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モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界的競争環境に関する専門調査レポート 2025年

モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界的競争環境に関する専門調査レポート 2025年


Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Competitive Landscape Professional Research Report 2025

市場概要 DIResearch社の詳細な調査・研究によると、モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)の世界市場規模は2025年にMillion USDに達し、2032年にはMillion USDに達すると予測され、年平均成長率は%... もっと見る

 

 

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サマリー

市場概要

DIResearch社の詳細な調査・研究によると、モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)の世界市場規模は2025年にMillion USDに達し、2032年にはMillion USDに達すると予測され、年平均成長率は%(2025-2032年)である。特筆すべきは、中国のモバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)市場がここ数年で急速に変化していることです。2025年には、中国の市場規模は100万ドルに達し、世界市場シェアの約 %を占めると予測されています。

調査概要

モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)は、収集可能なカードゲームをデジタル化したもので、プレイヤーはカスタムデッキを構築し、キャラクター、呪文、能力、アイテムを表すカードの戦略的な組み合わせを使って他者と競う。これらのゲームには通常、デッキ構築、戦術的プレイ、ランクマッチやストーリーモードによる進行といった要素が含まれる。プレイヤーはゲームプレイやアプリ内課金、ランダムなカードパックを通じて新しいカードを入手することができ、物理的なTCGの体験を便利なデジタルフォーマットで再現している。人気タイトルには、オンラインマルチプレイヤーモード、定期的なコンテンツアップデート、期間限定イベントなどが含まれることが多く、ゲームプレイの新鮮さと競争力を保つことができる。モバイルTCGは、戦略性、コレクション性、コミュニティを融合させることで、カジュアルプレイヤーにもハードコアプレイヤーにもアピールしている。

モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の主な世界的サプライヤーには、Hasbro Inc.、Konami Holdings Corporation、バンダイ、The Pokémon Company、Blizzard Entertainment、Upper Deck Company、ブシロード、CyberAgent, Inc.、Fantasy Flight Games、Riot Games、Kyy Games、Legend Story Studiosなどが含まれる。本レポートにおけるグローバルプレイヤーの競争環境は3つの層に分かれている。第1層は、かなりの市場シェアを占め、業界で支配的な地位を占め、強い競争力と影響力を持ち、大きな収益を生み出している世界的な大手企業で構成されています。第2層には、市場での存在感と評判が高い企業が含まれる。これらの企業は、製品、サービス、技術革新において業界のリーダーに積極的に追随し、中程度の収益規模を維持している。第3層は、市場シェアが限定的でブランド認知度が低く、主にローカル市場に特化し、比較的低収益の小規模企業で構成される。

当レポートでは、モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の市場規模、価格動向、今後の発展見通しについて調査しています。世界の主要サプライヤーの市場シェア、製品ポートフォリオ、価格、売上高、収益、粗利率、また世界のトレーディングカードゲーム(TCG)オンモバイル市場における製品タイプや用途別の市場状況や動向の分析に焦点を当てます。レポートデータは、2020年から2024年までの過去データ、2025年を基準年、2026年から2032年までの予測データをカバーしています。

レポート中の地域と国は北米、ヨーロッパ、中国、APAC(中国を除く)、ラテンアメリカ、中東・アフリカを含み、主要地域と国のトレーディングカードゲーム(TCG)オンモバイルの市場状況と今後の発展動向をカバーし、産業関連政策と最新技術開発と合わせて、各地域と国のトレーディングカードゲーム(TCG)オンモバイル産業の発展特性を分析し、企業が各地域の発展特性を理解し、事業戦略を策定し、企業のグローバル発展戦略の最終目標を達成するのに役立つ。

本レポートのデータソースは主に国家統計局、税関データベース、業界団体、企業財務報告書、第三者データベースなどである。このうち、マクロ経済データは主に国家統計局、国際経済研究機構から、産業統計データは主に業界団体から、企業データは主にインタビュー、公開情報収集、第三者の信頼できるデータベースから、価格データは主に各種市場モニタリングデータベースから得ている。

モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)の世界の主要サプライヤーは以下の通り:

Hasbro Inc.

コナミホールディングス株式会社

バンダイ

ポケモンカンパニー

ブリザード・エンターテインメント

アッパーデッキ社

ブシロード

サイバーエージェント

ファンタジーフライトゲームズ

ライオットゲームズ

Kyy Games

レジェンド・ストーリー・スタジオ

モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)製品セグメントを含む:

クラウド

オンプレミス

モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)製品アプリケーションが含まれます:

ティーンエイジャー

アダルト




チャプタースコープ

第1章 製品の研究範囲、製品の種類と用途、市場の概要、市場の状況と動向

第2章 世界のモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)産業PESTEL分析

第3章 世界のモバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)産業 Porter's Five Forces分析

第4章 携帯電話向けトレーディングカードゲーム(TCG)の世界主要地域市場規模及び予測分析

第5章:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界市場規模及びタイプ別・用途別分析予測

第6章 北米旅客機向けモバイルトレーディングカードゲーム(TCG)の競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよびアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第7章 欧州 モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよびアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第8章 中国 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよびアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第9章 APAC(中国を除く)モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよびアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第10章:中南米モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよびアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第11章 中東・アフリカ モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよびアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第12章:主要サプライヤーの世界モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)競争分析(売上高、市場シェア、地域分布、産業集中度)

第13章 主要企業のプロフィール(製品ポートフォリオ、売上高、粗利率)

第14章:産業チェーン分析、原材料供給業者、流通業者、顧客を含む

第15章:調査結果と結論

第16章:方法論とデータソース

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目次

目次

1 モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)市場概要

1.1 製品の定義と統計範囲

1.2 モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品タイプ別一覧

1.2.1 クラウド

1.2.2 オンプレミス

1.3 モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG) アプリケーション別製品一覧

1.3.1 ティーンエイジャー

1.3.2 アダルト

1.4 モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界市場規模分析(2020-2032年)

1.5 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)市場の発展状況と動向

1.5.1 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)産業発展状況分析

1.5.2 モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)産業発展動向分析

2 モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)市場PESTEL分析

2.1 政治的要因分析

2.2 経済要因分析

2.3 社会的要因分析

2.4 技術的要因分析

2.5 環境要因分析

2.6 法的要因分析

3 モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)市場 ポーターのファイブフォース分析

3.1 競合ライバル

3.2 新規参入の脅威

3.3 サプライヤーの交渉力

3.4 買い手の交渉力

3.5 代替品の脅威

4 世界の地域別トレーディングカードゲーム(TCG)市場分析

4.1 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)の世界全体市場:2024年 VS 2025年 VS 2032年

4.2 携帯電話向けトレーディングカードゲーム(TCG)の世界売上高と予測分析(2020-2032年)

4.2.1 世界のモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の地域別収益と市場シェア(2020-2025年)

4.2.2 世界の携帯電話向けトレーディングカードゲーム(TCG)の地域別収益予測(2026-2032)

5 携帯電話向けトレーディングカードゲーム(TCG)の世界市場規模(タイプ・用途別

5.1 世界のモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:タイプ別(2020-2032)

5.2 モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)の世界市場規模:用途別(2020-2032年)

6 北米

6.1 北米におけるモバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)の市場規模および成長率分析(2020-2032年)

6.2 北米主要サプライヤー分析

6.3 北米モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:タイプ別

6.4 北米モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:用途別

6.5 北米モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:国別

6.5.1 米国

6.5.2 カナダ

7 ヨーロッパ

7.1 欧州 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)市場規模および成長率分析(2020-2032年)

7.2 欧州主要サプライヤー分析

7.3 欧州モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:タイプ別

7.4 欧州モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:用途別

7.5 欧州モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:国別

7.5.1 ドイツ

7.5.2 フランス

7.5.3 イギリス

7.5.4 イタリア

7.5.5 スペイン

7.5.6 ベネルクス

8 中国

8.1 中国のモバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の市場規模と成長率分析(2020-2032年)

8.2 中国の主要サプライヤー分析

8.3 中国のモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:タイプ別

8.4 中国のモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:用途別

9 APAC(中国を除く)

9.1 APAC(中国を除く)モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模および成長率分析(2020-2032年)

9.2 APAC(中国を除く)主要サプライヤー分析

9.3 APAC(中国を除く)モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模(タイプ別

9.4 APAC(中国を除く)モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:用途別

9.5 APAC(中国を除く)モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:国別

9.5.1 日本

9.5.2 韓国

9.5.3 インド

9.5.4 オーストラリア

9.5.5 東南アジア

10 ラテンアメリカ

10.1 ラテンアメリカのモバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模と成長率分析(2020-2032年)

10.2 ラテンアメリカ主要サプライヤー分析

10.3 ラテンアメリカのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:タイプ別

10.4 ラテンアメリカのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:用途別

10.5 ラテンアメリカのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:国別

10.5.1 メキシコ

10.5.2 ブラジル

11 中東・アフリカ

11.1 中東・アフリカ モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の市場規模および成長率分析(2020-2032年)

11.2 中東・アフリカ主要サプライヤー分析

11.3 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)の中東・アフリカ市場規模:タイプ別

11.4 モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の中東・アフリカ市場規模:用途別

11.5 中東・アフリカ地域別モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模:国別

11.5.1 サウジアラビア

11.5.2 南アフリカ

12 サプライヤーによる競争

12.1 世界のモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場 主要サプライヤー別売上高(2021-2025年)

12.2 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)の競争環境分析と市場動向

12.2.1 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)の競争環境分析

12.2.2 世界の主要サプライヤー本社所在地と主要地域売上高

12.2.3 市場の動き

13 主要企業分析

13.1 ハズブロ社

13.1.1 ハズブロ社基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.1.2 ハズブロ社モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

13.1.3 Hasbro Inc.モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.2 コナミホールディングス

13.2.1 コナミホールディングス株式会社 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.2.2 コナミホールディングスのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

13.2.3 コナミホールディングス株式会社 モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.3 バンダイ

13.3.1 バンダイ 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.3.2 バンダイのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

13.3.3 バンダイ モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.4 ポケモンカンパニー

13.4.1 The Pokémon Company 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.4.2 The Pokémon Companyのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

13.4.3 The Pokémon Company モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.5 ブリザード・エンターテインメント

13.5.1 Blizzard Entertainment 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.5.2 Blizzard Entertainmentのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

13.5.3 Blizzard Entertainmentのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.6 アッパーデッキ社

13.6.1 Upper Deck Company 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.6.2 アッパーデック社 モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

13.6.3 アッパーデッキカンパニー モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.7 ブシロード

13.7.1 ブシロードの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

13.7.2 ブシロードのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

13.7.3 ブシロード モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.8 株式会社サイバーエージェント

13.8.1 株式会社サイバーエージェント 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.8.2 サイバーエージェント モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

13.8.3 サイバーエージェント、モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.9 ファンタジー・フライト・ゲームズ

13.9.1 ファンタジー・フライト・ゲームズ 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.9.2 ファンタジー・フライト・ゲームズのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

13.9.3 ファンタジー・フライト・ゲームズのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.10 ライオットゲーム

13.10.1 ライオット・ゲームズの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.10.2 ライオットゲームズ モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

13.10.3 ライオットゲームズのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.11 Kyy Games

13.11.1 Kyy Gamesの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.11.2 Kyy Gamesのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

13.11.3 Kyy Gamesのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.12 レジェンドストーリー・スタジオ

13.12.1 レジェンドストーリー・スタジオ 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.12.2 レジェンドストーリー・スタジオのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

13.12.3 レジェンドストーリー・スタジオのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場データ分析(収益、粗利率、市場シェア)(2021-2025)

14 産業チェーン分析

14.1 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)産業チェーン分析

14.2 モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)の代表的な下流顧客

14.3 携帯電話向けトレーディングカードゲーム(TCG)の販売チャネル分析

15 調査結果と結論

16 調査方法とデータソース

16.1 方法論/調査アプローチ

16.2 調査範囲

16.3 ベンチマークと前提条件

16.4 日付ソース

16.4.1 一次情報源

16.4.2 二次資料

16.5 データの相互検証

16.6 免責事項

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図表リスト

表1:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界市場タイプ別成長率、2024年VS2025年VS2032年(百万米ドル)

表2:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界市場規模成長率:用途別、2024年VS2025年VS2032年(百万米ドル)

表3:モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)産業発展状況

表4:モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)産業発展動向

表5:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界地域別市場規模(百万米ドル):2024年 VS 2025年 VS 2032年

表6:モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の地域別世界売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表7:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界地域別収益市場シェア(2020-2025年)

表8:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界地域別収益予測(2026-2032年)&(百万米ドル)

表9:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界地域別収益市場シェア予測(2026-2032年)

表10:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界収益タイプ別分析(2020-2025年)&(百万米ドル)

表11:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界タイプ別収益分析予測(2026-2032年)&(百万米ドル)

表12:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界用途別収益分析(2020-2025年) & (百万米ドル)

表13:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界収益分析:アプリケーション別(2026-2032年)&(百万米ドル)

表14:北米における主なモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)プレイヤー

表15:北米におけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)のタイプ別収益分析(2020-2025年)&(百万米ドル)

表16:北米におけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)のタイプ別収益(2026-2032年)及び(百万米ドル)

表17:北米におけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表18:北米におけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の用途別収益(2026-2032年)及び(百万米ドル)

表19:北米におけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表20:北米におけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の国別収益市場規模(2026年-2032年)&(百万米ドル)

表21:欧州の主なモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)プレイヤー

表22:欧州におけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)のタイプ別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表23:欧州におけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)のタイプ別収益(2026-2032年)&(百万米ドル)

表24:欧州モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)用途別収入(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表25:欧州携帯電話向けトレーディングカードゲーム(TCG)用途別売上高(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表26:欧州モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表27:欧州モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)国別売上収益市場規模(2026年-2032年)&(百万米ドル)

表28:中国の主なモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)プレイヤー

表29:中国におけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)のタイプ別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表30:中国モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)タイプ別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表31:中国モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表32:中国モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の用途別収益(2026-2032年)及び(百万米ドル)

表33: APAC(中国を除く)における主なモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)プレイヤー

表34: APAC(中国を除く)のモバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)のタイプ別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表35: APAC(中国を除く)におけるモバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)のタイプ別収益(2026-2032年)&(百万米ドル)

表36: APAC(中国を除く)モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表37: APAC(中国を除く)モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)用途別収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表38: APAC(中国を除く)モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表39: APAC(中国を除く)モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の国別収益市場規模(2026-2032年)&(百万米ドル)

表40:中南米の主な携帯電話向けトレーディングカードゲーム(TCG)プレイヤー

表41:ラテンアメリカのモバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)のタイプ別収益(2020-2025年)&(百万米ドル)

表42:ラテンアメリカにおけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)のタイプ別収益(2026-2032年)及び(百万米ドル)

表43:ラテンアメリカにおけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表44:ラテンアメリカのモバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の用途別収益(2026年-2032年)及び(百万米ドル)

表45:ラテンアメリカにおけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表46:ラテンアメリカのモバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の国別収益市場規模(2026年-2032年)&(百万米ドル)

表47: 中東・アフリカの主なモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)プレイヤー

表48:中東・アフリカにおけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)のタイプ別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表49:中東・アフリカ地域 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)タイプ別売上収益(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表50:中東・アフリカ地域 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)用途別収入(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表51:中東・アフリカ モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)用途別売上高(2026年-2032年)及び(百万米ドル)

表52:中東・アフリカ国別モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表53:中東・アフリカ地域 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)国別売上収益市場規模(2026年-2032年)&(百万米ドル)

表54:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の主要サプライヤー別世界市場規模(2021-2025年)&(百万米ドル)

表55:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界主要サプライヤー別収益市場シェア(2021-2025)

表56:世界の主要サプライヤー本社所在地および主要地域売上高

表57:市場のM&A、拡張

表 58:Hasbro Inc.基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 59:Hasbro Inc.モバイルでのトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

表60:Hasbro Inc.モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表61:コナミホールディングス株式会社 会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表62:コナミホールディングス株式会社 モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

表63:株式会社コナミホールディングス モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG) 収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表64:バンダイ 会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表65:バンダイのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

表66:バンダイ モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)の収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表67:ザ・ポケモンカンパニー 会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表68:The Pokémon Company モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

表69:The Pokémon Company モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)の収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 70:Blizzard Entertainment 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表71:Blizzard Entertainmentのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

表72:Blizzard Entertainmentのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表73:Upper Deck Company 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表74:Upper Deck Companyのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

表75:Upper Deck Company モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)の収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 76:ブシロードの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手と連絡先情報)

表77:ブシロードのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

表78:ブシロード モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表79:株式会社サイバーエージェント 会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表80:CyberAgent, Incのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

表81:株式会社サイバーエージェント モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表82:ファンタジー・フライト・ゲームズ 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表83:Fantasy Flight Gamesのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

表84:ファンタジー・フライト・ゲームズのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 85: ライオットゲームズ 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表86:Riot Gamesのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

表87:ライオットゲームズ モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG) 収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表88:Kyy Gamesの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表89: Kyy Games モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

表90: Kyy Games モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 91: レジェンドストーリー・スタジオ 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表92:レジェンドストーリー・スタジオズ モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)製品ポートフォリオ

表93:レジェンドストーリー・スタジオのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表94:モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の代表的な顧客リスト

表95:モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の販売代理店リスト






図1:モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG) 製品写真

図2: オンクラウド画像範囲

図3: オンプレミス

図4: ティーンエイジャーの画像範囲

図5: 大人の撮影範囲

図6:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界市場規模分析:2024年 VS 2025年 VS 2032年 (百万米ドル)

図7:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界市場収入と成長率分析:(2020-2032)&(百万米ドル)

図8:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の世界市場規模:地域別(2020-2032年)&(百万米ドル)

図9:モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)の世界地域別市場シェアシナリオ(%):2025年対2032年

図10:北米におけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図11:北米モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場プレイヤー別シェア(2024年

図12:北米モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)収益タイプ別市場シェア(2020年〜2032年)

図13:北米モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)収入市場用途別シェア(2020-2032)

図14: 米国におけるモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の収益(2020-2032年)&(百万米ドル)

図15:カナダ:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図16:欧州モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図17:欧州モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)市場シェア(2024年

図18:欧州モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)市場タイプ別収益シェア(2020-2032)

図19: 欧州モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)収入市場用途別シェア(2020-2032)

図20:ドイツ モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)収益(2020-2032)&(百万米ドル)

図21:フランス モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図22:イギリス モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図23: イタリア モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図24: スペイン モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図25:ベネルクス携帯電話向けトレーディングカードゲーム(TCG)収入(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図26:中国 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG) 市場規模及び成長率 (2020-2032) & (US$ Million)

図27:中国モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場シェア(2024年

図28:中国モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)収益タイプ別市場シェア(2020年-2032年)

図29:中国モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)収入市場用途別シェア(2020年~2032年)

図30: APAC(中国を除く)モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図31: APAC(中国を除く)モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)市場プレイヤー別シェア(2024年

図32: APAC(中国を除く)モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)収益タイプ別市場シェア(2020年~2032年)

図33: APAC(中国を除く。中国) モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の用途別収入市場シェア(2020-2032年)

図34:日本 モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)収益(2020-2032年)&(百万米ドル)

図35:韓国 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図36: インド モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG) 収益(2020-2032) & (百万米ドル)

図37: オーストラリア モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG) 収益(2020-2032) & (百万米ドル)

図38:東南アジア:モバイルにおけるトレーディングカードゲーム(TCG)の収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図39:ラテンアメリカ モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)市場規模及び成長率(2020年-2032年)&(百万米ドル)

図40:ラテンアメリカのモバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場シェア(2024年

図41:中南米モバイルトレーディングカードゲーム(TCG)市場タイプ別収益シェア(2020-2032年)

図42:ラテンアメリカ モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)収入市場用途別シェア(2020年~2032年)

図43:メキシコ モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図44:ブラジル モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図45:中東・アフリカ モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)市場規模及び成長率(2020-2032) & (百万米ドル)

図46:中東・アフリカ地域モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)市場シェア(2024年

図47:中東・アフリカ:モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)収益タイプ別市場シェア(2020年~2032年)

図48:中東・アフリカ地域 モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)収入用途別市場シェア(2020年~2032年)

図49:サウジアラビア 携帯電話向けトレーディングカードゲーム(TCG)収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図50:南アフリカ モバイル版トレーディングカードゲーム(TCG)収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図51:2024年における携帯電話向けトレーディングカードゲーム(TCG)の世界売上高シェア(主要供給国別

図52:モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)の世界産業競争状況

図53: モバイル向けトレーディングカードゲーム(TCG)産業チェーン分析

図54:ボトムアップとトップダウンの調査方法

図55:主なインタビュー目的

図56: データの相互検証

 

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Summary

Market Overview

According to DIResearch's in-depth investigation and research, the global Trading Card Games (TCG) on Mobile market size will reach Million USD in 2025 and is projected to reach Million USD by 2032, with a CAGR of % (2025-2032). Notably, the China Trading Card Games (TCG) on Mobile market has changed rapidly in the past few years. By 2025, China's market size is expected to be Million USD, representing approximately % of the global market share.

Research Summary

Trading Card Games (TCG) on mobile are digital adaptations of collectible card games where players build custom decks and compete against others using strategic combinations of cards that represent characters, spells, abilities, or items. These games typically involve elements of deck-building, tactical play, and progression through ranked matches or story modes. Players can acquire new cards through gameplay, in-app purchases, or randomized card packs, mirroring the physical TCG experience in a convenient digital format. Popular titles often include online multiplayer modes, regular content updates, and limited-time events to keep gameplay fresh and competitive. Mobile TCGs appeal to both casual and hardcore players by blending strategy, collection, and community in an accessible, on-the-go platform.

The major global suppliers of Trading Card Games (TCG) on Mobile include Hasbro Inc., Konami Holdings Corporation, Bandai, The Pokémon Company, Blizzard Entertainment, Upper Deck Company, Bushiroad, Cyber​​Agent, Inc, Fantasy Flight Games, Riot Games, Kyy Games, Legend Story Studios, etc. The global players competition landscape in this report is divided into three tiers. The first tier comprises global leading enterprises that command a substantial market share, hold a dominant industry position, possess strong competitiveness and influence, and generate significant revenue. The second tier includes companies with a notable market presence and reputation; these firms actively follow industry leaders in product, service, or technological innovation and maintain a moderate revenue scale. The third tier consists of smaller companies with limited market share and lower brand recognition, primarily focused on local markets and generating comparatively lower revenue.

This report studies the market size, price trends and future development prospects of Trading Card Games (TCG) on Mobile. Focus on analysing the market share, product portfolio, prices, sales, revenue and gross profit margin of global major suppliers, as well as the market status and trends of different product types and applications in the global Trading Card Games (TCG) on Mobile market. The report data covers historical data from 2020 to 2024, based year in 2025 and forecast data from 2026 to 2032.

The regions and countries in the report include North America, Europe, China, APAC (excl. China), Latin America and Middle East and Africa, covering the Trading Card Games (TCG) on Mobile market conditions and future development trends of key regions and countries, combined with industry-related policies and the latest technological developments, analyze the development characteristics of Trading Card Games (TCG) on Mobile industries in various regions and countries, help companies understand the development characteristics of each region, help companies formulate business strategies, and achieve the ultimate goal of the company's global development strategy.

The data sources of this report mainly include the National Bureau of Statistics, customs databases, industry associations, corporate financial reports, third-party databases, etc. Among them, macroeconomic data mainly comes from the National Bureau of Statistics, International Economic Research Organization; industry statistical data mainly come from industry associations; company data mainly comes from interviews, public information collection, third-party reliable databases, and price data mainly comes from various markets monitoring database.

Global Key Suppliers of Trading Card Games (TCG) on Mobile Include:

Hasbro Inc.

Konami Holdings Corporation

Bandai

The Pokémon Company

Blizzard Entertainment

Upper Deck Company

Bushiroad

Cyber​​Agent, Inc

Fantasy Flight Games

Riot Games

Kyy Games

Legend Story Studios

Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Segment Include:

On Cloud

On Premise

Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Application Include:

Teenager

Adult




Chapter Scope

Chapter 1: Product Research Range, Product Types and Applications, Market Overview, Market Situation and Trends

Chapter 2: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Industry PESTEL Analysis

Chapter 3: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Industry Porter’s Five Forces Analysis

Chapter 4: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Major Regional Market Size and Forecast Analysis

Chapter 5: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Forecast by Type and Application Analysis

Chapter 6: North America Passenger Trading Card Games (TCG) on Mobile Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 7: Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 8: China Trading Card Games (TCG) on Mobile Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 9: APAC (Excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 10: Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 11: Middle East and Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 12: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Competitive Analysis of Key Suppliers (Revenue, Market Share, Regional Distribution and Industry Concentration)

Chapter 13: Key Company Profiles (Product Portfolio, Revenue and Gross Margin)

Chapter 14: Industrial Chain Analysis, Include Raw Material Suppliers, Distributors and Customers

Chapter 15: Research Findings and Conclusion

Chapter 16: Methodology and Data Sources



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Table of Contents

Table of Contents

1 Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Overview

1.1 Product Definition and Statistical Scope

1.2 Trading Card Games (TCG) on Mobile Product by Type

1.2.1 On Cloud

1.2.2 On Premise

1.3 Trading Card Games (TCG) on Mobile Product by Application

1.3.1 Teenager

1.3.2 Adult

1.4 Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size Analysis (2020-2032)

1.5 Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Development Status and Trends

1.5.1 Trading Card Games (TCG) on Mobile Industry Development Status Analysis

1.5.2 Trading Card Games (TCG) on Mobile Industry Development Trends Analysis

2 Trading Card Games (TCG) on Mobile Market PESTEL Analysis

2.1 Political Factors Analysis

2.2 Economic Factors Analysis

2.3 Social Factors Analysis

2.4 Technological Factors Analysis

2.5 Environmental Factors Analysis

2.6 Legal Factors Analysis

3 Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Porter's Five Forces Analysis

3.1 Competitive Rivalry

3.2 Threat of New Entrants

3.3 Bargaining Power of Suppliers

3.4 Bargaining Power of Buyers

3.5 Threat of Substitutes

4 Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Analysis by Regions

4.1 Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Overall Market: 2024 VS 2025 VS 2032

4.2 Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue and Forecast Analysis (2020-2032)

4.2.1 Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue and Market Share by Region (2020-2025)

4.2.2 Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Forecast by Region (2026-2032)

5 Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Type and Application

5.1 Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Type (2020-2032)

5.2 Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Application (2020-2032)

6 North America

6.1 North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

6.2 North America Key Suppliers Analysis

6.3 North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Type

6.4 North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Application

6.5 North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Country

6.5.1 US

6.5.2 Canada

7 Europe

7.1 Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

7.2 Europe Key Suppliers Analysis

7.3 Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Type

7.4 Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Application

7.5 Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Country

7.5.1 Germany

7.5.2 France

7.5.3 United Kingdom

7.5.4 Italy

7.5.5 Spain

7.5.6 Benelux

8 China

8.1 China Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

8.2 China Key Suppliers Analysis

8.3 China Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Type

8.4 China Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Application

9 APAC (excl. China)

9.1 APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

9.2 APAC (excl. China) Key Suppliers Analysis

9.3 APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Type

9.4 APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Application

9.5 APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Country

9.5.1 Japan

9.5.2 South Korea

9.5.3 India

9.5.4 Australia

9.5.5 Southeast Asia

10 Latin America

10.1 Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

10.2 Latin America Key Suppliers Analysis

10.3 Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Type

10.4 Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Application

10.5 Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Country

10.5.1 Mexico

10.5.2 Brazil

11 Middle East & Africa

11.1 Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

11.2 Middle East & Africa Key Suppliers Analysis

11.3 Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Type

11.4 Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Application

11.5 Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Country

11.5.1 Saudi Arabia

11.5.2 South Africa

12 Competition by Suppliers

12.1 Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025)

12.2 Trading Card Games (TCG) on Mobile Competitive Landscape Analysis and Market Dynamic

12.2.1 Trading Card Games (TCG) on Mobile Competitive Landscape Analysis

12.2.2 Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

12.2.3 Market Dynamic

13 Key Companies Analysis

13.1 Hasbro Inc.

13.1.1 Hasbro Inc. Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.1.2 Hasbro Inc. Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

13.1.3 Hasbro Inc. Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.2 Konami Holdings Corporation

13.2.1 Konami Holdings Corporation Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.2.2 Konami Holdings Corporation Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

13.2.3 Konami Holdings Corporation Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.3 Bandai

13.3.1 Bandai Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.3.2 Bandai Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

13.3.3 Bandai Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.4 The Pokémon Company

13.4.1 The Pokémon Company Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.4.2 The Pokémon Company Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

13.4.3 The Pokémon Company Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.5 Blizzard Entertainment

13.5.1 Blizzard Entertainment Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.5.2 Blizzard Entertainment Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

13.5.3 Blizzard Entertainment Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.6 Upper Deck Company

13.6.1 Upper Deck Company Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.6.2 Upper Deck Company Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

13.6.3 Upper Deck Company Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.7 Bushiroad

13.7.1 Bushiroad Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.7.2 Bushiroad Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

13.7.3 Bushiroad Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.8 Cyber​​Agent, Inc

13.8.1 Cyber​​Agent, Inc Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.8.2 Cyber​​Agent, Inc Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

13.8.3 Cyber​​Agent, Inc Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.9 Fantasy Flight Games

13.9.1 Fantasy Flight Games Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.9.2 Fantasy Flight Games Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

13.9.3 Fantasy Flight Games Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.10 Riot Games

13.10.1 Riot Games Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.10.2 Riot Games Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

13.10.3 Riot Games Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.11 Kyy Games

13.11.1 Kyy Games Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.11.2 Kyy Games Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

13.11.3 Kyy Games Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.12 Legend Story Studios

13.12.1 Legend Story Studios Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.12.2 Legend Story Studios Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

13.12.3 Legend Story Studios Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

14 Industry Chain Analysis

14.1 Trading Card Games (TCG) on Mobile Industry Chain Analysis

14.2 Trading Card Games (TCG) on Mobile Typical Downstream Customers

14.3 Trading Card Games (TCG) on Mobile Sales Channel Analysis

15 Research Findings and Conclusion

16 Methodology and Data Source

16.1 Methodology/Research Approach

16.2 Research Scope

16.3 Benchmarks and Assumptions

16.4 Date Source

16.4.1 Primary Sources

16.4.2 Secondary Sources

16.5 Data Cross Validation

16.6 Disclaimer

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List of Tables/Graphs

Table 1: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size Growth Rate by Type, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 2: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size Growth Rate by Application, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 3: Trading Card Games (TCG) on Mobile Industry Development Status

Table 4: Trading Card Games (TCG) on Mobile Industry Development Trends

Table 5: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Region in US$ Million: 2024 VS 2025 VS 2032

Table 6: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Region (2020-2025) & (US$ Million)

Table 7: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Region (2020-2025)

Table 8: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Forecast by Region (2026-2032) & (US$ Million)

Table 9: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share Forecast by Region (2026-2032)

Table 10: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Analysis by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 11: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Analysis Forecast by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 12: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Analysis by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 13: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Analysis Forecast by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 14: Key Trading Card Games (TCG) on Mobile Players in North America

Table 15: North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 16: North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 17: North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 18: North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 19: North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 20: North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 21: Key Trading Card Games (TCG) on Mobile Players in Europe

Table 22: Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 23: Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 24: Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 25: Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 26: Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 27: Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 28: Key Trading Card Games (TCG) on Mobile Players in China

Table 29: China Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 30: China Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 31: China Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 32: China Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 33: Key Trading Card Games (TCG) on Mobile Players in APAC (excl. China)

Table 34: APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 35: APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 36: APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 37: APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 38: APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 39: APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 40: Key Trading Card Games (TCG) on Mobile Players in Latin America

Table 41: Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 42: Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 43: Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 44: Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 45: Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 46: Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 47: Key Trading Card Games (TCG) on Mobile Players in Middle East & Africa

Table 48: Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 49: Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 50: Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 51: Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 52: Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 53: Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 54: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025) & (US$ Million)

Table 55: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Key Suppliers (2021-2025)

Table 56: Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

Table 57: Market Mergers & Acquisitions, Expansion

Table 58: Hasbro Inc. Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 59: Hasbro Inc. Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

Table 60: Hasbro Inc. Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 61: Konami Holdings Corporation Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 62: Konami Holdings Corporation Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

Table 63: Konami Holdings Corporation Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 64: Bandai Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 65: Bandai Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

Table 66: Bandai Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 67: The Pokémon Company Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 68: The Pokémon Company Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

Table 69: The Pokémon Company Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 70: Blizzard Entertainment Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 71: Blizzard Entertainment Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

Table 72: Blizzard Entertainment Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 73: Upper Deck Company Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 74: Upper Deck Company Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

Table 75: Upper Deck Company Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 76: Bushiroad Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 77: Bushiroad Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

Table 78: Bushiroad Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 79: Cyber​​Agent, Inc Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 80: Cyber​​Agent, Inc Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

Table 81: Cyber​​Agent, Inc Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 82: Fantasy Flight Games Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 83: Fantasy Flight Games Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

Table 84: Fantasy Flight Games Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 85: Riot Games Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 86: Riot Games Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

Table 87: Riot Games Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 88: Kyy Games Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 89: Kyy Games Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

Table 90: Kyy Games Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 91: Legend Story Studios Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 92: Legend Story Studios Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Portfolio

Table 93: Legend Story Studios Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 94: Trading Card Games (TCG) on Mobile Typical Customer List

Table 95: Trading Card Games (TCG) on Mobile Distributors List






Figure 1: Trading Card Games (TCG) on Mobile Product Pictures

Figure 2: On Cloud Picture Scope

Figure 3: On Premise Picture Scope

Figure 4: Teenager Picture Scope

Figure 5: Adult Picture Scope

Figure 6: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size Analysis: 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Figure 7: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Revenue and Growth Rate Analysis: (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 8: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size by Region (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 9: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Share Scenario by Region in Percentage: 2025 Versus 2032

Figure 10: North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 11: North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Share by Players in 2024

Figure 12: North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 13: North America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 14: US Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 15: Canada Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 16: Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 17: Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Share by Players in 2024

Figure 18: Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 19: Europe Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 20: Germany Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 21: France Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 22: United Kingdom Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 23: Italy Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 24: Spain Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 25: Benelux Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 26: China Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 27: China Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Share by Players in 2024

Figure 28: China Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 29: China Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 30: APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 31: APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Share by Players in 2024

Figure 32: APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 33: APAC (excl. China) Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 34: Japan Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 35: South Korea Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 36: India Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 37: Australia Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 38: Southeast Asia Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 39: Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 40: Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Share by Players in 2024

Figure 41: Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 42: Latin America Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 43: Mexico Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 44: Brazil Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 45: Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 46: Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Market Share by Players in 2024

Figure 47: Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 48: Middle East & Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 49: Saudi Arabia Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 50: South Africa Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 51: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Revenue Market Share by Key Suppliers in 2024

Figure 52: Global Trading Card Games (TCG) on Mobile Industry Competition Landscape

Figure 53: Trading Card Games (TCG) on Mobile Industry Chain Analysis

Figure 54: Bottom-Up and Top-Down Research Methods

Figure 55: Key Interview Objectives

Figure 56: Data Cross Validation

 

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2025/07/18 10:26

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