driven by mobile commerce and digital innovation, has made it easier for users to buy and sell used footwear. Additionally, inflation and high prices of new branded shoes are prompting more shoppers to consider second hand alternatives. The rising influence of Gen Z and millennials, who are more open to sustainable and thrifting practices, further supports the market's growth.

Market Restraints:

Despite positive momentum, the market faces some challenges. Persistent stigma around used products and concerns about hygiene and wearability continue to restrain market growth, particularly in certain cultural settings. Limited product availability in specific sizes and styles can affect buyer choices. Moreover, counterfeit risks and quality inconsistencies in unregulated platforms create hesitation among first-time consumers. Regulatory hurdles in cross-border resale and lack of uniform standards for second hand goods also pose barriers to smooth market expansion.

Emerging Business Opportunities:

The market presents ample opportunities through innovation in refurbishment, authentication, and platform experience. The rising adoption of technology for product verification, cleaning, and personalization can enhance consumer trust. Collaborations between resale platforms and established brands to launch verified second hand product lines are gaining traction. Expansion into untapped markets across Asia Pacific, Latin America, and the Middle East can further accelerate growth. Increasing consumer preference for unique, vintage, and branded footwear offers room for niche players and premium resale services.

Regional Outlook:

North America is anticipated to lead the global second hand footwear market, driven by an established resale culture, tech-savvy consumers, and growing demand for sustainable fashion. Europe, especially countries like the UK, France, and Germany, shows strong momentum due to supportive regulatory frameworks and environmental consciousness. Asia Pacific is set to witness the fastest growth, with rising disposable income, rapid digitization, and a growing shift toward affordability in fashion. Latin America and Middle East & Africa are emerging regions, benefiting from expanding e-commerce penetration and changing consumer attitudes toward second hand goods.

Leading Companies:

Key players in the global second hand footwear market include ThreadUp Inc., The RealReal Inc., Poshmark Inc., and Vestiaire de Copines SA, all actively investing in product authentication and platform optimization. Companies such as Etsy Inc., Quikr India Pvt Ltd., Farfetch UK Ltd., and Bank & Vogue Ltd. are expanding their resale portfolios through enhanced logistics, mobile apps, and strategic brand tie-ups. Focused efforts toward building trust, improving the buyer experience, and ensuring quality are helping these companies maintain their competitive edge in a rapidly growing market.

Companies Covered in the Report:

• ThreadUp Inc.

• The RealReal Inc.

• Poshmark Inc.

• Vestiaire de Copines SA

• Rebelle Company

• Vintage-United Company

• Labellov Authentic Luxury Company

• Etsy Inc.

• Quikr India Pvt Ltd.

• Farfetch UK Ltd.

• Bank & Vogue Ltd.

• Others

Market Segmentation:

By Product Type:

• Athletic Second Hand Footwear

• Non-athletic Second Hand Footwear

By Consumer Orientation:

• Men

• Women

• Kids

By Price Range:

• Mass Second Hand Footwear

• Premium Second Hand Footwear

By Sales Channel:

• Online

• Offline

By Region:

• North America

• Latin America

• Europe

• Asia Pacific

• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Second Hand Footwear Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value, 2025
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Global Second Hand Footwear Market Outlook, 2019-2032
3.1. Global Second Hand Footwear Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
3.1.1. Key Highlights
3.1.1.1. Athletic Second hand Footwear
3.1.1.2. Non-athletic Second Hand Footwear
3.2. Global Second Hand Footwear Market Outlook, by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
3.2.1. Key Highlights
3.2.1.1. Men
3.2.1.2. Women
3.2.1.3. Kids
3.3. Global Second Hand Footwear Market Outlook, by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
3.3.1. Key Highlights
3.3.1.1. Mass
3.3.1.2. Premium
3.4. Global Second Hand Footwear Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
3.4.1. Key Highlights
3.4.1.1. Online
3.4.1.2. Offline
3.5. Global Second Hand Footwear Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn), 2019-2032
3.5.1. Key Highlights
3.5.1.1. North America
3.5.1.2. Europe
3.5.1.3. Asia Pacific
3.5.1.4. Latin America
3.5.1.5. Middle East & Africa
4. North America Second Hand Footwear Market Outlook, 2019-2032
4.1. North America Second Hand Footwear Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1. Athletic Second hand Footwear
4.1.1.2. Non-athletic Second Hand Footwear
4.2. North America Second Hand Footwear Market Outlook, by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. Men
4.2.1.2. Women
4.2.1.3. Kids
4.3. North America Second Hand Footwear Market Outlook, by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Mass
4.3.1.2. Premium
4.4. North America Second Hand Footwear Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. Online
4.4.1.2. Offline
4.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
4.5. North America Second Hand Footwear Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.5.1. Key Highlights
4.5.1.1. U.S. Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.5.1.2. U.S. Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.5.1.3. U.S. Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.5.1.4. U.S. Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.5.1.5. Canada Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.5.1.6. Canada Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.5.1.7. Canada Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.5.1.8. Canada Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5. Europe Second Hand Footwear Market Outlook, 2019-2032
5.1. Europe Second Hand Footwear Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Athletic Second hand Footwear
5.1.1.2. Non-athletic Second Hand Footwear
5.2. Europe Second Hand Footwear Market Outlook, by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Men
5.2.1.2. Women
5.2.1.3. Kids
5.3. Europe Second Hand Footwear Market Outlook, by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Mass
5.3.1.2. Premium
5.4. Europe Second Hand Footwear Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Online
5.4.1.2. Offline
5.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5.5. Europe Second Hand Footwear Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1. Key Highlights
5.5.1.1. Germany Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.2. Germany Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.3. Germany Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.4. Germany Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.5. U.K. Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.6. U.K. Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.7. U.K. Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.8. U.K. Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.9. France Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.10. France Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.11. France Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.12. France Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.13. Italy Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.14. Italy Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.15. Italy Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.16. Italy Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.17. Turkey Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.18. Turkey Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.19. Turkey Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.20. Turkey Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.21. Russia Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.22. Russia Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.23. Russia Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.24. Russia Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.25. Rest of Europe Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.26. Rest of Europe Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.27. Rest of Europe Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1.28. Rest of Europe Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6. Asia Pacific Second Hand Footwear Market Outlook, 2019-2032
6.1. Asia Pacific Second Hand Footwear Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Athletic Second hand Footwear
6.1.1.2. Non-athletic Second Hand Footwear
6.2. Asia Pacific Second Hand Footwear Market Outlook, by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Men
6.2.1.2. Women
6.2.1.3. Kids
6.3. Asia Pacific Second Hand Footwear Market Outlook, by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Mass
6.3.1.2. Premium
6.4. Asia Pacific Second Hand Footwear Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. Online
6.4.1.2. Offline
6.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6.5. Asia Pacific Second Hand Footwear Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1. Key Highlights
6.5.1.1. China Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.2. China Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.3. China Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.4. China Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.5. Japan Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.6. Japan Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.7. Japan Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.8. Japan Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.9. South Korea Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.10. South Korea Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.11. South Korea Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.12. South Korea Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.13. India Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.14. India Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.15. India Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.16. India Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.17. Southeast Asia Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.18. Southeast Asia Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.19. Southeast Asia Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.20. Southeast Asia Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.21. Rest of Asia Pacific Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.22. Rest of Asia Pacific Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.23. Rest of Asia Pacific Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1.24. Rest of Asia Pacific Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Latin America Second Hand Footwear Market Outlook, 2019-2032
7.1. Latin America Second Hand Footwear Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Athletic Second hand Footwear
7.1.1.2. Non-athletic Second Hand Footwear
7.2. Latin America Second Hand Footwear Market Outlook, by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.2.1.1. Men
7.2.1.2. Women
7.2.1.3. Kids
7.3. Latin America Second Hand Footwear Market Outlook, by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Mass
7.3.1.2. Premium
7.4. Latin America Second Hand Footwear Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Online
7.4.1.2. Offline
7.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7.5. Latin America Second Hand Footwear Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1. Key Highlights
7.5.1.1. Brazil Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.2. Brazil Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.3. Brazil Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.4. Brazil Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.5. Mexico Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.6. Mexico Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.7. Mexico Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.8. Mexico Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.9. Argentina Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.10. Argentina Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.11. Argentina Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.12. Argentina Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.13. Rest of Latin America Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.14. Rest of Latin America Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.15. Rest of Latin America Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1.16. Rest of Latin America Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Middle East & Africa Second Hand Footwear Market Outlook, 2019-2032
8.1. Middle East & Africa Second Hand Footwear Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Athletic Second hand Footwear
8.1.1.2. Non-athletic Second Hand Footwear
8.2. Middle East & Africa Second Hand Footwear Market Outlook, by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Men
8.2.1.2. Women
8.2.1.3. Kids
8.3. Middle East & Africa Second Hand Footwear Market Outlook, by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Mass
8.3.1.2. Premium
8.4. Middle East & Africa Second Hand Footwear Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. Online
8.4.1.2. Offline
8.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.5. Middle East & Africa Second Hand Footwear Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1. Key Highlights
8.5.1.1. GCC Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.2. GCC Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.3. GCC Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.4. GCC Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.5. South Africa Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.6. South Africa Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.7. South Africa Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.8. South Africa Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.9. Egypt Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.10. Egypt Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.11. Egypt Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.12. Egypt Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.13. Nigeria Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.14. Nigeria Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.15. Nigeria Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.16. Nigeria Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.17. Rest of Middle East & Africa Second Hand Footwear Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.18. Rest of Middle East & Africa Second Hand Footwear Market by Consumer Orientation, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.19. Rest of Middle East & Africa Second Hand Footwear Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1.20. Rest of Middle East & Africa Second Hand Footwear Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Competitive Landscape
9.1. By Price Range vs by Consumer Orientation Heat map
9.2. Manufacturer vs by Consumer Orientation Heatmap
9.3. Company Market Share Analysis, 2025
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Company Profiles
9.5.1. ThreadUp Inc.
9.5.1.1. Company Overview
9.5.1.2. Product Portfolio
9.5.1.3. Financial Overview
9.5.1.4. Business Strategies and Development
9.5.2. The RealReal Inc.
9.5.2.1. Company Overview
9.5.2.2. Product Portfolio
9.5.2.3. Financial Overview
9.5.2.4. Business Strategies and Development
9.5.3. Poshmark Inc.
9.5.3.1. Company Overview
9.5.3.2. Product Portfolio
9.5.3.3. Financial Overview
9.5.3.4. Business Strategies and Development
9.5.4. Vestiaire de Copines SA
9.5.4.1. Company Overview
9.5.4.2. Product Portfolio
9.5.4.3. Financial Overview
9.5.4.4. Business Strategies and Development
9.5.5. Rebelle Company
9.5.5.1. Company Overview
9.5.5.2. Product Portfolio
9.5.5.3. Financial Overview
9.5.5.4. Business Strategies and Development
9.5.6. Vintage-United Company
9.5.6.1. Company Overview
9.5.6.2. Product Portfolio
9.5.6.3. Financial Overview
9.5.6.4. Business Strategies and Development
9.5.7. Labellov Althentic Luxury Company
9.5.7.1. Company Overview
9.5.7.2. Product Portfolio
9.5.7.3. Financial Overview
9.5.7.4. Business Strategies and Development
9.5.8. Etsy Inc.
9.5.8.1. Company Overview
9.5.8.2. Product Portfolio
9.5.8.3. Financial Overview
9.5.8.4. Business Strategies and Development
9.5.9. Quikr India Pvt Ltd.
9.5.9.1. Company Overview
9.5.9.2. Product Portfolio
9.5.9.3. Financial Overview
9.5.9.4. Business Strategies and Development
9.5.10. Farfetch UK Ltd
9.5.10.1. Company Overview
9.5.10.2. Product Portfolio
9.5.10.3. Financial Overview
9.5.10.4. Business Strategies and Development
9.5.11. Bank & Vogue Ltd
9.5.11.1. Company Overview
9.5.11.2. Product Portfolio
9.5.11.3. Financial Overview
9.5.11.4. Business Strategies and Development
9.5.12. Among Others
9.5.12.1. Company Overview
9.5.12.2. Product Portfolio
9.5.12.3. Financial Overview
9.5.12.4. Business Strategies and Development
10. Appendix
10.1. Research Methodology
10.2. Report Assumptions
10.3. Acronyms and Abbreviations

 

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