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アルジェリアでのエアケア

アルジェリアでのエアケア


Air Care in Algeria

エアケアは、2年目にして電流値の伸びが鈍化した。2021年は消費者の外出が増え、家にいる時間が短くなったため、エアケアの需要が減少した。また、インフレにより消費者の購買力が低下しているため、ホームケア製... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
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サマリー

エアケアは、2年目にして電流値の伸びが鈍化した。2021年は消費者の外出が増え、家にいる時間が短くなったため、エアケアの需要が減少した。また、インフレにより消費者の購買力が低下しているため、ホームケア製品の購入においてエアケアの優先順位が低くなった。さらに、多くのエアケア製品が輸入され、2021年にはアルジェリア・ディナールがさらに切り下げられたため、エアケアはさらに高価になった。

この調査レポートはアルジェリアのエアケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品キャンドル芳香剤、カーエアフレッシュナー、電気式芳香器、ジェル芳香器、液体芳香器、その他のエアケア、スプレー/エアゾール芳香器。

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* エアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Air Care in Algeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

AIR CARE IN ALGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Continued muted value growth
Top two multinationals have significant value share
Local player Cophyd gains further value share
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Muted value and volume growth over forecast period
Expansion of modern grocery increases access to wider range of air care products
Incense continues to pose threat to air care
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME CARE IN ALGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Air care suffered a second year of muted current value growth. With, consumers out and about more in 2021, and spending less time at home, there was less demand for air care. Also, with consumer purchasing power taking a hit due to inflation, consumers did not prioritise air care in terms of home care purchases. In addition, many air care products being imported and with the Algerian dinar being further devalued again in 2021, this made air care even more expensive.

Euromonitor International's Air Care in Algeria market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Candle Air Fresheners, Car Air Fresheners, Electric Air Fresheners, Gel Air Fresheners, Liquid Air Fresheners, Other Air Care, Spray/Aerosol Air Fresheners.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Air Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Air Care in Algeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

AIR CARE IN ALGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Continued muted value growth
Top two multinationals have significant value share
Local player Cophyd gains further value share
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Muted value and volume growth over forecast period
Expansion of modern grocery increases access to wider range of air care products
Incense continues to pose threat to air care
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME CARE IN ALGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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