アルジェリアでのエアケアAir Care in Algeria エアケアは、2年目にして電流値の伸びが鈍化した。2021年は消費者の外出が増え、家にいる時間が短くなったため、エアケアの需要が減少した。また、インフレにより消費者の購買力が低下しているため、ホームケア製... もっと見る
サマリーエアケアは、2年目にして電流値の伸びが鈍化した。2021年は消費者の外出が増え、家にいる時間が短くなったため、エアケアの需要が減少した。また、インフレにより消費者の購買力が低下しているため、ホームケア製品の購入においてエアケアの優先順位が低くなった。さらに、多くのエアケア製品が輸入され、2021年にはアルジェリア・ディナールがさらに切り下げられたため、エアケアはさらに高価になった。この調査レポートはアルジェリアのエアケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品キャンドル芳香剤、カーエアフレッシュナー、電気式芳香器、ジェル芳香器、液体芳香器、その他のエアケア、スプレー/エアゾール芳香器。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * エアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Air Care in AlgeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables AIR CARE IN ALGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Continued muted value growth Top two multinationals have significant value share Local player Cophyd gains further value share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Muted value and volume growth over forecast period Expansion of modern grocery increases access to wider range of air care products Incense continues to pose threat to air care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN ALGERIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAir care suffered a second year of muted current value growth. With, consumers out and about more in 2021, and spending less time at home, there was less demand for air care. Also, with consumer purchasing power taking a hit due to inflation, consumers did not prioritise air care in terms of home care purchases. In addition, many air care products being imported and with the Algerian dinar being further devalued again in 2021, this made air care even more expensive. Table of ContentsAir Care in AlgeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables AIR CARE IN ALGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Continued muted value growth Top two multinationals have significant value share Local player Cophyd gains further value share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Muted value and volume growth over forecast period Expansion of modern grocery increases access to wider range of air care products Incense continues to pose threat to air care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN ALGERIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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