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ブラジルのラグジュアリーホテル

ブラジルのラグジュアリーホテル


Luxury Hotels in Brazil

高級ホテルは、外国人観光客の流出が激減し、強い影響を受けた。ブラジルの高級ホテルを代表するコパカバーナ・パレスは、COVID-19の大流行により、2020年に97年ぶりに一時的に閉鎖された。国内のラグジュアリー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月9日 US$650
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サマリー

高級ホテルは、外国人観光客の流出が激減し、強い影響を受けた。ブラジルの高級ホテルを代表するコパカバーナ・パレスは、COVID-19の大流行により、2020年に97年ぶりに一時的に閉鎖された。国内のラグジュアリー観光の目的地は、自然景観の豊かな地域にある避暑地が優遇されている。国際的なアウトバウンドの減少を余儀なくされたことで、ほとんどのカテゴリーで消費が洗練された。

この調査レポートはブラジルの高級ホテル市場の規模や形態に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要な要因や、消費者のショッピングパターンの発展とともにラグジュアリーホテル小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ラグジュアリーホテル市場を詳細に把握することができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。
* 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Luxury Hotels in Brazil
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

LUXURY HOTELS IN BRAZIL
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
The most impacted luxury category in 2020 struggles to recover its results in 2021
The period of forced pause enables reforms and investments to enhance points of attractiveness
Domestic tourism softens the losses during the periods of closed frontiers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
New launches already set new expectations over the recovery in luxury tourism
Luxury tourism faces the challenge of remaining relevant for younger consumers
International tourists’ perception of Brazilian conditions needs to be addressed
CATEGORY DATA
Table 1 Sales in Luxury Hotels: Value 2016-2021
Table 2 Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares in Luxury Hotels: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares in Luxury Hotels: % Value 2017-2020
Table 5 Forecast Sales in Luxury Hotels: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN BRAZIL
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Luxury hotels suffered a strong impact with the drastic reduction in the flows of international tourists. For the first time in 97 years, Copacabana Palace, the most emblematic of Brazilian luxury hotels, temporarily closed its doors in 2020 due to the COVID-19 pandemic. Domestic destinations for luxury tourism privileged refuges located in regions of abundant natural landscapes. The forced reduction in international outbound flows leveraged the sophistication of consumption across most categori...

Euromonitor International's Luxury Hotels in Brazil report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Luxury Hotels market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Luxury Hotels retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
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* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
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Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Luxury Hotels in Brazil
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

LUXURY HOTELS IN BRAZIL
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
The most impacted luxury category in 2020 struggles to recover its results in 2021
The period of forced pause enables reforms and investments to enhance points of attractiveness
Domestic tourism softens the losses during the periods of closed frontiers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
New launches already set new expectations over the recovery in luxury tourism
Luxury tourism faces the challenge of remaining relevant for younger consumers
International tourists’ perception of Brazilian conditions needs to be addressed
CATEGORY DATA
Table 1 Sales in Luxury Hotels: Value 2016-2021
Table 2 Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares in Luxury Hotels: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares in Luxury Hotels: % Value 2017-2020
Table 5 Forecast Sales in Luxury Hotels: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN BRAZIL
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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