![]() ブラジルのラグジュアリーホテルLuxury Hotels in Brazil 高級ホテルは、外国人観光客の流出が激減し、強い影響を受けた。ブラジルの高級ホテルを代表するコパカバーナ・パレスは、COVID-19の大流行により、2020年に97年ぶりに一時的に閉鎖された。国内のラグジュアリー... もっと見る
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サマリー高級ホテルは、外国人観光客の流出が激減し、強い影響を受けた。ブラジルの高級ホテルを代表するコパカバーナ・パレスは、COVID-19の大流行により、2020年に97年ぶりに一時的に閉鎖された。国内のラグジュアリー観光の目的地は、自然景観の豊かな地域にある避暑地が優遇されている。国際的なアウトバウンドの減少を余儀なくされたことで、ほとんどのカテゴリーで消費が洗練された。この調査レポートはブラジルの高級ホテル市場の規模や形態に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要な要因や、消費者のショッピングパターンの発展とともにラグジュアリーホテル小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ラグジュアリーホテル市場を詳細に把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Luxury Hotels in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LUXURY HOTELS IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS The most impacted luxury category in 2020 struggles to recover its results in 2021 The period of forced pause enables reforms and investments to enhance points of attractiveness Domestic tourism softens the losses during the periods of closed frontiers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES New launches already set new expectations over the recovery in luxury tourism Luxury tourism faces the challenge of remaining relevant for younger consumers International tourists’ perception of Brazilian conditions needs to be addressed CATEGORY DATA Table 1 Sales in Luxury Hotels: Value 2016-2021 Table 2 Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares in Luxury Hotels: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares in Luxury Hotels: % Value 2017-2020 Table 5 Forecast Sales in Luxury Hotels: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryLuxury hotels suffered a strong impact with the drastic reduction in the flows of international tourists. For the first time in 97 years, Copacabana Palace, the most emblematic of Brazilian luxury hotels, temporarily closed its doors in 2020 due to the COVID-19 pandemic. Domestic destinations for luxury tourism privileged refuges located in regions of abundant natural landscapes. The forced reduction in international outbound flows leveraged the sophistication of consumption across most categori... Table of ContentsLuxury Hotels in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LUXURY HOTELS IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS The most impacted luxury category in 2020 struggles to recover its results in 2021 The period of forced pause enables reforms and investments to enhance points of attractiveness Domestic tourism softens the losses during the periods of closed frontiers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES New launches already set new expectations over the recovery in luxury tourism Luxury tourism faces the challenge of remaining relevant for younger consumers International tourists’ perception of Brazilian conditions needs to be addressed CATEGORY DATA Table 1 Sales in Luxury Hotels: Value 2016-2021 Table 2 Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares in Luxury Hotels: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares in Luxury Hotels: % Value 2017-2020 Table 5 Forecast Sales in Luxury Hotels: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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