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南アフリカの靴下

南アフリカの靴下


Hosiery in South Africa

南アフリカでは、2020年、2021年ともに、メリヤスの小売数量および現在価値売上が減少しました。厳しい経済状況、高い失業率、パンデミックの影響による自宅引きこもりなどで、不要不急の購入は需要が低下した。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月27日 US$990
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サマリー

南アフリカでは、2020年、2021年ともに、メリヤスの小売数量および現在価値売上が減少しました。厳しい経済状況、高い失業率、パンデミックの影響による自宅引きこもりなどで、不要不急の購入は需要が低下した。また、パンデミックの影響でドレスコードが変化し、フォーマルからカジュアルなスタイルへの移行が顕著になりました。南アフリカでは多くの人が遠隔地勤務を続けており、靴下は専門職が最も多く購入しています。このような状況の変化により...

Euromonitor Internationalの南アフリカのホシエリーレポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品ノンシアー・ホージー、シアー・ホージー。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* Hosiery市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Hosiery in South Africa
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

HOSIERY IN SOUTH AFRICA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Hosiery sales continue to decline
A shift in working and social habits leads to demand for casual hosiery
Purchasing decisions continue to be driven by price
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Consumers will remain cautious, leading to further declines
Growth of sheer hosiery will be hampered by remote working trend
High-priced and fashionable brands are expected to thrive
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Hosiery by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Sales of Hosiery by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Hosiery by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Sales of Hosiery by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Hosiery: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Hosiery: % Value 2018-2021
Table 7 Forecast Sales of Hosiery by Category: Volume 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Hosiery by Category: Value 2021-2026
Table 9 Forecast Sales of Hosiery by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 10 Forecast Sales of Hosiery by Category: % Value Growth 2021-2026
APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA
EXECUTIVE SUMMARY
Apparel and footwear in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for apparel and footwear?
MARKET DATA
Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021
Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021
Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021
Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026
Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Retail volume and current value sales for hosiery declined in both 2020 and 2021 in South Africa. With tough economic conditions, high unemployment rates, and the impact of the pandemic leading to home seclusion, non-essential purchases experienced a drop in demand. Additionally, dress codes changed during the pandemic, with a notable shift from formal to casual styles. Many South Africans have continued to work remotely and hosiery is most commonly purchased by professionals. Due to changes in...

Euromonitor International's Hosiery in South Africa report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021 and analysis by distribution format allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, leading brands, and offers strategic analysis of key factors influencing the market. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Non-Sheer Hosiery, Sheer Hosiery.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Hosiery market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Hosiery in South Africa
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

HOSIERY IN SOUTH AFRICA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Hosiery sales continue to decline
A shift in working and social habits leads to demand for casual hosiery
Purchasing decisions continue to be driven by price
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Consumers will remain cautious, leading to further declines
Growth of sheer hosiery will be hampered by remote working trend
High-priced and fashionable brands are expected to thrive
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Hosiery by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Sales of Hosiery by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Hosiery by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Sales of Hosiery by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Hosiery: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Hosiery: % Value 2018-2021
Table 7 Forecast Sales of Hosiery by Category: Volume 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Hosiery by Category: Value 2021-2026
Table 9 Forecast Sales of Hosiery by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 10 Forecast Sales of Hosiery by Category: % Value Growth 2021-2026
APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA
EXECUTIVE SUMMARY
Apparel and footwear in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for apparel and footwear?
MARKET DATA
Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021
Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021
Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021
Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026
Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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