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ブルガリアのエアケア

ブルガリアのエアケア


Air Care in Bulgaria

ブルガリアでは、COVID-19の大流行にもかかわらず、エアケアは引き続きプラスの成長を遂げています。戸締まり中に室内で過ごすブルガリア人が増え、特に都市部の家庭でリフレッシュと臭いの中和のためのソリュー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
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サマリー

ブルガリアでは、COVID-19の大流行にもかかわらず、エアケアは引き続きプラスの成長を遂げています。戸締まり中に室内で過ごすブルガリア人が増え、特に都市部の家庭でリフレッシュと臭いの中和のためのソリューションを求めたため、2020年のエアケアの需要は安定している。2020年に苦戦した唯一のエアケアカテゴリは、旅行制限と全体的な運転の減少により、車の芳香剤であった。しかし、パンデミックにより2020年に旅行や移動が大幅に減少した後、2021年にはコン...

この調査レポートはブルガリアのエアケア市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品キャンドル芳香剤、カーエアフレッシュナー、電気式芳香器、ジェル芳香器、液体芳香器、その他のエアケア、スプレー/エアゾール芳香器。

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* エアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Air Care in Bulgaria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

AIR CARE IN BULGARIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Car air fresheners recovers in 2021 as a key growth driver in air care
Candle air fresheners’ strong performance driven by home seclusion and quest for natural products
Electric air fresheners sees a stable performance in 2021 as the leading multinationals maintain intensive promotion
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Electric aroma diffusers set for continuous growth posing competition to some types of air care products
Lasting focus on home comfort and ambience to sustain stable demand for air care
E-commerce’s dynamic growth set to be an enabler for air care
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2019-2021
Table 4 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN BULGARIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Air care has continued to see positive growth in Bulgaria, despite the COVID-19 pandemic. Demand for air care remained stable in 2020 as more Bulgarians spent time indoors during lockdown and sought solutions to refresh and neutralise odours, especially in homes in urban regions. The only air care category to suffer in 2020 was car air fresheners due to restricted travel and overall reduced driving. However, after the strong decline in travel and mobility in 2020 due to the pandemic, in 2021 con...

Euromonitor International's Air Care in Bulgaria market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Candle Air Fresheners, Car Air Fresheners, Electric Air Fresheners, Gel Air Fresheners, Liquid Air Fresheners, Other Air Care, Spray/Aerosol Air Fresheners.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Air Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Air Care in Bulgaria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

AIR CARE IN BULGARIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Car air fresheners recovers in 2021 as a key growth driver in air care
Candle air fresheners’ strong performance driven by home seclusion and quest for natural products
Electric air fresheners sees a stable performance in 2021 as the leading multinationals maintain intensive promotion
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Electric aroma diffusers set for continuous growth posing competition to some types of air care products
Lasting focus on home comfort and ambience to sustain stable demand for air care
E-commerce’s dynamic growth set to be an enabler for air care
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2019-2021
Table 4 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN BULGARIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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