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世界の農産物電子商取引の競争環境に関する専門調査レポート 2025年

世界の農産物電子商取引の競争環境に関する専門調査レポート 2025年


Global E-commerce of Agricultural Products Competitive Landscape Professional Research Report 2025

市場概要 DIResearch社の詳細な調査・研究によると、世界の農産物Eコマース市場規模は2025年に100万米ドルに達し、2032年には年平均成長率%(2025-2032年)で100万米ドルに達すると予測されている。注目すべ... もっと見る

 

 

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2025年7月15日 US$3,500
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サマリー

市場概要

DIResearch社の詳細な調査・研究によると、世界の農産物Eコマース市場規模は2025年に100万米ドルに達し、2032年には年平均成長率%(2025-2032年)で100万米ドルに達すると予測されている。注目すべきは、中国の農産物Eコマース市場がここ数年で急速に変化していることである。2025年までに、中国の市場規模は百万ドルに達し、世界市場シェアの約 %を占めると予想される。

調査概要

農産物の電子商取引は、しばしば「アグリコマース」と呼ばれ、農業生産者、農家、農業関連企業が幅広い農産物や関連サービスを売買できるオンライン市場やプラットフォームである。このデジタル・プラットフォームは、農作物、家畜、機械、設備、種子、肥料、さらにはコンサルティングやロジスティクスのような専門的なサービスを含む農産物の交換を容易にする。農業における電子商取引は、サプライチェーンを合理化し、農家の市場アクセスを向上させ、買い手には多様な農産物にアクセスできる便利な手段を提供する。農業の近代化、効率化、市場参入の拡大、グローバル市場における生産者と消費者の結びつき、農業の持続可能性の促進において、重要な役割を果たしている。

農産物のEコマースの主な世界的サプライヤーには、アリババ・グループ、JD、アマゾン、カルフール、ウォルマート、ウーマイ、セインズベリー、クロノドライブ、Sfbest、ベンライ、トゥートゥー、EfoodDepot、FreshDirect、LeShop、Publix、Agrihelp、Ninjacart、WayCool、Crofarm、KrishiHub、Kisan Network、Grofers、Big Basket、Country Delightなどが含まれる。本レポートにおける世界的プレイヤーの競争環境は3つの層に分かれている。第1層は、かなりの市場シェアを占め、業界で圧倒的な地位を占め、強い競争力と影響力を持ち、大きな収益を生み出している世界の大手企業で構成されている。第2層には、市場での存在感と評判が高い企業が含まれる。これらの企業は、製品、サービス、技術革新において業界のリーダーに積極的に追随し、中程度の収益規模を維持している。第3層は、市場シェアが限定的でブランド認知度が低く、主にローカル市場に特化し、比較的低収益の小規模企業で構成される。

この調査レポートは、農産物のEコマースの市場規模、価格動向、今後の発展見通しを調査しています。世界の主要サプライヤーの市場シェア、製品ポートフォリオ、価格、売上高、収益、粗利益率、世界のEコマース農産物市場における製品タイプや用途別の市場状況や動向の分析に焦点を当てます。レポートデータは、2020年から2024年までの過去データ、2025年を基準年、2026年から2032年までの予測データをカバーしています。

レポート中の地域と国は、北米、ヨーロッパ、中国、APAC(中国を除く)、中南米、中東・アフリカを含み、主要地域と国のEコマース農産物市場状況と今後の発展動向を、産業関連政策と最新技術開発と合わせてカバーし、各地域と国のEコマース農産物産業の発展特性を分析し、企業が各地域の発展特性を理解し、事業戦略を策定し、企業のグローバル発展戦略の最終目標を達成するのに役立ちます。

本レポートのデータソースは主に国家統計局、税関データベース、業界団体、企業財務報告書、第三者データベースなどである。このうち、マクロ経済データは主に国家統計局、国際経済研究機構から、産業統計データは主に業界団体から、企業データは主にインタビュー、公開情報収集、第三者の信頼できるデータベースから、価格データは主に各種市場監視データベースから得たものである。

農産物の電子商取引の世界の主要サプライヤーは以下の通り:

アリババ・グループ

JD

アマゾン

カルフール

ウォルマート

ウーマイ

セインズベリー

クロノドライブ

エスエフベスト

ベンライ

トゥトゥー

エフードデポ

フレッシュダイレクト

ルショップ

パブリックス

アグリヘルプ

ニンジャカート

ウェイクール

クロファーム

クリシハブ

キサンネットワーク

Grofers

ビッグバスケット

カントリーディライト

農産物のEコマース 製品セグメントを含む:

スナック、ナッツ、特産品

水産物 & 肉 & 果物 & 野菜

飲料

伝統的なトニック製品

穀物・油・米・小麦粉・乾物

花卉・園芸

その他

農産物の電子商取引 製品アプリケーションを含む:

家庭用

ホテル

レストラン

学校

病院

その他




チャプタースコープ

第1章 製品の研究範囲、製品の種類と用途、市場の概要、市場の状況と動向

第2章 世界の農産物電子商取引産業PESTEL分析

第3章 世界の農産物電子商取引産業ポーターのファイブフォース分析

第4章 世界の農産物Eコマース主要地域市場規模と予測分析

第5章:農産物のEコマースの世界市場規模および予測:タイプ・用途別分析

第6章 北米旅客用農産物のEコマース競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよびアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第7章:ヨーロッパ農産物のEコマース競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプとアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第8章:中国 農産物のEコマース競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプとアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第9章 APAC(中国を除く)農産物Eコマース競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプとアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第10章:ラテンアメリカの農産物Eコマース競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途セグメント分析、国別分析)

第11章:中東・アフリカ 農産物のEコマース 競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第12章:主要サプライヤーの世界農産物Eコマース競争分析(売上高、市場シェア、地域分布、産業集中度)

第13章 主要企業のプロフィール(製品ポートフォリオ、売上高、粗利率)

第14章:産業チェーン分析(原材料サプライヤー、流通業者、顧客を含む

第15章:調査結果と結論

第16章:方法論とデータソース

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目次

目次

1 農産物の電子商取引市場の概要

1.1 製品の定義と統計範囲

1.2 農産物の電子商取引 製品タイプ別一覧

1.2.1 スナック・ナッツ・特産品

1.2.2 水産物・肉類・青果物

1.2.3 ドリンク

1.2.4 伝統的な強壮剤

1.2.5 穀物・油・米、小麦粉・乾物

1.2.6 花卉・園芸製品

1.2.7 その他

1.3 農産物の電子商取引 アプリケーション別製品

1.3.1 家庭用

1.3.2 ホテル

1.3.3 レストラン

1.3.4 学校

1.3.5 病院

1.3.6 その他

1.4 世界の農産物Eコマース市場規模分析(2020-2032年)

1.5 農産物の電子商取引市場の発展状況と動向

1.5.1 Eコマース農産物産業の発展状況分析

1.5.2 農産物の電子商取引産業の発展動向分析

2 農産物の電子商取引市場PESTEL分析

2.1 政治的要因分析

2.2 経済的要因分析

2.3 社会的要因分析

2.4 技術的要因分析

2.5 環境要因分析

2.6 法的要因分析

3 農産物の電子商取引市場 ポーターのファイブフォース分析

3.1 競争相手

3.2 新規参入の脅威

3.3 サプライヤーの交渉力

3.4 買い手の交渉力

3.5 代替品の脅威

4 世界の農産物電子商取引の地域別市場分析

4.1 世界の農産物電子商取引の全体市場:2024年 VS 2025年 VS 2032年

4.2 世界の農産物Eコマースの収益と予測分析(2020-2032年)

4.2.1 世界の農産物Eコマースの地域別収益と市場シェア(2020-2025年)

4.2.2 世界の農産物Eコマースの地域別収益予測(2026-2032)

5 農産物の電子商取引の世界市場規模(タイプ別、用途別

5.1 農産物のEコマースの世界市場規模:タイプ別(2020-2032年)

5.2 農産物のEコマースの世界市場規模:用途別(2020-2032年)

6 北米

6.1 北米における農産物のEコマースの市場規模と成長率分析(2020-2032年)

6.2 北米主要サプライヤー分析

6.3 北米農産物のEコマース市場規模:タイプ別

6.4 北米農産物のEコマース市場規模:用途別

6.5 北米農産物のEコマース市場規模:国別

6.5.1 米国

6.5.2 カナダ

7 ヨーロッパ

7.1 ヨーロッパの農産物のEコマース市場規模と成長率分析(2020-2032年)

7.2 欧州主要サプライヤー分析

7.3 ヨーロッパの農産物のEコマース市場規模(タイプ別

7.4 ヨーロッパの農産物のEコマース市場規模:用途別

7.5 ヨーロッパの農産物のEコマースの市場規模:国別

7.5.1 ドイツ

7.5.2 フランス

7.5.3 イギリス

7.5.4 イタリア

7.5.5 スペイン

7.5.6 ベネルクス

8 中国

8.1 中国の農産物のEコマース市場規模と成長率分析(2020-2032年)

8.2 中国の主要サプライヤー分析

8.3 中国の農産物のEコマース市場規模:タイプ別

8.4 中国の農産物のEコマース市場規模:用途別

9 APAC(中国を除く)

9.1 APAC(中国を除く)の農産物のEコマース市場規模と成長率分析(2020-2032年)

9.2 APAC(中国を除く)の主要サプライヤー分析

9.3 APAC(中国を除く)農産物のEコマース市場規模(タイプ別

9.4 APAC(中国を除く)農産物のEコマース市場規模:用途別

9.5 APAC(中国を除く)農産物のEコマース市場規模:国別

9.5.1 日本

9.5.2 韓国

9.5.3 インド

9.5.4 オーストラリア

9.5.5 東南アジア

10 ラテンアメリカ

10.1 中南米の農産物の電子商取引市場規模と成長率分析(2020-2032年)

10.2 中南米の主要サプライヤー分析

10.3 ラテンアメリカの農産物のEコマース市場規模:タイプ別

10.4 ラテンアメリカ農産物のEコマース市場規模:用途別

10.5 ラテンアメリカ農産物のEコマース市場規模:国別

10.5.1 メキシコ

10.5.2 ブラジル

11 中東・アフリカ

11.1 中東・アフリカ 農産物のEコマース市場規模と成長率分析(2020-2032年)

11.2 中東・アフリカ主要サプライヤー分析

11.3 中東・アフリカ農産物のEコマース市場規模:タイプ別

11.4 中東・アフリカ 農産物のEコマース市場規模:用途別

11.5 中東・アフリカ農産物のEコマース市場規模:国別

11.5.1 サウジアラビア

11.5.2 南アフリカ

12 サプライヤーによる競争

12.1 世界の農産物電子商取引市場 主要サプライヤー別売上高(2021-2025年)

12.2 農産物Eコマースの競争環境分析と市場動向

12.2.1 農産物のEコマース競争環境分析

12.2.2 世界の主要サプライヤー本社所在地と主要地域売上高

12.2.3 市場の動き

13 主要企業分析

13.1 アリババ・グループ

13.1.1 アリババグループの基本的な会社概要(従業員、サービスエリア、競合他社、連絡先情報)

13.1.2 アリババグループの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.1.3 アリババグループの農産物Eコマース市場データ分析(売上高、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.2 JD

13.2.1 JDの基本的な会社概要(従業員、地域サービス、競合他社、連絡先情報)

13.2.2 JDの農産物eコマース製品ポートフォリオ

13.2.3 JDの農産物eコマース市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.3 アマゾン

13.3.1 アマゾンの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.3.2 アマゾンの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.3.3 アマゾンの農産物のEコマース市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.4 カルフール

13.4.1 カルフール基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.4.2 Carrefourの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.4.3 Carrefourの農産物のEコマース市場データ分析(売上高、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.5 ウォルマート

13.5.1 ウォルマートの基本的な会社概要(従業員、地域サービス、競合他社、連絡先情報)

13.5.2 ウォルマートの農産物のEコマース製品ポートフォリオ

13.5.3 ウォルマートの農産物のEコマース市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.6 ウォマイ

13.6.1 Womaiの基本的な会社概要(従業員、地域サービス、競合他社、連絡先情報)

13.6.2 Womaiの農産物電子商取引製品ポートフォリオ

13.6.3 ヲーマイの農産物Eコマース市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.7 セインズベリー

13.7.1 セインズベリーの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.7.2 セインズベリーの農産物のEコマース製品ポートフォリオ

13.7.3 セインズベリーの農産物のEコマース市場データ分析(売上高、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.8 クロノドライブ

13.8.1 クロノドライブの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.8.2 クロノドライブの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.8.3 クロノドライブの農産物Eコマース市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.9 Sfbest

13.9.1 Sfbestの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.9.2 Sfbestの農産物eコマース製品ポートフォリオ

13.9.3 Sfbestの農産物のEコマース市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.10 ベンライ

13.10.1 Benlaiの基本的な会社概要(従業員、地域サービス、競争相手、連絡先情報)

13.10.2 Benlaiの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.10.3 Benlaiの農産物Eコマース市場データ分析(売上高、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.11 東都

13.11.1 Tootooの基本的な会社概要(従業員、地域サービス、競争相手、連絡先情報)

13.11.2 Tootooの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.11.3 Tootooの農産物Eコマース市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.12 EfoodDepot

13.12.1 EfoodDepotの基本的な会社概要(従業員、地域サービス、競争相手、連絡先情報)

13.12.2 EfoodDepotの農産物の電子商取引製品ポートフォリオ

13.12.3 EfoodDepotの農産物のEコマース市場データ分析(収益、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.13 フレッシュダイレクト

13.13.1 FreshDirect社の基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.13.2 FreshDirectによる農産物のEコマース製品ポートフォリオ

13.13.3 FreshDirectによる農産物のEコマース市場データ分析(売上高、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.14 ルショップ

13.14.1 LeShopの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.14.2 LeShopの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.14.3 LeShopの農産物Eコマース市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.15 パブリックス

13.15.1 Publixの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.15.2 農産物のEコマース製品ポートフォリオ

13.15.3 Publixの農産物のEコマース市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.16 アグリヘルプ

13.16.1 Agrihelpの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.16.2 Agrihelpの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.16.3 Agrihelpの農産物のEコマース市場データ分析(収益、粗利率、市場シェア)(2021-2025)

13.17 ニンジャカート

13.17.1 ニンジャカートの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.17.2 ニンジャカートの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.17.3 ニンジャカートの農産物Eコマース市場データ分析(売上高、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.18 ウェイクール

13.18.1 WayCoolの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.18.2 WayCool 農産物のEコマース製品ポートフォリオ

13.18.3 WayCool 農産物のEコマース市場データ分析(収益、粗利率、市場シェア)(2021-2025)

13.19 クロファーム

13.19.1 Crofarmの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.19.2 クロファーム農産物のEコマース製品ポートフォリオ

13.19.3 クロファーム農産物のEコマース市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.20 クリシハブ

13.20.1 クリシハブ基本企業プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.20.2 クリシハブの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.20.3 クリシハブの農産物Eコマース市場データ分析(収益、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.21 キサンネットワーク

13.21.1 キサンネットワークの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.21.2 キサンネットワークの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.21.3 キサンネットワークの農産物Eコマース市場データ分析(収益、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.22 Grofers

13.22.1 Grofersの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.22.2 Grofersの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.22.3 Grofersの農産物のEコマース市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.23 ビッグバスケット

13.23.1 ビッグバスケットの基本的な会社概要(従業員、地域サービス、競合他社、連絡先情報)

13.23.2 ビッグバスケットの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

13.23.3 ビッグバスケットの農産物Eコマース市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.24 カントリー・ディライト

13.24.1 カントリーディライトの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.24.2 カントリーディライト社の農産物のEコマース製品ポートフォリオ

13.24.3 カントリーディライト社の農産物のEコマース市場データ分析(売上高、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

14 産業チェーン分析

14.1 農産物の電子商取引産業チェーン分析

14.2 代表的な下流顧客

14.3 農産物の電子商取引 販売チャネル分析

15 調査結果と結論

16 方法論とデータソース

16.1 方法論/調査アプローチ

16.2 調査範囲

16.3 ベンチマークと前提条件

16.4 日付ソース

16.4.1 一次情報源

16.4.2 二次資料

16.5 データの相互検証

16.6 免責事項

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図表リスト

表1:農産物の電子商取引の世界市場規模、タイプ別成長率(2024年VS2025年VS2032年)(百万米ドル

表2:農産物の電子商取引の世界市場規模成長率:用途別、2024年VS2025年VS2032年(百万米ドル)

表3:農産物の電子商取引産業発展状況

表4:農産物電子商取引産業発展動向

表5:農産物の電子商取引の世界市場規模(地域別)(単位:百万米ドル):2024年 VS 2025年 VS 2032年

表6: 農産物の電子商取引の世界地域別売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表7:農産物の電子商取引の世界地域別収益市場シェア(2020-2025年)

表8:地域別農産物Eコマースの世界収益予測(2026-2032年)&(百万米ドル)

表9:農産物の電子商取引の世界地域別収益市場シェア予測(2026-2032年)

表10:農産物のEコマースの世界収益タイプ別分析(2020-2025)&(百万米ドル)

表11:農産物のEコマースの世界収益分析タイプ別予測(2026-2032)&(百万米ドル)

表12:農産物のEコマースの世界収益分析:用途別(2020-2025年)&(百万米ドル)

表13:農産物のEコマースの世界収益分析:用途別(2026-2032年)&(百万米ドル)

表14: 北米における農産物Eコマースの主要プレーヤー

表15: 北米における農産物のEコマースのタイプ別収益分析(2020-2025)&(百万米ドル)

表16: 北米における農産物のEコマースのタイプ別収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表17:北米農産物Eコマース用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表18:北米における農産物の電子商取引用途別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表19:北米農産物Eコマース収益国別市場規模(2020-2025)&(百万米ドル)

表20:北米農産物Eコマース収益国別市場規模(2026-2032)&(百万米ドル)

表21:欧州の主要農産物Eコマースプレイヤー

表22: 欧州における農産物のEコマースのタイプ別収益(2020-2025年)&(百万米ドル)

表23: 欧州における農産物のEコマースのタイプ別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表24: 欧州農産物Eコマース用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表25: 欧州農産物Eコマース用途別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表26: 欧州農産物Eコマース収益国別市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表27: 欧州農産物Eコマース収益国別市場規模(2026-2032)&(百万米ドル)

表28:中国における主要農産物Eコマースプレイヤー

表29:中国の農産品Eコマースのタイプ別収益(2020-2025年)&(百万米ドル)

表30:中国における農産物の電子商取引のタイプ別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表31:中国農産物Eコマース用途別収入(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表32:中国農産物Eコマース用途別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表33: APAC(中国を除く)における農産物のEコマースの主要プレーヤー

表34: APAC(中国を除く)の農産物の電子商取引タイプ別収益(2020-2025)及び(百万米ドル)

表35: APAC(中国を除く)における農産物の電子商取引のタイプ別収益(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表36: APAC(中国を除く)農産物の電子商取引 用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表37: APAC(中国を除く)農産物の電子商取引用途別収益(2026-2032年)及び(百万米ドル)

表38: APAC(中国を除く)農産物の電子商取引 国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表39: APAC(中国を除く)の農産物の電子商取引中国)農産物のEコマース収益国別市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表40:中南米における農産物のEコマースの主要プレーヤー

表41:ラテンアメリカの農産品Eコマースのタイプ別収益(2020-2025)及び(百万米ドル)

表42:ラテンアメリカにおける農産物の電子商取引:タイプ別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表43:中南米農産物Eコマース用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表44:ラテンアメリカ農産物Eコマース用途別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表45:ラテンアメリカの国別農産物Eコマース収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表46:ラテンアメリカの農産物Eコマース収益国別市場規模(2026-2032年)&(百万米ドル)

表47: 中東・アフリカの主要農産物eコマースプレイヤー

表 48: 中東・アフリカの農産物Eコマース市場タイプ別収益(2020-2025)&(百万米ドル)

表49:中東・アフリカ 農産物のEコマース タイプ別収益(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表 50:中東・アフリカ 農産物の E コマース 用途別収益(2020-2025 年)&(百万米ドル)

表51:中東・アフリカ 農産物のEコマース 用途別収益(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表52:中東・アフリカ国別農産物Eコマース収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表53:中東・アフリカ 農産物の電子商取引 国別収益市場規模(2026年-2032年)&(百万米ドル)

表54:主要サプライヤー別農産物Eコマースの世界市場規模(2021-2025年)&(百万米ドル)

表55:主要サプライヤー別農産物Eコマースの世界売上高市場シェア(2021-2025年)

表56: 世界の主要サプライヤー本社所在地と主要地域売上高

表57: 市場のM&A、拡大

表58: アリババグループ基本会社概要(従業員、サービス分野、競争相手、連絡先情報)

表59: アリババ集団の農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表60:アリババ集団の農産物Eコマース収益(百万米ドル)、粗利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 61: JDの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表62:JDの農産物eコマース製品ポートフォリオ

表63:JDの農産物eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表64:アマゾンの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表65:アマゾンの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表66:アマゾンの農産物Eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 67: カルフール 会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 68: Carrefour の農産物の E コマース製品ポートフォリオ

表69: Carrefourの農産物のEコマース収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 70: ウォルマート 基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表71:Walmartの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表72:Walmartの農産物eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 73:Womai 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表 74: Womai の農産物 E コマース製品ポートフォリオ

表75: 沃米電子商務(Womai E-commerce)農産物収入(百万米ドル)、売上総利益と市場シェア(2021-2025年

表 76: セインズベリーの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表77:セインズベリーの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表78:セインズベリーの農産物Eコマース売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表79:クロノドライブ社基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表80:クロノドライブの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表 81:クロノドライブの農産物Eコマース収益(百万米ドル)、粗利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 82:Sfbest 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表83:Sfbestの農産物eコマース製品ポートフォリオ

表84: Sfbestの農産物Eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表85:Benlai 基本的な会社概要(従業員、サービスエリア、競争相手と連絡先情報)

表86:Benlaiの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表87:Benlaiの農産物Eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益と市場シェア(2021-2025年)

表 88: Tootoo 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表 89:Tootoo の農産物 E コマース製品ポートフォリオ

表90:Tootooの農産物Eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 91: EfoodDepot 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表 92: EfoodDepot 農産物の電子商取引 製品ポートフォリオ

表93:EfoodDepotの農産物のEコマース収益(百万米ドル)、売上総利益と市場シェア(2021-2025年)

表 94: FreshDirect 社の基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 95:FreshDirect 社の農産物 E コマース製品ポートフォリオ

表96:FreshDirect社による農産物のEコマース収益(百万米ドル)、売上総利益、市場シェア(2021-2025年)

表 97: LeShop 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表98:LeShopの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表99:LeShopの農産物Eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益と市場シェア(2021-2025年)

表 100:Publix 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表101:Publixの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表102:Publix社による農産物のEコマース収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表103:Agrihelp社の基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 104:Agrihelp 社の農産物 E コマース製品ポートフォリオ

表 105:Agrihelp 社の農産物 E コマース収益(百万米ドル)、売上総利益、市場シェア(2021-2025 年)

表 106: Ninjacart 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表 107: Ninjacart の農産物 E コマース製品ポートフォリオ

表108:ニンジャカートの農産物Eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益と市場シェア(2021-2025年)

表 109:WayCool 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表110:WayCoolの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表111:WayCoolの農産物Eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表112:Crofarmの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表113:クロファーム農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表 114:クロファーム農産物eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 115:クリシハブ基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表116:クリシハブ社の農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表117: クリシハブの農産物Eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益、市場シェア(2021-2025年)

表 118: キサンネットワーク基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表119: Kisan Networkの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表120: Kisan Networkの農産物Eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 121:Grofers 基本会社概要(従業員、サービス提供地域、競合他社、連絡先情報)

表122:Grofersの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表123:Grofersの農産物Eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表124:Big Basketの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表125:Big Basketの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表 126:ビッグバスケットの農産物eコマース収益(百万米ドル)、売上総利益と市場シェア(2021-2025年)

表127:カントリーディライト 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表128:カントリーディライトの農産物Eコマース製品ポートフォリオ

表129:カントリーディライト社 農産物のEコマース 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表130:農産物の電子商取引 代表的な顧客リスト

表131: 農産物のEコマース 販売業者リスト






図1:農産物の電子商取引 製品写真

図2: スナック・ナッツ・特産品の商品写真

図3: 水産物・食肉・青果物の商品写真

図4: ドリンクのイメージ

図5:伝統的な滋養強壮剤製品の画像範囲

図6: 穀物・油脂・米、小麦粉・乾物 画像の範囲

図7: 花卉・園芸の商品イメージ

図8: その他

図9: 家庭用商品

図10: ホテル画像範囲

図11:レストラン画像範囲

図12: 学校画像範囲

図13: 病院画像範囲

図14: その他画像範囲

図15:農産物の電子商取引の世界市場規模分析:2024年VS2025年VS2032年(百万米ドル)

図16:農産物の電子商取引の世界市場収益と成長率分析:(2020-2032) & (US$ Million)

図17:農産物の電子商取引の世界市場規模:地域別(2020-2032年)&(百万米ドル)

図18:農産物のEコマースの世界地域別市場シェアシナリオ(%):2025年対2032年

図19:北米の農産物Eコマース市場規模・成長率(2020-2032年)・(百万米ドル)

図20:2024年における北米農産物Eコマース市場プレイヤー別シェア

図21:北米農産物Eコマース市場タイプ別収益シェア(2020年~2032年)

図22:北米農産物Eコマース収入市場用途別シェア(2020-2032年)

図23: 米国の農産物Eコマース収益(2020-2032)&(百万米ドル)

図24:カナダ農産物Eコマース収益(2020-2032)&(百万米ドル)

図25: 欧州の農産物Eコマース市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図26:2024年における欧州の農産物Eコマース市場プレイヤー別シェア

図27: 欧州農産物Eコマース市場タイプ別収益シェア(2020-2032年)

図28: 欧州農産物Eコマース収入市場用途別シェア(2020-2032年)

図29: ドイツ Eコマース農産物収入(2020-2032)&(百万米ドル)

図30:フランス 農産物のEコマース収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図31:イギリス 農産物のEコマース収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図32: イタリア 農産物のEコマース収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図33: スペイン 農産物のEコマース収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図34:ベネルクス 農産物の電子商取引収入(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図35:中国 農産物Eコマース市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図36:2024年中国農産物Eコマース市場プレイヤー別シェア

図37:中国農産物Eコマース収益市場タイプ別シェア(2020-2032年)

図38:中国農産物Eコマース収入市場用途別シェア(2020-2032年)

図39: APAC(中国を除く。中国)農産物のEコマース市場規模と成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図40:2024年におけるAPAC(中国を除く)農産物Eコマース市場プレイヤー別シェア

図41: APAC(中国を除く)農産物のEコマース収益市場タイプ別シェア(2020年~2032年)

図42: APAC(中国を除く)農産物のEコマース収入用途別市場シェア(2020~2032年)

図43:日本の農産物Eコマース収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図44:韓国 農産物Eコマース収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図45: インド 農産物のEコマース収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図46:オーストラリア 農産物のEコマース収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図 47:東南アジアにおける農産物のEコマース収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図48:ラテンアメリカの農産物Eコマース市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図49:ラテンアメリカの農産物Eコマース市場:2024年におけるプレイヤー別シェア

図50:ラテンアメリカ農産物Eコマース市場タイプ別収益シェア(2020-2032)

図51:ラテンアメリカ農産物Eコマース収入市場用途別シェア(2020-2032年)

図52: メキシコの農産物Eコマース収益(2020~2032年)&(百万米ドル)

図53: ブラジル 農産物Eコマース収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図54:中東・アフリカ農産物Eコマース市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図55:中東・アフリカ農産物Eコマース市場シェア(2024年

図56:中東・アフリカ農産物Eコマース収益市場タイプ別シェア(2020年~2032年)

図57:中東・アフリカEコマース農産物収入市場用途別シェア(2020年~2032年)

図58:サウジアラビアの農産物Eコマース収益(2020~2032年)&(百万米ドル)

図59:南アフリカ 農産物の電子商取引収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図60:2024年の主要サプライヤー別農産物eコマース世界収入市場シェア

図 61:世界の農産物Eコマース産業競争環境

図62:農産物のEコマース産業チェーン分析

図63:ボトムアップとトップダウンの調査方法

図表 64:主なインタビュー目的

図65: データの相互検証

 

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Summary

Market Overview

According to DIResearch's in-depth investigation and research, the global E-commerce of Agricultural Products market size will reach Million USD in 2025 and is projected to reach Million USD by 2032, with a CAGR of % (2025-2032). Notably, the China E-commerce of Agricultural Products market has changed rapidly in the past few years. By 2025, China's market size is expected to be Million USD, representing approximately % of the global market share.

Research Summary

E-commerce of agricultural products, often referred to as "agri-commerce," is an online marketplace or platform where agricultural producers, farmers, and agribusinesses can buy and sell a wide range of agricultural goods and related services. This digital platform facilitates the exchange of agricultural products, including crops, livestock, machinery, equipment, seeds, fertilizers, and even specialized services like consulting or logistics. E-commerce in agriculture streamlines the supply chain, enhances market access for farmers, and provides a convenient means for buyers to access a diverse range of agricultural products. It plays a crucial role in modernizing the agricultural industry, improving efficiency, and expanding market reach, connecting producers and consumers in a global marketplace, and promoting agricultural sustainability.

The major global suppliers of E-commerce of Agricultural Products include Alibaba Group, JD, Amazon, Carrefour, Walmart, Womai, Sainsbury’s, Chronodrive, Sfbest, Benlai, Tootoo, EfoodDepot, FreshDirect, LeShop, Publix, Agrihelp, Ninjacart, WayCool, Crofarm, KrishiHub, Kisan Network, Grofers, Big Basket, Country Delight, etc. The global players competition landscape in this report is divided into three tiers. The first tier comprises global leading enterprises that command a substantial market share, hold a dominant industry position, possess strong competitiveness and influence, and generate significant revenue. The second tier includes companies with a notable market presence and reputation; these firms actively follow industry leaders in product, service, or technological innovation and maintain a moderate revenue scale. The third tier consists of smaller companies with limited market share and lower brand recognition, primarily focused on local markets and generating comparatively lower revenue.

This report studies the market size, price trends and future development prospects of E-commerce of Agricultural Products. Focus on analysing the market share, product portfolio, prices, sales, revenue and gross profit margin of global major suppliers, as well as the market status and trends of different product types and applications in the global E-commerce of Agricultural Products market. The report data covers historical data from 2020 to 2024, based year in 2025 and forecast data from 2026 to 2032.

The regions and countries in the report include North America, Europe, China, APAC (excl. China), Latin America and Middle East and Africa, covering the E-commerce of Agricultural Products market conditions and future development trends of key regions and countries, combined with industry-related policies and the latest technological developments, analyze the development characteristics of E-commerce of Agricultural Products industries in various regions and countries, help companies understand the development characteristics of each region, help companies formulate business strategies, and achieve the ultimate goal of the company's global development strategy.

The data sources of this report mainly include the National Bureau of Statistics, customs databases, industry associations, corporate financial reports, third-party databases, etc. Among them, macroeconomic data mainly comes from the National Bureau of Statistics, International Economic Research Organization; industry statistical data mainly come from industry associations; company data mainly comes from interviews, public information collection, third-party reliable databases, and price data mainly comes from various markets monitoring database.

Global Key Suppliers of E-commerce of Agricultural Products Include:

Alibaba Group

JD

Amazon

Carrefour

Walmart

Womai

Sainsbury’s

Chronodrive

Sfbest

Benlai

Tootoo

EfoodDepot

FreshDirect

LeShop

Publix

Agrihelp

Ninjacart

WayCool

Crofarm

KrishiHub

Kisan Network

Grofers

Big Basket

Country Delight

E-commerce of Agricultural Products Product Segment Include:

Snacks & Nuts & Specialties

Aquatic Products & Meat & Fruits & Vegetables

Drinks

Traditional Tonic Products

Grain and Oil & Rice and Flour & Dry Goods

Flowers & Green Plants & Gardening

Others

E-commerce of Agricultural Products Product Application Include:

Household

Hotel

Restaurant

School

Hospital

Others




Chapter Scope

Chapter 1: Product Research Range, Product Types and Applications, Market Overview, Market Situation and Trends

Chapter 2: Global E-commerce of Agricultural Products Industry PESTEL Analysis

Chapter 3: Global E-commerce of Agricultural Products Industry Porter’s Five Forces Analysis

Chapter 4: Global E-commerce of Agricultural Products Major Regional Market Size and Forecast Analysis

Chapter 5: Global E-commerce of Agricultural Products Market Size and Forecast by Type and Application Analysis

Chapter 6: North America Passenger E-commerce of Agricultural Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 7: Europe E-commerce of Agricultural Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 8: China E-commerce of Agricultural Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 9: APAC (Excl. China) E-commerce of Agricultural Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 10: Latin America E-commerce of Agricultural Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 11: Middle East and Africa E-commerce of Agricultural Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 12: Global E-commerce of Agricultural Products Competitive Analysis of Key Suppliers (Revenue, Market Share, Regional Distribution and Industry Concentration)

Chapter 13: Key Company Profiles (Product Portfolio, Revenue and Gross Margin)

Chapter 14: Industrial Chain Analysis, Include Raw Material Suppliers, Distributors and Customers

Chapter 15: Research Findings and Conclusion

Chapter 16: Methodology and Data Sources



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Table of Contents

Table of Contents

1 E-commerce of Agricultural Products Market Overview

1.1 Product Definition and Statistical Scope

1.2 E-commerce of Agricultural Products Product by Type

1.2.1 Snacks & Nuts & Specialties

1.2.2 Aquatic Products & Meat & Fruits & Vegetables

1.2.3 Drinks

1.2.4 Traditional Tonic Products

1.2.5 Grain and Oil & Rice and Flour & Dry Goods

1.2.6 Flowers & Green Plants & Gardening

1.2.7 Others

1.3 E-commerce of Agricultural Products Product by Application

1.3.1 Household

1.3.2 Hotel

1.3.3 Restaurant

1.3.4 School

1.3.5 Hospital

1.3.6 Others

1.4 Global E-commerce of Agricultural Products Market Size Analysis (2020-2032)

1.5 E-commerce of Agricultural Products Market Development Status and Trends

1.5.1 E-commerce of Agricultural Products Industry Development Status Analysis

1.5.2 E-commerce of Agricultural Products Industry Development Trends Analysis

2 E-commerce of Agricultural Products Market PESTEL Analysis

2.1 Political Factors Analysis

2.2 Economic Factors Analysis

2.3 Social Factors Analysis

2.4 Technological Factors Analysis

2.5 Environmental Factors Analysis

2.6 Legal Factors Analysis

3 E-commerce of Agricultural Products Market Porter's Five Forces Analysis

3.1 Competitive Rivalry

3.2 Threat of New Entrants

3.3 Bargaining Power of Suppliers

3.4 Bargaining Power of Buyers

3.5 Threat of Substitutes

4 Global E-commerce of Agricultural Products Market Analysis by Regions

4.1 Global E-commerce of Agricultural Products Overall Market: 2024 VS 2025 VS 2032

4.2 Global E-commerce of Agricultural Products Revenue and Forecast Analysis (2020-2032)

4.2.1 Global E-commerce of Agricultural Products Revenue and Market Share by Region (2020-2025)

4.2.2 Global E-commerce of Agricultural Products Revenue Forecast by Region (2026-2032)

5 Global E-commerce of Agricultural Products Market Size by Type and Application

5.1 Global E-commerce of Agricultural Products Market Size by Type (2020-2032)

5.2 Global E-commerce of Agricultural Products Market Size by Application (2020-2032)

6 North America

6.1 North America E-commerce of Agricultural Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

6.2 North America Key Suppliers Analysis

6.3 North America E-commerce of Agricultural Products Market Size by Type

6.4 North America E-commerce of Agricultural Products Market Size by Application

6.5 North America E-commerce of Agricultural Products Market Size by Country

6.5.1 US

6.5.2 Canada

7 Europe

7.1 Europe E-commerce of Agricultural Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

7.2 Europe Key Suppliers Analysis

7.3 Europe E-commerce of Agricultural Products Market Size by Type

7.4 Europe E-commerce of Agricultural Products Market Size by Application

7.5 Europe E-commerce of Agricultural Products Market Size by Country

7.5.1 Germany

7.5.2 France

7.5.3 United Kingdom

7.5.4 Italy

7.5.5 Spain

7.5.6 Benelux

8 China

8.1 China E-commerce of Agricultural Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

8.2 China Key Suppliers Analysis

8.3 China E-commerce of Agricultural Products Market Size by Type

8.4 China E-commerce of Agricultural Products Market Size by Application

9 APAC (excl. China)

9.1 APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

9.2 APAC (excl. China) Key Suppliers Analysis

9.3 APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Market Size by Type

9.4 APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Market Size by Application

9.5 APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Market Size by Country

9.5.1 Japan

9.5.2 South Korea

9.5.3 India

9.5.4 Australia

9.5.5 Southeast Asia

10 Latin America

10.1 Latin America E-commerce of Agricultural Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

10.2 Latin America Key Suppliers Analysis

10.3 Latin America E-commerce of Agricultural Products Market Size by Type

10.4 Latin America E-commerce of Agricultural Products Market Size by Application

10.5 Latin America E-commerce of Agricultural Products Market Size by Country

10.5.1 Mexico

10.5.2 Brazil

11 Middle East & Africa

11.1 Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

11.2 Middle East & Africa Key Suppliers Analysis

11.3 Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Market Size by Type

11.4 Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Market Size by Application

11.5 Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Market Size by Country

11.5.1 Saudi Arabia

11.5.2 South Africa

12 Competition by Suppliers

12.1 Global E-commerce of Agricultural Products Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025)

12.2 E-commerce of Agricultural Products Competitive Landscape Analysis and Market Dynamic

12.2.1 E-commerce of Agricultural Products Competitive Landscape Analysis

12.2.2 Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

12.2.3 Market Dynamic

13 Key Companies Analysis

13.1 Alibaba Group

13.1.1 Alibaba Group Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.1.2 Alibaba Group E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.1.3 Alibaba Group E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.2 JD

13.2.1 JD Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.2.2 JD E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.2.3 JD E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.3 Amazon

13.3.1 Amazon Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.3.2 Amazon E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.3.3 Amazon E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.4 Carrefour

13.4.1 Carrefour Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.4.2 Carrefour E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.4.3 Carrefour E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.5 Walmart

13.5.1 Walmart Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.5.2 Walmart E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.5.3 Walmart E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.6 Womai

13.6.1 Womai Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.6.2 Womai E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.6.3 Womai E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.7 Sainsbury’s

13.7.1 Sainsbury’s Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.7.2 Sainsbury’s E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.7.3 Sainsbury’s E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.8 Chronodrive

13.8.1 Chronodrive Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.8.2 Chronodrive E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.8.3 Chronodrive E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.9 Sfbest

13.9.1 Sfbest Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.9.2 Sfbest E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.9.3 Sfbest E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.10 Benlai

13.10.1 Benlai Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.10.2 Benlai E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.10.3 Benlai E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.11 Tootoo

13.11.1 Tootoo Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.11.2 Tootoo E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.11.3 Tootoo E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.12 EfoodDepot

13.12.1 EfoodDepot Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.12.2 EfoodDepot E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.12.3 EfoodDepot E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.13 FreshDirect

13.13.1 FreshDirect Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.13.2 FreshDirect E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.13.3 FreshDirect E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.14 LeShop

13.14.1 LeShop Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.14.2 LeShop E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.14.3 LeShop E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.15 Publix

13.15.1 Publix Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.15.2 Publix E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.15.3 Publix E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.16 Agrihelp

13.16.1 Agrihelp Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.16.2 Agrihelp E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.16.3 Agrihelp E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.17 Ninjacart

13.17.1 Ninjacart Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.17.2 Ninjacart E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.17.3 Ninjacart E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.18 WayCool

13.18.1 WayCool Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.18.2 WayCool E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.18.3 WayCool E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.19 Crofarm

13.19.1 Crofarm Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.19.2 Crofarm E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.19.3 Crofarm E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.20 KrishiHub

13.20.1 KrishiHub Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.20.2 KrishiHub E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.20.3 KrishiHub E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.21 Kisan Network

13.21.1 Kisan Network Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.21.2 Kisan Network E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.21.3 Kisan Network E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.22 Grofers

13.22.1 Grofers Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.22.2 Grofers E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.22.3 Grofers E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.23 Big Basket

13.23.1 Big Basket Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.23.2 Big Basket E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.23.3 Big Basket E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.24 Country Delight

13.24.1 Country Delight Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.24.2 Country Delight E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

13.24.3 Country Delight E-commerce of Agricultural Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

14 Industry Chain Analysis

14.1 E-commerce of Agricultural Products Industry Chain Analysis

14.2 E-commerce of Agricultural Products Typical Downstream Customers

14.3 E-commerce of Agricultural Products Sales Channel Analysis

15 Research Findings and Conclusion

16 Methodology and Data Source

16.1 Methodology/Research Approach

16.2 Research Scope

16.3 Benchmarks and Assumptions

16.4 Date Source

16.4.1 Primary Sources

16.4.2 Secondary Sources

16.5 Data Cross Validation

16.6 Disclaimer

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List of Tables/Graphs

Table 1: Global E-commerce of Agricultural Products Market Size Growth Rate by Type, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 2: Global E-commerce of Agricultural Products Market Size Growth Rate by Application, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 3: E-commerce of Agricultural Products Industry Development Status

Table 4: E-commerce of Agricultural Products Industry Development Trends

Table 5: Global E-commerce of Agricultural Products Market Size by Region in US$ Million: 2024 VS 2025 VS 2032

Table 6: Global E-commerce of Agricultural Products Revenue by Region (2020-2025) & (US$ Million)

Table 7: Global E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Region (2020-2025)

Table 8: Global E-commerce of Agricultural Products Revenue Forecast by Region (2026-2032) & (US$ Million)

Table 9: Global E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share Forecast by Region (2026-2032)

Table 10: Global E-commerce of Agricultural Products Revenue Analysis by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 11: Global E-commerce of Agricultural Products Revenue Analysis Forecast by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 12: Global E-commerce of Agricultural Products Revenue Analysis by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 13: Global E-commerce of Agricultural Products Revenue Analysis Forecast by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 14: Key E-commerce of Agricultural Products Players in North America

Table 15: North America E-commerce of Agricultural Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 16: North America E-commerce of Agricultural Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 17: North America E-commerce of Agricultural Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 18: North America E-commerce of Agricultural Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 19: North America E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 20: North America E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 21: Key E-commerce of Agricultural Products Players in Europe

Table 22: Europe E-commerce of Agricultural Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 23: Europe E-commerce of Agricultural Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 24: Europe E-commerce of Agricultural Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 25: Europe E-commerce of Agricultural Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 26: Europe E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 27: Europe E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 28: Key E-commerce of Agricultural Products Players in China

Table 29: China E-commerce of Agricultural Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 30: China E-commerce of Agricultural Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 31: China E-commerce of Agricultural Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 32: China E-commerce of Agricultural Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 33: Key E-commerce of Agricultural Products Players in APAC (excl. China)

Table 34: APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 35: APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 36: APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 37: APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 38: APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 39: APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 40: Key E-commerce of Agricultural Products Players in Latin America

Table 41: Latin America E-commerce of Agricultural Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 42: Latin America E-commerce of Agricultural Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 43: Latin America E-commerce of Agricultural Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 44: Latin America E-commerce of Agricultural Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 45: Latin America E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 46: Latin America E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 47: Key E-commerce of Agricultural Products Players in Middle East & Africa

Table 48: Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 49: Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 50: Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 51: Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 52: Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 53: Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 54: Global E-commerce of Agricultural Products Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025) & (US$ Million)

Table 55: Global E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Key Suppliers (2021-2025)

Table 56: Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

Table 57: Market Mergers & Acquisitions, Expansion

Table 58: Alibaba Group Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 59: Alibaba Group E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 60: Alibaba Group E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 61: JD Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 62: JD E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 63: JD E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 64: Amazon Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 65: Amazon E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 66: Amazon E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 67: Carrefour Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 68: Carrefour E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 69: Carrefour E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 70: Walmart Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 71: Walmart E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 72: Walmart E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 73: Womai Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 74: Womai E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 75: Womai E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 76: Sainsbury’s Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 77: Sainsbury’s E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 78: Sainsbury’s E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 79: Chronodrive Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 80: Chronodrive E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 81: Chronodrive E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 82: Sfbest Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 83: Sfbest E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 84: Sfbest E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 85: Benlai Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 86: Benlai E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 87: Benlai E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 88: Tootoo Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 89: Tootoo E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 90: Tootoo E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 91: EfoodDepot Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 92: EfoodDepot E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 93: EfoodDepot E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 94: FreshDirect Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 95: FreshDirect E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 96: FreshDirect E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 97: LeShop Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 98: LeShop E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 99: LeShop E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 100: Publix Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 101: Publix E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 102: Publix E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 103: Agrihelp Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 104: Agrihelp E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 105: Agrihelp E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 106: Ninjacart Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 107: Ninjacart E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 108: Ninjacart E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 109: WayCool Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 110: WayCool E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 111: WayCool E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 112: Crofarm Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 113: Crofarm E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 114: Crofarm E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 115: KrishiHub Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 116: KrishiHub E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 117: KrishiHub E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 118: Kisan Network Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 119: Kisan Network E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 120: Kisan Network E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 121: Grofers Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 122: Grofers E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 123: Grofers E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 124: Big Basket Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 125: Big Basket E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 126: Big Basket E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 127: Country Delight Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 128: Country Delight E-commerce of Agricultural Products Product Portfolio

Table 129: Country Delight E-commerce of Agricultural Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 130: E-commerce of Agricultural Products Typical Customer List

Table 131: E-commerce of Agricultural Products Distributors List






Figure 1: E-commerce of Agricultural Products Product Pictures

Figure 2: Snacks & Nuts & Specialties Picture Scope

Figure 3: Aquatic Products & Meat & Fruits & Vegetables Picture Scope

Figure 4: Drinks Picture Scope

Figure 5: Traditional Tonic Products Picture Scope

Figure 6: Grain and Oil & Rice and Flour & Dry Goods Picture Scope

Figure 7: Flowers & Green Plants & Gardening Picture Scope

Figure 8: Others Picture Scope

Figure 9: Household Picture Scope

Figure 10: Hotel Picture Scope

Figure 11: Restaurant Picture Scope

Figure 12: School Picture Scope

Figure 13: Hospital Picture Scope

Figure 14: Others Picture Scope

Figure 15: Global E-commerce of Agricultural Products Market Size Analysis: 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Figure 16: Global E-commerce of Agricultural Products Market Revenue and Growth Rate Analysis: (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 17: Global E-commerce of Agricultural Products Market Size by Region (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 18: Global E-commerce of Agricultural Products Market Share Scenario by Region in Percentage: 2025 Versus 2032

Figure 19: North America E-commerce of Agricultural Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 20: North America E-commerce of Agricultural Products Market Share by Players in 2024

Figure 21: North America E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 22: North America E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 23: US E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 24: Canada E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 25: Europe E-commerce of Agricultural Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 26: Europe E-commerce of Agricultural Products Market Share by Players in 2024

Figure 27: Europe E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 28: Europe E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 29: Germany E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 30: France E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 31: United Kingdom E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 32: Italy E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 33: Spain E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 34: Benelux E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 35: China E-commerce of Agricultural Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 36: China E-commerce of Agricultural Products Market Share by Players in 2024

Figure 37: China E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 38: China E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 39: APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 40: APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Market Share by Players in 2024

Figure 41: APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 42: APAC (excl. China) E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 43: Japan E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 44: South Korea E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 45: India E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 46: Australia E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 47: Southeast Asia E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 48: Latin America E-commerce of Agricultural Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 49: Latin America E-commerce of Agricultural Products Market Share by Players in 2024

Figure 50: Latin America E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 51: Latin America E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 52: Mexico E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 53: Brazil E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 54: Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 55: Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Market Share by Players in 2024

Figure 56: Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 57: Middle East & Africa E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 58: Saudi Arabia E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 59: South Africa E-commerce of Agricultural Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 60: Global E-commerce of Agricultural Products Revenue Market Share by Key Suppliers in 2024

Figure 61: Global E-commerce of Agricultural Products Industry Competition Landscape

Figure 62: E-commerce of Agricultural Products Industry Chain Analysis

Figure 63: Bottom-Up and Top-Down Research Methods

Figure 64: Key Interview Objectives

Figure 65: Data Cross Validation

 

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