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アゼルバイジャンの食器洗い機

アゼルバイジャンの食器洗い機


Dishwashing in Azerbaijan

2021年は、戸締まり強化により2020年の急増から、食器洗い用品の数量販売の伸びが鈍化している。家に閉じこもる消費者は、家で食事をすることが多くなり、その結果、家で食器洗いをすることが多くなりました。し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月9日 US$650
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サマリー

2021年は、戸締まり強化により2020年の急増から、食器洗い用品の数量販売の伸びが鈍化している。家に閉じこもる消費者は、家で食事をすることが多くなり、その結果、家で食器洗いをすることが多くなりました。しかし、2021年の数量販売は、依然として大流行前の水準を上回ると思われる。2021年にはロックダウン対策が緩和されましたが、多くの消費者が引き続き自宅で仕事や勉強をしています。このため、全製品において数量需要は維持されているが、パンデミックによる経済的影響は大きい。

この調査レポートはアゼルバイジャンの食器洗い機市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージの革新、経済/ライフスタイルの影響、流通や価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品自動食器洗い機、手洗い機。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 食器洗い市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。
* 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Dishwashing in Azerbaijan
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

DISHWASHING IN AZERBAIJAN
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Pandemic still sustain growth, although easing of lockdown slows demand
Hand dishwashing still prime mover
Automatic is growing, helped by appliance promotions
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Invasion of machines continues
Multinationals set to dominate, but stronger economy demand may open door for local players
Local cuisine demands modern solutions
CATEGORY INDICATORS
Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020
CATEGORY DATA
Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME CARE IN AZERBAIJAN
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

2021 has seen growth in volume sales of dishwashing products slow, following the spike seen in 2020 as result of the stricter lockdown. Housebound consumers were eating more at home, and as a result doing more dishwashing at home. However, volume sales in 2021 are still set to outperform pre-pandemic levels. Lockdown measures have eased in 2021, but many consumers continue to work and study from home. This has sustained volume demand across all products, although the economic impact of the pande...

Euromonitor International's Dishwashing in Azerbaijan market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Automatic Dishwashing, Hand Dishwashing.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Dishwashing market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Dishwashing in Azerbaijan
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

DISHWASHING IN AZERBAIJAN
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Pandemic still sustain growth, although easing of lockdown slows demand
Hand dishwashing still prime mover
Automatic is growing, helped by appliance promotions
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Invasion of machines continues
Multinationals set to dominate, but stronger economy demand may open door for local players
Local cuisine demands modern solutions
CATEGORY INDICATORS
Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020
CATEGORY DATA
Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME CARE IN AZERBAIJAN
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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