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オーストラリアでのエアケア

オーストラリアでのエアケア


Air Care in Australia

COVID-19の大流行とそれに伴う閉鎖により、オーストラリア人は普段よりはるかに長い時間を家で過ごすことになった。そのため、自宅の環境を快適にすることが特に重要でした。2020年と2021年、多くのオーストラリ... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月25日 US$990
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サマリー

COVID-19の大流行とそれに伴う閉鎖により、オーストラリア人は普段よりはるかに長い時間を家で過ごすことになった。そのため、自宅の環境を快適にすることが特に重要でした。2020年と2021年、多くのオーストラリア人は、家にいる時間が長いと臭いがこもるため、快適な環境を保つことが課題となり、エアケア製品に注目しました。オーストラリアでは、家へのこだわりが強くなり、エアケアは重要な課題となっていた。

この調査レポートはオーストラリアのエアケア市場を調査・分析したもので、国別の市場規模と形状を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品キャンドル芳香剤、車載用芳香剤、電気式芳香剤、ジェル状芳香剤、液体芳香剤、その他のエアケア、スプレー/エアゾール式芳香剤

データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* エアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。
* 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Air Care in Australia
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

AIR CARE IN AUSTRALIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Home sweet-smelling home
A safe home environment
The hipsterisation of air care
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Air care stays fresh
New customers expected to stay
Getting back to nature
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2019-2021
Table 4 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN AUSTRALIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

The COVID-19 pandemic and associated lockdowns meant that Australians were spending far more time at home that they usually did. It was consequently especially important to ensure that their home environment was pleasant. Given the smells that accumulate when people spend all their time at home, keeping the atmosphere pleasant was a challenge for many Australians in 2020 and 2021, and to solve this they turned to air care products. Australians became more house-proud, and air care became an impo...

Euromonitor International's Air Care in Australia market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Candle Air Fresheners, Car Air Fresheners, Electric Air Fresheners, Gel Air Fresheners, Liquid Air Fresheners, Other Air Care, Spray/Aerosol Air Fresheners.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Air Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
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Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Air Care in Australia
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

AIR CARE IN AUSTRALIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Home sweet-smelling home
A safe home environment
The hipsterisation of air care
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Air care stays fresh
New customers expected to stay
Getting back to nature
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2019-2021
Table 4 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN AUSTRALIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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