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世界の広告代理店サービスの競争環境に関する専門調査レポート 2025年

世界の広告代理店サービスの競争環境に関する専門調査レポート 2025年


Global Advertising Agency Service Competitive Landscape Professional Research Report 2025

市場概要 DIResearch社の詳細な調査・研究によると、世界の広告代理店サービス市場規模は2025年に15億1,806万ドルに達し、2032年には年平均成長率7.49%(2025-2032年)で25億1,690万ドルに達すると予測されて... もっと見る

 

 

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DIResearch
2025年7月15日 US$3,500
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サマリー

市場概要

DIResearch社の詳細な調査・研究によると、世界の広告代理店サービス市場規模は2025年に15億1,806万ドルに達し、2032年には年平均成長率7.49%(2025-2032年)で25億1,690万ドルに達すると予測されている。注目すべきは、中国の広告代理店サービス市場が過去数年間で急速に変化していることである。2025年までに、中国の市場規模は百万米ドルに達し、世界市場シェアの約 %を占めると予想される。

調査概要

広告代理店サービスとは、クライアントに代わって様々なメディアプラットフォームで広告キャンペーンを計画、作成、管理する専門会社が提供する専門的なサポートを指す。これらの広告代理店は、市場調査、ブランド戦略、クリエイティブ開発、メディアプランニングとバイイング、デジタルマーケティング、キャンペーンのパフォーマンス分析など、幅広いサービスを提供している。広告代理店は、業界の専門知識とクリエイティブな才能を活用することで、企業が効果的にターゲット・オーディエンスにリーチし、エンゲージし、ブランド認知度を高め、売上を促進できるよう支援します。テレビや印刷物のような伝統的なチャネルであれ、ソーシャルメディアや検索エンジンのようなデジタル手段であれ、広告代理店サービスは、インパクトのあるメッセージを作り上げ、マーケティングの投資収益率を最大化するために不可欠です。

広告代理店サービスの主なグローバルサプライヤーには、オグルヴィ、Wieden + Kennedy、VML、Fred & Farid Group、Fuse、MullenLowe Global、Saatchi & Saatchi、Forza Migliozzi、Omnicom Group、電通、Publicis Worldwide、Magnetic Creative、Sensis Agency、72andSunny、McCann Worldgroup、360I、COX Media、Stagwell、Mekanism、Revenue River、Directive、Disruptive Advertisingなどがある。本レポートにおけるグローバルプレイヤーの競争環境は、3つの層に分かれている。第1層は、大きな市場シェアを持ち、業界で圧倒的な地位を占め、強い競争力と影響力を持ち、大きな収益を生み出している世界の大手企業で構成されています。第2層には、市場での存在感と評判が高い企業が含まれる。これらの企業は、製品、サービス、技術革新において業界のリーダーに積極的に追随し、中程度の収益規模を維持している。第3層は、市場シェアが限定的でブランド認知度が低く、主にローカル市場に特化し、比較的低収益の小規模企業で構成される。

この調査レポートは、広告代理店サービスの市場規模、価格動向、今後の発展見通しについて調査しています。世界の主要サプライヤーの市場シェア、製品ポートフォリオ、価格、売上高、売上総利益率、世界の広告代理店サービス市場における製品タイプや用途別の市場状況や動向の分析に焦点を当てます。レポートデータは、2020年から2024年までの過去データ、2025年を基準年、2026年から2032年までの予測データをカバーしています。

レポート中の地域と国は北米、ヨーロッパ、中国、APAC(中国を除く)、ラテンアメリカ、中東・アフリカを含み、主要地域と国の広告代理サービス市場状況と今後の発展動向をカバーし、産業関連政策と最新の技術開発と合わせて、各地域と国の広告代理サービス産業の発展特性を分析し、企業が各地域の発展特性を理解し、事業戦略を策定し、企業のグローバル発展戦略の最終目標を達成するのに役立つ。

本レポートのデータソースは主に国家統計局、税関データベース、業界団体、企業財務報告書、第三者データベースなどである。このうち、マクロ経済データは主に国家統計局、国際経済研究機構から、産業統計データは主に業界団体から、企業データは主にインタビュー、公開情報収集、第三者の信頼できるデータベースから、価格データは主に各種市場監視データベースから得たものである。

広告代理店サービスのグローバル主要サプライヤーは以下の通り:

オグルヴィ

ワイデン+ケネディ

VML

フレッド&ファリド・グループ

ヒューズ

ミュレンロー・グローバル

サーチ&サーチ

フォルツァ・ミリオッツィ

オムニコムグループ

電通

ピュブリシスワールドワイド

マグネティック・クリエイティブ

センシスエージェンシー

72andSunny

マッキャン・ワールドグループ

360I

COXメディア

スタッグウェル

メカニズム

レベニュー・リバー

ディレクティブ

破壊的広告

広告代理店サービス製品セグメントを含む:

オンラインサービス

オフラインサービス

広告代理店サービス 製品アプリケーションが含まれます:

政府機関

企業

その他




チャプタースコープ

第1章 製品の研究範囲、製品の種類と用途、市場の概要、市場の状況と動向

第2章 世界の広告代理店サービス産業PESTEL分析

第3章 世界の広告代理店サービス産業 ポーターのファイブフォース分析

第4章 世界の広告代理店サービス主要地域市場規模および予測分析

第5章 広告代理店サービスの世界市場規模・予測:タイプ別・用途別分析

第6章 北米旅客広告代理店サービスの競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよびアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第7章:ヨーロッパ広告代理店サービス競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプとアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第8章:中国広告代理店サービス競争分析(市場規模、主要プレイヤーと市場シェア、製品タイプとアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第9章 APAC(中国を除く)広告代理店サービス競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよびアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第10章:ラテンアメリカ広告代理店サービス競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプとアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第11章:中東・アフリカ広告代理店サービス競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプとアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第12章:世界の広告代理店サービス 主要サプライヤーの競争分析(売上高、市場シェア、地域分布、産業集中度)

第13章:主要企業のプロフィール(製品ポートフォリオ、売上高、売上総利益率)

第14章:産業チェーン分析(原材料サプライヤー、流通業者、顧客を含む

第15章:調査結果と結論

第16章:方法論とデータソース

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目次

目次

1 広告代理店サービスの市場概要

1.1 製品の定義と統計範囲

1.2 広告代理店サービスのタイプ別製品

1.2.1 オンラインサービス

1.2.2 オフラインサービス

1.3 広告代理店サービスの用途別製品

1.3.1 政府

1.3.2 企業

1.3.3 その他

1.4 世界の広告代理店サービス市場規模分析(2020-2032年)

1.5 広告代理店サービス市場の発展状況と動向

1.5.1 広告代理サービス産業の発展状況分析

1.5.2 広告代理サービス産業の発展動向分析

2 広告代理店サービス市場PESTEL分析

2.1 政治的要因分析

2.2 経済要因分析

2.3 社会的要因分析

2.4 技術的要因分析

2.5 環境要因分析

2.6 法的要因分析

3 広告代理店サービス市場 ポーターのファイブフォース分析

3.1 競合ライバル

3.2 新規参入の脅威

3.3 サプライヤーの交渉力

3.4 買い手の交渉力

3.5 代替品の脅威

4 世界の広告代理店サービスの地域別市場分析

4.1 世界の広告代理店サービス全体市場:2024年 VS 2025年 VS 2032年

4.2 世界の広告代理店サービスの売上高と予測分析(2020年~2032年)

4.2.1 世界の広告代理店サービスの地域別売上高と市場シェア(2020-2025年)

4.2.2 世界の広告代理店サービスの地域別収益予測(2026-2032)

5 世界の広告代理店サービスの市場規模(タイプ別、用途別

5.1 世界の広告代理店サービス市場規模:タイプ別(2020年~2032年)

5.2 広告代理店サービスの世界市場規模:用途別(2020-2032年)

6 北米

6.1 北米広告代理店サービスの市場規模・成長率分析(2020-2032年)

6.2 北米主要サプライヤー分析

6.3 北米広告代理店サービス市場規模:タイプ別

6.4 北米広告代理店サービス市場規模:用途別

6.5 北米広告代理店サービス市場規模:国別

6.5.1 米国

6.5.2 カナダ

7 ヨーロッパ

7.1 欧州の広告代理店サービスの市場規模と成長率の分析(2020-2032年)

7.2 欧州主要サプライヤー分析

7.3 欧州広告代理店サービス市場規模:タイプ別

7.4 欧州広告代理店サービス市場規模:用途別

7.5 ヨーロッパ広告代理店サービス市場規模:国別

7.5.1 ドイツ

7.5.2 フランス

7.5.3 イギリス

7.5.4 イタリア

7.5.5 スペイン

7.5.6 ベネルクス

8 中国

8.1 中国の広告代理店サービスの市場規模と成長率の分析(2020-2032年)

8.2 中国の主要サプライヤー分析

8.3 中国の広告代理店サービス市場規模:タイプ別

8.4 中国の広告代理店サービスの市場規模:用途別

9 APAC(中国を除く)

9.1 APAC(中国を除く)の広告代理店サービス市場規模および成長率分析(2020年~2032年)

9.2 APAC(中国を除く)の主要サプライヤー分析

9.3 APAC(中国を除く)広告代理店サービスの市場規模(タイプ別

9.4 APAC(中国を除く)広告代理店サービス市場規模:用途別

9.5 APAC(中国を除く)広告代理店サービス市場規模:国別

9.5.1 日本

9.5.2 韓国

9.5.3 インド

9.5.4 オーストラリア

9.5.5 東南アジア

10 ラテンアメリカ

10.1 ラテンアメリカの広告代理店サービスの市場規模と成長率分析(2020-2032年)

10.2 ラテンアメリカ主要サプライヤー分析

10.3 ラテンアメリカの広告代理店サービス市場規模:タイプ別

10.4 ラテンアメリカ広告代理店サービス市場規模:用途別

10.5 ラテンアメリカ広告代理店サービス市場規模:国別

10.5.1 メキシコ

10.5.2 ブラジル

11 中東・アフリカ

11.1 中東・アフリカ広告代理店サービスの市場規模および成長率分析(2020-2032年)

11.2 中東・アフリカ主要サプライヤー分析

11.3 中東・アフリカ広告代理店サービス市場規模:タイプ別

11.4 中東・アフリカ広告代理店サービス市場規模:用途別

11.5 中東・アフリカ広告代理店サービス市場規模:国別

11.5.1 サウジアラビア

11.5.2 南アフリカ

12 サプライヤーによる競争

12.1 世界の広告代理店サービス市場 主要サプライヤー別売上高 (2021-2025)

12.2 広告代理店サービスの競合環境分析と市場動向

12.2.1 広告代理店サービスの競争環境分析

12.2.2 世界の主要サプライヤー本社所在地と主要地域売上高

12.2.3 市場ダイナミクス

13 主要企業分析

13.1 オグルヴィ

13.1.1 オグルヴィの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.1.2 オグルヴィ広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.1.3 オグルヴィ広告代理店サービスの市場データ分析(売上高、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.2 ウィーデン+ケネディ

13.2.1 Wieden + Kennedyの基本的な会社概要(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

13.2.2 Wieden + Kennedy 広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.2.3 Wieden + Kennedy 広告代理店サービスの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.3 VML

13.3.1 VMLの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.3.2 VMLの広告代理サービス製品ポートフォリオ

13.3.3 VML広告代理店サービスの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.4 フレッド&ファリド・グループ

13.4.1 Fred & Farid Groupの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.4.2 Fred & Farid Groupの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.4.3 Fred & Farid Groupの広告代理店サービス市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.5 ヒューズ

13.5.1 ヒューズの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.5.2 布施の広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.5.3 布施広告代理店サービスの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.6 マレンロウ・グローバル

13.6.1 MullenLowe Globalの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.6.2 MullenLowe Globalの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.6.3 MullenLoweグローバル広告代理店サービス市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.7 サッチ・アンド・サッチ

13.7.1 Saatchi & Saatchiの基本的な会社概要(従業員、サービス分野、競合他社、コンタクト情報)

13.7.2 Saatchi & Saatchi 広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.7.3 Saatchi & Saatchi 広告代理店サービスの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.8 フォルツァ・ミリオッツィ

13.8.1 フォルツァ・ミリオッツィの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、コンタクト情報)

13.8.2 フォルツァ・ミリオッツィの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.8.3 フォルツァ・ミリオッツィの広告代理店サービス市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.9 オムニコムグループ

13.9.1 オムニコム・グループの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、コンタクト情報)

13.9.2 オムニコム・グループの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.9.3 オムニコムグループ広告代理店サービス市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.10 電通

13.10.1 電通 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、コンタクト情報)

13.10.2 電通の広告代理サービス製品ポートフォリオ

13.10.3 電通広告代理店サービスの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.11 世界のピュブリシス

13.11.1 ピュブリシスワールドワイド 会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、コンタクト情報)

13.11.2 ピュブリシスワールドワイドの広告代理サービス製品ポートフォリオ

13.11.3 ピュブリシスワールドワイド広告代理店サービス市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.12 マグネティック・クリエイティブ

13.12.1 マグネティック・クリエイティブの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.12.2 マグネティッククリエイティブの広告代理サービス製品ポートフォリオ

13.12.3 マグネティッククリエイティブの広告代理店サービスの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.13 センシスエージェンシー

13.13.1 センシスエージェンシーの基本的な会社概要(従業員、サービス分野、競合他社、コンタクト情報)

13.13.2 センシスエージェンシーの広告代理サービス製品ポートフォリオ

13.13.3 センシスエージェンシーの広告代理店サービス市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.14 72andSunny

13.14.1 72andSunnyの基本的な会社概要(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

13.14.2 72andSunnyの広告代理サービス製品ポートフォリオ

13.14.3 72andSunny広告代理店サービスの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.15 マッキャン・ワールドグループ

13.15.1 マッキャン・ワールドグループの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.15.2 マッキャン・ワールドグループの広告代理サービス製品ポートフォリオ

13.15.3 マッキャン・ワールドグループ広告代理店サービスの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.16 360I

13.16.1 360Iの基本プロフィール(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

13.16.2 360I 広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.16.3 360I広告代理店サービスの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.17 COXメディア

13.17.1 COXメディアの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.17.2 COXメディアの広告代理サービス製品ポートフォリオ

13.17.3 コックスメディアの広告代理店サービス市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.18 スタッグウェル

13.18.1 スタグウェルの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.18.2 スタッグウェルの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.18.3 スタグウェルの広告代理店サービス市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.19 メカニズム

13.19.1 メカニズムの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.19.2 メカニズムの広告代理サービス製品ポートフォリオ

13.19.3 メカニズム広告代理店サービスの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.20 レベニュー・リバー

13.20.1 レベニュー・リバーの基本的な会社概要(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

13.20.2 レベニュー・リバーの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.20.3 レベニュー・リバーの広告代理店サービス市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.21 直接的

13.21.1 ディレクティブの基本プロフィール(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

13.21.2 ディレクティブ広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.21.3 ディレクティブ広告代理店サービスの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.22 破壊的広告

13.22.1 ディスラプティブ・アドバタイジングの基本プロファイル(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

13.22.2 ディスラプティブ広告の広告代理店サービス製品ポートフォリオ

13.22.3 ディスラプティブ広告の広告代理店サービス市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

14 産業チェーン分析

14.1 広告代理店サービス産業チェーン分析

14.2 広告代理店サービスの代表的な下流顧客

14.3 広告代理店サービスの販売チャネル分析

15 調査結果と結論

16 調査方法とデータソース

16.1 方法論/調査アプローチ

16.2 調査範囲

16.3 ベンチマークと前提条件

16.4 日付ソース

16.4.1 一次情報源

16.4.2 二次資料

16.5 データの相互検証

16.6 免責事項

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図表リスト

表1:広告代理店サービスの世界市場タイプ別成長率(2024年VS2025年VS2032年)(百万米ドル

表2:広告代理店サービスの世界市場規模成長率:用途別、2024年VS2025年VS2032年(百万米ドル)

表3:広告代理店サービス産業の発展状況

表4:広告代理サービス産業の発展動向

表5:広告代理店サービスの世界地域別市場規模(百万米ドル):2024年 VS 2025年 VS 2032年

表6: 広告代理店サービスの地域別世界売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表7: 広告代理店サービスの世界地域別売上シェア(2020-2025年)

表8:広告代理店サービスの地域別世界収益予測(2026-2032年)&(百万米ドル)

表9:広告代理店サービスの世界地域別売上高市場シェア予測(2026年~2032年)

表10: 世界の広告代理店サービス収入タイプ別分析(2020-2025年)&(百万米ドル)

表11: 世界の広告代理店サービス収入タイプ別分析(2026-2032年)&(百万米ドル)

表12: 世界の広告代理店サービスの用途別収益分析(2020-2025年)&(百万米ドル)

表13:用途別広告代理店サービスの世界収益分析予測(2026-2032年)&(百万米ドル)

表14: 北米における広告代理店サービスの主要プレイヤー

表15: 北米における広告代理店サービスのタイプ別収益分析(2020年~2025年)&(百万米ドル)

表16: 北米における広告代理店サービスのタイプ別売上高(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表17:北米広告代理店サービス用途別売上高(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表18:北米広告代理店サービス用途別売上高(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表19:北米広告代理店サービス国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表20:北米広告代理店サービス国別売上高市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表21:欧州の主な広告代理店サービス事業者

表22: 欧州の広告代理店サービスタイプ別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表23: 欧州の広告代理店サービスタイプ別売上高(2026-2032年)&(百万米ドル)

表24:欧州広告代理店サービス用途別売上高(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表25:欧州広告代理店サービス用途別売上高(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表26:欧州広告代理店サービス国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表27:欧州広告代理店サービス国別売上高市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表28:中国における主な広告代理店サービス事業者

表29:中国 広告代理店サービスタイプ別収益市場規模(2020-2025)&(百万米ドル)

表30:中国広告代理店サービスタイプ別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表31:中国広告代理店サービス用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表32:中国広告代理店サービス用途別売上高(2026-2032)及び(百万米ドル)

表33: APAC(中国を除く)における主な広告代理店サービス事業者

表34: APAC(中国を除く)の広告代理店サービスのタイプ別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表35: APAC(中国を除く)の広告代理店サービスタイプ別売上高(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表36: APAC(中国を除く)広告代理店サービス用途別売上高(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表37: APAC(中国を除く)広告代理店サービス用途別売上高(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表38: APAC(中国を除く)広告代理店サービス国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表39: APAC(中国を除く。中国)広告代理店サービスの国別収益市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表40:ラテンアメリカの主な広告代理店サービス事業者

表41:ラテンアメリカの広告代理店サービスタイプ別収益(2020-2025年)&(百万米ドル)

表42:ラテンアメリカのタイプ別広告代理店サービス収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表43:ラテンアメリカ広告代理店サービス用途別売上高(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表44:ラテンアメリカの用途別広告代理店サービス収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表45:ラテンアメリカ広告代理店サービス国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表46:ラテンアメリカ広告代理店サービス国別売上高市場規模(2026年-2032年)&(百万米ドル)

表47: 中東・アフリカの主な広告代理店サービス事業者

表 48:中東・アフリカの広告代理店サービスタイプ別売上高市場規模(2020-2025)&(百万米ドル)

表49:中東・アフリカのタイプ別広告代理店サービス売上高(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表 50:中東・アフリカ広告代理店サービス用途別売上高(2020-2025 年)及び(百万米ドル)

表51:中東・アフリカ地域 用途別広告代理店サービス売上高(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表52:中東・アフリカ広告代理店サービス国別売上高市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表53:中東・アフリカ広告代理店サービス国別売上高市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表54:主要サプライヤー別広告代理店サービスの世界市場規模(2021-2025年)&(百万米ドル)

表55:主要サプライヤー別広告代理店サービスの世界売上高市場シェア(2021-2025年)

表56: 世界の主要サプライヤー本社所在地と主要地域売上高

表57:市場M&A、事業拡大

表58: オグルヴィ社の基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表59: オグルヴィ広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表60: オグルヴィ広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表61: Wieden + Kennedyの基本プロファイル(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

表62: Wieden + Kennedy 広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表63: Wieden + Kennedy 広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表64:VMLの基本的な会社概要(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

表65:VMLの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表66:VML 広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表67:Fred & Farid Group 基本会社プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表68:Fred & Farid Groupの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表69:Fred & Farid Groupの広告代理店サービス収入(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表70:ヒューズ基本会社概要(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

表71:布施の広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表72:布施広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表73:ミューレンロウ・グローバル基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表74:MullenLowe Globalの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表75:ミューレンロウ・グローバル 広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表76:サーチ&サーチ基本会社概要(従業員、サービス分野、競合、連絡先情報)

表77:Saatchi & Saatchiの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表78:Saatchi & Saatchi 広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表79:フォルツァ・ミリオッツィの基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表80:Forza Migliozziの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表81:フォルツァ・ミリオッツィの広告代理店サービス収入(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 82: オムニコム・グループ 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表83:Omnicom Groupの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表84:オムニコムグループ広告代理店サービス売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 85:電通基本情報(従業員、サービス分野、競合、連絡先)

表86:電通 広告代理店サービス 製品ポートフォリオ

表87: 広告代理店事業 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表88: ピュブリシス・ワールドワイド 会社概要(従業員、サービス地域、競合、連絡先)

表 89:Publicis Worldwide 広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表90: ピュブリシスワールドワイド 広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表91:マグネティック・クリエイティブの会社概要(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

表 92: マグネティック・クリエイティブの広告代理サービス製品ポートフォリオ

表93: マグネティッククリエイティブ 広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 94:センシスエージェンシー 会社概要(従業員、サービス分野、競合、連絡先情報)

表 95:センシスエージェンシー広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表96: センシスエージェンシー 広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表97:72andSunnyの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表98:72andSunnyの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表99: 72andSunnyの広告代理店サービス収入(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表100:マッキャン・ワールドグループの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表101:マッキャン・ワールドグループの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表102:マッキャン・ワールドグループ 広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表103: 360Iの基本的な会社概要(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

表 104: 360I 広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表105: 360I 広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表106:COX Mediaの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 107: COX Media 広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表108: COX Media 広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表109:Stagwell基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表110:Stagwell 広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表111:Stagwell 広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表112: メカニズム 会社概要(従業員、サービス地域、競合、連絡先情報)

表113: メカニズムの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表114: メカニズム広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表115:レベニューリバー基本会社概要(従業員、サービス地域、競合、連絡先情報)

表116:レベニューリバー広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表117:レベニューリバー広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表118:ディレクティブ基本会社概要(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

表119:ディレクティブ広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表120:ディレクティブ広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表121:Disruptive Advertisingの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表122:Disruptive Advertisingの広告代理店サービス製品ポートフォリオ

表123:ディスラプティブ広告代理店サービス 売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表124:広告代理店サービス 代表的な顧客リスト

表125:広告代理店サービス 販売代理店一覧






図1:広告代理店サービス 製品写真

図2:オンラインサービス画像範囲

図3:オフラインサービス画像範囲

図4: 政府のイメージの範囲

図5: 企業イメージの範囲

図6: その他

図7:広告代理店サービスの世界市場規模分析:2024年VS2025年VS2032年(百万米ドル)

図8:広告代理店サービスの世界市場収益と成長率分析:(2020-2032)&(百万米ドル)

図9:広告代理店サービスの世界市場規模:地域別(2020-2032年)&(US$ Million)

図10:広告代理店サービスの地域別世界市場シェアシナリオ(%):2025年対2032年

図11:北米広告代理店サービスの市場規模・成長率(2020年~2032年)・(百万米ドル)

図12:2024年北米広告代理店サービス市場プレイヤー別シェア

図13:北米広告代理店サービス市場タイプ別売上シェア(2020年~2032年)

図14: 北米広告代理店サービス収入用途別市場シェア(2020年~2032年)

図15: 米国広告代理店サービス収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図16: カナダ広告代理店サービス売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図17: 欧州広告代理店サービス市場規模及び成長率(2020-2032年)及び(百万米ドル)

図18: 欧州広告代理店サービス市場シェア(2024年

図19:欧州広告代理店サービス市場タイプ別売上高シェア(2020年~2032年)

図20: 欧州広告代理店サービス収入用途別市場シェア(2020年~2032年)

図21: ドイツ 広告代理店サービス収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図22:フランス 広告代理店サービス売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図23: イギリス 広告代理店サービス収入(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図24:イタリア 広告代理店サービス収入(2020年-2032年)及び(百万米ドル)

図25:スペイン 広告代理店サービス収入(2020年-2032年)及び(百万米ドル)

図26:ベネルクス広告代理店サービス売上高(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図27:中国広告代理店サービス市場規模及び成長率(2020-2032年)及び(百万米ドル)

図28:中国広告代理店サービス市場シェア(2024年

図29:中国広告代理店サービス市場タイプ別売上高シェア(2020年~2032年)

図30:中国広告代理店サービス収入用途別市場シェア(2020年~2032年)

図31: APAC(中国を除く。中国)広告代理店サービスの市場規模と成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図32:2024年APAC(中国を除く)広告代理店サービス市場プレイヤー別シェア

図33: APAC(中国を除く)広告代理店サービス売上高タイプ別市場シェア(2020年~2032年)

図34: APAC(中国を除く)広告代理店サービス収入用途別市場シェア(2020年~2032年)

図35: 日本の広告代理店収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図36:韓国 広告代理店サービス収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図37:インド 広告代理店事業収入(2020年-2032年)及び(百万米ドル)

図38: オーストラリア 広告代理店事業収入(2020年-2032年)及び(百万米ドル)

図39:東南アジア広告代理店サービス収入(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図40:中南米広告代理店サービス市場規模及び成長率(2020-2032年)及び(百万米ドル)

図41:ラテンアメリカ広告代理店サービス市場シェア(2024年

図42:ラテンアメリカ広告代理店サービス市場タイプ別収益シェア(2020年~2032年)

図43:ラテンアメリカ広告代理店サービス収入用途別市場シェア(2020年~2032年)

図44: メキシコ広告代理店サービス収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図45: ブラジル 広告代理店サービス収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図46:中東・アフリカ広告代理店サービス市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図47:中東・アフリカ広告代理店サービス市場シェア(2024年

図48:中東・アフリカ広告代理店サービス市場タイプ別収益シェア(2020年~2032年)

図49:中東・アフリカ広告代理店サービス収入用途別市場シェア(2020年~2032年)

図50:サウジアラビア 広告代理店サービス収入(2020-2032)&(百万米ドル)

図51:南アフリカ 広告代理店サービス収入(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図52: 2024年における広告代理店サービスの世界売上高主要サプライヤ別市場シェア

図53: 世界の広告代理店サービス業界の競争環境

図54:広告代理店サービス産業チェーン分析

図表55: ボトムアップとトップダウンの調査方法

図表 56:主なインタビュー目的

図57: データの相互検証

 

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Summary

Market Overview

According to DIResearch's in-depth investigation and research, the global Advertising Agency Service market size will reach 1,518.06 Million USD in 2025 and is projected to reach 2,516.90 Million USD by 2032, with a CAGR of 7.49% (2025-2032). Notably, the China Advertising Agency Service market has changed rapidly in the past few years. By 2025, China's market size is expected to be Million USD, representing approximately % of the global market share.

Research Summary

Advertising agency service refers to the professional support provided by specialized firms that plan, create, and manage advertising campaigns across various media platforms on behalf of clients. These agencies offer a wide range of services, including market research, brand strategy, creative development, media planning and buying, digital marketing, and campaign performance analysis. By leveraging industry expertise and creative talent, advertising agencies help businesses effectively reach and engage their target audiences, build brand awareness, and drive sales. Whether through traditional channels like television and print or digital avenues such as social media and search engines, advertising agency services are essential for crafting impactful messages and maximizing marketing return on investment.

The major global suppliers of Advertising Agency Service include Ogilvy, Wieden + Kennedy, VML, Fred & Farid Group, Fuse, MullenLowe Global, Saatchi & Saatchi, Forza Migliozzi, Omnicom Group, Dentsu, Publicis Worldwide, Magnetic Creative, Sensis Agency, 72andSunny, McCann Worldgroup, 360I, COX Media, Stagwell, Mekanism, Revenue River, Directive, Disruptive Advertising, etc. The global players competition landscape in this report is divided into three tiers. The first tier comprises global leading enterprises that command a substantial market share, hold a dominant industry position, possess strong competitiveness and influence, and generate significant revenue. The second tier includes companies with a notable market presence and reputation; these firms actively follow industry leaders in product, service, or technological innovation and maintain a moderate revenue scale. The third tier consists of smaller companies with limited market share and lower brand recognition, primarily focused on local markets and generating comparatively lower revenue.

This report studies the market size, price trends and future development prospects of Advertising Agency Service. Focus on analysing the market share, product portfolio, prices, sales, revenue and gross profit margin of global major suppliers, as well as the market status and trends of different product types and applications in the global Advertising Agency Service market. The report data covers historical data from 2020 to 2024, based year in 2025 and forecast data from 2026 to 2032.

The regions and countries in the report include North America, Europe, China, APAC (excl. China), Latin America and Middle East and Africa, covering the Advertising Agency Service market conditions and future development trends of key regions and countries, combined with industry-related policies and the latest technological developments, analyze the development characteristics of Advertising Agency Service industries in various regions and countries, help companies understand the development characteristics of each region, help companies formulate business strategies, and achieve the ultimate goal of the company's global development strategy.

The data sources of this report mainly include the National Bureau of Statistics, customs databases, industry associations, corporate financial reports, third-party databases, etc. Among them, macroeconomic data mainly comes from the National Bureau of Statistics, International Economic Research Organization; industry statistical data mainly come from industry associations; company data mainly comes from interviews, public information collection, third-party reliable databases, and price data mainly comes from various markets monitoring database.

Global Key Suppliers of Advertising Agency Service Include:

Ogilvy

Wieden + Kennedy

VML

Fred & Farid Group

Fuse

MullenLowe Global

Saatchi & Saatchi

Forza Migliozzi

Omnicom Group

Dentsu

Publicis Worldwide

Magnetic Creative

Sensis Agency

72andSunny

McCann Worldgroup

360I

COX Media

Stagwell

Mekanism

Revenue River

Directive

Disruptive Advertising

Advertising Agency Service Product Segment Include:

Online Service

Offline Service

Advertising Agency Service Product Application Include:

Government

Enterprise

Others




Chapter Scope

Chapter 1: Product Research Range, Product Types and Applications, Market Overview, Market Situation and Trends

Chapter 2: Global Advertising Agency Service Industry PESTEL Analysis

Chapter 3: Global Advertising Agency Service Industry Porter’s Five Forces Analysis

Chapter 4: Global Advertising Agency Service Major Regional Market Size and Forecast Analysis

Chapter 5: Global Advertising Agency Service Market Size and Forecast by Type and Application Analysis

Chapter 6: North America Passenger Advertising Agency Service Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 7: Europe Advertising Agency Service Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 8: China Advertising Agency Service Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 9: APAC (Excl. China) Advertising Agency Service Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 10: Latin America Advertising Agency Service Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 11: Middle East and Africa Advertising Agency Service Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 12: Global Advertising Agency Service Competitive Analysis of Key Suppliers (Revenue, Market Share, Regional Distribution and Industry Concentration)

Chapter 13: Key Company Profiles (Product Portfolio, Revenue and Gross Margin)

Chapter 14: Industrial Chain Analysis, Include Raw Material Suppliers, Distributors and Customers

Chapter 15: Research Findings and Conclusion

Chapter 16: Methodology and Data Sources



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Table of Contents

Table of Contents

1 Advertising Agency Service Market Overview

1.1 Product Definition and Statistical Scope

1.2 Advertising Agency Service Product by Type

1.2.1 Online Service

1.2.2 Offline Service

1.3 Advertising Agency Service Product by Application

1.3.1 Government

1.3.2 Enterprise

1.3.3 Others

1.4 Global Advertising Agency Service Market Size Analysis (2020-2032)

1.5 Advertising Agency Service Market Development Status and Trends

1.5.1 Advertising Agency Service Industry Development Status Analysis

1.5.2 Advertising Agency Service Industry Development Trends Analysis

2 Advertising Agency Service Market PESTEL Analysis

2.1 Political Factors Analysis

2.2 Economic Factors Analysis

2.3 Social Factors Analysis

2.4 Technological Factors Analysis

2.5 Environmental Factors Analysis

2.6 Legal Factors Analysis

3 Advertising Agency Service Market Porter's Five Forces Analysis

3.1 Competitive Rivalry

3.2 Threat of New Entrants

3.3 Bargaining Power of Suppliers

3.4 Bargaining Power of Buyers

3.5 Threat of Substitutes

4 Global Advertising Agency Service Market Analysis by Regions

4.1 Global Advertising Agency Service Overall Market: 2024 VS 2025 VS 2032

4.2 Global Advertising Agency Service Revenue and Forecast Analysis (2020-2032)

4.2.1 Global Advertising Agency Service Revenue and Market Share by Region (2020-2025)

4.2.2 Global Advertising Agency Service Revenue Forecast by Region (2026-2032)

5 Global Advertising Agency Service Market Size by Type and Application

5.1 Global Advertising Agency Service Market Size by Type (2020-2032)

5.2 Global Advertising Agency Service Market Size by Application (2020-2032)

6 North America

6.1 North America Advertising Agency Service Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

6.2 North America Key Suppliers Analysis

6.3 North America Advertising Agency Service Market Size by Type

6.4 North America Advertising Agency Service Market Size by Application

6.5 North America Advertising Agency Service Market Size by Country

6.5.1 US

6.5.2 Canada

7 Europe

7.1 Europe Advertising Agency Service Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

7.2 Europe Key Suppliers Analysis

7.3 Europe Advertising Agency Service Market Size by Type

7.4 Europe Advertising Agency Service Market Size by Application

7.5 Europe Advertising Agency Service Market Size by Country

7.5.1 Germany

7.5.2 France

7.5.3 United Kingdom

7.5.4 Italy

7.5.5 Spain

7.5.6 Benelux

8 China

8.1 China Advertising Agency Service Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

8.2 China Key Suppliers Analysis

8.3 China Advertising Agency Service Market Size by Type

8.4 China Advertising Agency Service Market Size by Application

9 APAC (excl. China)

9.1 APAC (excl. China) Advertising Agency Service Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

9.2 APAC (excl. China) Key Suppliers Analysis

9.3 APAC (excl. China) Advertising Agency Service Market Size by Type

9.4 APAC (excl. China) Advertising Agency Service Market Size by Application

9.5 APAC (excl. China) Advertising Agency Service Market Size by Country

9.5.1 Japan

9.5.2 South Korea

9.5.3 India

9.5.4 Australia

9.5.5 Southeast Asia

10 Latin America

10.1 Latin America Advertising Agency Service Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

10.2 Latin America Key Suppliers Analysis

10.3 Latin America Advertising Agency Service Market Size by Type

10.4 Latin America Advertising Agency Service Market Size by Application

10.5 Latin America Advertising Agency Service Market Size by Country

10.5.1 Mexico

10.5.2 Brazil

11 Middle East & Africa

11.1 Middle East & Africa Advertising Agency Service Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

11.2 Middle East & Africa Key Suppliers Analysis

11.3 Middle East & Africa Advertising Agency Service Market Size by Type

11.4 Middle East & Africa Advertising Agency Service Market Size by Application

11.5 Middle East & Africa Advertising Agency Service Market Size by Country

11.5.1 Saudi Arabia

11.5.2 South Africa

12 Competition by Suppliers

12.1 Global Advertising Agency Service Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025)

12.2 Advertising Agency Service Competitive Landscape Analysis and Market Dynamic

12.2.1 Advertising Agency Service Competitive Landscape Analysis

12.2.2 Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

12.2.3 Market Dynamic

13 Key Companies Analysis

13.1 Ogilvy

13.1.1 Ogilvy Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.1.2 Ogilvy Advertising Agency Service Product Portfolio

13.1.3 Ogilvy Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.2 Wieden + Kennedy

13.2.1 Wieden + Kennedy Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.2.2 Wieden + Kennedy Advertising Agency Service Product Portfolio

13.2.3 Wieden + Kennedy Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.3 VML

13.3.1 VML Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.3.2 VML Advertising Agency Service Product Portfolio

13.3.3 VML Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.4 Fred & Farid Group

13.4.1 Fred & Farid Group Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.4.2 Fred & Farid Group Advertising Agency Service Product Portfolio

13.4.3 Fred & Farid Group Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.5 Fuse

13.5.1 Fuse Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.5.2 Fuse Advertising Agency Service Product Portfolio

13.5.3 Fuse Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.6 MullenLowe Global

13.6.1 MullenLowe Global Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.6.2 MullenLowe Global Advertising Agency Service Product Portfolio

13.6.3 MullenLowe Global Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.7 Saatchi & Saatchi

13.7.1 Saatchi & Saatchi Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.7.2 Saatchi & Saatchi Advertising Agency Service Product Portfolio

13.7.3 Saatchi & Saatchi Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.8 Forza Migliozzi

13.8.1 Forza Migliozzi Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.8.2 Forza Migliozzi Advertising Agency Service Product Portfolio

13.8.3 Forza Migliozzi Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.9 Omnicom Group

13.9.1 Omnicom Group Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.9.2 Omnicom Group Advertising Agency Service Product Portfolio

13.9.3 Omnicom Group Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.10 Dentsu

13.10.1 Dentsu Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.10.2 Dentsu Advertising Agency Service Product Portfolio

13.10.3 Dentsu Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.11 Publicis Worldwide

13.11.1 Publicis Worldwide Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.11.2 Publicis Worldwide Advertising Agency Service Product Portfolio

13.11.3 Publicis Worldwide Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.12 Magnetic Creative

13.12.1 Magnetic Creative Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.12.2 Magnetic Creative Advertising Agency Service Product Portfolio

13.12.3 Magnetic Creative Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.13 Sensis Agency

13.13.1 Sensis Agency Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.13.2 Sensis Agency Advertising Agency Service Product Portfolio

13.13.3 Sensis Agency Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.14 72andSunny

13.14.1 72andSunny Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.14.2 72andSunny Advertising Agency Service Product Portfolio

13.14.3 72andSunny Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.15 McCann Worldgroup

13.15.1 McCann Worldgroup Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.15.2 McCann Worldgroup Advertising Agency Service Product Portfolio

13.15.3 McCann Worldgroup Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.16 360I

13.16.1 360I Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.16.2 360I Advertising Agency Service Product Portfolio

13.16.3 360I Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.17 COX Media

13.17.1 COX Media Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.17.2 COX Media Advertising Agency Service Product Portfolio

13.17.3 COX Media Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.18 Stagwell

13.18.1 Stagwell Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.18.2 Stagwell Advertising Agency Service Product Portfolio

13.18.3 Stagwell Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.19 Mekanism

13.19.1 Mekanism Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.19.2 Mekanism Advertising Agency Service Product Portfolio

13.19.3 Mekanism Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.20 Revenue River

13.20.1 Revenue River Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.20.2 Revenue River Advertising Agency Service Product Portfolio

13.20.3 Revenue River Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.21 Directive

13.21.1 Directive Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.21.2 Directive Advertising Agency Service Product Portfolio

13.21.3 Directive Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.22 Disruptive Advertising

13.22.1 Disruptive Advertising Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.22.2 Disruptive Advertising Advertising Agency Service Product Portfolio

13.22.3 Disruptive Advertising Advertising Agency Service Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

14 Industry Chain Analysis

14.1 Advertising Agency Service Industry Chain Analysis

14.2 Advertising Agency Service Typical Downstream Customers

14.3 Advertising Agency Service Sales Channel Analysis

15 Research Findings and Conclusion

16 Methodology and Data Source

16.1 Methodology/Research Approach

16.2 Research Scope

16.3 Benchmarks and Assumptions

16.4 Date Source

16.4.1 Primary Sources

16.4.2 Secondary Sources

16.5 Data Cross Validation

16.6 Disclaimer

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List of Tables/Graphs

Table 1: Global Advertising Agency Service Market Size Growth Rate by Type, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 2: Global Advertising Agency Service Market Size Growth Rate by Application, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 3: Advertising Agency Service Industry Development Status

Table 4: Advertising Agency Service Industry Development Trends

Table 5: Global Advertising Agency Service Market Size by Region in US$ Million: 2024 VS 2025 VS 2032

Table 6: Global Advertising Agency Service Revenue by Region (2020-2025) & (US$ Million)

Table 7: Global Advertising Agency Service Revenue Market Share by Region (2020-2025)

Table 8: Global Advertising Agency Service Revenue Forecast by Region (2026-2032) & (US$ Million)

Table 9: Global Advertising Agency Service Revenue Market Share Forecast by Region (2026-2032)

Table 10: Global Advertising Agency Service Revenue Analysis by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 11: Global Advertising Agency Service Revenue Analysis Forecast by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 12: Global Advertising Agency Service Revenue Analysis by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 13: Global Advertising Agency Service Revenue Analysis Forecast by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 14: Key Advertising Agency Service Players in North America

Table 15: North America Advertising Agency Service Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 16: North America Advertising Agency Service Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 17: North America Advertising Agency Service Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 18: North America Advertising Agency Service Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 19: North America Advertising Agency Service Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 20: North America Advertising Agency Service Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 21: Key Advertising Agency Service Players in Europe

Table 22: Europe Advertising Agency Service Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 23: Europe Advertising Agency Service Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 24: Europe Advertising Agency Service Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 25: Europe Advertising Agency Service Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 26: Europe Advertising Agency Service Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 27: Europe Advertising Agency Service Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 28: Key Advertising Agency Service Players in China

Table 29: China Advertising Agency Service Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 30: China Advertising Agency Service Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 31: China Advertising Agency Service Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 32: China Advertising Agency Service Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 33: Key Advertising Agency Service Players in APAC (excl. China)

Table 34: APAC (excl. China) Advertising Agency Service Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 35: APAC (excl. China) Advertising Agency Service Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 36: APAC (excl. China) Advertising Agency Service Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 37: APAC (excl. China) Advertising Agency Service Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 38: APAC (excl. China) Advertising Agency Service Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 39: APAC (excl. China) Advertising Agency Service Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 40: Key Advertising Agency Service Players in Latin America

Table 41: Latin America Advertising Agency Service Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 42: Latin America Advertising Agency Service Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 43: Latin America Advertising Agency Service Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 44: Latin America Advertising Agency Service Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 45: Latin America Advertising Agency Service Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 46: Latin America Advertising Agency Service Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 47: Key Advertising Agency Service Players in Middle East & Africa

Table 48: Middle East & Africa Advertising Agency Service Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 49: Middle East & Africa Advertising Agency Service Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 50: Middle East & Africa Advertising Agency Service Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 51: Middle East & Africa Advertising Agency Service Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 52: Middle East & Africa Advertising Agency Service Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 53: Middle East & Africa Advertising Agency Service Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 54: Global Advertising Agency Service Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025) & (US$ Million)

Table 55: Global Advertising Agency Service Revenue Market Share by Key Suppliers (2021-2025)

Table 56: Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

Table 57: Market Mergers & Acquisitions, Expansion

Table 58: Ogilvy Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 59: Ogilvy Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 60: Ogilvy Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 61: Wieden + Kennedy Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 62: Wieden + Kennedy Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 63: Wieden + Kennedy Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 64: VML Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 65: VML Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 66: VML Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 67: Fred & Farid Group Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 68: Fred & Farid Group Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 69: Fred & Farid Group Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 70: Fuse Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 71: Fuse Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 72: Fuse Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 73: MullenLowe Global Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 74: MullenLowe Global Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 75: MullenLowe Global Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 76: Saatchi & Saatchi Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 77: Saatchi & Saatchi Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 78: Saatchi & Saatchi Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 79: Forza Migliozzi Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 80: Forza Migliozzi Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 81: Forza Migliozzi Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 82: Omnicom Group Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 83: Omnicom Group Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 84: Omnicom Group Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 85: Dentsu Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 86: Dentsu Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 87: Dentsu Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 88: Publicis Worldwide Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 89: Publicis Worldwide Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 90: Publicis Worldwide Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 91: Magnetic Creative Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 92: Magnetic Creative Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 93: Magnetic Creative Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 94: Sensis Agency Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 95: Sensis Agency Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 96: Sensis Agency Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 97: 72andSunny Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 98: 72andSunny Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 99: 72andSunny Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 100: McCann Worldgroup Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 101: McCann Worldgroup Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 102: McCann Worldgroup Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 103: 360I Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 104: 360I Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 105: 360I Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 106: COX Media Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 107: COX Media Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 108: COX Media Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 109: Stagwell Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 110: Stagwell Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 111: Stagwell Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 112: Mekanism Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 113: Mekanism Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 114: Mekanism Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 115: Revenue River Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 116: Revenue River Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 117: Revenue River Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 118: Directive Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 119: Directive Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 120: Directive Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 121: Disruptive Advertising Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 122: Disruptive Advertising Advertising Agency Service Product Portfolio

Table 123: Disruptive Advertising Advertising Agency Service Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 124: Advertising Agency Service Typical Customer List

Table 125: Advertising Agency Service Distributors List






Figure 1: Advertising Agency Service Product Pictures

Figure 2: Online Service Picture Scope

Figure 3: Offline Service Picture Scope

Figure 4: Government Picture Scope

Figure 5: Enterprise Picture Scope

Figure 6: Others Picture Scope

Figure 7: Global Advertising Agency Service Market Size Analysis: 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Figure 8: Global Advertising Agency Service Market Revenue and Growth Rate Analysis: (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 9: Global Advertising Agency Service Market Size by Region (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 10: Global Advertising Agency Service Market Share Scenario by Region in Percentage: 2025 Versus 2032

Figure 11: North America Advertising Agency Service Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 12: North America Advertising Agency Service Market Share by Players in 2024

Figure 13: North America Advertising Agency Service Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 14: North America Advertising Agency Service Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 15: US Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 16: Canada Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 17: Europe Advertising Agency Service Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 18: Europe Advertising Agency Service Market Share by Players in 2024

Figure 19: Europe Advertising Agency Service Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 20: Europe Advertising Agency Service Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 21: Germany Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 22: France Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 23: United Kingdom Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 24: Italy Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 25: Spain Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 26: Benelux Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 27: China Advertising Agency Service Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 28: China Advertising Agency Service Market Share by Players in 2024

Figure 29: China Advertising Agency Service Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 30: China Advertising Agency Service Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 31: APAC (excl. China) Advertising Agency Service Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 32: APAC (excl. China) Advertising Agency Service Market Share by Players in 2024

Figure 33: APAC (excl. China) Advertising Agency Service Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 34: APAC (excl. China) Advertising Agency Service Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 35: Japan Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 36: South Korea Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 37: India Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 38: Australia Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 39: Southeast Asia Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 40: Latin America Advertising Agency Service Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 41: Latin America Advertising Agency Service Market Share by Players in 2024

Figure 42: Latin America Advertising Agency Service Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 43: Latin America Advertising Agency Service Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 44: Mexico Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 45: Brazil Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 46: Middle East & Africa Advertising Agency Service Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 47: Middle East & Africa Advertising Agency Service Market Share by Players in 2024

Figure 48: Middle East & Africa Advertising Agency Service Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 49: Middle East & Africa Advertising Agency Service Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 50: Saudi Arabia Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 51: South Africa Advertising Agency Service Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 52: Global Advertising Agency Service Revenue Market Share by Key Suppliers in 2024

Figure 53: Global Advertising Agency Service Industry Competition Landscape

Figure 54: Advertising Agency Service Industry Chain Analysis

Figure 55: Bottom-Up and Top-Down Research Methods

Figure 56: Key Interview Objectives

Figure 57: Data Cross Validation

 

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