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ニュージーランドの漂白剤

ニュージーランドの漂白剤


Bleach in New Zealand

ニュージーランドは、COVID-19のパンデミック管理におけるリーダー的存在であり、感染レベルが低いため、局所的な流行期を除けば、日常生活にほとんど制限を受けることはありません。しかし、COVID-19の影響で、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月25日 US$990
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サマリー

ニュージーランドは、COVID-19のパンデミック管理におけるリーダー的存在であり、感染レベルが低いため、局所的な流行期を除けば、日常生活にほとんど制限を受けることはありません。しかし、COVID-19の影響で、家庭内の衛生や清潔さへの関心が高まり、2021年の漂白剤の売上は引き続き伸長した。漂白剤の売上は、カテゴリーの成熟と低水準によりレビュー期間中は低迷していたが、2020年に大きく伸びた。

この調査レポートはニュージーランドの漂白剤市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

収録データ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 漂白剤市場の詳細を把握することができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、今後の市場の推移を把握する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Bleach in New Zealand
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

BLEACH IN NEW ZEALAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
COVID-19 continues to drive growth in bleach
Janola continues to dominate the category
Work from home trend drives growth
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Lingering effects of COVID-19 likely to influence category prospects
Private label opportunities
Distribution shift to online shopping
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN NEW ZEALAND
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

New Zealand has been a leader in managing the COVID-19 pandemic, with low levels of transmission seeing the country enjoying few restrictions in day to day lives, aside from periods during localised outbreaks. However, COVID-19 has created a lingering focus on hygiene and cleanliness around the house, which helped drive continued sales growth for bleach in 2021. Sales of bleach grew significantly in 2020, after stagnant sales over the review period due to the maturity of the category and low lev...

Euromonitor International's Bleach in New Zealand market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
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* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Bleach in New Zealand
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

BLEACH IN NEW ZEALAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
COVID-19 continues to drive growth in bleach
Janola continues to dominate the category
Work from home trend drives growth
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Lingering effects of COVID-19 likely to influence category prospects
Private label opportunities
Distribution shift to online shopping
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN NEW ZEALAND
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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