世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

高性能トラックの世界市場規模調査・予測:トラックタイプ・用途別、地域別予測 20222032

高性能トラックの世界市場規模調査・予測:トラックタイプ・用途別、地域別予測 20222032


Global High-Performance Trucks Market Size Study & Forecast, by Truck Type and Application, and Regional Forecasts 20222032

高性能トラックの世界市場規模は、2024年に約879.4億米ドルとなり、2025年から2035年にかけてCAGR 9.70%の堅調な成長が見込まれ、最終的には2035年までに2,434.8億米ドルに達すると予測される。高性能トラック-大... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2025年7月7日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3-5営業日以内 285 英語

 

サマリー

高性能トラックの世界市場規模は、2024年に約879.4億米ドルとなり、2025年から2035年にかけてCAGR 9.70%の堅調な成長が見込まれ、最終的には2035年までに2,434.8億米ドルに達すると予測される。高性能トラック-大型運搬車から特殊な中型車まで-は、最も要求の厳しい物流、建設、および産業用途において、優れたパワー、積載量、および信頼性を提供するように設計されている。電子商取引の急増、インフラ整備、厳しい納期などに後押しされ、OEMやフリートオペレーターは、先進的なパワートレイン、軽量素材、統合テレマティクス・プラットフォームに傾注し、競合他社に打ち勝ち、総所有コストを最適化している。
急速な都市化と、冷蔵輸送、バルクコンテナ運搬、コンクリート混合といった特殊な最終用途の急増により、セグメント固有の性能強化に対する需要がさらに高まっています。高トルク・ドライブトレインと強化シャシーを装備したダンプトラックは、建設地帯での利用が加速しており、一方、物流フリートは燃費効率の良いパワートレインと空気力学的キャブ設計を優先し、走行距離あたりのコストを削減しています。同時に、OEMは排出ガス規制の強化と燃料価格の上昇に直面しており、自社のポートフォリオを将来的に強化し、規制遵守を維持するために、次世代ディーゼルエンジン、代替燃料プロトタイプ、ハイブリッドパワートレイン統合への投資を促している。
地域別では、北米が高性能トラック市場で最大のシェアを占めており、これは成熟した物流ネットワーク、高い貨物量、および多額のインフラ支出に支えられています。ヨーロッパは、国境を越えた電子商取引の回廊の拡大と厳格なCO₂目標が、フリートを高効率大型プラットフォームへと駆り立てているところに、僅差で続いています。アジア太平洋地域は、中国とインドにおける急速な工業化、東南アジア全域にわたる大規模な道路建設イニシアティブ、および中型ロジスティクス事業者の基盤拡大によって推進され、2035年まで最も速い成長を記録する予定である。中南米と中東・アフリカも、急成長する鉱業活動、農業輸出、公共事業フリートの近代化により、ダイナミックな市場として台頭している。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
- PACCAR Inc.
- ダイムラーAG
- ボルボ・グループ
- MAN SE
- ナビスター・インターナショナル・コーポレーション
- スカニアAB
- フォード・モーター・カンパニー
- 日野自動車株式会社
- IVECO S.p.A.
- テスラ(セミ)
- タタ・モーターズ
- アショクレイランド
- いすゞ自動車
- 東風汽車有限公司
- 一汽吉方汽車有限公司
高性能トラックの世界市場レポートスコープ:
- 過去データ - 2023年、2024年
- 予測基準年 - 2024年
- 予測期間 - 2025年~2035年
- レポート対象範囲:収益予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
- 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
- カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更
本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
トラックタイプ別
- ピックアップトラック
- 中型トラック(MDT)
- 大型トラック(HDT)
用途別
- ダンプ
- 物流
- 冷凍
- コンテナ・タンカー
- 生コン(RMC)
燃料タイプ別
- ガソリン
- ディーゼル
- その他
トランスミッション別
- オートマチック
- 半自動
- マニュアル
地域別
北米
- 米国
- カナダ
ヨーロッパ
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- その他のヨーロッパ
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
中東・アフリカ
- UAE
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- その他の中東・アフリカ
主な内容
- 2025年から2035年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析


ページTOPに戻る


目次

目次
第1章高性能トラックの世界市場レポート範囲と方法論
1.1.調査目的
1.2.調査方法
1.2.1.予測モデル
1.2.2.デスクリサーチ
1.2.3.トップダウン・アプローチとボトムアップ・アプローチ
1.3.リサーチの属性
1.4.研究の範囲
1.4.1.市場の定義
1.4.2.市場セグメンテーション
1.5.調査の前提
1.5.1.包含と除外
1.5.2.制限事項
1.5.3.調査対象年
第2章.要旨
2.1.CEO/CXOの立場
2.2.戦略的洞察
2.3.ESG分析
2.4.主な調査結果
第3章.高性能トラックの世界市場フォース分析
3.1.高性能トラックの世界市場を形成する市場勢力(2024年~2035年)
3.2.ドライバー
3.2.1.電子商取引とラストマイル物流需要の急増
3.2.2.インフラ整備と建設活動
3.3.阻害要因
3.3.1.排出規制の強化とコンプライアンス・コスト
3.3.2.燃料価格の変動による営業費用への影響
3.4.事業機会
3.4.1.代替燃料とハイブリッド・パワートレインの採用
3.4.2.先進テレマティクスとフリート管理ソリューションの統合
第4章.世界の高性能トラック産業分析
4.1.ポーターのファイブ・フォース・モデル
4.1.1.買い手の交渉力
4.1.2.サプライヤーの交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターのファイブフォース予測モデル(2024年~2035年)
4.3.PESTEL分析
4.3.1.政治的要因
4.3.2.経済
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.主な投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略(2025年)
4.6.市場シェア分析(2024-2025)
4.7.世界の価格分析と動向(2025年
4.8.アナリストの推奨と結論
第5章.高性能トラックの世界市場規模・トラックタイプ別予測(2025~2035年)
5.1.市場概要
5.2.ピックアップトラック
5.2.1.上位国レベルの推計と予測(2024~2035年)
5.2.2.地域別市場規模分析(2025年~2035年)
5.3.中型トラック(MDT)
5.3.1.上位国レベルの推定と予測(2024年〜2035年)
5.3.2.地域別市場規模分析(2025年~2035年)
5.4.大型トラック(HDT)
5.4.1.上位国レベルの推定と予測(2024年〜2035年)
5.4.2.地域別市場規模分析(2025年~2035年)
第6章.高性能トラックの世界市場規模&用途別予測(2025年〜2035年)
6.1.市場概要
6.2.ダンピング
6.2.1.上位国レベルの推定と予測(2024~2035年)
6.2.2.地域別市場規模分析(2025年〜2035年)
6.3.流通
6.3.1.上位国レベルの推定と予測(2024年~2035年)
6.3.2.地域別市場規模分析(2025年〜2035年)
6.4.冷凍
6.4.1.上位国レベルの推定と予測(2024年~2035年)
6.4.2.地域別市場規模分析(2025年~2035年)
6.5.コンテナ・タンカー
6.5.1.上位国レベルの推定と予測(2024年〜2035年)
6.5.2.地域別市場規模分析(2025年〜2035年)
6.6.生コン(RMC)
6.6.1.上位国レベルの推定と予測(2024年〜2035年)
6.6.2.地域別市場規模分析(2025年〜2035年)
第7章.高性能トラックの世界地域別市場規模・予測(2025年〜2035年)
7.1.地域別市場スナップショット
7.2.主要国と新興国
7.3.北米
7.3.1.米国市場
7.3.1.1.トラックタイプの内訳と予測(2025~2035年)
7.3.1.2.用途別内訳と予測(2025~2035年)
7.3.2.カナダ市場
7.3.2.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.3.2.2.アプリケーションの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.4.欧州
7.4.1.英国市場
7.4.1.1.トラックタイプの内訳と予測(2025~2035年)
7.4.1.2.アプリケーションの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.4.2.ドイツ市場
7.4.2.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.4.2.2.アプリケーションの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.4.3.フランス市場
7.4.3.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.4.3.2.用途別内訳と予測(2025年〜2035年)
7.4.4.スペイン市場
7.4.4.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.4.4.2.アプリケーションの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.4.5.イタリア市場
7.4.5.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.4.5.2.用途別内訳と予測(2025年〜2035年)
7.4.6.その他の欧州
7.4.6.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年~2035年)
7.4.6.2.用途別内訳と予測(2025年~2035年)
7.5.アジア太平洋
7.5.1.中国市場
7.5.1.1.トラックタイプの内訳と予測(2025~2035年)
7.5.1.2.アプリケーションの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.5.2.インド市場
7.5.2.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.5.2.2.アプリケーションの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.5.3.日本市場
7.5.3.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.5.3.2.用途別内訳と予測(2025年〜2035年)
7.5.4.オーストラリア市場
7.5.4.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.5.4.2.アプリケーションの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.5.5.韓国市場
7.5.5.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.5.5.2.アプリケーションの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.5.6.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年~2035年)
7.5.6.2.用途別内訳と予測(2025年~2035年)
7.6.中南米
7.6.1.ブラジル市場
7.6.1.1.トラックタイプの内訳と予測(2025~2035年)
7.6.1.2.アプリケーションの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.6.2.メキシコ市場
7.6.2.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.6.2.2.用途別内訳と予測(2025~2035年)
7.7.中東・アフリカ
7.7.1.アラブ首長国連邦市場
7.7.1.1.トラックタイプの内訳と予測(2025~2035年)
7.7.1.2.用途別内訳と予測(2025~2035年)
7.7.2.サウジアラビア市場
7.7.2.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.7.2.2.用途別内訳と予測(2025~2035年)
7.7.3.南アフリカ市場
7.7.3.1.トラックタイプの内訳と予測(2025年〜2035年)
7.7.3.2.アプリケーションの内訳と予測(2025年~2035年)
第8章.競合情報
8.1.トップ市場戦略
8.2.PACCAR Inc.
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.会社概要
8.2.4.財務実績(データの入手可能性による)
8.2.5.製品/サービスポートフォリオ
8.2.6.最近の開発状況
8.2.7.市場戦略
8.2.8.SWOT分析
8.3.ダイムラーAG
8.4.ボルボ・グループ
8.5.MAN SE
8.6.ナビスター・インターナショナル・コーポレーション
8.7.スカニアAB
8.8.フォード・モーター・カンパニー
8.9.日野自動車
8.10.IVECO社
8.11.テスラ(セミ)
8.12.タタ・モーターズ・リミテッド
8.13.アショク・レイランド・リミテッド
8.14.いすゞ自動車
8.15.東風汽車有限公司
8.16.一汽吉方汽車有限公司

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Global High-Performance Trucks Market is valued at approximately USD 87.94 billion in 2024 and is anticipated to grow at a robust CAGR of 9.70% over the forecast horizon from 2025 to 2035, ultimately reaching USD 243.48 billion by 2035. High-performance trucks—ranging from heavy-duty haulers to specialized medium-duty vehicles—are engineered to deliver superior power, payload capacity, and reliability in the most demanding logistics, construction, and industrial applications. Fueled by the surge in e-commerce, infrastructure development, and stringent delivery timelines, OEMs and fleet operators are leaning into advanced powertrains, lightweight materials, and integrated telematics platforms to outpace competition and optimize total cost of ownership.
Rapid urbanization and the proliferation of specialized end-use applications—such as refrigerated transport, bulk container hauling, and concrete mixing—have further intensified demand for segment-specific performance enhancements. Dumping trucks equipped with high-torque drivetrains and reinforced chassis are seeing accelerated uptake in construction zones, while distribution fleets are prioritizing fuel-efficient powertrains and aerodynamic cab designs to reduce per-mile costs. At the same time, OEMs are contending with tightening emissions regulations and rising fuel prices, prompting investments in next-generation diesel engines, alternative-fuel prototypes, and hybrid powertrain integration to future-proof their portfolios and maintain regulatory compliance.
On the regional front, North America commands the largest share of the high-performance trucks market, underpinned by a mature logistics network, high freight volumes, and substantial infrastructure spend. Europe follows closely, where the expansion of cross-border e-commerce corridors and stringent CO₂ targets are driving fleets toward high-efficiency heavy-duty platforms. Asia Pacific is poised to register the fastest growth through 2035, propelled by rapid industrialization in China and India, extensive road-building initiatives across Southeast Asia, and an expanding base of medium-duty logistics operators. Latin America and Middle East & Africa are also emerging as dynamic markets, thanks to burgeoning mining activities, agriculture exports, and the modernization of public works fleets.
Major market players included in this report are:
• PACCAR Inc.
• Daimler AG
• Volvo Group
• MAN SE
• Navistar International Corporation
• Scania AB
• Ford Motor Company
• Hino Motors, Ltd.
• IVECO S.p.A.
• Tesla, Inc. (Semi)
• Tata Motors Limited
• Ashok Leyland Limited
• Isuzu Motors Ltd.
• Dongfeng Motor Corporation
• FAW Jiefang Automotive Co., Ltd.
Global High-Performance Trucks Market Report Scope:
• Historical Data – 2023, 2024
• Base Year for Estimation – 2024
• Forecast period – 2025–2035
• Report Coverage – Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
• Regional Scope – North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
• Customization Scope – Free report customization (equivalent up to 8 analysts’ working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within the countries involved in the study. The report also provides detailed information about crucial aspects, such as driving factors and challenges, which will define the future growth of the market. Additionally, it incorporates potential opportunities in micro-markets for stakeholders to invest, along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players.
By Truck Type:
• Pickup Truck
• Medium-Duty Truck (MDT)
• Heavy-Duty Truck (HDT)
By Application:
• Dumping
• Distribution
• Refrigeration
• Container & Tanker
• Ready-Mix Concrete (RMC)
By Fuel Type:
• Gasoline
• Diesel
• Others
By Transmission:
• Automatic
• Semi-Automatic
• Manual
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• Rest of Europe
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• Rest of Asia Pacific
Latin America
• Brazil
• Mexico
Middle East & Africa
• UAE
• Saudi Arabia
• South Africa
• Rest of Middle East & Africa
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2025 to 2035.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with country-level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
Chapter 1. Global High-Performance Trucks Market Report Scope & Methodology
1.1. Research Objective
1.2. Research Methodology
1.2.1. Forecast Model
1.2.2. Desk Research
1.2.3. Top-Down and Bottom-Up Approach
1.3. Research Attributes
1.4. Scope of the Study
1.4.1. Market Definition
1.4.2. Market Segmentation
1.5. Research Assumption
1.5.1. Inclusion & Exclusion
1.5.2. Limitations
1.5.3. Years Considered for the Study
Chapter 2. Executive Summary
2.1. CEO/CXO Standpoint
2.2. Strategic Insights
2.3. ESG Analysis
2.4. Key Findings
Chapter 3. Global High-Performance Trucks Market Forces Analysis
3.1. Market Forces Shaping the Global High-Performance Trucks Market (2024–2035)
3.2. Drivers
3.2.1. Surge in E-commerce and Last-mile Logistics Demand
3.2.2. Infrastructure Development and Construction Activity
3.3. Restraints
3.3.1. Tightening Emissions Regulations and Compliance Costs
3.3.2. Volatility in Fuel Prices Impacting Operating Expenses
3.4. Opportunities
3.4.1. Adoption of Alternative-Fuel and Hybrid Powertrains
3.4.2. Integration of Advanced Telematics and Fleet Management Solutions
Chapter 4. Global High-Performance Trucks Industry Analysis
4.1. Porter’s Five Forces Model
4.1.1. Bargaining Power of Buyers
4.1.2. Bargaining Power of Suppliers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s Five Forces Forecast Model (2024–2035)
4.3. PESTEL Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top Investment Opportunities
4.5. Top Winning Strategies (2025)
4.6. Market Share Analysis (2024–2025)
4.7. Global Pricing Analysis and Trends 2025
4.8. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global High-Performance Trucks Market Size & Forecasts by Truck Type (2025–2035)
5.1. Market Overview
5.2. Pickup Trucks
5.2.1. Top Country-Level Estimates & Forecasts (2024–2035)
5.2.2. Regional Market Size Analysis (2025–2035)
5.3. Medium-Duty Trucks (MDT)
5.3.1. Top Country-Level Estimates & Forecasts (2024–2035)
5.3.2. Regional Market Size Analysis (2025–2035)
5.4. Heavy-Duty Trucks (HDT)
5.4.1. Top Country-Level Estimates & Forecasts (2024–2035)
5.4.2. Regional Market Size Analysis (2025–2035)
Chapter 6. Global High-Performance Trucks Market Size & Forecasts by Application (2025–2035)
6.1. Market Overview
6.2. Dumping
6.2.1. Top Country-Level Estimates & Forecasts (2024–2035)
6.2.2. Regional Market Size Analysis (2025–2035)
6.3. Distribution
6.3.1. Top Country-Level Estimates & Forecasts (2024–2035)
6.3.2. Regional Market Size Analysis (2025–2035)
6.4. Refrigeration
6.4.1. Top Country-Level Estimates & Forecasts (2024–2035)
6.4.2. Regional Market Size Analysis (2025–2035)
6.5. Container & Tanker
6.5.1. Top Country-Level Estimates & Forecasts (2024–2035)
6.5.2. Regional Market Size Analysis (2025–2035)
6.6. Ready-Mix Concrete (RMC)
6.6.1. Top Country-Level Estimates & Forecasts (2024–2035)
6.6.2. Regional Market Size Analysis (2025–2035)
Chapter 7. Global High-Performance Trucks Market Size & Forecasts by Region (2025–2035)
7.1. Regional Market Snapshot
7.2. Top Leading & Emerging Countries
7.3. North America
7.3.1. U.S. Market
7.3.1.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.3.1.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.3.2. Canada Market
7.3.2.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.3.2.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.4. Europe
7.4.1. UK Market
7.4.1.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.4.1.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.4.2. Germany Market
7.4.2.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.4.2.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.4.3. France Market
7.4.3.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.4.3.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.4.4. Spain Market
7.4.4.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.4.4.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.4.5. Italy Market
7.4.5.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.4.5.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.4.6. Rest of Europe
7.4.6.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.4.6.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.5. Asia Pacific
7.5.1. China Market
7.5.1.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.5.1.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.5.2. India Market
7.5.2.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.5.2.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.5.3. Japan Market
7.5.3.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.5.3.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.5.4. Australia Market
7.5.4.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.5.4.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.5.5. South Korea Market
7.5.5.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.5.5.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.5.6. Rest of Asia Pacific
7.5.6.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.5.6.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.6. Latin America
7.6.1. Brazil Market
7.6.1.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.6.1.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.6.2. Mexico Market
7.6.2.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.6.2.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.7. Middle East & Africa
7.7.1. UAE Market
7.7.1.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.7.1.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.7.2. Saudi Arabia Market
7.7.2.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.7.2.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.7.3. South Africa Market
7.7.3.1. Truck Type Breakdown & Forecasts (2025–2035)
7.7.3.2. Application Breakdown & Forecasts (2025–2035)
Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. PACCAR Inc.
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company Snapshot
8.2.4. Financial Performance (Subject to Data Availability)
8.2.5. Product/Services Portfolio
8.2.6. Recent Development
8.2.7. Market Strategies
8.2.8. SWOT Analysis
8.3. Daimler AG
8.4. Volvo Group
8.5. MAN SE
8.6. Navistar International Corporation
8.7. Scania AB
8.8. Ford Motor Company
8.9. Hino Motors, Ltd.
8.10. IVECO S.p.A.
8.11. Tesla, Inc. (Semi)
8.12. Tata Motors Limited
8.13. Ashok Leyland Limited
8.14. Isuzu Motors Ltd.
8.15. Dongfeng Motor Corporation
8.16. FAW Jiefang Automotive Co., Ltd.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の自動車・ロジスティクス・交通分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(truck)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/07/14 10:26

148.02 円

173.35 円

202.48 円

ページTOPに戻る