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2040年のグアテマラ:将来の人口動態


Guatemala in 2040: The Future Demographic

2021年から2040年にかけてのグアテマラの急速な人口拡大は、自然増減の力強い、しかし減少しつつある割合に牽引される。高齢化はさらに加速するが、グアテマラは歴史的に出生率が高いため、地域的には引き続き若... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年9月8日 US$990
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サマリー

2021年から2040年にかけてのグアテマラの急速な人口拡大は、自然増減の力強い、しかし減少しつつある割合に牽引される。高齢化はさらに加速するが、グアテマラは歴史的に出生率が高いため、地域的には引き続き若い。すべての主要都市が急速に拡大し、急速な都市化が続く。グアテマラは、人口と所得の増加により、消費市場としての魅力が高まるはずだが、貧困水準が高いため、購買力には限界がある。

ユーロモニターの『2040年のグアテマラ:人口動態の未来』レポートは、国の消費支出に影響を与える要因を分析している。消費者ライフスタイルレポートでは、人口、都市開発、住宅所有、世帯プロファイル、労働、所得、消費支出と家族支出、健康、教育、食習慣、飲酒習慣、買い物習慣、身だしなみ、衣服、レジャー習慣、貯蓄と投資、メディア、通信、交通、旅行と観光をカバーしています。このレポートを利用して、国民のライフスタイルの選択に影響を与える要因を理解してください。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 消費者ライフスタイル市場の詳細な把握;
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ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
Key Findings (1)
Key Findings (2)
Summary
Guatemala and the World in 2040
Population Past, Present and Future
Ageing
Men and Women
Marriage and Divorce
Births and Fertility
Life Expectancy and Deaths
Health
Migration
Diversity
Urbanisation
Population Segmentation

 

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Summary

Rapid population expansion in Guatemala in 2021-2040 will be led by strong, yet declining, rates of natural change. Ageing is set to accelerate further, although Guatemala will continue to be young regionally due to historically high birth rates. Swift urbanisation will continue as all major cities expand quickly. Guatemala should become more attractive as a consumer market due to its escalating population and incomes, however elevated levels of poverty limit purchasing power.

Euromonitor's Guatemala in 2040: The Future Demographic report analyses factors influencing national consumer expenditure. Consumer lifestyles reports include coverage of: population, urban development, home ownership, household profiles, labour, income, consumer and family expenditure, health, education, eating habits, drinking habits, shopping habits, personal grooming, clothing, leisure habits, savings and investments, media, communication, transport and travel and tourism. Use this report to understand the factors influencing a nation's lifestyle choices.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Consumer Lifestyles market;
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* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Introduction
Key Findings (1)
Key Findings (2)
Summary
Guatemala and the World in 2040
Population Past, Present and Future
Ageing
Men and Women
Marriage and Divorce
Births and Fertility
Life Expectancy and Deaths
Health
Migration
Diversity
Urbanisation
Population Segmentation

 

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