|  アルジェリアでの食器洗いDishwashing in Algeria 食器洗い」は、2020年と同様の電流値の伸びを記録した。2021年は開国により家庭での食事が減少する一方、人口増加により数量は維持された。金額では手洗い食器洗浄が大半を占めたが、自動食器洗浄が成熟には程遠... もっと見る 
   
 
 
 サマリー食器洗い」は、2020年と同様の電流値の伸びを記録した。2021年は開国により家庭での食事が減少する一方、人口増加により数量は維持された。金額では手洗い食器洗浄が大半を占めたが、自動食器洗浄が成熟には程遠く、金額成長を牽引した。これは、アルジェリアの女性の多くが外で働くようになったため、家事をする時間が少なくなり、消費者が利便性を求めていることに起因している。この調査レポートはアルジェリアの食器洗い機市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品自動食器洗い機、手洗い機。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 食器洗い市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Dishwashing in AlgeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables DISHWASHING IN ALGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Continuing value growth in 2021 Henkel Algérie maintains its lead in 2021 Dishwashing remains fragmented in Algeria PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Moderate value growth over forecast period Dishwashing increasingly competitive Automatic dishwashing registers higher growth than handwashing CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN ALGERIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources 
 
 SummaryDishwashing registered similar current value growth as in 2020. While there were less meals consumed at home, due to society opening up in 2021, population growth maintained volume sales. Hand dishwashing accounted for the majority of value sales, but automatic dishwashing drove value growth, as it is still far from reaching maturity. This is attributed to consumer’s demand for convenience, as an increasing number of Algerian women are working outside the home and therefore have less time to eng... Table of ContentsDishwashing in AlgeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables DISHWASHING IN ALGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Continuing value growth in 2021 Henkel Algérie maintains its lead in 2021 Dishwashing remains fragmented in Algeria PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Moderate value growth over forecast period Dishwashing increasingly competitive Automatic dishwashing registers higher growth than handwashing CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN ALGERIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources 
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