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ニュージーランドの食器洗い

ニュージーランドの食器洗い


Dishwashing in New Zealand

2020年は食器洗い機でパニック買いが大きく売上に影響しましたが、2021年は働き方の変化を通じてCOVID-19の影響が継続しました。ニュージーランドのほとんどの職場は、より柔軟な働き方を採用し、その結果、在宅... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月25日 US$990
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サマリー

2020年は食器洗い機でパニック買いが大きく売上に影響しましたが、2021年は働き方の変化を通じてCOVID-19の影響が継続しました。ニュージーランドのほとんどの職場は、より柔軟な働き方を採用し、その結果、在宅勤務が広まりました。そのため、人々が家にいることが多くなり、調理や掃除のレベルが上がることが、食器洗い乾燥機の売上を継続的に伸ばすための新たな原動力となった。

この調査レポートはニュージーランドの食器洗い機市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品自動食器洗浄機、手洗い食器洗浄機。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 食器洗い機市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。
* 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Dishwashing in New Zealand
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

DISHWASHING IN NEW ZEALAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Work from home trend drives growth
Green brands continue to grow
Reckitt Benckiser focuses on reducing water waste through its Finish brand
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Water conservation likely to influence dishwashing
Uncertain outlook for construction sector to influence sales of dishwashers
Opportunities for private label growth
CATEGORY INDICATORS
Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020
CATEGORY DATA
Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN NEW ZEALAND
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

While 2020 saw significant panic-buying influence sales in dishwashing, the effects of COVID-19 continued to be felt in 2021 through changes in ways of working. Most workplaces in New Zealand have adopted more flexible working policies, and as a result, working from home has become more widespread. As such, an additional driver of growth has been people being at home more often, necessitating increased levels of cooking and cleaning, which was a key driver of continued sales growth for dishwashi...

Euromonitor International's Dishwashing in New Zealand market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Automatic Dishwashing, Hand Dishwashing.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Dishwashing market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Dishwashing in New Zealand
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

DISHWASHING IN NEW ZEALAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Work from home trend drives growth
Green brands continue to grow
Reckitt Benckiser focuses on reducing water waste through its Finish brand
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Water conservation likely to influence dishwashing
Uncertain outlook for construction sector to influence sales of dishwashers
Opportunities for private label growth
CATEGORY INDICATORS
Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020
CATEGORY DATA
Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN NEW ZEALAND
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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