![]() クロアチアのエアケアAir Care in Croatia エアケアは、COVID-19による強い盛り上がりは見られなかった。実際、COVID-19に関連した健康アドバイスでは、部屋の換気をよくすることが推奨されており、換気をよくする環境ではエアケア製品の効果が低くなるた... もっと見る
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サマリーエアケアは、COVID-19による強い盛り上がりは見られなかった。実際、COVID-19に関連した健康アドバイスでは、部屋の換気をよくすることが推奨されており、換気をよくする環境ではエアケア製品の効果が低くなるため、エアケア製品の需要が阻害されたのである。2021年、人々はまだ多くの時間を家で過ごしているが、COVID-19に対する懸念は少なく、エアケアは現在価値の売上高を増加させた。スプレー/エアゾール式芳香用品は、金額売上高で最大の製品分野を維持した...この調査レポートはクロアチアのエアケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品キャンドル芳香剤、カーエアフレッシュナー、電気式芳香器、ジェル芳香器、液体芳香器、その他のエアケア、スプレー/エアゾール芳香器。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * エアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Air Care in CroatiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables AIR CARE IN CROATIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Car air fresheners registers highest growth Multinationals continue to dominate air care Consumers increasingly look for more natural ingredients in air fresheners PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Healthy constant value growth over forecast period Health and wellness trend is anticipated to influence demand and offer in air care Spray/aerosol air fresheners record the highest value share, however, growth is threatened by environmental concerns CATEGORY DATA Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN CROATIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAir care did not register a strong boost from COVID-19. In fact, health advice around COVID-19 was to ensure rooms were well ventilated and this hampered demand for air care products, as air care products are less effective in more ventilated environments. In 2021, with people still spending significant amounts of time at home but less concerned about COVID-19, air care registered an increase in current value sales. Spray/aerosol fresheners remained the largest product area in terms of value sal... Table of ContentsAir Care in CroatiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables AIR CARE IN CROATIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Car air fresheners registers highest growth Multinationals continue to dominate air care Consumers increasingly look for more natural ingredients in air fresheners PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Healthy constant value growth over forecast period Health and wellness trend is anticipated to influence demand and offer in air care Spray/aerosol air fresheners record the highest value share, however, growth is threatened by environmental concerns CATEGORY DATA Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN CROATIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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