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南アフリカのスポーツウェア

南アフリカのスポーツウェア


Sportswear in South Africa

パンデミック以前から、スポーツにインスパイアされたアパレルやフットウェアの需要は高まっていた。その背景には、スポーティ・シックやスポーティ・クチュールといった新しいトレンドがありました。その結果、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月27日 US$990
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サマリー

パンデミック以前から、スポーツにインスパイアされたアパレルやフットウェアの需要は高まっていた。その背景には、スポーティ・シックやスポーティ・クチュールといった新しいトレンドがありました。その結果、スポーツウェアはジムなど運動するときにしか着られないという従来の消費者の意識が変わりました。紳士服、婦人服に見られるように、パンデミックとその後の自宅待機により、カジュアルで快適な衣服への需要が高まった。多くの南アフ...

Euromonitor Internationalの南アフリカのスポーツウェアレポートは国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品範囲。スポーツアパレル、スポーツフットウェア

データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* スポーツウェア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Sportswear in South Africa
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

SPORTSWEAR IN SOUTH AFRICA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Casual trend supports the resilience of sports-inspired pieces
Easing of lockdown encourages consumers to become more active
Changes in channel distribution as a result of COVID-19 and other market trends
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Focus on health and wellness set to drive further demand for sportswear
Shift towards personalisation and in-store experiences
Investment in local manufacturing to support sales through supply chain agility
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Sportswear by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Sportswear: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Sportswear: % Value 2018-2021
Table 5 Distribution of Sportswear by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Sportswear by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2021-2026
APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA
EXECUTIVE SUMMARY
Apparel and footwear in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for apparel and footwear?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021
Table 9 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 12 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021
Table 13 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021
Table 14 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026
Table 18 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Prior to the pandemic, demand for sports-inspired apparel and footwear was already rising. It had been driven by the emerging trends of sporty chic and sporty couture. This changed the traditional attitudes of consumers towards sportswear who perceived the wearing of such items as only being appropriate for the gym or other forms of exercise. As evident in both menswear and womenswear, the pandemic and subsequent home seclusion increased demand for casual and comfortable clothing. Many South Afr...

Euromonitor International's Sportswear in South Africa report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021 and analysis by distribution format allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, leading brands, and offers strategic analysis of key factors influencing the market. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Sports Apparel, Sports Footwear.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Sportswear market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Sportswear in South Africa
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

SPORTSWEAR IN SOUTH AFRICA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Casual trend supports the resilience of sports-inspired pieces
Easing of lockdown encourages consumers to become more active
Changes in channel distribution as a result of COVID-19 and other market trends
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Focus on health and wellness set to drive further demand for sportswear
Shift towards personalisation and in-store experiences
Investment in local manufacturing to support sales through supply chain agility
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Sportswear by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Sportswear: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Sportswear: % Value 2018-2021
Table 5 Distribution of Sportswear by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Sportswear by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2021-2026
APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA
EXECUTIVE SUMMARY
Apparel and footwear in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for apparel and footwear?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021
Table 9 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 12 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021
Table 13 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021
Table 14 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026
Table 18 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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