消費者がアパレルとフットウェアを購入する場所
Where Consumers Shop for Apparel and Footwear
アパレルとフットウェア業界は2021年に回復したが、COVID-19の影響とマクロ経済の混乱が続いているため、2022年には困難に直面した。消費者がオンラインとオフラインチャネルのシームレスな統合を求め、eコマース... もっと見る
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サマリー アパレルとフットウェア業界は2021年に回復したが、COVID-19の影響とマクロ経済の混乱が続いているため、2022年には困難に直面した。消費者がオンラインとオフラインチャネルのシームレスな統合を求め、eコマース小売業者による店舗の改装や実店舗の出現につながっているため、オフライン小売はeコマースと並んでその重要性を維持している。Eコマースはオフラインチャネルを凌駕すると予測され、ジェネレーティブAIはファッションの未来に有望である。
ユーロモニター・インターナショナルの『消費者がアパレルとフットウェアを購入する場所』(Where Consumers Shop for Apparel and Footwear)グローバル・ブリーフィングは、アパレル市場の規模と形状を洞察し、話題のトピックや新たなトレンド、業界の喫緊の課題を浮き彫りにする。主要企業やブランドを特定し、衣料品とフットウェア市場に影響を与える主要要因(供給サイドの変化、チャネルダイナミクス、経済/ライフスタイル/人口統計学的影響、価格設定問題など)の戦略的分析を提供しています。予測では、市場がどのように変化していくのか、成功のための基準を示している。
対象製品アパレル、フットウェア、スポーツウェア
データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。
本レポートを購入する理由
* アパレルとフットウェア市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。
ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。
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目次 Introduction
Industry snapshot
Channel shifts
Retail offline
Retail e-commerce
Future developments
Conclusion
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Summary The apparel and footwear industry rebounded in 2021 but faced challenges in 2022 due to ongoing COVID-19 effects and macroeconomic disruptions. Offline retail maintains its importance alongside e-commerce, as consumers demand seamless integration of online and offline channels, leading to store renovations and emerging physical stores by e-commerce retailers. E-commerce is projected to outperform offline channels, and generative AI holds promise for the future of fashion.
Euromonitor International's Where Consumers Shop for Apparel and Footwear global briefing offers an insight into to the size and shape of the apparel market, highlights buzz topics, emerging trends as well as pressing industry issues. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the clothing and footwear market - be they changes on the supply side, in channel dynamics, economic/ lifestyle /demographic influences or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success.
Product coverage: Apparel, Footwear, Sportswear.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Why buy this report? * Get a detailed picture of the Apparel and Footwear market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.
Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.
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Table of Contents Introduction
Industry snapshot
Channel shifts
Retail offline
Retail e-commerce
Future developments
Conclusion
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- Candle Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity and Forecast, By Product Type (Votive, Pillars, Tapers, Container, Others), By Distribution Channel (Online, Offline), By Region & Competition, 2020-2030F
- Saudi Arabia Perfume & Deodorants Market By Type (Perfumes, Deodorants), By Packaging (Below 50 ml, 50-100 ml, 101-150 ml, 151-200 ml, Above 200 ml), By Category (Mass, Premium), By Gender (Unisex, Male, Female), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Apparel & Beauty Stores, Specialty Stores Pharmacies, Online, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Dishwashing Detergent Market, By Product (Machine Dishwashing Detergents, Hand Dishwashing Detergents, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Kids Wear Market By Product Type (Apparel, Footwear, Accessories, Others), By Category (Boys, Girls, Unisex), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Exclusive Stores, Online, Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Cycling Helmets Market, By Type (Conventional Helmet, Smart Helmet), By Distribution Channel (Online, Department & discount stores, Specialty & sports shops), By Region & Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Baby Safety Products Market By Product Type (Car Seats, Strollers, Monitors, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Mens Metal Wedding Bands Market By Material (Gold, Platinum, Diamond, Silver, Others), By Sales Channel (Jewelry Showrooms, Company Exclusive Showrooms, Online, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Heatless Hair Curler Market By Type (Flexi Rods, Ribbon Curls, Foam Rollers, Others), By Application (Residential, Commercial), By Sales Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Online, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- India Costume Jewelry Market, By Product Type (Necklaces & Chains, Earrings, Rings, Bracelets, Others), By Distribution Channel (Online, Offline), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2021-2031F
- India Footwear Market By Product Type (Non-Athletic Footwear, Athletic Footwear), By Material (Rubber, Leather, Plastic, Others), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Online, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2021-2031F
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Saudi Arabia Perfume & Deodorants Market By Type (Perfumes, Deodorants), By Packaging (Below 50 ml, 50-100 ml, 101-150 ml, 151-200 ml, Above 200 ml), By Category (Mass, Premium), By Gender (Unisex, Male, Female), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Apparel & Beauty Stores, Specialty Stores Pharmacies, Online, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
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United States Kids Wear Market By Product Type (Apparel, Footwear, Accessories, Others), By Category (Boys, Girls, Unisex), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Exclusive Stores, Online, Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2020-2030F
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India Sports Apparel Market By Product Type (T-shirts, Sweatshirts, Sports Vests, Track Pants & Tights, Others), By End User (Men, Women, Kids), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-branded Stores, Online, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
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Saudi Arabia Baby Apparel Market By Product Type (Clothing, Footwear), By Age Group (0-12 Months, 12-24 Months, 2-3 Years), By Sales Channel (Online, Specialty Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
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オフプライスリテール市場の世界産業規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(アパレル・フットウェア、家庭用品、エレクトロニクス、美容・化粧品、その他)、デモグラフィック別(男性、女性、子供)、流通チャネル別(B2B、B2C)、地域別・競合別セグメント、2020-2030F
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サーフィン用品市場の世界産業規模、シェア、動向、機会、予測:製品タイプ別(サーフィンボード、アパレル&アクセサリー)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別&競合:2020-2030F
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アニメアパレル・ファッションの世界市場規模調査&予測:製品別、流通チャネル別、地域別予測 20252035
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釣り用アパレル・用品市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年
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レディースアパレル市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年
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ハンティングアパレル市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東アフリカ地域)世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年
よくあるご質問
Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?
Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る
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