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世界の飲み頃カクテル市場規模調査、タイプ別(モルトベース、スピリットベース、ワインベース)、パッケージ別(ボトル、缶)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、オンライン、酒屋)、地域別予測 2021-2027年

世界の飲み頃カクテル市場規模調査、タイプ別(モルトベース、スピリットベース、ワインベース)、パッケージ別(ボトル、缶)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、オンライン、酒屋)、地域別予測 2021-2027年


Global ready to drink cocktails market Size study, by Type (Malt-based, Spirit-based, Wine-based), by Packaging (Bottles, Cans), by Distribution Channel( Hypermarkets/supermarkets, Online, Liquor Stores)and Regional Forecasts 2021-2027

世界のレディトゥドリンクカクテル市場は、2020年には約7億1,000万米ドルとなり、2021年から2027年の予測期間には12%以上の健全な成長率が見込まれています。すぐに飲めるカクテルとは、パッケージされたすぐに飲... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年8月26日 US$4,950
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サマリー

世界のレディトゥドリンクカクテル市場は、2020年には約7億1,000万米ドルとなり、2021年から2027年の予測期間には12%以上の健全な成長率が見込まれています。すぐに飲めるカクテルとは、パッケージされたすぐに飲める飲料のことです。市場には様々な種類のカクテルが販売されており、それぞれが独自の目的を持っています。アルコポップは、世界的に最も人気のあるレディー・トゥ・ドリンク飲料である。缶やボトルの飲料は、すぐに飲めるカクテルに対する人々の考え方を変えています。COVID-19」の流行により、ここ数ヶ月、多くの人が自宅待機をしていることもあり、ECサイトなどインターネット上でのレディー・トゥ・ドリンクカクテルの販売は順調に伸びています。また、製造会社も売上を伸ばすために、世界各地でオンライン販売のチャネルを増やしています。先進国の消費者は健康志向を強めており、レモン、クランベリー、オレンジ、パッションフルーツなど、アルコール濃度が4〜7%程度の低アルコールのフレーバードリンクに移行しています。その結果、時代を超えて低アルコール度数(ABV)のお酒が人気を博しています。消費者は、ジンやテキーラをベースにしたアイテムに特に関心を寄せています。ロシア、オーストラリア、ブラジル、中国、南アフリカでは、一人当たりのアルコール消費量が劇的に減少しています。さらに、責任ある飲酒と健康増進のためのライフスタイルの変化というトレンドが、製品需要を押し上げる可能性があります。しかし、鮮やかな課税、各種アルコール飲料の高額なコスト、反アルコールキャンペーンの拡大、政府によるアルコール消費の制限などが、2021-2027年の予測期間において市場の成長を妨げる可能性があります。

世界の飲みかけのカクテル市場の地域分析は、アジア太平洋地域、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域(ROW)などの主要地域について検討しています。ヨーロッパは、ミレニアル世代の間で飲みかけのカクテルが好まれていることから、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、オンラインでのアルコール飲料販売が急速に拡大していること、さまざまな小売店/店舗で簡単にアルコールが入手できること、西洋社会の影響が大きいことなどから、2021年から2027年の予測期間において最も高い成長率を示すと予想されています。

このレポートに含まれる主な市場参加者は以下の通りです。

Diageo plc
ブラウン・フォーマン
バカルディ社
アサヒグループホールディングス株式会社
ペルノ・リカール
ハリューウッド・ワイン&スピリッツ
上海バッカス・リカー・カンパニー・リミテッド
サントリーホールディングス株式会社
マンチェスター・ドリンク・カンパニー・リミテッド(Manchester Drinks Company Ltd.
アンハイザー・ブッシュ・インベヴ(Anheuser-Busch InBev
本調査の目的は、近年の異なるセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後8年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・国における産業の質的・量的側面を取り込むように設計されています。さらに、市場の今後の成長を決定づける要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、競合状況や主要企業の製品提供に関する詳細な分析とともに、利害関係者が投資するミクロ市場での利用可能な機会についても記載しています。市場の詳細なセグメントとサブセグメントについては以下の通りです。

タイプ別。
モルトベース
スピリットベース
ワインベース
パッケージ別


流通チャネル別
ハイパーマーケット/スーパーマーケット
オンライン
リカーショップ
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジアパシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。

ヒストリカルイヤー -2018年、2019年
基準年 -2020年
予測期間-2021年から2027年まで

市場調査における世界のレディトゥドリンクカクテル市場のターゲットオーディエンス。

主要コンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタリスト
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティのナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家

 

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Summary

Global ready to drink cocktails market is valued at approximately USD 0.71 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 12% over the forecast period 2021-2027. A ready-to-drink cocktail is a packaged, ready-to-drink beverage. A vast range of ready-to-drink cocktails are available in the market, each with its own purpose. Alcopops are the most popular sort of ready-to-drink beverage worldwide. Beverages in cans and bottles are changing the way people think about ready-to-drink cocktails. Due to the COVID-19 pandemic, most people have been practicing home isolation in recent months, resulting in a steady growth in the sale of ready-to-drink cocktails through e-commerce websites and other internet portals. Manufacturing firms are also growing their online sales channels in a variety of places around the world in order to boost sales. Consumers in industrialized countries have become more health-conscious, moving to flavored drinks with low alcohol concentration, such as lemon, cranberry, orange, and passionfruit, which have a range of 4 to 7 percent alcohol content. As a result, low-alcohol-by-volume (ABV) drinks have gained popularity throughout time. Consumers are particularly interested in gin and tequila-based items. Alcohol consumption per capita has decreased dramatically in Russia, Australia, Brazil, China, and South Africa. Furthermore, the trend of responsible drinking and changing lifestyle choices to promote health are likely to boost product demand. However, vivid taxation, high costs of different alcoholic beverages, growing anti-alcohol campaigns, and government restrictions in the consumption of alcohol may impede market growth over the forecast period of 2021-2027.

The regional analysis of the Global ready to drink cocktails market is considered for the key regions such as Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World (ROW). Europe is the leading region across the world in terms of market share due to rising preference for ready to drink cocktails among millennials in the region. Whereas Asia Pacific is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2021-2027, due to rapid expansion in online alcoholic beverage distribution, simple alcohol availability across different retailers/stores, and the high influence of western society.

Major market player included in this report are:

Diageo plc
Brown-Forman
Bacardi Limited
Asahi Group Holdings, Ltd.
Pernod Ricard
Halewood Wines & Spirits
SHANGHAI BACCHUS LIQUOR CO., LTD.
Suntory Holdings Limited
Manchester Drinks Company Ltd.
Anheuser-Busch InBev
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:
Malt-based
Spirit-based
Wine-based
By Packaging:
Bottles
Cans
By Distribution Channel:
Hypermarkets/supermarkets
Online
Liquor Stores
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year –2018,2019
Base year –2020
Forecast period – 2021 to 2027.

Target Audience of the Global ready to drink cocktails market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



 

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