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ラグジュアリーグッズの回復。パンデミック後の世界における高級品への楽観的な見方

ラグジュアリーグッズの回復。パンデミック後の世界における高級品への楽観的な見方


Luxury Goods Recovery: Optimism for Luxury Goods in a Post-pandemic World

この半期報告書では、世界の高級品業界の最新動向について、マクロ経済と人口動態の変化に焦点を当て、これらが短・中期的な見通しに対する当社の見解にどのような意味を持つのかを調査しています。高級品業界はC... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2021年11月12日 US$1,325
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サマリー

この半期報告書では、世界の高級品業界の最新動向について、マクロ経済と人口動態の変化に焦点を当て、これらが短・中期的な見通しに対する当社の見解にどのような意味を持つのかを調査しています。高級品業界はCOVID-19パンデミックの影響を受けないわけではありませんが、2021年上半期の調査では、一部のカテゴリーに影響が出ているものの、業界全体としては世界的なマクロ経済の減速傾向に逆行していることがわかりました。

Euromonitor Internationalのラグジュアリーグッズの回復。高級品の回復:パンデミック後の世界における高級品への楽観的な見方」グローバルブリーフィングは、高級品業界の規模と形状についての洞察を提供し、話題性のあるトピック、新たなトレンド、業界の緊急課題、世界市場における高級品小売業への影響、消費者のショッピングパターンの発展についてハイライトしています。予測では、市場がどのように変化していくのか、成功の基準が示されています。つまり、高級品業界におけるチャンスゾーンを特定しています。

製品の範囲体験型高級品、高級ワイン・シャンパン・スピリッツ、パーソナル・ラグジュアリー、プレミアム、高級車。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由は?
* 高級品市場の詳細な状況を把握することができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を把握する
* 競合環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドを理解する。
* 5年ごとの予測をもとに、市場がどのように発展していくかを評価します。

Euromonitor Internationalは40年以上にわたり、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムを発行してきました。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンチアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストを擁するEuromonitor Internationalは、情報に基づいた戦略的計画を推進するための信頼できる情報リソースを開発する独自の能力を持っています。


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目次

はじめに
ラグジュアリー市場を形成する主要なグローバルドライバー
高級車への注目
パーソナル・ラグジュアリーへの注目
体験型ラグジュアリーへの注目
ラグジュアリー・ドリンクへの注目
まとめ
定義

 

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Summary

In this half-year (H1-2021) update briefing, we investigate the latest developments in the global luxury goods industry, with a focus on the macro-economic and demographic changes and what these mean for our view of a likely outlook in the short to medium term. Whilst the luxury goods industry is not immune to the effects of the COVID-19 pandemic our research for H1-2021 shows that the industry overall is bucking the slowing global macroeconomic trend, albeit with some categories being impacted.

Euromonitor International's Luxury Goods Recovery: Optimism for Luxury Goods in a Post-pandemic World global briefing offers an insight into the size and shape of the luxury goods industry, highlights buzz topics, emerging trends as well as pressing industry issues, their effects on luxury goods retailing in markets around the world and on the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. In short, it identifies the opportunity zones within luxury goods industry

Product coverage: Experiential Luxury, Fine Wines/Champagne and Spirits, Personal Luxury, Premium and Luxury Cars.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Luxury Goods market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Introduction
Key Global Drivers Shaping Luxury Outlook
Focus on Luxury Cars
Focus on Personal Luxury
Focus on Experiential Luxury
Focus on Luxury Drinks
Conclusion
Definitions

 

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