![]() クロアチアでの食器洗いDishwashing in Croatia 食器洗い」は、2020年に戸締りの恩恵を受け、2桁の金額成長を記録した。これは、人々が自宅でかなりの時間を過ごすことを義務付けられたことにより、より多くの食器が洗われたためである。2021年は、社会が徐々に... もっと見る
![]()
サマリー食器洗い」は、2020年に戸締りの恩恵を受け、2桁の金額成長を記録した。これは、人々が自宅でかなりの時間を過ごすことを義務付けられたことにより、より多くの食器が洗われたためである。2021年は、社会が徐々に開放されていく中で、金額ベースでは微減となった。また、電気代の高騰により、食器洗い乾燥機の使用を控え、手洗いによる食器洗いをする時期もありました。しかし、COVID-19が依然として日常生活に支障をきたしているため、金額ベースではパンデミック前より高い売上高を記録しました。この調査レポートはクロアチアの食器洗い市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品自動食器洗い機、手洗い機。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 食器洗い市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Dishwashing in CroatiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables DISHWASHING IN CROATIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Decline in value sales in 2021 Multinationals continue to dominate dishwashing due to strength in high-value product area automatic dishwashing Hand dishwashing products increasingly have skin protection claims\ PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Minimal constant value growth over forecast period Hand washing still holds onto sizeable value share, despite growing popularity of automatic dishwashing Consumers increasingly look for eco-friendly products CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN CROATIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDishwashing benefitted from the lockdowns in 2020, with double-digit value growth, as more dishes were washed due to people being obliged to spend significant amounts of time at home. In 2021, with society gradually opening up, value sales registered a slight drop. In addition, rising electricity costs saw consumers cutting down on the use of dishwashers and at time resorting to hand dishwashing. All the same, value sales were higher than before the pandemic, as COVID-19 still disrupted daily li... Table of ContentsDishwashing in CroatiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables DISHWASHING IN CROATIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Decline in value sales in 2021 Multinationals continue to dominate dishwashing due to strength in high-value product area automatic dishwashing Hand dishwashing products increasingly have skin protection claims\ PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Minimal constant value growth over forecast period Hand washing still holds onto sizeable value share, despite growing popularity of automatic dishwashing Consumers increasingly look for eco-friendly products CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN CROATIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
|