ドイツのプレミアムカーとラグジュアリーカーPremium and Luxury Cars in Germany 2020年のパンデミックでは、多くの自動車メーカーが生産能力を低下させ、ショールームも封鎖対策で営業を停止したため、プレミアムカーや高級車の販売は必然的に大きな打撃を受けた。消費者側では、景気の不透明... もっと見る 
  
						
 
 
 サマリー2020年のパンデミックでは、多くの自動車メーカーが生産能力を低下させ、ショールームも封鎖対策で営業を停止したため、プレミアムカーや高級車の販売は必然的に大きな打撃を受けた。消費者側では、景気の不透明感から新車購入の延期や、より手頃な価格帯へのトレードダウンが行われたが、プレミアムカーや高級車の顧客は所得が高いため、大きな要因とはならなかった。販売台数は減少したものの、このカテゴリーは...ユーロモニター インターナショナルのこの調査レポートは、ドイツのプレミアムと高級車市場の規模や形態について国レベルで包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因と、消費者の買い物パターンの発展とともにプレミアムカーおよび高級車の小売業への影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * プレミアムカーおよび高級車市場の詳細が把握できます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Premium and Luxury Cars in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables PREMIUM AND LUXURY CARS IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales rebound strongly in 2021 Top players consolidate their lead, while high-end niche brands fare well Limelight on electric PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive although slowing trajectory in the forecast period The future is expected to be electric More ways to afford luxury cars CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium and Luxury Cars: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Premium and Luxury Cars: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Premium and Luxury Cars: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Premium and Luxury Cars: % Value 2017-2020 Table 5 Forecast Sales of Premium and Luxury Cars: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Premium and Luxury Cars: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources 
 
 SummarySales of premium and luxury cars were inevitably hit hard by the pandemic in 2020, as many car manufacturers operated at lower capacity and showrooms were closed for business during the lockdown measures. On the consumer side, economic uncertainty forced some people to postpone their purchases of new cars or trade down to more affordable options, although the higher incomes of the customers of premium and luxury cars meant this was not a significant factor. Although sales declined, this category... Table of ContentsPremium and Luxury Cars in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables PREMIUM AND LUXURY CARS IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales rebound strongly in 2021 Top players consolidate their lead, while high-end niche brands fare well Limelight on electric PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive although slowing trajectory in the forecast period The future is expected to be electric More ways to afford luxury cars CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium and Luxury Cars: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Premium and Luxury Cars: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Premium and Luxury Cars: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Premium and Luxury Cars: % Value 2017-2020 Table 5 Forecast Sales of Premium and Luxury Cars: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Premium and Luxury Cars: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources 
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