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ニュージーランドのエアケア

ニュージーランドのエアケア


Air Care in New Zealand

2021年もCOVID-19の効果が継続し、エアケアに影響を与えた。上半期は、在宅勤務の傾向が引き続き顕著で、多くの企業が新しい働き方を取り入れ、柔軟な勤務制度を採用した結果、在宅勤務が広まりました。また、下... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月25日 US$990
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サマリー

2021年もCOVID-19の効果が継続し、エアケアに影響を与えた。上半期は、在宅勤務の傾向が引き続き顕著で、多くの企業が新しい働き方を取り入れ、柔軟な勤務制度を採用した結果、在宅勤務が広まりました。また、下半期にはニュージーランドでデルタウイルスが発生し、ニュージーランド全土がレベル4のロックダウンとなり、オークランドでは長期に渡ってレベル4が継続されました。

この調査レポートはニュージーランドのエアケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品キャンドル芳香剤、車載用芳香剤、電気式芳香剤、ジェル状芳香剤、液体芳香剤、その他のエアケア、スプレー/エアゾール式芳香剤

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* エアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Air Care in New Zealand
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

AIR CARE IN NEW ZEALAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Effects of COVID-19 see people at home more, driving growth
Strong new product development activity from the major brands
Car air fresheners struggles with people spending more time at home
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Sustainability and green trends to characterise air care
COVID-19-driven changes to consumer behaviour likely to remain permanent
Housing construction likely to influence growth in air care
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2019-2021
Table 4 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN NEW ZEALAND
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

The effects of COVID-19 continued to be felt in 2021, influencing air care. In the first half of the year, the work from home trend remained prominent, with many businesses embracing new ways of working and adopting flexible work policies, resulting in working from home becoming more widespread. In addition, in the second half of the year New Zealand suffered an outbreak of the Delta variant, resulting in the entire country entering a Level 4 lockdown, with Auckland staying in Level 4 for an ext...

Euromonitor International's Air Care in New Zealand market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Candle Air Fresheners, Car Air Fresheners, Electric Air Fresheners, Gel Air Fresheners, Liquid Air Fresheners, Other Air Care, Spray/Aerosol Air Fresheners.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Air Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Air Care in New Zealand
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

AIR CARE IN NEW ZEALAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Effects of COVID-19 see people at home more, driving growth
Strong new product development activity from the major brands
Car air fresheners struggles with people spending more time at home
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Sustainability and green trends to characterise air care
COVID-19-driven changes to consumer behaviour likely to remain permanent
Housing construction likely to influence growth in air care
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2019-2021
Table 4 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN NEW ZEALAND
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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