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アゼルバイジャン共和国の漂白剤

アゼルバイジャン共和国の漂白剤


Bleach in Azerbaijan

アゼルバイジャンの家庭用品に対する考え方は、多くの点でより古いものです。多くの地域では、不必要に強力な洗浄剤と認識されている漂白剤も、アゼルバイジャンではそのようなネガティブな評判はありません。漂... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月9日 US$650
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サマリー

アゼルバイジャンの家庭用品に対する考え方は、多くの点でより古いものです。多くの地域では、不必要に強力な洗浄剤と認識されている漂白剤も、アゼルバイジャンではそのようなネガティブな評判はありません。漂白剤は効能を保証するものとして認識されており、ほとんどの家庭で常備されている。

この調査レポートはアゼルバイジャンの漂白剤市場について調査・分析したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 漂白剤市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。
* 5年後を予測し、今後の市場の推移を把握する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Bleach in Azerbaijan
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

BLEACH IN AZERBAIJAN
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Efficacy of bleach still supports demand
Low pricing sees consumers trade down to bleach
Ace building share
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Challenge to add value, although volumes set to continue rising
Locals will take economy segment
Green position of bleach may be long term problem
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
HOME CARE IN AZERBAIJAN
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

In many respects, attitudes to household care in Azerbaijan are more old fashioned. Bleach, which is often perceived as an unnecessarily aggressive cleaning product in many regional markets, doesn’t have the same negative reputation in Azerbaijan. Bleach is perceived as a guarantee of efficacy, and are a staple in most households.

Euromonitor International's Bleach in Azerbaijan market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Bleach market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Bleach in Azerbaijan
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

BLEACH IN AZERBAIJAN
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Efficacy of bleach still supports demand
Low pricing sees consumers trade down to bleach
Ace building share
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Challenge to add value, although volumes set to continue rising
Locals will take economy segment
Green position of bleach may be long term problem
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
HOME CARE IN AZERBAIJAN
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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