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イタリアのフレグランス

イタリアのフレグランス


Fragrances in Italy

2021年にフレグランスの需要は改善し、同時にアイルランドのビューティ&パーソナルケアの中で最も高い現在価値の伸びを記録した。パンデミックは一般的に可処分所得に下降効果を与えたが、溜め込んだ需要と貯蓄... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月9日 US$990
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サマリー

2021年にフレグランスの需要は改善し、同時にアイルランドのビューティ&パーソナルケアの中で最も高い現在価値の伸びを記録した。パンデミックは一般的に可処分所得に下降効果を与えたが、溜め込んだ需要と貯蓄の増加により、アイルランドの消費者は厳しい一年の後に息抜きと安らぎを求めてフレグランスに目を向けたのである。消費者が高額商品を買い求め、高品質な製品に高い値段を支払うことを望むようになったため、プレミアムフレグランスがより強く注目されるようになったのです。

Euromonitor Internationalの調査レポート「アイルランドのフレグランス」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲マスフレグランス、プレミアムフレグランス。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* フレグランス市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Fragrances in Ireland
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

FRAGRANCES IN IRELAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Demand for fragrances improves in 2021, driven by premium segment
Shifting from traditional to contemporary preferences
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
A sense of well-being dominates the future direction of premium fragrances
Reconciling post-pandemic consumer hesitancy with sensorily-reliant category
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Fragrances by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2018-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2018-2021
Table 7 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN IRELAND
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 14 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Demand for fragrances improved in 2021, while recording the highest current value growth within beauty and personal care in Ireland. Although the pandemic has generally had a downward effect on disposable incomes, the pent-up demand and greater savings meant that Irish consumers looked to fragrances for respite and comfort after a challenging year. As consumers looked to splurge on big-ticket items and were willing to pay a higher price for quality products, premium fragrances was a much stronge...

Euromonitor International's Fragrances in Ireland report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Mass Fragrances, Premium Fragrances.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Fragrances market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Fragrances in Ireland
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

FRAGRANCES IN IRELAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Demand for fragrances improves in 2021, driven by premium segment
Shifting from traditional to contemporary preferences
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
A sense of well-being dominates the future direction of premium fragrances
Reconciling post-pandemic consumer hesitancy with sensorily-reliant category
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Fragrances by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2018-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2018-2021
Table 7 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN IRELAND
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 14 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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