世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブラジルのプレミアムカーとラグジュアリーカー

ブラジルのプレミアムカーとラグジュアリーカー


Premium and Luxury Cars in Brazil

2020年、そして2021年の初めには、メルセデス・ベンツやアウディといった重要なプレイヤーの現地事業が永久に閉鎖されることになったのです。重要な税制優遇措置の終了、ブラジルの経済環境とその不確実性、そし... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月9日 US$650
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 18 英語

 

サマリー

2020年、そして2021年の初めには、メルセデス・ベンツやアウディといった重要なプレイヤーの現地事業が永久に閉鎖されることになったのです。重要な税制優遇措置の終了、ブラジルの経済環境とその不確実性、そして現地生産に伴う高コストが相まって、収益性の低いシナリオを招いていたのだ。ブラジルで生産する主要ブランドが以前から検討していたもう一つの可能性は、この事業を輸出の拠点として持つという観点であった。T...

この調査レポートはブラジルのプレミアムおよび高級車市場の規模と形状を国別に調査・分析したもので、Euromonitor Internationalの調査報告書です。最新の小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因と、消費者の買い物パターンの発展とともにプレミアムカーおよび高級車の小売業への影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* プレミアムカーとラグジュアリーカー市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Premium and Luxury Cars in Brazil
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

PREMIUM AND LUXURY CARS IN BRAZIL
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
2021 still sees departures, with brands leaving local production
Good opportunities for the remaining brands that are locally produced
Second-hand luxury cars see increasing demand
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Electric luxury cars are expected to be gradually more representative within total sales
New price points have come to stay
Rising prices and more efficient public transportation tend to defy the objective of having a car
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Premium and Luxury Cars: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Premium and Luxury Cars: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Premium and Luxury Cars: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Premium and Luxury Cars: % Value 2017-2020
Table 5 Forecast Sales of Premium and Luxury Cars: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Premium and Luxury Cars: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN BRAZIL
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

In 2020 and by the beginning of 2021, the local operations of important players such as Mercedes-Benz and Audi were permanently closed. The end of important tax incentives, the Brazilian economic environment and its uncertainties, allied with the high costs associated with local production had been resulting in a low profitable scenario. Another possibility previously considered by major brands producing in Brazil took into account the perspective of having this operation as a hub for exports. T...

Euromonitor International's Premium and Luxury Cars in Brazil report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Premium and Luxury Cars market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Premium and Luxury Cars retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Premium and Luxury Cars market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Premium and Luxury Cars in Brazil
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

PREMIUM AND LUXURY CARS IN BRAZIL
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
2021 still sees departures, with brands leaving local production
Good opportunities for the remaining brands that are locally produced
Second-hand luxury cars see increasing demand
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Electric luxury cars are expected to be gradually more representative within total sales
New price points have come to stay
Rising prices and more efficient public transportation tend to defy the objective of having a car
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Premium and Luxury Cars: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Premium and Luxury Cars: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Premium and Luxury Cars: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Premium and Luxury Cars: % Value 2017-2020
Table 5 Forecast Sales of Premium and Luxury Cars: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Premium and Luxury Cars: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN BRAZIL
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Euromonitor International社の
Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php:630 Stack trace: #0 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68d51da90169e8_18903235() #1 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #2 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #3 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(385): Smarty_Internal_Template->render() #4 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/f20300271f4eb0fb4a2cf788aaabb06be5646d19_0.file.frame-FULL.tpl.php(278): Smarty_Internal_Template->_subTemplateRender() #5 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68b0f61a4d9868_07068969() #6 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #7 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #8 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(238): Smarty_Internal_Template->render() #9 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(134): Smarty_Internal_TemplateBase->_execute() #10 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/auto/show_report.php(776): Smarty_Internal_TemplateBase->display() #11 {main} thrown in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php on line 630